آموزش Blender 4 Geometry Nodes Workshop: Jungle Vines

Blender 4 Geometry Nodes Workshop: Jungle Vines

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

مدلسازی سه بعدی استاد در Blender 4 با گره های هندسی ما کلاس اشتراک مهارت: ایجاد درختان جنگلی واقعی!

مناظر دیجیتالی خود را با کلاس تخصصی Skillshare ما، "Blender 4 Geometry Nodes Workshop: Jungle Vines" به اکوسیستم های خیره کننده تبدیل کنید. با کلاس Skillshare جامع ما، که هم برای مبتدیان و هم برای هنرمندان سه بعدی با تجربه طراحی شده است، نحوه ایجاد درختان جنگلی واقعی را در Blender کشف کنید.

'Blender 4 Geometry Nodes Workshop: Jungle Vines' راهنمای گام به گام شما برای تسلط بر پوشش گیاهی پیچیده در محیط های دیجیتال است - مانند آموزش گره های هندسه.

من لوک هستم، هنرمندی با تجربه و متخصص در خلق محیط با Blender و Unreal Engine. در 3D Tudor، ماموریت ما توسعه گره‌های هندسه پیشرفته است که هنرمندان را آزاد می‌کند و به شما آزادی خلاق نهایی را می‌دهد تا بلندپروازانه‌ترین دیدگاه‌های خود را زنده کنید.

من برای ارائه جدیدترین کلاس آنلاین خود در مورد Skillshare، 'Blender 4 Geometry Nodes Workshop: Jungle Vines' هیجان زده هستم. این کلاس با دقت ساخته شده است تا پتانسیل گسترده گره های هندسی بلندر را باز کند و به شما یاد دهد که چگونه تاک های جنگلی در Blender ایجاد کنید.

این چیزی بیش از یک کلاس و آموزش گره های هندسه است. این دروازه ای برای تغییر مناظر دیجیتال شما است.

شما اعماق خلاقیت و مهارت های فنی را کاوش خواهید کرد، و با استفاده از گره های هندسی که هر صحنه ای را از دنیوی به شگفت انگیز ارتقا می دهد، انگورهای جنگلی نفس گیر و واقعی بسازید.

6 چیز هیجان انگیزی که با کلاس اشتراک مهارت «Blender 4 Geometry Nodes: Jungle Vines» یاد خواهید گرفت عبارتند از:

  • ایجاد تاک با منشاء دوگانه: با تکنیک‌های تخم‌ریزی سفارشی و تصادفی بر تولید تاک تسلط پیدا کنید و اطمینان حاصل کنید که تاک‌های شما کاملاً با هر محیطی ادغام می‌شوند. با استفاده از تکنیک‌های تخم‌ریزی سفارشی و تصادفی برای یکپارچه‌سازی محیط یکپارچه، در تولید تاک در Blender متخصص خواهید شد.
  • مدل‌سازی شکل ارگانیک: از گره‌های مسیر با پوشش‌های نویز برای تراشیدن ریشه‌های درخت انگور استفاده کنید و به خلاقیت‌های خود اعتبار بیافزایید.
  • بهینه‌سازی گردش کار: پاک‌سازی و سازمان‌دهی گره هندسی کارآمد را بیاموزید، از افزونه Node Wrangler برای ساده‌سازی فرآیند خلاقیت خود استفاده کنید.
  • بافت‌های تلطیف‌شده برگ: نحوه تولید برگ‌ها با تغییرات قابل تنظیم، از جمله دسترسی به بافت‌های سبک منحصر به فرد، که امکان شخصی‌سازی منحصربه‌فرد را فراهم می‌کند، کاوش کنید.
  • بافت PBR: هر بافت PBR را به طور یکپارچه روی مش های انحنای خود اعمال کنید و واقع گرایی و عمق طرح های خود را افزایش دهید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه بافت‌های رندر مبتنی بر فیزیکی (PBR) را در تاک‌های خود اعمال کنید و واقع‌گرایی را در پروژه‌های مدل‌سازی سه بعدی خود تقویت کنید.
  • تکنیک‌های انیمیشن: کشف کنید که چگونه با انیمیشن‌های پویا به درختان خود جان بخشید و صحنه‌های خود را زنده‌تر و واقعی‌تر کنید.

