نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این دوره به شما گردش کار و تکنیک های کلیدی مورد نیاز برای سرعت بخشیدن به سرعت ساخت مصالح ساختمانی در موتور Unreal را آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: موتور غیرواقعی 4. گسترش همه بررسی اجمالی دوره دهه یکم مفاهیم اساسی و رابط مواد 47m 55s رنگها و متغیرها: پارامترها و نمونه های مواد 48 متر 14 ثانیه برنامه های بافت و برنامه سایه خارجی 31m 58s اصطلاحات بیشتر 18 سالگی Base Material و نقشه های عادی 54 متر 45s نمونه مواد و نقشه ها 15 متر 47s مراحل بعدی ، منابع و مناطق دیگر برای مطالعه بیشتر 23 متر 10 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مفاهیم اساسی و رابط مواد
Essential Concepts & the Materials Interface
-
ایجاد مواد و رابط مواد
Material Creation and Material Interface
-
مبانی ورودی: فلزی و زبری
Input Basics: Metallic and Roughness
-
مبانی ورودی: شفافیت ، عادی ، رشته ای
Input basics: Transparency, Normal, Incandescence
-
سازماندهی ، نامگذاری کنوانسیون و اظهارنظر
Organization, Naming Conventions, and Commenting
-
شناسه مواد ، اشعه ماورا بنفش ، کاشی کاری بافت
Material IDs, UVs, Texture Tiling
-
انواع مواد: مواد تزئینی و دو طرفه
Material Types: Decal and Two Sided Materials
رنگها و متغیرها: پارامترها و نمونه های مواد
Colors & Variables: Parameters & Material Instances
-
بردارهای ثابت: 1،2،3 و 4
Constant Vectors: 1,2,3, and 4
-
گره های پارامترهای اساسی
Basic Parameters Nodes
-
ضرب ، اضافه کردن ، و LERP
Multiply, Add, and LERP
-
ماسک
Masks
-
شفافیت
Transparencys
-
انعکاس ، انکسار ، فرنل ، و مکعب انعکاس
Reflectivity, Refraction, Fresnel, and Reflection Cubes
برنامه های بافت و برنامه سایه خارجی
File Textures & External Shading Programs
-
اندازه ، انواع پرونده ها ، کنوانسیون های نامگذاری
Size, File Types, Naming Conventions
-
بافت ، مشکلات و راه حل های پرونده
File Textures, Problems, and Solutions
-
RGBA Mask Combo and Texture Atlas Discussion
RGBA Mask Combo and Texture Atlas Discussion
-
رویه در برابر پرونده بافت
Procedural Versus File Textures
اصطلاحات بیشتر
More Material Expressions
-
مرجع بیان مواد و گره موج سینوسی
Material Expression Reference and Sine Wave Node
-
گره های Panners و Rotators
Panners and Rotators Nodes
-
عمق مواد
Depth Material
Base Material و نقشه های عادی
Base Material & Normal Maps
-
کانسپت ، راه اندازی و "چرا یک ماده پایه؟"
Concept, Setup, and 'Why a Base Material?'
-
گره های پارامتر
Parameter Nodes
-
نمونه مواد
Material Instance
-
درک ، ساخت و استفاده از نقشه های عادی
Understanding, Making, and Using Normal Maps
-
ساخت "Detail Texture" با ترکیب نقشه های عادی
Making a 'Detail Texture' by Combining Normal Maps
-
Parallax Mapping: POM و Bump Offset
Parallax Mapping: POM and Bump Offset
-
نقشه های عادی World Space (WS)
World Space (WS) Normal Maps
نمونه مواد و نقشه ها
Material Instance & Blueprints
-
کنترل مواد با طرح 01
Controlling Materials with Blueprints 01
-
کنترل مواد با نقشه 02 ، افزودن تصادفی
Controlling Materials with Blueprints 02, Adding Randomness
مراحل بعدی ، منابع و مناطق دیگر برای مطالعه بیشتر
Next Steps, Resources, & Areas for Further Study
-
طراحی مواد: پالت رنگ ، تمایز ، و روشنایی
Material Design: Color Palettes, Differentiation, and Lighting
-
منابعی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد: Shaders مبتنی بر فاصله ، مواد منظره و یک نسخه نمایشی Vertex Painting
Resources for Learning More About: Distance Based Shaders, Landscape Materials, and a Vertex Painting Demo
-
منابع و پیشنهادات: Shaders مهندسی معکوس
Resources and Suggestions: Reverse Engineering Shaders
-
جمع بندی: منابع برای مواد لایه ای و نسخه ی نمایشی عملکرد مواد
Wrapping Up: Resources for Layered Materials and a Material Function Demo
نمایش نظرات