لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش SOLIDWORKS در حال ارائه با PhotoView 360
SOLIDWORKS Rendering with PhotoView 360
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
چگونه می توانید یک طراحی فنی را به روشی ارائه دهید که همه بتوانند آن را درک کنند؟ PhotoView 360 را امتحان کنید ، که امکان ایجاد رندرها و انیمیشن های واقع گرایانه را با نسخه های SOLIDWORKS Professional و Premium فراهم می کند. در این دوره ، گابریل کوربت به شما نشان می دهد که چگونه یک مدل SOLIDWORKS را به یک انیمیشن کاملاً رندر شده تبدیل کنید. بیاموزید که چگونه مواد و بافت ها (از جمله شفافیت و انعکاس پذیری) را روی قطعات و مجموعه ها بکار ببرید ، محیط را با دوربین و چراغ تنظیم کنید و یک تصویر واقعی واقع گرایانه ارائه دهید. فصل آخر نشان می دهد که چگونه صحنه خود را متحرک کنید و ویدئوی نهایی را برای اشتراک گذاری با همکاران یا مشتریان خود ارائه دهید.
موضوعات شامل:
آماده سازی مدل li>
استفاده از مواد و بافت ها li>
کار با شیشه li>
موقعیت قرار دادن دوربین li>
افزودن نور li>
ارائه از چند زاویه
خروج تصویر li>
متحرک سازی صحنه شما li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. گردش کار
1. Workflow
مدل را پیش می برد
Prepping the model
استفاده از مواد
Applying materials
اعمال ظواهر
Applying appearances
اضافه کردن صحنه
Adding a scene
اضافه کردن روشنایی
Adding lighting
2. مواد و بافت ها
2. Materials and Textures
مواد SOLIDWORKS
SOLIDWORKS materials
اصلاح خصوصیات بافت
Modifying texture properties
کار با شیشه
Working with glass
3. محیط
3. Environment
با استفاده از پانل گزینه ها
Using the Options panel
افزودن نماهای نامگذاری شده
Adding named views
تنظیمات صحنه
Making scene adjustments
با استفاده از پنل Render
Using the Render panel
4. دوربین
4. Cameras
قرار دادن دوربین
Positioning the camera
گزینه های دوربین
Camera options
ارائه از زوایای متعدد
Rendering from multiple angles
5- اعلامیه
5. Decals
مطالعه موردی رد
Decal case study
انواع عکس های فشرده شده
Decal image types
نقاب برداری
Masking decals
درک کانال های آلفا
Understanding alpha channels
6. خروجی تصویر
6. Image Output
درک اندازه رندر
Understanding render size
گزینه های ذخیره
Saving options
پس زمینه حذف می شود
Removing the background
منابع عکس و فیلم
Photo and video resources
7. انیمیشن
7. Animations
یک مطالعه حرکتی تنظیم کنید
Setting up a motion study
آماده شدن برای تحریک کردن
Getting ready to animate
اجرای انیمیشن
Running the animation
اضافه کردن یک پیشرفت عملی مجازی
Adding a virtual walkthrough
کار با انیمیشن نهایی
Working with the final animation
گابریل کوربت یک طراح محصول، مدرس و سخنران با تجربه است.
گابریل دارای مدرک لیسانس مهندسی مکانیک است و در 18 سال گذشته یک طراح محصول فعال بوده است. او قبلاً صاحب یک ماشینفروشی نمونه اولیه بود که قطعاتی را برای سازمانهای مهمی مانند آزمایشگاه پیشرانه جت (JPL) و پاناسونیک میساخت. گابریل با ترکیب تجربه طراحی جامد و مهارت در دنیای واقعی در ساخت محصولات، توانایی منحصر به فرد در طراحی سریع و موثر محصولات را دارد. او مرتباً با شرکتها در مورد روشهای ساخت و طراحی بهتر و کارآمدتر مشورت میکند.
گابریل با بسیاری از استارتآپها و شرکتهای تأسیس شده کار کرده و محصولاتی را برای بازارهای مصرفکننده، صنعتی و پزشکی توسعه داده است. او روی همه جنبه های توسعه محصول از جمله طراحی محصول، مهندسی، بازاریابی، فروش و مدیریت کار کرده است.
گابریل از سال 2011 نویسنده Lynda.com بوده و دوره هایی را در مورد SOLIDWORKS، Onshape، rapid ایجاد کرده است. نمونه سازی و صدور گواهینامه او گروه کاربری SOLIDWORKS Orange County را اداره می کند و SOLIDWORKS و ماشینکاری CNC را در کالج Irvine Valley تدریس کرده است. علاوه بر این، او شرکت مهندسی طراحی خود به نام Tiger Industrial Inc را اداره می کند. او در SOLIDWORKS World در دالاس، سن دیگو، فلوریدا و لس آنجلس ارائه کرده است.
علائق گابریل شامل سرمایه گذاری های جدید، عکاسی، سفر ماجراجویی، موج سواری است. ، دوچرخه سواری در کوهستان، و پدل بردینگ ایستاده.
نمایش نظرات