آموزش SOLIDWORKS: ابزار مش

SOLIDWORKS: Mesh Tools

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با محبوبیت و مقرون به صرفه بودن اسکن سه بعدی ، مهندسان به طور فزاینده ای برای ساخت طرح های خود به داده های اسکن اعتماد می کنند. SOLIDWORKS ابزارهای زیادی برای کنترل ابرهای نقطه ای و مش ها و تبدیل این داده ها به مدل های سه بعدی زیبا دارد. در این دوره ، مربی دیوید آنتاناویژ بر ویرایش و دستکاری انواع پرونده های مش در SOLIDWORKS و تبدیل داده ها به اجسام سطحی و جامد قابل استفاده تمرکز دارد. این تکنیک ها می توانند برای مهندسی معکوس یا جایگزینی قطعات قدیمی ، کمک به چاپ و اسکن سه بعدی و ایجاد هندسه قابل ویرایش استفاده شوند. با نحوه باز و وارد کردن پرونده های اسکن ، ویرایش و تعمیر مش ها ، جایگزینی چهره ها و ترکیب و حذف اجسام با ابزار هندسه Boolean آشنا شوید. سپس نحوه استفاده از ویژگی ScanTo3D برای دستکاری داده های مش در هنگام وارد کردن را کشف کنید و از ابزارهای جدید SOLIDWORKS 2019 برای کار با بدنه های BREP مش استفاده کنید. سرانجام ، دیوید نحوه صادرات مش را برای آماده سازی برای چاپ سه بعدی نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • وارد کردن هندسه
  • استفاده از ابزارهای سطح و صورت
  • کار با هندسه بولی
  • تبدیل اسکن ها به سه بعدی با مش ویرایش ، جادوگر آماده سازی مش و جادوگر سطح
  • کار با بدنه های BREP مش
  • صادرات مش
  • آماده سازی مش برای چاپ سه بعدی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • ابزار مش در SOLIDWORKS Mesh tools in SOLIDWORKS

1. ابزارهای کلاسیک مش 1. Classic Mesh Tools

  • پرونده های مش چیست؟ What are mesh files?

  • وارد کردن هندسه از طریق گفتگوی آزاد Importing geometry through open dialog

2. ابزار سطحی / صورت برای مش 2. Surface/Face Tools for Mesh

  • ابزار ضخیم Thicken tool

  • سطح افست یا کپی Offset or copy surface

  • سطح پر شده Filled Surface

  • سطح بافتنی Knit Surface

  • صورت را حذف کنید Delete Face

  • صورت را جایگزین کنید Replace Face

  • حرکت چهره Move Face

3. هندسه بولی 3. Boolean Geometry

  • ترکیب ویژگی Combine feature

  • تقاطع Intersect

  • حذف / نگه داشتن بدن Delete/Keep body

4. اسکن به صورت سه بعدی 4. Scan to 3D

  • جادوگر دبستان Mesh Prep Wizard

  • ویرایش مش Mesh Edit

  • جادوگر سطح Surface Wizard

5. بدن BREP مش 5. Mesh BREP Bodies

  • گردش کار برای بدنه مش BREP Workflows for mesh BREP bodies

  • تبدیل بدنه های جامد ، سطحی یا گرافیکی به مش Converting solid, surface, or graphics bodies to mesh

  • فیلترهای انتخاب برای بدنه مش Selection Filters for mesh bodies

  • ایجاد یک سطح از یک ویژگی مش Creating a surface from a mesh feature

  • انتخاب جنبه ها با استفاده از Paint Select Selecting facets using Paint Select

  • لیست ویژگی های پشتیبانی از بدن BREP مش List of features supporting Mesh BREP Bodies

6. صادرات مش 6. Exporting Mesh

  • آماده سازی برای چاپ سه بعدی Prep for 3D print

  • تنظیمات صادرات عمومی General export settings

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش SOLIDWORKS: ابزار مش
جزییات دوره
56m 20s
25
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
5,968
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Antanavige David Antanavige

David Antanavige یک مهندس مکانیک است که با استفاده از نرم افزار CAD مدل های دقیق 2D و 3D را توسعه می دهد. دیوید با کارکنان مهندسی برای طراحی و توسعه نقشه ها ، مجموعه ها و مدل ها با استفاده از بسته های طراحی به کمک کامپیوتر کار می کند. وی در حال حاضر به عنوان رئیس گروه کاربری Long Island SOLIDWORKS (LISWUGN) ، شبکه ای از کاربران SOLIDWORKS که به اشتراک ایده ها و دانش SOLIDWORKS در انواع مهندسی اختصاص دارد ، خدمت می کند. دیوید امتحان اصول مهندسی (FE یا EIT) و همچنین بسیاری از گواهینامه های حرفه ای SOLIDWORKS را به پایان رساند.