آموزش دوره کامل توسعه بازی Unity

The Complete Unity Game Development Course

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بازی زامبی تیرانداز اول شخص خود را بسازید نرم افزار موتور بازی Unity ایجاد و متحرک سازی شخصیت اول شخص برای استفاده در FPS متحرک سازی مدل های انسان نما و NPC تکنیک های هوش مصنوعی برای تعریف رفتار شخصیت های غیربازیکن با استفاده از سیستم های ذرات برای شبیه سازی آتش، مه و خون استفاده از فیزیک برای توسعه مکانیک تیراندازی با انیمیشن‌های عروسکی پارچه‌ای Canvas Unity برای ایجاد یک نمایشگر یکپارچه با نقشه، رادار و قطب‌نما نحوه ایجاد آیتم‌های پیکاپ با برخورددهنده‌ها و ماشه‌ها اضافه کردن نقاط بازرسی موقعیت برای ذخیره مکان‌های بازیکن افزودن ویژه تصویری و صوتی پویا اثرات Unity's Terrain Sculpting System برای توسعه نقشه های بازی نحوه استفاده از نورپردازی برای بهبود محیط بازی تکنیک های پردازش پست برای بهبود ظاهر محیط بازی چگونه یک بازی مستقل از Unity بسازیم زبان برنامه نویسی گرا مانند C# Students به مک یا رایانه شخصی با fr نیاز دارد نسخه ee Unity نصب شده است

شروع در ساخت بازی نباید ترسناک باشد. تنها چیزی که نیاز دارید، اشتیاق به یادگیری و ماهیت کنجکاو و تجربی برای ترکیب کد، انیمیشن، گرافیک، هوش مصنوعی، هنر و صدا است. به نظر زیاد می رسد؟ اینطور است، اما وقتی می‌بینید که چگونه به‌عنوان یک توسعه‌دهنده انفرادی می‌توانید همه آن‌ها را کنار هم بیاورید، حس جادویی در فضا وجود دارد.

Unity موتور شماره یک توسعه بازی به دلیل سهولت استفاده و در عین حال توانایی های قدرتمندش است. روی همه پلتفرم ها کار می کند و می تواند به دسکتاپ، کنسول و دستگاه های تلفن همراه صادر کند. این یک راه عالی برای مبتدیان است که مستقیماً به دنیای بازی سازی بپرند و ابزارهایی را که استودیوهای بازی AAA برای تولید بازی هایی مانند Hearthstone (Blizzard Entertainment)، Cities: Skylines (Colossal Order) و Monument Valley 2 استفاده می کنند، در اختیار بگیرند. (ustwo Games) و بهتر از همه، برای مبتدیان و علاقمندان رایگان است!

در این دوره، پنی رابط Unity و ابزارهای فراوانی را برای گردآوری هنر، کد، طراحی و موارد دیگر در کنار هم قرار می‌دهد تا یک بازی تمام عیار اول شخص شوتر کاملاً از ابتدا تولید کند. پنی با استفاده از سبک آموزشی و دانش تحسین شده بین المللی خود از بیش از 25 سال کار با بازی ها، گرافیک ها و نوشتن دو کتاب برنده جایزه در مورد بازی های A.I، شما را از نوب کامل به یک کاربر مطمئن Unity تبدیل می کند. در سرتاسر، کارگاه‌های عملی را دنبال می‌کنید که شما را در هر مرحله از آشنایی با تمام عملکردهای موتور بازی طراحی کرده‌اند. در تمام طول این مدت، شما برای ایجاد یک تیراندازی اول شخص در یک دنیای پسا آخرالزمانی کامل با زامبی ها برای مغز بازیکن کار خواهید کرد!

این دوره با Unity 2019.3.11f ایجاد شده است، اما با Unity 2019.4.2f1 (LTS) در مک یا رایانه شخصی سازگار است.

نحوه کدنویسی، متحرک سازی و کار با:

را بیاموزید
  • محیط توسعه وحدت.

  • رابط C# Unity.

  • ابزارهای مجسمه سازی زمین برای ایجاد نقشه های بازی.

  • شخصیت ها و انیمیشن های اول شخص برای راه رفتن، تیراندازی و بارگذاری مجدد.

