آموزش برنامه نویسی جاوا - پایه ای محکم برای توسعه دهندگان جدید

Java Programming - a solid foundation for new developers

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: یک رویکرد عملی عملی برای یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا. شروع به ایجاد پروژه های JVM با جاوا اصلی کنید. پوشش‌ها همه جنبه‌های اصلی دستور زبان جاوا را با استانداردهای حرفه‌ای یاد بگیرید. درک و اطمینان از برنامه‌نویسی شی گرا (چند شکلی، وراثت، رابط‌ها) چیزهایی را بیاموزید که برنامه‌نویسان خوب باید بدانند (نه فقط نحوه کدنویسی) با Eclipse یا IntelliJ Idea آشنا شوید. IDE ها (یا هر دو!) مبانی برنامه نویسی سبک تابعی (عبارات لامبدا) آشنایی با تست واحد با JUnit آشنایی با نحوه اتصال به پایگاه داده رابطه ای با JDBC درک نحوه مدیریت و خواندن و نوشتن با فایل ها دریافت وابستگی ها و ساخت برنامه های کاربردی با Maven برخی از بهترین تکنیک های توسعه را بدانید نحوه ساخت پروژه های جاوا در دنیای واقعی

این دوره جاوا 8، جاوا 11 و جاوا 17 را پوشش می‌دهد (و اگر تازه وارد جاوا هستید، توضیح می‌دهیم که چرا نسخه‌های فعلی بسیار زیاد است، و چگونه تصمیم بگیرید که از کدام یک استفاده کنید!). وقتی بین نسخه‌های جاوا تفاوت وجود دارد، تفاوت‌ها را توضیح می‌دهیم، بنابراین بهترین راه برای شروع برنامه‌نویسی جاوا را از هر نسخه‌ای که استفاده می‌کنید، یاد خواهید گرفت.

این دوره به شما کمک می کند تا عناصر برنامه نویسی در جاوا را با رویکردی بسیار عملی و عملی بیاموزید. ما همه چیز را از اصول اولیه برنامه نویسی گرفته تا ویژگی های پیشرفته مانند شی گرایی، عبارات لامبدا، مجموعه ها و جریان ها، استفاده از پایگاه های داده، کار با فایل ها، آزمایش و موارد دیگر را پوشش می دهیم. در طول دوره شما روی برخی از پروژه های جاوا کار خواهید کرد، با استفاده از مثال های واقع گرایانه، نه ایده های انتزاعی.

این دوره یک نقطه ورود عالی برای هر توسعه دهنده فول استک جدید است - در واقع بر اساس بخشی از یک بوت کمپ توسعه دهندگان JVM 6 هفته ای فول استک است که من طی چند سال گذشته به تعدادی از شرکت ها تحویل داده ام. این یک راه عالی برای ورود به برنامه نویسی و آماده شدن برای یادگیری چارچوب های محبوب جاوا مانند Spring، Hibernate، Jakarta، Hadoop، Apache Spark، Akka یا حتی ساختن برنامه های Android است.

برای اینکه یک برنامه نویس جاوا مطمئن و شایسته باشید، به یک پایه و اساس خوب نیاز دارید و این دوره به شما این امکان را می دهد - هر موضوعی را به طور کامل پوشش می دهد، اما در سطحی که پیگیری و در دسترس بودن آن را آسان می کند.

برنامه درسی به‌طور ویژه طراحی شده است تا آنچه را که توسعه‌دهندگان خوب باید بدانند، پوشش دهد، و به شما کمک می‌کند تا دانش خود را از طریق تمرین‌های عملی فراوان افزایش دهید. شما روی یک مطالعه موردی کار خواهید کرد که در پایان دوره یک برنامه کاربردی کاملاً کارآمد خواهد بود.

این دوره بر اساس یک برنامه آموزشی زنده 5 روزه است که به توسعه دهندگان تازه استخدام شده در شرکت های مختلف آموزش داده می شود، اگرچه شامل موضوعات بیشتری نیز می شود. برای افرادی که تجربه برنامه نویسی ندارند، به زبان های دیگر برنامه نویسی کرده اند و می خواهند به جاوا منتقل شوند، یا تجربه برنامه نویسی اولیه محدودی دارند (شاید خودآموز) در جاوا مناسب است و می خواهند پایه محکم و حرفه ای تری داشته باشند.

اگر به‌عنوان یک توسعه‌دهنده جاوا جدی هستید، اجازه دهید به شما کمک کنم تا شروع کنید و شما را در مسیر موفقیت قرار دهم.


