آموزش ارائه حجم و جلوه ها با آرنولد و مایا

Rendering Volumes and Effects with Arnold and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: آرنولد یک بسته استاندارد ارائه استاندارد در صنعت است که توسط بسیاری از استودیوهای بزرگ در سراسر جهان استفاده می شود. این دوره به شما دانش ارائه "Volumes" را ارائه می دهد که شامل رندر OpenVDB ، n-Particles ، Fluids و Bifrost است. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1 متر و 4 ثانیه حجم های سایه با آرنولد 54 متر 37s رندر کردن جلدها با آرنولد 43 متر 48s ارائه nParticles با استفاده از آرنولد 42 متر 3 ثانیه ارائه شبیه سازی Bifrost با آرنولد 32m 41s ارائه OpenVDB با آرنولد 39m 33s ایجاد Render Pass برای AOV 13 متر 24 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

حجم های سایه با آرنولد Shading Volumes with Arnold

  • ارائه مش چند ضلعی به صورت حجم Rendering Polygon Mesh as Volume

  • اختصاص بافت ها و حجم دهنده ها Assigning Textures and Volume Shaders

  • افزودن بافت های رویه ای سه بعدی Adding Custom 3D-procedural Textures

  • مایعات سایه بان با آرنولد Shading Fluids with Arnold

  • کار با روشنایی های غیر مستقیم در میزان صدا Working with Indirect Illuminations on Volume

  • کار با Mesh Light و Shader Working with Mesh Light and Shader

رندر کردن جلدها با آرنولد Rendering Volumes with Arnold

  • استفاده از حجم به عنوان نور مستقیم Using Volumes as Direct Light

  • کار با Voxel Sampling و نوع فیلتر Working with Voxel Sampling and Filter Type

  • استفاده از Motion Blur در Volume Rendering Using Motion Blur in Volume Rendering

  • رندر کردن حجم به صورت دود Wispy Rendering Volumes as Wispy-smoke

ارائه nParticles با استفاده از آرنولد Rendering nParticles Using Arnold

  • ارائه nParticle با استفاده از AI-Standard-Surface Rendering nParticle using AI-Standard-Surface

  • ارائه ویژگی های ذره ای با سطح استاندارد Ai Rendering Per-Particle Attributes with Ai-Standard Surface

  • ارائه nParticle با استفاده از Motion Blur Rendering nParticle using Motion Blur

  • اختصاص دادن سایه بان AI-Standard-Volume Assigning AI-Standard-Volume Shader

  • تأثیر در انتشار در AI-Standard-Volume Affecting Emission in AI-Standard-Volume

  • ارائه ویژگیهای ذره ای Rendering Per-Particle Attributes

ارائه شبیه سازی Bifrost با آرنولد Rendering Bifrost Simulations with Arnold

  • ایجاد Shader Water با استفاده از AI-Standard-Surface Creating Water Shader Using AI-Standard-Surface

  • تنظیم ویژگی های Shader Water Adjusting Water Shader Attributes

  • استفاده از Motion-blur با Bifrost Using Motion-blur with Bifrost

  • ارائه فوم Bifrost با استفاده از آرنولد Rendering Bifrost Foam Using Arnold

ارائه OpenVDB با آرنولد Rendering OpenVDB with Arnold

  • ارائه OpenVDB با آرنولد Rendering OpenVDB with Arnold

  • با استفاده از نقشه جابجایی با OpenVDB Using Displacement Map with OpenVDB

  • تراکم رندر در OpenVDB Rendering Density in OpenVDB

  • دمای رندر در OpenVDB Rendering Temperature in OpenVDB

  • استفاده از نرم افزار میزان صدا با OpenVDB Using Volume Utility with OpenVDB

ایجاد Render Pass برای AOV Creating Render Passes for AOV

  • تنظیم تنظیمات رندر نهایی Adjusting Final Render Settings

  • استخراج AOV برای رندر حجم Extracting AOV for Volume Rendering

نمایش نظرات

آموزش ارائه حجم و جلوه ها با آرنولد و مایا
جزییات دوره
3h 47m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
15
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
Pankaj Malik
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pankaj Malik Pankaj Malik

پانکاج مالک مربی ارشد VFX است. وی هفت سال سابقه آموزش و آموزش دانش آموزان دارد. او دوست دارد اقیانوس دستورات مایا را کشف کند و اخیراً به دنیای مجسمه سازی دیجیتال به روز شده است. او یک هنرمند مدل ساز ، بافت و نورپردازی و یک هنرمند خودآموز پویایی است. او یک Autodesk Certified Professional of Maya و 3ds Max و Adobe Certified Associate در فتوشاپ است. او پنج فیلم کوتاه سه بعدی تجاری و دو فیلم VFX ساخته است. او به اشتراک دانش عالی اعتقاد دارد و همیشه می خواهد محدودیت های خلاقیت خود را از طریق هنر CG خود عبور دهد.