  • اقلام وانت برای کیت ها و مهمات پزشکی.

  • مدل‌های سه‌بعدی زامبی‌ها برای افزودن انیمیشن برای پیاده‌روی، تعقیب و حمله.

  • سیستم موجودی برای پیگیری سلامت بازیکن و تجهیزات مهمات.

  • مش های ناوبری برای برنامه ریزی حرکت زامبی ها و برنامه ریزی مسیر در یک زمین.

  • ماشین های حالت محدود برای تعریف A.I دشمن. رفتارها.

  • ساخت مدل‌های Ragdoll برای انیمیشن‌های مرگ پویا.

  • نمایشگر Heads Up برای اطلاع دادن به بازیکن از سطح سلامتی و سطح مهمات خود، همراه با یک رادار برای مکان یابی زامبی ها و یک قطب نما برای هدایت بازیکن به خانه.

  • جلوه‌های ویژه مانند آتش، پاشیدن خون، و تکنیک‌های نورپردازی.

  • ساخت بازی به یک محصول مستقل.

همه دارایی ها و فایل های پروژه افزایشی گنجانده شده است.

محتوا و نمای کلی

این دوره با بخشی شروع می شود تا شما را با رابط Unity آشنا کند. اگر قبلاً با Unity آشنایی دارید، می توانید به بخش 3 بروید. در این جلسه مقدماتی به سیستم پنجره یونیتی، نحوه اضافه کردن مدل ها و بافت ها، ایجاد کد برای دستکاری ویژگی های مدل ها و سیستم فیزیک می پردازیم.

به دنبال این کار، کار بر روی شخصیت اول شخص (FPC) را شروع خواهیم کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه فیزیک و کد را برای حرکت شخصیت به اطراف اضافه کنید، همچنین بازوهای متحرک و اسلحه ای را که می توانید در نمای بازی مشاهده کنید، اضافه کنید. شما همچنین برای اضافه کردن انیمیشن برای شلیک و بارگذاری مجدد سلاح کار خواهید کرد. جلوه های صوتی برای قدم زدن و پریدن بازیکن نیز در اینجا گنجانده خواهد شد.

در مرحله بعد، آیتم‌های پیکاپ را برای کیت‌های پزشکی و مهمات ایجاد می‌کنید که می‌توانند در محیط بازی پراکنده شوند تا وقتی سطح سلامتی یا گلوله بازیکن پایین می‌آید، منابع اضافی در اختیار بازیکن قرار دهد. در اینجا با نحوه استفاده از برخورددهنده ها و محرک ها برای خاموش کردن کد برای به روز رسانی مقادیر در پخش کننده ای که موجودی را ذخیره می کند، آشنا خواهید شد.

سپس به ابزار Unity Terrain Sculpting می پریم و با ایجاد یک نقشه بازی بزرگ کار می کنیم تا FPC و دشمنان را روی آن قرار دهیم. برای رنگ آمیزی زمین و مدل ها و افزودن جزئیات اضافی مانند درختان و چمن، با بافت ها کار خواهید کرد. مدل‌های باکیفیت خانه‌ها، صخره‌ها، نرده‌ها و دیگر وسایل برای شما گنجانده می‌شود تا در توسعه محیط بازی هر چقدر که دوست دارید خلاق باشید.

تا این مرحله، شما آماده شروع اضافه کردن زامبی ها خواهید بود. ابتدا با مدل‌های زامبی شروع می‌کنید و یاد می‌گیرید که چگونه انیمیشن‌ها را به آن‌ها اضافه کنید و سپس با استفاده از مش‌های ناوبری آن‌ها را در محیط بازی جابه‌جا کنید. سپس یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌های هوش مصنوعی مورد استفاده در بازی‌ها برای ایجاد رفتارهای ساده در شخصیت‌های غیربازیکن را پوشش می‌دهیم. ماشین حالت محدود شما دشمنانی خواهید داشت که قادر به سرگردانی، تعقیب، حمله، مرگ و بیکار ایستادن هستند. این اقدامات به مکان بازیکن پیوند داده می شود به طوری که زامبی ها زمانی که بازیکن دور هستند نادیده می گیرند و فقط زمانی که در محدوده هستند حمله می کنند.

