آموزش بافت یک ربات با Ptex در MARI

Texturing a Robot with Ptex in MARI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: ما واقعاً سیستم جدید لایه MARI را در این آموزش انعطاف پذیر خواهیم کرد ، و نه تنها از لایه های رویه ای و لایه های تنظیم کننده بلکه از گروه های ماسک نیز استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: MARI v2.0. وقتی صحبت از ایجاد بافت برای یک پروژه می شود ، گاهی اوقات نقشه های UV فقط برای دارایی در دسترس نیستند. Ptex با اجازه دادن به ما می تواند بدون استفاده از اشعه ماورا UV بنفش ، بافتهای موجود در هر صورت را حل کنیم ، یک راه حل عالی برای این مشکل ارائه می دهد. علاوه بر این ، گردش کار واقعی رنگ آمیزی MARI 2.0 ، ایجاد این بافت ها را به یک لذت کامل تبدیل می کند. برای شروع با این پروژه ، ما می آموزیم که چگونه پروژه Ptex خود را در MARI با استفاده از یک فایل .obj موجود ایجاد کنیم. از اینجا ما روند ایجاد گروه های انتخاب را برای کمک به ما در هدف قرار دادن مناطق برای رنگ آغاز می کنیم. در مرحله بعدی ما به تدریج هر دو بافت پایه و در نهایت برخی جزئیات فوق العاده برای ربات خود کار خواهیم کرد. در این راه ، ما با نکات و ترفندهای مختلف گردش کار برای کار در MARI 2.0 از جمله راه اندازی کانال برای هر یک از نقشه های بافت ، رنگ آمیزی با تصاویر و هر دو فرافکنی و پوشاندن لایه آشنا خواهیم شد. ما واقعاً سیستم جدید لایه MARI را در این آموزش انعطاف پذیر خواهیم کرد ، و نه تنها از لایه های رویه ای و لایه های تنظیم کننده بلکه از گروه های ماسک نیز استفاده خواهیم کرد. پس از گذراندن این آموزش ، نه تنها یک دارایی کاملاً بافتی خواهید داشت بلکه در مورد ویژگی های قدرتمندی که در MARI 2.0 بسته بندی شده اند نیز معاملات خوبی را فرا گرفته اید. نرم افزار مورد نیاز: MARI v2.0.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

بافت یک ربات با Ptex در MARI Texturing a Robot with Ptex in MARI

  • ایجاد و راه اندازی پروژه Project Creation and Setup

  • استفاده از گروههای انتخابی Utilizing Selection Groups

  • ایجاد گروه انتخاب برای مناطق اصلی رنگ Selection Group Creation for Primary Color Areas

  • نقاشی یک بافت پایه برای مناطق اصلی رنگ Painting a Base Texture for Primary Color Areas

  • نقاشی جزئیات کوچکتر برای طرح اصلی رنگ ما Painting Smaller Details for Our Primary Color Scheme

  • قرار دادن یک پایه برای طرح رنگ ثانویه Laying Down a Base for the Secondary Color Scheme

  • آج بافتنی برای پای ربات ما Texturing Tread for Our Robot's Feet

  • افزودن بافت پایه برای اصلاح طلای ربات ما Adding Base Texture for Our Robot's Gold Trim

  • افزودن بافت پایه برای اصلاح کروم ربات ما Adding Base Texture for Our Robot's Chrome Trim

  • افزودن بافت پایه برای جزئیات مکانیکی Adding Base Texture for Mechanical Details

  • نقاشی بافت های پراکنده و گسیل کننده برای راکتور ربات Painting Diffuse and Emissive Textures for the Robot's Reactor

  • پایان بافت پراکنده پایه Finishing Off Base Diffuse Texture

  • تصحیح رنگ و افزودن تنوع به بافت پایه آبی Color Correcting and Adding Variation to the Blue Base Texture

  • افزودن زنگ و پوشیدن مایعات به ربات Adding Rust and Fluid Wear to the Robot

  • افزودن جزئیات صفحه Adding Panel Detail

  • افزودن بافت فرسوده به مناطق طلا و کروم Adding Worn Texture to the Gold and Chrome Areas

  • نقاشی یک گردنه خاک Painting a Dirt Pass

  • عکس برگردانهای نقاشی و لمس منتشر Painting Decals and Diffuse Touch Up

  • ایجاد نقشه دست انداز Creating a Bump Map

  • پالایش خاص Specular Refinement

  • صادر کردن نقشه های بافت Ptex Exporting Ptex Texture Maps

نمایش نظرات

آموزش بافت یک ربات با Ptex در MARI
جزییات دوره
3h 44m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.