سرفصل ها و درس ها

فصل 1 مقدمه Chapter 1 - Introduction

  • معرفی دوره Course introduction

  • نحوه دریافت منابع این دوره How to get the resources for this course

فصل 2 - شروع Chapter 2 - Getting started

  • جاوا چیست؟ JVM چیست؟ JDK چیست؟ What is Java? What is the JVM? What is the JDK?

  • جاوا و کیت توسعه دهنده را از کجا تهیه کنیم؟ Where do we get Java and the developmen kit from?

  • چرا این همه نسخه وجود دارد و کدام یک را باید تهیه کنید؟ Why are there so many versions, and which one should you get?

  • سلام دنیا - چند کد ساده برای بررسی اینکه همه چیز درست کار می کند Hello World - some simple code to check everything is working ok

فصل 3 - نصب یک IDE Chapter 3 - Installing an IDE

  • گزینه 1 - Intellij Idea Option1 - Intellij Idea

  • گزینه 2 - گرفتگی Option 2 - Eclipse

  • ویژگی های اساسی یک IDE (از جمله اشکال زدایی) Basic features of an IDE (including debugging)

فصل 4 - متغیرهای اولیه Chapter 4 - Primitive Variables

  • معرفی انواع داده های اولیه Introducing primitive data types

  • محاسبات پایه Basic arithmetic

  • بولی ها، کاراکترها و آرایه ها Booleans, chars and arrays

فصل 5 - کنترل جریان Chapter 5 - Control flow

  • برای حلقه ها For loops

  • در حالی که حلقه ها While loops

  • عبارات if و switch If and switch statements

  • عملگرهای منطقی Logical operators

فصل ششم - رشته ها Chapter 6 - Strings

  • معرفی رشته Introducing the String

  • مقایسه رشته ها Comparing strings

  • اپراتور سه تایی The ternary operator

  • الحاق و الحاق Concatenation and interpolation

فصل 7 - ساختار کد قسمت 1 Chapter 7 - Code structure part 1

  • تعریف روش ها Defining methods

  • استفاده از روش ها Using methods

  • دامنه متغیر Variable scope

  • معرفی کلاس ها Introducing classes

فصل 8 - کار با کلاس ها Chapter 8 - Working with classes

  • هدف از کلاس ها The purpose of classes

  • روش های گیرنده و تنظیم کننده Getter and setter methods

  • سازندگان Constructors

  • اضافه بار روش Method overloading

  • طراحی کلاس و ثبت کلاس ها Class design and record classes

  • کلاس های Wrapper برای حیوانات اولیه Wrapper classes for primatives

فصل نهم - تمرین عملی 1 Chapter 9 - Practical exercise 1

  • دستورالعمل ها Instructions

  • راه حل Solution walkthrough

فصل 10 - آرایه های اشیاء Chapter 10 - Arrays of Objects

  • استفاده از آرایه ها Using arrays

  • معنی باطل The meaning of null

  • حلقه زدن از طریق آرایه ها Looping through arrays

  • ایجاد کلاس های wrapper Creating wrapper classes

فصل 11 - ساختار کد قسمت 2 Chapter 11 - Code structure part 2

  • بسته ها Packages

  • وارد کردن از کتابخانه های جاوا Importing from the Java libraries

  • دریافت کمک - Javadocs Getting help - Javadocs

فصل 12 - زمان و پول Chapter 12 - Time and money

  • تاریخچه تاریخ و زمان The history of dates and times

  • کار با تاریخ و زمان Working with dates and times

  • استفاده از اعشار دقیق Using precision decimals

فصل 13 - شی گرایی قسمت 1 - ارث Chapter 13 - Object Orientation part 1 - Inheritance

  • معرفی شی گرایی Introducing object orientation

  • به ارث بردن یک کلاس Inheriting a class

  • استفاده از سازنده ها Using constructors

  • روش های فراگیر Overriding methods

  • کلاس های انتزاعی و مهر و موم شده Abstract and sealed classes

فصل 14 - روش های مهم برای لغو Chapter 14 - Important methods to override

  • ایجاد متد toString Creating a toString method

  • برابری شی و روش برابری Object equality and the equals method

  • هش کدها Hashcodes

  • ورزش را تمرین کنید Practice exercise

فصل 15 - فهرست Chapter 15 - Enums

  • با استفاده از enums Using enums

  • ورزش را تمرین کنید Practice exercise

فصل 16 - ورودی/خروجی کنسول Chapter 16 - Console I/O

  • خواندن ورودی از کنسول Reading input from the console

  • با استفاده از اسکنر Using the scanner

  • ورزش را تمرین کنید Practice exercise

فصل 17 - استثنائات Chapter 17 - Exceptions

  • معرفی استثناها و خواندن ردپای پشته Introducing exceptions and reading stack traces