وقتی این مکانیک‌ها درست شدند، یاد می‌گیرید که چگونه از raycast برای پیوند دادن انیمیشن‌های تیراندازی بازیکن با ضربه به زامبی استفاده کنید. در صورت ضربه زدن، انیمیشن مرگ زامبی پخش می شود و همچنین می توانید در این مرحله یک ragdoll اضافه کنید. ما با نورافکن ها برای ایجاد یک سیستم هدف گیری متقاطع کار خواهیم کرد و زامبی های مرده را برای فرو رفتن در زمین برنامه ریزی می کنیم تا آنها را از بازی حذف کنیم.

آخرین اما نه کم اهمیت، ما همه چیز را با یک نمایشگر Heads Up با سلامت سنج، تعداد مهمات، یک رادار برای شناسایی زامبی های اطراف و یک قطب نما به هم متصل می کنیم تا بازیکن را به سمت محل هدف خود هدایت کند.

هنگامی که تمام مکانیک‌های بازی را در جای خود قرار دادید، چندین تکنیک برای ارتقای بازی خود به سطح حرفه‌ای‌تری با جلوه‌های ویژه، بازخورد صوتی اضافی و سیستم تعویض منوی اصلی خواهید آموخت.

اگر مبتدی مطلق هستید یا اگر با موتور آشنایی دارید، این دوره عالی برای شروع با Unity است.

آنچه دانش آموزان در مورد دوره های پنی می گویند:

  • دوره عالی!! من در حال حاضر در صنعت بازی سازی هستم و یک نقل قول در اینجا وجود دارد که "هر وقت نمی توانید مشکل پیچیده را حل کنید، زمان مناسبی است که به اصول اولیه بازگردید"

  • پنی یک معلم طبیعی است که می‌تواند مفاهیم دشوار دیگری را به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و جذاب توضیح دهد که به همین سادگی معنا پیدا می‌کند، و باعث می‌شود آرزو کنید که ای کاش او را خیلی وقت پیش برای معلم دبیرستان می‌داشتید.

  • این دوره طلای مطلق است! من یک معلم مهندسی نرم افزار و همچنین یک توسعه دهنده بازی انفرادی هستم، و از بین تمام دوره هایی که در Udemy گذرانده ام، این دوره مفیدترین و جذاب ترین دوره بوده است.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • به انجمن دانشجویی H3D بپیوندید Join the H3D Student Community

  • تماس با H3D Contacting H3D

  • تماس با H3D Contacting H3D

  • سوالات متداول FAQs

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • به انجمن دانشجویی H3D بپیوندید Join the H3D Student Community

  • سوالات متداول FAQs

شروع با یونیتی Getting Started with Unity

  • نصب و راه اندازی Installation

  • پیمایش در رابط قسمت 1 Navigating the Interface Part 1

  • پیمایش در رابط قسمت 2 Navigating the Interface Part 2

  • مدل ها و مش ها Models and Meshes

  • بافت ها Textures

  • بافت ها Textures

  • بافت ها و ارزش های UV Textures and UV Values

  • بافت ها و ارزش های UV Textures and UV Values

  • اطلاعات بیشتر درباره مواد More About Materials

  • سایه بان ها Shaders

  • فیزیک Physics

  • فیزیک Physics

  • مواد فیزیک Physics Materials

  • مروری بر برنامه نویسی با رویدادها An Overview of Programming with Events

  • مروری بر برنامه نویسی با ویژگی ها An Overview of Programming with Properties

  • مروری بر برنامه نویسی با ویژگی ها An Overview of Programming with Properties

شروع با یونیتی Getting Started with Unity

  • نصب و راه اندازی Installation

  • پیمایش در رابط قسمت 1 Navigating the Interface Part 1

  • پیمایش در رابط قسمت 2 Navigating the Interface Part 2

  • مدل ها و مش ها Models and Meshes

  • اطلاعات بیشتر درباره مواد More About Materials

  • سایه بان ها Shaders

  • مواد فیزیک Physics Materials

  • مروری بر برنامه نویسی با رویدادها An Overview of Programming with Events

ایجاد یک شخصیت اول شخص با کنترلر Creating a First Person Character with Controller

