لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
Master Stylized Crate 3D: Maya، Blender و UE
Master Stylized 3D Crate Creation: Maya, Blender, & UE
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
اسرار هنر سه بعدی سبک شده را باز کنید! آموزش ایجاد و ادغام جعبه های چوبی با موتورهای مایا، بلندر و آنریل ما با مدل سازی جعبه در مایا و بلندر شروع خواهیم کرد. چیدمان UV و آماده سازی فایل برای صادرات Zbrush. مجسمه سازی کارات چوبی سبک شده ما در Zbrush. بافت کارات در Substance Painter و صادرات Texture برای Unreal Engine. وارد کردن مدل سه بعدی ما به Unreal Engine و ایجاد متریال اصلی برای مدل ما. پیش نیازها: دانش پایه Blender، Maya، Zbrush، Substance Painter و Unreal Engine.
Master Stylized 3D Crate: Maya, Blender, Unreal Engine Integration
اسرار هنر سه بعدی سبک شده را باز کنید!
به دوره جامع ما بپیوندید که برای هنرمندان سه بعدی، طراحان بازی و علاقه مندان طراحی شده است. یاد بگیرید که با استفاده از Maya، Blender، و Unreal Engine جعبههای چوبی خیرهکننده را ایجاد و ادغام کنید.
آنچه یاد خواهید گرفت
گردش کار سه بعدی کامل: از مدل سازی در Maya و Blender گرفته تا بافت در Substance Painter و ادغام در Unreal Engine.
یادگیری بیدرنگ: آموزشهای بیدرنگ، بدون مرور زمان.
تکنیک های پیشرفته: نقشه برداری UV، مجسمه سازی در ZBrush، و بهینه سازی برای موتورهای بازی.
چرا این دوره؟
برای هنرمندان مبتدی تا متوسط که به دنبال ارتقای مهارتهای خود و ایجاد داراییهای حرفهای و آماده بازی هستند، ایدهآل است.
نکات برجسته دوره
تسلط Maya Blender: تکنیکهای ضروری مدلسازی و بافتسازی را بیاموزید.
ZBrush Sculpting: جزئیات پیچیده را اضافه کنید تا داراییهایتان برجسته شود.
یکپارچه سازی موتور غیرواقعی: مدل های خود را به صورت یکپارچه وارد کرده و برای رندر زمان واقعی بهینه سازی کنید.
چه کسی باید ثبت نام کند؟
هنرمندان سه بعدی مبتدی تا متوسط.
طراحان بازی به دنبال تقویت مهارتهای ایجاد دارایی خود هستند.
علاقهمندان علاقه زیادی به مدلسازی سه بعدی و توسعه بازی دارند.
قدم بعدی را در سفر هنری سه بعدی خود بردارید
امروز به ما بپیوندید و شروع به ایجاد دارایی های خیره کننده و سبک برای بازی ها یا پروژه های خود کنید. اکنون ثبت نام کنید و دیدگاه خلاقانه خود را زنده کنید!
در پایان این دوره، اعتماد به نفس و مهارت هایی برای ایجاد دارایی های خیره کننده و سبک برای بازی ها یا پروژه های خود خواهید داشت. به ما بپیوندید و هنر سه بعدی خود را به سطحی بالاتر ببرید!
اکنون ثبت نام کنید و سفر خود را برای تبدیل شدن به یک هنرمند سه بعدی ماهر با "ایجاد جعبه چوبی سبک در Maya and Unreal Engine" آغاز کنید!
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
مقدمه
Introduction
پیش نمایش - Zbrush Sculpting.
Preview - Zbrush Sculpting.
مدلسازی کاراته
Modeling of Carate
جعبه را از ابتدا با شروع از مکعب مدل کنید.
Model the crate from scratch starting from cube.
روند مدل سازی جعبه و بطری های ما را ادامه دهید.
Continue with the modelling process for our crate and bottles.
نهایی کردن مدل جعبه و بطری.
Finalizing the crate model and bottle.
UV و بافت
UV and Texturing
UV دستگیره های کنار جعبه و بالا.
UV of Crate Sside and Top Handles.
UV برای تخته های چوبی.
UV for Wooden Planks.
UV 03
UV 03
UV 04
UV 04
UV 05
UV 05
متن نویسی در Substance Painter
Textuting in Substance Painter
مجسمه سازی در Zbrush
Sculpting in Zbrush
مجسمه سازی تخته های جلو
Sculpting Front Planks
مجسمه سازی تخته های باقی مانده.
Sculpting the remaining Planks.
مجسمه سازی دسته های کناری و بالایی جعبه.
Sculpting Side and Top Handles of Crate.
مجسمه سازی بطری و قسمت فلزی جعبه.
Sculpting the bottle and Metal part of the Crate.
از بین بردن جعبه ما و صادرات مش پلی بالا ما.
Decimating our Crate and Exporting our High Poly Mesh.
موتور غیر واقعی
Unreal Engine
تنظیم مواد اولیه در موتور Unreal.
Setting Basic Material In Unreal Engine.
رفع مش و واردات مجدد در UE.
Fixing Mesh and Reimporting in UE.
افزودن پیچیدگی به راهاندازی و نمونهسازی مواد جعبه ما.
Adding Complexity to our Crate Material Setup and Instancing.
جایزه بلندر
Blender Bonus
مدل سازی جعبه - قسمت 01
Modeling of Crate - Part 01
مدلسازی جعبه - قسمت 02
Modeling of Crate - Part 02
UV باز کردن جعبه
UV Unwrapping of Crate
آماده شدن فایل برای Zbrush Sculpt
Getting File Ready for Zbrush Sculpt
نمایش نظرات