 

ساختار کلاس

 

کلاس اشتراک مهارت «Blender 4 Geometry Nodes: Jungle Vines» دنیای پیچیده مدل‌سازی سه بعدی و گره‌های هندسی را به 20 بخش جذاب تقسیم می‌کند. این کلاس Skillshare از مبانی رابط کاربری viewport گرفته تا تکنیک‌های انیمیشن پیشرفته، شما را با همه چیزهایی که برای ایجاد تاک‌های جنگلی نفس‌گیر نیاز دارید، مجهز می‌کند.

ما این موضوع گسترده را در 20 بخش قابل توجه قرار داده‌ایم، که همه چیز را از اصول اولیه تغییر شکل مدل‌های سه بعدی با استفاده از گره‌های حجمی گرفته تا ایجاد پایه‌ای محکم برای نسل تاک ما پوشش می‌دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه نقاط شروع عالی را برای تاک های خود ایجاد کنید، با استفاده از گره های مسیر لبه برای ایجاد مسیرهای منحنی در سراسر مش خود، و موارد دیگر.

یکی از اولین کارهایی که در کارگاه آموزشی "Blender 4 Geometry Nodes" انجام خواهیم داد: Jungle Vines اصول اولیه تغییر شکل مدل های سه بعدی با استفاده از گره های حجمی را مورد بحث قرار می دهد و پایه ای محکم برای نسل تاک ما فراهم می کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از گره های مسیر لبه برای ایجاد مسیرهای منحنی در سراسر مش خود، نقاط شروع عالی را برای انگورهای خود ایجاد کنید.

  • اما ما در اینجا متوقف نخواهیم شد. با آموزش نحوه تصادفی‌سازی این مسیرها با استفاده از نویز و حذف تصادفی انتخاب‌ها برای دستیابی به ظاهر واقعاً ارگانیک که صحنه‌های شما را برجسته می‌کند، مهارت‌های شما را بیشتر می‌کنیم.

کنترل در هنر دیجیتال کلیدی است. به همین دلیل است که نحوه استفاده از گره منحنی برش را برای دریافت کنترل‌های سفارشی برای طول انگورها، تنظیم پارامترهایی که به شما امکان می‌دهد طرح‌های خود را مطابق با دلخواه خود تغییر دهید، بررسی خواهیم کرد.

  • شما همچنین بر هنر ایجاد مقادیر افست با نرمال‌های چهره‌های مشبک تسلط خواهید داشت و مطمئن می‌شوید که درختانتان کاملاً در صحنه‌هایتان قرار می‌گیرند.

اما تنوع چطور؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. به‌جای تکیه بر یک شی «خالی» برای مکان‌های شروع تاک، یاد خواهید گرفت که نقاط تخم‌ریزی تصادفی را مستقیماً روی مش خود تنظیم کنید، و از آنها به‌عنوان منشأ تاک‌های خود استفاده کنید. این سطح از جزئیات و سفارشی‌سازی چیزی است که پروژه‌های حرفه‌ای را از بقیه متمایز می‌کند.

پاکسازی و سازماندهی به اندازه ایجاد اهمیت دارد.

  • خواهید فهمید که چگونه گره های هندسی خود را با مسیرهای مجدد ساده کنید و چگونه گره ها را با پنهان کردن اطلاعات غیر ضروری فشرده کنید و گردش کار خود را تا حد امکان کارآمد کنید.

و این تازه آغاز است. ما به دنبال ایجاد شبکه‌ای از داده‌های منحنی، تخم‌ریزی برگ‌ها با پارامترهای مقیاس دقیق و استفاده از مواد سایه‌زن از بافت‌های PBR خواهیم بود تا به درختان انگور شما کیفیتی واقعی بدهیم.

  • بعلاوه، اسرار متحرک سازی درختان و برگ های خود را خواهید آموخت و پارامترهای ساده را به انیمیشن های نفس گیر تبدیل می کنید که صحنه های شما را زنده می کند.

در پایان این کلاس آنلاین، نه تنها می‌دانید که چگونه درختان جنگلی را در بلندر ایجاد کنید، بلکه مهارت‌هایی برای بهبود هر محیط دیجیتالی خواهید داشت و صحنه‌های سه بعدی خود را برجسته می‌کنید.

 

در پایان این کلاس Skillshare، شما نه تنها می‌دانید که چگونه می‌توانید در Blender انگورهای جنگلی ایجاد کنید، بلکه مهارت‌های بهبود هر محیط دیجیتالی را نیز خواهید داشت و صحنه‌های سه بعدی خود را برجسته می‌کنید.