  • پرتاب استثناها Throwing exceptions

  • استثناها و بلوک‌های try-catch علامت‌گذاری شده و بدون علامت Checked and Unchecked exceptions and try-catch blocks

  • ایجاد استثناهای سفارشی Creating custom exceptions

  • ورزش را تمرین کنید Practice exercise

فصل 18 - تمرین عملی 2 Chapter 18 - Practical exercise 2

  • دستورالعمل ها Instructions

  • نمایش راه حل Solution demonstration

  • راه حل Solution walkthrough

فصل 19 - مجموعه ها قسمت 1 Chapter 19 - Collections part 1

  • معرفی ArrayLists Introducing ArrayLists

  • انواع ژنریک Generic types

  • بازیابی داده ها و حلقه زدن Retrieving data and looping

  • HashSets HashSets

  • ورزش را تمرین کنید Practice exercise

فصل 20 - برنامه نویسی شی گرا قسمت 2 - چند شکلی Chapter 20 - Object Oriented Programming part 2 - Polymorphism

  • مقدمه ای بر پلی مورفیسم Introduction to polymorphism

  • استفاده از پلی مورفیسم Using polymorphism

  • ورزش را تمرین کنید Practice exercise

فصل 21 - برنامه نویسی شی گرا قسمت 3 - رابط ها Chapter 21 - Object Oriented Programming Part 3 - Interfaces

  • رابط چیست؟ What is an interface?

  • ایجاد یک رابط Creating an interface

  • پیاده سازی یک رابط Implementing an interface

  • رابط ها در کتابخانه های جاوا Interfaces in the Java libraries

  • روش های پیش فرض و استاتیک Default and static methods

  • ورزش را تمرین کنید Practice exercise

فصل 22 - مجموعه ها قسمت 2 Chapter 22 - Collections part 2

  • مرتب سازی لیست ها Sorting lists

  • نقشه ها Maps

  • ورزش را تمرین کنید Practice exercise

فصل 23 - جمع آوری زباله Chapter 23 - Garbage collection

  • نحوه مدیریت حافظه در جاوا How memory is managed in Java

  • کلاس StringBuilder The StringBuilder class

فصل 24 - تمرین عملی 3 Chapter 24 - Practical exercise 3

  • دستورالعمل ها Instructions

  • نمایش راه حل Solution demonstration

  • راه حل Solution walkthrough

فصل 25 - نحو لامبدا Chapter 25 - Lambda syntax

  • کلاس های داخلی ناشناس Anonymous inner classes

  • نحو لامبدا Lambda syntax

  • با استفاده از استریم ها Using streams

  • تمرین عملی Practical exercise

فصل 26 - استقرار Chapter 26 - Deployment

  • ایجاد یک فایل jar Creating a jar file

  • در حال اجرا یک شیشه Running a jar

  • ابزار jpackage The jpackage tool

فصل 27 - تست واحد Chapter 27 - Unit testing

  • مقدمه ای بر تست واحد Introduction to Unit testing

  • بررسی ادعاها Exploring asssertions

فصل 28 - استفاده از کتابخانه های خارجی و ابزارهای ساخت Chapter 28 - Using external libraries and build tools

  • استفاده از کتابخانه های خارجی Using external libraries

  • معرفی Maven Introducing Maven

  • دریافت وابستگی های پروژه با Maven Getting project dependencies with Maven

  • ساخت فایل Jar با Maven Building a Jar file with Maven

فصل 29 - استفاده از پایگاه های داده Chapter 29 - Using databases

  • پایگاه داده رابطه ای چیست؟ What is a relational database?

  • با استفاده از JDBC Using JDBC

  • نگاشت جداول پایگاه داده به اشیا Mapping database tables to objects

  • تمرین تمرین Practice Exercise

فصل 30 - ورودی/خروجی فایل Chapter 30 - File I/O

  • ارجاع دادن به فایل ها و مسیرها Referencing files and paths

  • با استفاده از FileWriter و FileReader Using the FileWriter and FileReader

  • با استفاده از اشیاء File و Path Using the File and Path objects

  • تمرین تمرین Practice Exercise

فصل 31 - خداحافظ Chapter 31 - Goodbye

  • خداحافظ Goodbye

  • سخنرانی پاداش Bonus Lecture

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش برنامه نویسی جاوا - پایه ای محکم برای توسعه دهندگان جدید
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
14.5 hours
109
Udemy (یودمی) udemy-small
01 تیر 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
894
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Matt Greencroft Matt Greencroft

مدرس دوره در برنامه نویسان جفت مجازی

Virtual Pair Programmers Virtual Pair Programmers

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.