  • برنامه نویسی جنبش FPC Programming FPC Movement

  • فیزیک شخصیت ها Character Physics

  • دوربین اول شخص A First Person Camera

  • دوربین اول شخص A First Person Camera

  • جهت دهی و محدود کردن حرکت Orientating and Restricting Movement

  • قفل مکان نما Cursor Locking

  • قفل مکان نما Cursor Locking

  • اضافه کردن مدل کاراکتر Adding Character Model

  • اضافه کردن مدل کاراکتر Adding Character Model

  • انتقال بین انیمیشن ها Transitioning Between Animations

  • محرک های انیمیشن Animation Triggers

  • اضافه کردن یک سلاح Adding a Weapon

  • تکمیل انیمیشن Player Completing the Player Animation

  • رویدادهای صوتی در انیمیشن Sound Events in Animation

  • صداهای تصادفی Randomising Sounds

  • صداهای تصادفی Randomising Sounds

  • صداهای پرش و فرود Jumping and Landing Sounds

  • صداهای پرش و فرود Jumping and Landing Sounds

ایجاد یک شخصیت اول شخص با کنترلر Creating a First Person Character with Controller

  • برنامه نویسی جنبش FPC Programming FPC Movement

  • فیزیک شخصیت ها Character Physics

  • جهت دهی و محدود کردن حرکت Orientating and Restricting Movement

  • انتقال بین انیمیشن ها Transitioning Between Animations

  • محرک های انیمیشن Animation Triggers

  • اضافه کردن یک سلاح Adding a Weapon

  • تکمیل انیمیشن Player Completing the Player Animation

  • رویدادهای صوتی در انیمیشن Sound Events in Animation

چیدن اقلام Picking Up Items

  • ایجاد پیکاپ Creating Pickups

  • ایجاد پیکاپ Creating Pickups

  • تشخیص برخورد با پیکاپ ها Detecting Collisions with Pickups

  • نگهداری موجودی Keeping an Inventory

  • نگهداری موجودی Keeping an Inventory

  • شلیک یک سلاح برای تخلیه مهمات Firing a Weapon To Deplete Ammunition

  • کاهش و تکمیل سلامت Depleting and Topping Up Health

  • مدیریت گیره مهمات Ammunition Clip Management

  • رفع صداهای پا و پرش Fixing Footstep and Jump Sounds

  • رفع صداهای پا و پرش Fixing Footstep and Jump Sounds

چیدن اقلام Picking Up Items

  • تشخیص برخورد با پیکاپ ها Detecting Collisions with Pickups

  • شلیک یک سلاح برای تخلیه مهمات Firing a Weapon To Deplete Ammunition

  • کاهش و تکمیل سلامت Depleting and Topping Up Health

  • مدیریت گیره مهمات Ammunition Clip Management

محیط بازی The Game Environment

  • مجسمه سازی یک زمین Sculpting a Terrain

  • مجسمه سازی یک زمین Sculpting a Terrain

  • بافت یک زمین Texturing a Terrain

  • درختان Trees

  • درختان Trees

  • افزودن جزئیات زمین Adding Terrain Details

  • افزودن جزئیات زمین Adding Terrain Details

  • Skyboxes قسمت 1 Skyboxes Part 1

  • Skyboxes قسمت 2 Skyboxes Part 2

  • مه Fog

  • اضافه کردن ساختمان ها و لوازم جانبی Adding Buildings and Props

  • اضافه کردن ساختمان ها و لوازم جانبی Adding Buildings and Props

  • اصول طراحی برای زیبایی شناسی زمین Design Principles for Terrain Aesthetics

  • طرح بندی نقشه بازی Game Map Layouts

  • ساختن سطح بازی با FPC Constructing the Game Level with FPC

  • ساختن سطح بازی با FPC Constructing the Game Level with FPC

محیط بازی The Game Environment

  • بافت یک زمین Texturing a Terrain

  • Skyboxes قسمت 1 Skyboxes Part 1

  • Skyboxes قسمت 2 Skyboxes Part 2

  • مه Fog

  • اصول طراحی برای زیبایی شناسی زمین Design Principles for Terrain Aesthetics

  • طرح بندی نقشه بازی Game Map Layouts

زامبی ها!! Zombies!!

