لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش تکنیک های Mograph: مدل سازی و متحرک سازی با Clonaers 4D Cinema
Mograph Techniques: Modeling and Animating with Cinema 4D Cloners
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این قسمت از تکنیک های Mograph ، ایان رابینسون به شما نشان می دهد چگونه با استفاده از قدرت ترکیبی CINEMA 4D و Adobe After Effects ، یک گل سه بعدی حالت دار را که به مرور زمان رشد می کند و شکوفا می شود ، مدل سازی و متحرک سازی کنید. در ابتدا با ایجاد یک گلبرگ تک گل با تکنیک های سنتی مدل سازی چند ضلعی شروع خواهید کرد. سپس گلبرگ را در یک جسم شبیه ساز بارگذاری کرده و آن را درون گلدان دیگر لانه می کنید و در نتیجه یک گل کامل با چندین سطح کنترل برای انیمیشن ایجاد می کنید. مرحله دوم انیمیشن سازی کلونرها و پالایش انیمیشن با Step Effector است. در مرحله سوم و آخر ، پروژه را برای افزودن جلوه های رنگی متحرک ، انتقال ، متن و سایه ها وارد After Effects می کنید.
موضوعات شامل:
مدل سازی گلبرگ های گل در C4D
ایجاد مواد سایه دار در C4D
ساختن گل با چندین اشیا cl شبیه ساز li>
ایجاد یک انتقال پویا با انیمیشن دوربین li>
رندر چند گذر از CINEMA 4D
افزودن و متحرک سازی جلوه های رنگی در افتر افکت li>
اصلاح مراحل انتقال li>
ارائه کامپوزیت نهایی li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
با استفاده از چالش ها
Using challenges
تنظیم پروژه در CINEMA 4D
Setting up the project in CINEMA 4D
1. ساختن شکوفه ها در CINEMA 4D
1. Building Blooms in CINEMA 4D
مدل سازی گلبرگهای گل در CINEMA 4D
Modeling flower petals in CINEMA 4D
ساخت گل با کلونرها
Building flowers with cloners
ایجاد مواد برای گلبرگ ها
Creating materials for the petals
مدل سازی تاک های تکراری با Sweep NURBS
Modeling repeating vines with Sweep NURBS
چالش: ایجاد درخت با کلونرها
Challenge: Creating a tree with cloners
راه حل: ایجاد درخت با کلونرها
Solution: Creating a tree with cloners
2. ایجاد انیمیشن
2. Creating the Animation
ایجاد انیمیشن انتزاعی پایه
Creating the base abstract animation
ایجاد ساختنی آشکار
Creating the reveal build
پالایش ساختمان با Step Effector
Refining the build with the Step Effector
ساختمان انتقال تاک
Building the vine transition
ارائه از CINEMA 4D
Rendering out of CINEMA 4D
همکاری با CINEWARE
Working with CINEWARE
3. ساختن کامپوزیت
3. Building the Composite
ایجاد مقدمه
Creating the intro
اضافه کردن و متحرک جلوه های رنگی
Adding and animating color effects
پالایش گذارها
Refining transitions
با متن و سایه ها تمام می شود
Finishing with text and shadows
نمایش نظرات