آموزش جادوی اسپلترها: نقاشی آبرنگ آزاد و رسا

The Magic of Splatters: Loose & Expressive Watercolor Painting

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

آیا می‌خواهید نقاشی‌های آبرنگ شل و رساتری خلق کنید؟ آیا به دنبال راه هایی برای افزایش علاقه بصری به آثار هنری خود هستید؟ آیا آماده اید که کمال گرایی را کنار بگذارید و به طور کامل خودانگیختگی نقاشی با آبرنگ را بپذیرید؟

به من در این کلاس مبتدی ملحق شوید، جایی که ما از نقاشی با تکنیک اسپلاتر لذت خواهیم برد! بگذارید آب غرایز شما را هدایت کند و با نگرانی در مورد خلق یک شاهکار خداحافظی کنید. اگر از ساده نگه داشتن چیزها لذت می برید و می خواهید از جزئیات زیاد رها شوید، این کلاس برای شما عالی است. اعتماد به نفس خود را در مهارت های آبرنگ تقویت کنید و در عین حال اوقات خوبی را با کاوش در هنر به روشی آرام داشته باشید!

در این کلاس، تمرکز ما بر ایجاد فرم‌های رسا با آبرنگ با استفاده از تکنیک سرگرم‌کننده پاشیدن است. این تکنیک به ما این امکان را می‌دهد که به دلیل ماهیت غیرقابل پیش‌بینی پاشیدن‌ها، سستی و بیان خلاقانه را در نقاشی‌های خود بگنجانیم.

در طول کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه:

  • حرکت رنگ را روی سطح مرطوب کنترل کنید
  • اندازه اسپلترها را دستکاری کنید
  • رنگ ها را بلند کنید تا نواحی روشن تر را بازیابی کنید
  • از کنتراست برای برجسته کردن درخشندگی رنگ ها استفاده کنید
  • یک نقاشی منظره با ترکیب بندی خوب را با عمق نقاشی کنید و
  • علاقه و بازیگوشی را از طریق اسپلترها اضافه کنید

این کلاس برای مبتدیان عالی است! اگر با آبرنگ تازه کار هستید، با هم یاد می گیریم — با اصول اولیه مانند تکنیک خیس روی خیس و هنر سرگرم کننده پاشیدن آب شروع می کنیم. ابتدا تکنیک پاشیدن را با جزئیات کامل یاد خواهیم گرفت. با یک تمرین تمرینی، سپس پروژه کلاسی خود را با یک منظره دریایی ساده شروع می‌کنیم و به سمت چشم‌انداز کمی پیچیده‌تر می‌رویم: چمنزاری از گل‌های وحشی، بنابراین می‌توانید با این تکنیک اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.

 

این کلاس نه تنها سبک نقاشی آرام‌تر و رسا را ​​تشویق می‌کند، بلکه تکنیک اساسی کنترل نحوه حرکت رنگ بر روی سطح خیس را نیز آموزش می‌دهد - یک مهارت اساسی در آبرنگ. از بلند کردن رنگ ها تا افزودن کنتراست، همه چیز را گام به گام یاد خواهید گرفت.

در پایان کلاس، تقریباً در هر چیزی که نقاشی می‌کنید، از استفاده از تکنیک پاشیدن مطمئن خواهید بود! اسپلترها جذابیت بصری زیادی را به هر نقاشی اضافه می کنند. آنها همچنین می توانند برای به تصویر کشیدن اثرات جوی مانند مه، ابرها و عناصر دیگر استفاده شوند. همچنین می‌توانید از آنها برای نقاشی پس‌زمینه‌های انتزاعی و افزودن بافت به دیگر عناصر منظره مانند دیوارها، آجرها، سنگ‌ها استفاده کنید. امکانات بی پایان هستند!

این کلاس فقط در مورد تکنیک ها نیست. این فرصتی است برای نقاشی آزادانه، رها کردن، و لذت بردن از اثرات درمانی نقاشی با آبرنگ. همه چیز در مورد لذت بردن و پذیرش منحصر به فرد بودن هر نقاشی است. بنابراین، نگرانی ها را رها کنید و فردیت خلاقیت های خود را در آغوش بگیرید. در کلاس می بینمت!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • پروژه کلاس شما Your Class Project

  • تمرین: تکنیک پاشیدن Practice: Splattering Technique

  • نتیجه Conclusion

  • علفزار گل وحشی: لایه اول Wildflower Meadow: First Layer

  • Wildflower Meadow: Mountains Wildflower Meadow: Mountains

  • Deep Blue Sea: Splatters Deep Blue Sea: Splatters

  • Wildflower Meadow: Splatters Wildflower Meadow: Splatters

  • معرفی Introduction

  • دریای آبی عمیق: جزئیات Deep Blue Sea: Details

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش جادوی اسپلترها: نقاشی آبرنگ آزاد و رسا
جزییات دوره
49m
9
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
25
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Saumya Lakhotia Saumya Lakhotia

هنرمند آبرنگ

من ساومیا هستم. من یک هنرمند آبرنگ هستم، با پیشینه مالی.

کلید سبک و رویکرد من مشاهده است.

من عاشق نقاشی در حین تماشای فیلم های قدیمی هستم و به شدت از طبیعت الهام گرفته ام.

من برای اولین بار در سال 2019 آبرنگ را به عنوان راهی برای کاهش استرس در حین آماده شدن برای امتحانات رقابتی خود در زمینه مالی انتخاب کردم. بعد از آن دیگر راه برگشتی وجود نداشت. با نقاشی، هدفم، اشتیاقم، و خیلی لذتم را پیدا کردم!

من عاشق نقاشی با آبرنگ هستم - روشی که آب رنگدانه ها را به طور یکپارچه هدایت می کند. بسیار درمانی است!

من یک یادگیرنده همیشه هستم. من عاشق ارتباط با مردم و به اشتراک گذاشتن دانش خود هستم که از خودآموزی مداوم جمع آوری کرده ام.

ملاقات آنلاین با خلاقان زندگی من را تغییر داده است! امیدوارم در حالی که با هم به این سفر آموزشی می رویم، به من بپیوندید.

با من در ارتباط باشید. من فیلم ها و آثار هنری خود را در آنجا به اشتراک می گذارم. اگر پروژه‌ای از کلاس من پست می‌کنید، از #createwithsaumya استفاده کنید من نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم چه چیزی ایجاد می‌کنید.