آموزش کاوش در تنظیمات عضلات انسان در مایا

Exploring Human Muscles Setup in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک مجموعه تغییر شکل برای یک شخصیت انسان نما با استفاده از عضلات از مجموعه ابزارهای مایا ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016. در طول این درس ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک مجموعه تغییر شکل برای یک شخصیت انسان نما با استفاده از عضلات از مجموعه ابزارهای مایا ایجاد کنیم. ما به تبدیل آناتومی انسان به یک دکل تغییر شکل 3D ، ساخت اشیا muscle عضلانی و اتصال آنها به اسکلت انیمیشن و پایان کار با نحوه تغییر شکل این عضلات در هندسه شخصیت خواهیم پرداخت. برای ساده سازی تنظیمات ، از یک تابع اسکریپت پایتون که برای این آموزش نوشته شده است نیز استفاده خواهیم کرد. در پایان آموزش ، شما در مورد تنظیمات تغییر شکل واقع گرایانه براساس گردش کار تولید فیلم اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد. با تشکر ویژه از جان جیندا برای مدل گرگینه و پاول هروبوس برای کلیپ های انیمیشن. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

کاوش در تنظیمات عضلات انسان در مایا Exploring Human Muscles Setup in Maya

  • کاوش انواع عضلات Exploring Muscle Types

  • ساخت دکل کنترل Making the Control Rig

  • ریگ عضله را تمام کنید Finishing the Muscle Rig

  • ساختن عضلات Building the Muscles

  • ایجاد عضله جلو دلتوئید Creating Front Deltoid Muscle

  • پایان دادن به عضلات دلتوئید Finishing the Deltoid Muscles

  • ایجاد عضلات سینه ای Creating Pectoral Muscles

  • پایان دادن به عضلات سینه ای Finishing the Pectoral Muscles

  • ایجاد عضلات گردن Creating Neck Muscles

  • ادامه عضلات گردن Continuing the Neck Muscles

  • ساختن عضلات سر و فک Building Head and Jaw Muscles

  • عضلات سر و فک را ادامه دهید Continuing the Head and Jaw Muscles

  • ایجاد عضله کلاویکول و ذوزنقه گردن Creating Clavicle Muscle and Neck Trapezius

  • تنظیم عضلات گردن Adjusting Neck Muscles

  • پایان دادن به عضلات ذوزنقه Finishing Trapezius Muscles

  • ایجاد عضلات Latissimus Dorsi Creating Latissimus Dorsi Muscles

  • پایان دادن به عضلات Latissimus Dorsi Finishing Latissimus Dorsi Muscles

  • ساختن عضلات کتف Building Scapula Muscles

  • ایجاد اشیاper یاور کمک کننده Creating Torso Helper Objects

بررسی تنظیمات عضلات انسان در مایا - قسمت 2 Exploring Human Muscles Setup in Maya - Part 2

  • در حال اتمام اشیاper کمک کننده تنه Finishing Torso Helper Objects

  • ساخت عضلات بازو فوقانی Building Upper Arm Muscles

  • پایان دادن به عضلات بازو فوقانی Finishing the Upper Arm Muscles

  • ایجاد عضلات Brachioradialis Creating Brachioradialis Muscles

  • عضله فلکسور کارپی Building Flexor Carpi Muscle

  • ایجاد عضلات بالای پا Creating Upper Leg Muscles

  • اتمام Rectus Femoris Finishing Rectus Femoris

  • ساختن عضلات همسترینگ Building Hamstring Muscles

  • پایان دادن به همسترینگ ها Finishing Hamstrings

  • ایجاد عضلات Adductor و Tensor Fascia Latae Creating Adductor and Tensor Fascia Latae Muscles

  • اتمام Tensor Fascia Finishing Tensor Fascia

  • ادامه Gluteus Maximus Continuing Gluteus Maximus

  • ساختن عضلات ساق پا Building Lower Leg Muscles

  • پایان دادن به عضلات Gastrocnemius Finishing Gastrocnemius Muscles

  • اضافه کردن محدودیت ها Adding Constraints

  • تنظیم دینامیک عضله Adjusting Muscle Dynamics

  • آماده سازی هندسه برای اتصال پوست Preparing Geometry for Binding Skin

  • صحافی پوست Binding Skin

  • تنظیم تغییر شکل پوست Adjusting Skin Deformation

  • پایان دادن به تنظیمات تغییر شکل پوست Finishing Skin Deformation Adjustments

  • اتصال پوست عضله به مش اصلی بدن Connecting Muscle Skin to Main Body Mesh

  • اتصال لباس به بدن مش Binding Costume to Body Mesh

  • تنظیم دقیق تغییر شکل لباس Fine Tuning Costume Deformation

نمایش نظرات

آموزش کاوش در تنظیمات عضلات انسان در مایا
جزییات دوره
6h 48m
43
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
18
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jakub Krompolc Jakub Krompolc

جاکوب کار خود را در انیمیشن سه بعدی در جمهوری چک در سال 1999 آغاز کرد و در آنجا در زمینه تقلب تخصص داشت. او سپس در سال 2005 به انگلستان نقل مکان کرد. او در Axis Animation در Ben Hibon`s Codehunters ، چند فیلم سینمایی بازی و تبلیغات سه بعدی کار کرده است. پس از انتقال به MPC لندن در سال 2006 ، جاکوب شخصیت TD در 10،000 سال قبل از میلاد ، تواریخ نارنیا 2 ، سری هری پاتر ، برخورد تایتان ها و فیلم های دیگر بود. در سال 2010 ، او برای کار بر روی جان کارتر و بعدا کاپیتان آمریکا به Double Negative رفت. وی سپس سه سال آینده را در Prime Focus World گذراند و در آنجا ریاست بخش تقلب را بر عهده داشت. پس از تعطیل شدن بخش لندن ، جاکوب به عنوان Lead Rigger در تارزان در MPC و Prime Focus Mumbai کار می کرد. در اوقات فراغت ، جاکوب دوست دارد دوچرخه سواری کند و با 2 پسرش وقت بگذراند.