آموزش ایجاد عکس محصول در مخلوط کن

Creating Product Shots in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه اشیا basic اساسی را در مخلوط کن مدل سازی کرده و ارائه کننده های با کیفیت حرفه ای از طرح های محصول ایجاد کنید. George Maestri ابتدا به شما نشان می دهد که چگونه یک مدل بسته ساده را مدلسازی کنید ، بافت هایی را روی آن بکار ببرید و سپس مدل را با رندر Blender's Cycles سبک و رندر کنید. سپس او به یک مدل پیچیده تر می رود: یک بطری نوشیدنی انرژی زا. جورج نشان می دهد که چگونه بطری و مایع داخل آن را مدلسازی کنید ، مواد شیشه ای و مایع را ایجاد کرده و بکار ببرید ، و نورپردازی محیطی و بازتابندگی را در رندر نهایی اضافه کنید.
موضوعات شامل:
  • مدل سازی به مرجع
  • تنظیم رندر ارائه دهنده چرخه
  • فرايند UV و بازكردن آن
  • راه اندازی دوربین
  • افزودن چراغ
  • عکس های محصول با بافت

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • رابط و یادداشت های کلید داغ Interface and hot-key notes

1. ایجاد بسته ها 1. Creating Packages

  • مدل سازی به مرجع Modeling to reference

  • ایجاد بسته های ساده Creating simple packages

  • تنظیم رندر چرخه Setting up Cycles's renderer

  • پیش بینی اشعه ماوراء بنفش روی بسته ها Projecting UVs on the packets

  • در حال برداشتن UV در جعبه Unwrapping UVs for the box

2. ارائه عکسهای بسته بندی 2. Rendering Packaging Shots

  • تنظیم صحنه Setting up the scene

  • تنظیم دوربین Setting up the camera

  • اضافه کردن چراغ اصلی Adding the main light

  • ایجاد نور محیط Creating ambient light

  • مواد تنظیم دقیق Fine-tuning materials

  • اضافه کردن چراغ های ثانویه Adding secondary lights

  • ارائه تصاویر نهایی Rendering final images

3. ایجاد بطری ورزشی 3. Creating a Sports Bottle

  • وارد کردن مرجع Importing the reference

  • مدل سازی شکل بطری Modeling the bottle shape

  • ایجاد ضخامت بطری Creating bottle thickness

  • ایجاد کلاه Creating the cap

  • مدل سازی برچسب Modeling the label

  • اضافه کردن مایع به بطری Adding fluid to the bottle

4- ایجاد مواد در چرخه 4. Creating Materials in Cycles

  • تنظیم شات Setting up the shot

  • ایجاد روشنایی موقتی Creating temporary lighting

  • برچسب زدن Texturing the label

  • ایجاد یک ماده شیشه ای Creating a glassy material

  • ایجاد یک ماده مایع Creating a fluid material

  • درپوش را با استفاده از سایه بانهای ناهمسانگرد پایان دهید Finishing the cap using anisotropic shaders

  • ایجاد یک هواپیمای زمینی نیمه بازتابی Creating a semi-reflective ground plane

5- ارائه عکس نوشیدنی ورزشی 5. Rendering a Sports Drink Shot

  • تنظیم دوربین Setting up cameras

  • اضافه کردن روشنایی محیطی Adding environment-based lighting

  • تنظیم چراغ های اضافی Setting up additional lights

  • تفسیر Rendering

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش ایجاد عکس محصول در مخلوط کن
جزییات دوره
2h 6m
33
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
56,110
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.