  • ساخت زامبی های متحرک Creating Animated Zombies

  • ساخت زامبی های متحرک Creating Animated Zombies

  • وارد کردن زامبی به زمین Importing Zombies To Terrain

  • وارد کردن زامبی به زمین Importing Zombies To Terrain

  • مش های ناوبری Navigation Meshes

  • برنامه نویسی عوامل NavMesh Programming NavMesh Agents

  • ماشین های حالت محدود قسمت 1 Finite State Machines Part 1

  • ماشین های حالت محدود قسمت 1 Finite State Machines Part 1

  • ماشین های حالت محدود قسمت 2 Finite State Machines Part 2

  • ماشین های حالت محدود قسمت 3 Finite State Machines Part 3

  • تخم ریزی قسمت 1 Spawning Part 1

  • تخم ریزی قسمت 2 Spawning Part 2

زامبی ها!! Zombies!!

  • مش های ناوبری Navigation Meshes

  • برنامه نویسی عوامل NavMesh Programming NavMesh Agents

  • ماشین های حالت محدود قسمت 2 Finite State Machines Part 2

  • ماشین های حالت محدود قسمت 3 Finite State Machines Part 3

  • تخم ریزی قسمت 1 Spawning Part 1

  • تخم ریزی قسمت 2 Spawning Part 2

انجام مبارزه Doing Combat

  • Ragdolls قسمت 1 Ragdolls Part 1

  • Ragdolls قسمت 2 Ragdolls Part 2

  • تیراندازی به زامبی ها قسمت 1 Shooting at Zombies Part 1

  • تیراندازی به زامبی ها قسمت 2 Shooting at Zombies Part 2

  • تیراندازی به زامبی ها قسمت 2 Shooting at Zombies Part 2

  • ایجاد یک سایت هدف گیری برای یک سلاح Creating a Targeting Site for a Weapon

  • ایجاد یک سایت هدف گیری برای یک سلاح Creating a Targeting Site for a Weapon

  • دفن مردگان Burying the Undead

  • غرق راگدال Sinking Ragdolls

  • غرق راگدال Sinking Ragdolls

  • آسیب رساندن به بازیکن قسمت 1 Damaging The Player Part 1

  • آسیب رساندن به بازیکن قسمت 1 Damaging The Player Part 1

  • آسیب رساندن به پخش کننده قسمت 2 Damaging The Player Part 2

  • آسیب رساندن به پخش کننده قسمت 2 Damaging The Player Part 2

  • بازی بیش از قسمت 1 Game Over Part 1

  • بازی بیش از قسمت 2 Game Over Part 2

  • رقص پیروزی Victory Dance

  • رقص پیروزی Victory Dance

انجام مبارزه Doing Combat

  • Ragdolls قسمت 1 Ragdolls Part 1

  • Ragdolls قسمت 2 Ragdolls Part 2

  • تیراندازی به زامبی ها قسمت 1 Shooting at Zombies Part 1

  • دفن مردگان Burying the Undead

  • بازی بیش از قسمت 1 Game Over Part 1

  • بازی بیش از قسمت 2 Game Over Part 2

نمایشگر سر بالا Heads Up Display

  • شروع کار با رابط کاربری Unity Getting Started with Unity's UI

  • ایجاد نوار سلامت Creating a Health Bar

  • ایجاد نوار سلامت Creating a Health Bar

  • تعداد مهمات Ammunition Counts

  • تعداد مهمات Ammunition Counts

  • نمایش گلوله های باقی مانده در تفنگ Displaying Bullets Left in Gun

  • نمایش گلوله های باقی مانده در تفنگ Displaying Bullets Left in Gun

  • ساخت رادار زامبی قسمت 1 Building a Zombie Radar Part 1

  • ساخت رادار زامبی قسمت 2 Building a Zombie Radar Part 2

  • ساخت رادار زامبی قسمت 2 Building a Zombie Radar Part 2

  • افزودن Medkits و جعبه مهمات به رادار Adding Medkits and Ammo Boxes to the Radar

  • ساخت قطب نمای هدف Building a Goal Pointing Compass

نمایشگر سر بالا Heads Up Display

  • شروع کار با رابط کاربری Unity Getting Started with Unity's UI

  • ساخت رادار زامبی قسمت 1 Building a Zombie Radar Part 1

  • افزودن Medkits و جعبه مهمات به رادار Adding Medkits and Ammo Boxes to the Radar

