نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش ، ما با مدل سازی ، بافت ، نور ، رندر و مجسمه سازی دیجیتالی مواد غذایی سه بعدی آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، ZBrush 4R5 ، V-Ray 2.40.03 ، Raylight Games XrayUnwrap (اختیاری). همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 53 ایجاد غذای دیجیتال در 3ds Max و ZBrush 2 ساعت و 36 دقیقه و 2 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد غذای دیجیتال در 3ds Max و ZBrush
Creating Digital Food in 3ds Max and ZBrush
-
مدل سازی مش پایه
Modeling the Bun Base Mesh
-
باز کردن و شبیه سازی مش
Unwrapping and Cloning a Mesh
-
مدل سازی پنیر و کاهو
Modeling the Cheese and Lettuce
-
تغییر مدل و افزودن تصادفی
Tweaking the Model and Adding Randomness
-
ایجاد جزئیات مجسمه سازی روی Burger Patty
Creating Sculpted Detail on the Burger Patty
-
استفاده از ZBrush برای افزودن بافت پراکنده
Using ZBrush to Add a Diffuse Texture
-
صادر کردن نقشه ها از ZBrush
Exporting Maps from ZBrush
-
ارسال مش به 3ds Max از ZBrush
Sending Meshes to 3ds Max from ZBrush
-
جزئیات نان بالا
Detailing the Top Bun
-
تنظیم Base Scene برای پیاده سازی نقشه ها
Setting up a Base Scene for Implementing Maps
-
افزودن مواد و بافت به قسمت بالا
Adding Materials and Texture to the Top Bun
-
مواد پیچیده تر برای نان
More Complex Materials for the Bun
-
مواد مخصوص پنیر
Materials for the Cheese
-
مواد مخصوص کاهو
Materials for the Lettuce
-
مواد مخصوص گوجه فرنگی
Materials for the Tomato
-
نهایی کردن Burger Render
Finalizing the Burger Render
نمایش نظرات