آموزش متحرک کردن شخصیت ها در Toon Boom Animate

Animating Characters in Toon Boom Animate

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: این دوره مقدمه ای برای ایجاد و متحرک سازی شخصیت های برش در Toon Boom Animate است. نویسنده تونی راس نحوه استفاده از مجموعه ابزار Toon Boom برای ایجاد شخصیت های برش را نشان می دهد ، و نحوه استفاده از چند قانون انیمیشن سنتی را برای کمک به زندگی شخصیت ها توضیح می دهد. او نشان می دهد که چگونه می توان اشکال دهان را برای گفتگو ایجاد کرد ، حرکت چشم واقع بینانه ایجاد کرد و یک چرخه کامل را متحرک کرد. فصل آخر نحوه ایجاد پیش زمینه و پس زمینه برای شخصیت خود و صادرات یک صحنه متحرک ساده را نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • کار با جدول زمانی
  • سفارشی سازی فضای کاری خود
  • وارد کردن تصاویر برای استفاده به عنوان پایه انیمیشن
  • درک چگونگی تأثیر فشار قلم بر ضربه های مسواک
  • افزودن رنگ با نمونه
  • ایجاد نسخه های متعدد از یک کاراکتر واحد
  • رسم سر و بدن
  • ایجاد واج برای همگام سازی لب
  • تقلب در شخصیت شما
  • استفاده از کادرهای متحرک
  • ایجاد گیره
  • متحرک سازی پاها و بازوها
  • وارد کردن و ویرایش صدا
  • استفاده از کدو و کشش و سایر اصول انیمیشن
  • ذخیره شخصیت شما به عنوان الگو

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. معرفی Anon Toom Boom 1. Introducing Toon Boom Animate

  • کاوش در رابط Exploring the interface

  • با استفاده از حالت های طراحی و تحریک کردن Using the drawing and animate modes

  • بهترین روشها برای استفاده از پوست پیاز Best practices for using Onion Skin

  • اصول اولیه جدول زمانی Timeline basics

  • کلیدهای میانبر ضروری Essential shortcut keys

  • سفارشی کردن فضای کاری برای انیمیشن Customizing the workspace for animation

2. وارد کردن تصاویر 2. Importing Images

  • وارد کردن bitmaps Importing bitmaps

  • وارد کردن پرونده های Illustrator و SWF Importing Illustrator and SWF files

  • تنظیم خودکار تصاویر وارد شده Autotracing imported images

3. ترسیم در Toon Boom Animate 3. Drawing in Toon Boom Animate

  • بررسی فشار قلم و ابزار Brush Exploring pen pressure and the Brush tool

  • ابزار قلم کجاست؟ Where is the Pen tool?

  • مبانی ابزار شکل Shape tool basics

  • درک رنگ ها و مبادلات Understanding colors and swatches

  • ردیابی تصاویر وارداتی با دست Tracing imported images by hand

  • بهینه سازی نقشه های خود را Optimizing your drawings

4. طراحی یک شخصیت برجسته 4. Designing a Cutout Character

  • Cutout در مقابل انیمیشن دستی Cutout vs. hand-drawn animation

  • پنهان کردن محدودیت های انیمیشن محدود Hiding the limitations of limited animation

  • ایجاد نسخه های مختلف از یک شخصیت Creating multiple versions of one character

  • ایجاد نمادها Creating symbols

  • دانستن چه موقع از جایگزین های ترسیم استفاده کنید Knowing when to use drawing substitutions