  • ساخت قطب نمای هدف Building a Goal Pointing Compass

لمس نهایی Final Touches

  • نورپردازی Lighting

  • پروب های بازتابی Reflection Probes

  • سیستم های ذرات قسمت 1 Particle Systems Part 1

  • سیستم های ذرات قسمت 2 Particle Systems Part 2

  • سیستم های ذرات قسمت 2 Particle Systems Part 2

  • سیستم ذرات آتش پیچیده Complex Fire Particle System

  • پاشش خون زامبی Zombie Blood Spatter

  • پاشش خون زامبی Zombie Blood Spatter

  • پاشش خون صفحه نمایش Screen Blood Spatter

  • پاشش خون صفحه نمایش Screen Blood Spatter

  • جلوه های صوتی Sound Effects

  • جلوه های صوتی Sound Effects

  • صداهای زامبی Zombie Sounds

  • پخش تصادفی حلقه های صدا Randomly Playing Sound Loops

  • پردازش پست Post Processing

  • کار آینده با بسته های Unity Future Work with Unity Packages

  • منوی اصلی و تغییر صحنه Main Menu and Scene Switching

  • منوی اصلی و تغییر صحنه Main Menu and Scene Switching

  • موسیقی پس‌زمینه پیوسته Continuous Background Music

  • موسیقی پس‌زمینه پیوسته Continuous Background Music

  • کنترل های صدا Volume Controls

لمس نهایی Final Touches

  • نورپردازی Lighting

  • پروب های بازتابی Reflection Probes

  • سیستم های ذرات قسمت 1 Particle Systems Part 1

  • سیستم ذرات آتش پیچیده Complex Fire Particle System

  • صداهای زامبی Zombie Sounds

  • پخش تصادفی حلقه های صدا Randomly Playing Sound Loops

  • پردازش پست Post Processing

  • کار آینده با بسته های Unity Future Work with Unity Packages

  • کنترل های صدا Volume Controls

چالش های اضافی Extra Challenges

  • عنوان بازی زامبی Zombie Game Title

  • عنوان بازی زامبی Zombie Game Title

  • بازی تمام شد Game Over

  • بازی تمام شد Game Over

  • موسیقی پیروزی Victory Music

  • موسیقی پیروزی Victory Music

  • Three Strikes and You're Out Three Strikes and You're Out

  • Three Strikes and You're Out Three Strikes and You're Out

  • اندازه گیری تصادفی پاشش خون Random Blood Splatter Sizing

  • زامبی ها: شگفتی های بیش از یک شات Zombies: More than One Shot Wonders

  • زامبی ها: شگفتی های بیش از یک شات Zombies: More than One Shot Wonders

  • قطب نمای ایست بازرسی Checkpoint Compass

چالش های اضافی Extra Challenges

  • اندازه گیری تصادفی پاشش خون Random Blood Splatter Sizing

  • قطب نمای ایست بازرسی Checkpoint Compass

آخرین موضوع ولی به همان اهمیت... Last But Not Least...

  • ساخت بازی Building The Game

  • ساخت بازی Building The Game

  • چند کلمه پایانی از پنی Some Final Words from Penny

  • چند کلمه پایانی از پنی Some Final Words from Penny

  • الان به کجا Where to now?

  • الان به کجا Where to now?

آخرین موضوع ولی به همان اهمیت... Last But Not Least...

نمایش نظرات

آموزش دوره کامل توسعه بازی Unity
جزییات دوره
20 hours
101
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
5,243
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Penny de Byl Penny de Byl

استاد برنده جایزه بین المللی و نویسنده پرفروش سلام ، من دکتر پنی دی بایل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی ، SAE ، انستیتوی سرگرمی استرالیا و ویکی گودت مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.

Penny @Holistic3D.com Penny @Holistic3D.com

هیجان علمی ، نویسنده و توسعه بازی سلام ، من دکتر پنی د بیل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی و SAE مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.

Codestars • over 2 million students worldwide! Codestars • over 2 million students worldwide!

آموزش نسل بعدی کدگذارها