آموزش نکات حرفه ای برای مدل سازی اشکال پیچیده: قسمت 2

Professional Tips for Modeling Complex Shapes: Part 2

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش مایا ، برخی از مفاهیم اساسی برای مدل سازی اشکال چند ضلعی را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: برنامه سه بعدی ترجیحی شما. در این آموزش مایا ، برخی از مفاهیم اساسی برای مدل سازی اشکال چند ضلعی را یاد خواهیم گرفت. ما چندین نمونه اساسی را برای ارائه چالش در یک منطقه خاص از مدل سازی ، طراحی خواهیم کرد. این مفاهیم را می توان برای هر مدلی که روی آن کار می کنید ، به کار برد. ما در مورد عیب یابی مدلهای شما ، تجزیه فرمها به اشکال اساسی و استفاده از مبانی اولیه برای ایجاد فرمهای پیچیده تر و همچنین شناسایی فرمهای اولیه ، ثانویه و سوم ، استفاده خواهیم کرد. ما همچنین در مورد جریان صحیح لبه ، مقدار هندسه ، کشش لبه ، چند نکته و ترفند واقعاً عالی و درک جایگاه شما در خط تولید بحث خواهیم کرد. با پایان این آموزش مایا ، شما درک بیشتری از ایجاد هندسه درست شکل گرفته و چگونگی عیب یابی در صورت بروز مشکلات خواهید داشت. این آموزش با استفاده از مایا انجام می شود ، اما از هر برنامه مدل سازی سه بعدی ترجیحی می توان استفاده کرد زیرا تمرکز بیشتر بر روی گردش کار و بهترین روش ها است تا نرم افزار یا ابزار. نرم افزار مورد نیاز: برنامه سه بعدی ترجیحی شما.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

نکات حرفه ای برای مدل سازی اشکال پیچیده: قسمت 2 Professional Tips for Modeling Complex Shapes: Part 2

  • سفارشی کردن رابط مایا Customizing the Maya Interface

  • برنامه ریزی برای هندسه صحیح Preplanning for Correct Geometry

  • برای تنظیم هندسه به Preplan ادامه دهید Continue to Preplan for Correct Geometry

  • بحث در مورد اشکال اولیه و ثانویه Discussing Primary vs. Secondary Shapes

  • بحث در مورد اشکال اولیه و ثانویه را ادامه دهید Continue Discussing Primary vs. Secondary Shapes

  • شکستن فرم ها به شکل های کوچکتر Breaking Down Forms into Smaller Shapes

  • استفاده از تغییر شکل دهنده ها برای کمک به مدل سازی Using Deformers to Help in Modeling

  • همگرایی لبه ها و تکرار Converging Edges and Repetition

  • همگرایی لبه ها و تکرار را ادامه دهید Continue Converging Edges and Repetition

  • نگه داشتن امتیازها به طور صحیح و گرا Keeping Points Oriented and Spaced Correctly

  • ادامه نگه داشتن نقاط درست و فاصله دار Continue Keeping Points Oriented and Spaced Correctly

  • پاکسازی Booleans و میانگین های عمودی Cleaning up Booleans and Average Vertices

  • به تمیز کردن Booleans و Rertices متوسط ادامه دهید Continue Cleaning up Booleans and Average Vertices

  • اعمال ترتیب Boolean و مقدار هندسی صحیح Applying Boolean Order and Correct Geometry Amount

  • به کار بردن سفارش بولی و مقدار هندسی صحیح ادامه دهید Continue Applying Boolean Order and Correct Geometry Amount

  • مخلوط کردن سیلندرها با هم Blending Cylinders Together

  • مخلوط کردن سیلندرها را با هم ادامه دهید Continue Blending Cylinders Together

  • مخالف Booleans و Bevels Opposing Booleans and Bevels

  • مخالفت با Booleans و Bevels را ادامه دهید Continue Opposing Booleans and Bevels

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش نکات حرفه ای برای مدل سازی اشکال پیچیده: قسمت 2
جزییات دوره
3h 50m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
55
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Paul Conner
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Paul Conner Paul Conner

پل کانر یک مدل ساز و مجسمه ساز دیجیتالی است که در دنور کلرادو مستقر است. وی بیش از 20 سال در صنایع فیلم و پخش مشغول به کار بوده است. پاول در ابتدا تدریس را به عنوان مربی معتبر مایا آغاز کرد ، اما اکنون بنیانگذار ، مربی و سرپرست روابط صنعت در مرکز انیمیشن دیجیتال در دانشگاه کلرادو است. او به کار آزاد ادامه می دهد ، و اخیراً ، او عضو IPAX در Sony Pictures Imageworks بود ، جایی که او لذت کار با دارایی های The Amazing Spiderman 2 ، Edge of Tomorrow ، Smurfs 2 و Cloudy with a Chance of Meatballs را داشت. 2. پاول علاقه زیادی به مدل سازی دارد و هرگز دیدن جریان چند ضلعی ها و لبه های بالقوه در همه اشیا around اطراف خود را متوقف نمی کند.