 

خلاصه همه چیز

'Blender 4 Geometry Nodes Workshop: Jungle Vines' در Skillshare فقط ایجاد تاک نیست. این در مورد ارائه ابزارهایی برای بهبود هر محیط، غنی سازی مجموعه مهارت های شما و باز کردن امکانات خلاقانه جدید در هنر سه بعدی است. چه کاربر باتجربه Blender باشید و چه در مدل سازی سه بعدی، این کلاس Skillshare شما را با دانش ایجاد پوشش گیاهی پیچیده و پویا در پروژه های خود مجهز می کند.

سفر خود را برای تبدیل شدن به یک هنرمند سه بعدی ماهر در Blender آغاز کنید، با ما محیط‌های جنگلی پویا و واقعی ایجاد کنید - ما آماده‌ایم تا شما را همراهی کنیم.

 

تا دفعه بعد، مدلینگ همگی مبارک!

لوقا

 


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • گره هندسی بر اساس منحنی در بلندر مقیاس بندی می کند Geometry Node Leaves Scaling Based on Curve in Blender

  • Remeshing اشیاء سه بعدی برای چگالی ثابت در بلندر Remeshing 3D Objects for Constant Density in Blender

  • مقدمه مبانی Blender Shader Blender Shader Basics Introduction

  • ذخیره داده های نقشه UV برای Curves در Blender Storing UV Map Data for Curves in Blender

  • بررسی اجمالی بسته منابع Blender Blender Resource Pack Overview

  • اضافه کردن Mesh Collection در امتداد منحنی در Blender Adding Mesh Collection Along the Curve in Blender

  • پارامترهای مش تاک و پوسته پوسته شدن در بلندر Vine Mesh Parameters and Scaling in Blender

  • ایجاد کنترل های طول برای تنظیم منحنی در بلندر Creating Length Controls for Curve Setup in Blender

  • ایجاد امتیاز تصادفی برای Vine Spawn در Blender Creating Random Points for Vine Spawn in Blender

  • راه اندازی سوئیچ بولی و پاکسازی پارامتر در بلندر Setting Up Boolean Switch and Parameter Cleanup in Blender

  • تنظیم منحنی ها با Edge Path Node در Blender Setting Curves with Edge Path Node in Blender

  • تنظیم Mesh Normal Offset در Blender Setting up Mesh Normal Offset in Blender

  • بررسی اجمالی نهایی و اشکال زدایی نقطه اسپاون در بلندر Final Overview and Spawn Point Debugging in Blender

  • مبانی رابط نمای پورت Blender Blender Viewport Interface Basics

  • رفع منحنی های همپوشانی در بلندر Fixing Overlapping Curves in Blender

  • Blender 4 Geometry Nodes Workshop Jungle Vines Blender 4 Geometry Nodes Workshop Jungle Vines

  • Geometry Node Cleanup و Seed Setup در Blender Geometry Node Cleanup and Seed Setup in Blender

  • ایجاد تصادفی مقیاس بندی برگ در بلندر Creating Leaf Scaling Randomness in Blender

  • راه اندازی سایه بان متریال برای گره هندسی در بلندر Material Shader Setup for Geometry Node in Blender

  • ایجاد نقطه شروع Vines با گره های هندسی بلندر Creating Vines Starting Point with Blender Geometry Nodes

  • متحرک سازی گره های هندسی در بلندر Animating Geometry Node Vines in Blender

نمایش نظرات

آموزش Blender 4 Geometry Nodes Workshop: Jungle Vines
جزییات دوره
3h 29m
21
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
3
- از 5
ندارد
دارد
دارد
3D Tudor
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

3D Tudor 3D Tudor

مدرس سه بعدی

به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دوره‌هایی با دستورالعمل‌های واضح و کامل افتخار می‌کنم که شما را به سطح بعدی مدل‌سازی سه بعدی و انیمیشن می‌برد.

هدف من این است که دوره‌های بدون سر و صدایی را در مورد مدل‌سازی سه‌بعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک می‌کند مجموعه مهارت‌ها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:

Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیط‌ها

من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.

در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.

دوره‌های من برای مدل‌سازان سه‌بعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شده‌اند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعمل‌های دقیق و راهنمایی‌های واضح در طول هر درس، مرا متمایز می‌کند.

من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درس‌هایم استفاده می‌کنم و به زبان‌آموزان کمک می‌کنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میان‌برهای قبلی، آن‌ها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.

من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.

من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.

مدل‌های من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته می‌شوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.

من می‌توانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.

من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.