  • نامگذاری نقشه ها Naming drawings

5- ایجاد سر 5. Creating the Head

  • کشیدن سر Drawing the head

  • ایجاد چشم و حرکت چشم Creating the eyes and eye movement

  • ایجاد چشمک می زند Creating eye blinks

  • کشیدن دهان Drawing the mouth

6. ایجاد واج ها برای Sync Lip 6. Creating Phonemes for Lip Sync

  • نمودار دهان Toon Boom The Toon Boom mouth chart

  • ایجاد شکل دهان A و B Creating mouth shapes A and B

  • ایجاد شکل دهان C و D Creating mouth shapes C and D

  • ایجاد شکل دهان E و F Creating mouth shapes E and F

  • ایجاد شکل دهان G و X Creating mouth shapes G and X

  • ایجاد اشکال اضافی دهان Creating extra mouth shapes

7. ایجاد بدن 7. Creating the Body

  • ایجاد یک سر نمای جانبی Creating a side-view head

  • ایجاد تنه Creating the torso

  • کشیدن بازوها Drawing the arms

  • کشیدن پاها Drawing the legs

  • طراحی دستها Designing the hands

  • طراحی پا Designing the feet

8. جعل شخصیت 8. Rigging the Character

  • تنظیم نقاط محوری و تنظیم دقیق Setting and fine-tuning pivot points

  • تشکیل لایه ها Organizing layers

  • نقشه های والدین به یکدیگر Parenting drawings to each other

  • کاوش در عمق Z و ایجاد تکه Exploring Z-depth and creating patches

  • با استفاده از ابزار Inverse Kinematics Using the Inverse Kinematics tool

9. متحرک کردن شخصیت خود 9. Animating Your Character

  • keyframes حرکت در مقابل keyframes حرکت حرکت Motion keyframes vs. stop-motion keyframes

  • با استفاده از کلیدهای کلید حرکت Using motion keyframes

  • با استفاده از کلیدهای میانبر متوقف می شود Using stop-motion keyframes

  • انیمیشن پوزو به نمایش Pose-to-pose animation

  • انیمیشن مستقیم جلو Straight-ahead animation

  • ایجاد گیره Creating pegs

10. ایجاد چرخه ساده پیاده روی 10. Creating a Simple Walk Cycle

  • شخصیت خود را به میخ اضافه کنید Adding your character to a peg

  • متحرک کردن پاها Animating the legs

  • متحرک کردن بازوها Animating the arms

  • چرخه راه رفتن Tweaking the walk cycle

  • اضافه کردن چرخه به کتابخانه Adding the cycle to the library

  • اضافه کردن یک چرخه به یک میخ Adding a cycle to a peg

11. صدا و گفت و گو 11. Sound and Dialogue

  • وارد کردن صداها Importing sounds

  • در حال ویرایش صداها Editing sounds

  • نگاشت صداها برای همگام سازی لب Mapping sounds for lip sync

  • کاوش همگام سازی خودکار لب Exploring auto lip sync

  • کاوش دستی همگام سازی لب Exploring manual lip sync

12. زنده کردن برش های زندگی 12. Bringing Cutouts to Life

  • با استفاده از کدو و کشش Using squash and stretch

  • کاوش پیش بینی و پیگیری Exploring anticipation and follow-through

  • کاوش های اغراق آمیز و اغراق آمیز Exploring exaggeration and overexaggeration

  • زمان بندی و انیمیشن Timing and animation

  • شخصیت خود را بر اساس گفتگو حرکت دهید Moving your character based on dialogue

13. انیمیشن صحنه 13. Animating the Scene

  • ایجاد پیش زمینه و پیش زمینه Creating foregrounds and backgrounds

  • با استفاده از دوربین True Space Using the True Space camera

  • شخصیت خود را به عنوان یک الگو ذخیره می کند Saving your character as a template

  • صادرات صحنه Exporting the scene

نتیجه Conclusion

  • بعد چی؟ What's next?

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش متحرک کردن شخصیت ها در Toon Boom Animate
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
5h 39m
71
Linkedin (لینکدین) lynda-small
27 آذر 1391 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
75,022
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Tony Ross

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tony Ross Tony Ross

با لیست مشتری که شامل مارول و ادوبی است ، تونی راس به عنوان یک مربی ، انیماتور و تصویرگر فعالیت می کند. تونی راس بیش از یک دهه تجربه حرفه ای و حرفه ای در زمینه تدریس به عنوان استاد سابق هنرهای الکترونیکی در کالج هنر آتلانتا دارد. تخصص وی در زمینه انیمیشن ، تعاملی ، چندرسانه ای ، گرافیک حرکت ، و برنامه های وب و طراحی ، تخصص وی در زمینه های هنری نیز در زمینه های طراحی گرافیک و تصویر سازی گسترش می یابد. به عنوان خالق و صاحب tonyteach.com ، آموزش های وی در زمینه Creative Cow ، Toon Boom ، Gomediazine و Adobe.com ارائه شده است و فهرست چشمگیر مشتری او شامل برادران Dabel ، Marvel Comics ، The Freedom Toast و دین Koontz است. .

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.