نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
Akka.NET سیستم های همزمان ، مقیاس پذیر ، واکنش پذیر ، خود ترمیم و توزیع شده را آسان تر می کند. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه بازیگران مداومی ایجاد کنید که هنگام راه اندازی مجدد به دلیل موارد استثنا یا خرابی پردازش/سرور ، حالت خود را بازیابی کنند. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 26s معرفی بازیگران مداوم 23 متر 22s مجری بازیگران مداوم 37m 47s تفکر در رویدادها و دستورات 18 متر 48s بهبود زمان بازیابی بازیگر با عکس های فوری 19 متر 8 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
معرفی بازیگران مداوم
Introduction to Persistent Actors
-
مقدمه
Introduction
-
چرا بازیگران مداوم؟
Why Persistent Actors?
-
بررسی اجمالی معماری
Architectural Overview
-
فروشگاه مجله رویداد
The Event Journal Store
-
فروشگاههای پایدار پشتیبانی شده
Supported Persistence Stores
-
عکسهای فوری
Snapshots
-
حداقل یکبار تحویل پیام
At-least-once Message Delivery
-
طرح کلی دوره
Course Outline
-
ضرر دولتی در بازیگران غیرمستقیم
State Loss in Non-Persistent Actors
-
خلاصه
Summary
مجری بازیگران مداوم
Implementing Persistent Actors
-
مقدمه
Introduction
-
درک بازیگران مداوم
Understanding Persistent Actors
-
شروع شدن
Getting Started
-
مداوم و بازیابی پیام ها
Persisting And Recovering Messages
-
پیکربندی فروشگاه SQL Server Journal
Configuring SQL Server Journal Store
-
بازیابی بازیکنان در برنامه راه اندازی مجدد
Restoring Players on Application Restart
-
خصوصیات و روشهای اضافی
Additional Properties and Methods
-
ملاحظات اضافی
Additional Considerations
-
خلاصه
Summary
تفکر در رویدادها و دستورات
Thinking in Events and Commands
-
مقدمه
Introduction
-
درک وقایع و دستورات
Understanding Events and Commands
-
ایجاد دستورات و رویدادها
Creating Commands and Events
-
Refactoring PlayerCoordinatorActor
Refactoring PlayerCoordinatorActor
-
Refactoring PlayerCharacter
Refactoring PlayerCharacter
-
خلاصه
Summary
بهبود زمان بازیابی بازیگر با عکس های فوری
Improving Actor Recovery Time with Snapshots
-
مقدمه
Introduction
-
درک عکسهای فوری
Understanding Snapshots
-
پیکربندی عکس فوری و کلاس PlayerActorState
Snapshot Configuration and PlayerActorState Class
-
ذخیره عکس های فوری
Saving Snapshots
-
بازیابی عکسهای فوری
Retrieving Snapshots
-
عکسهای فوری در عمل
Snapshots in Action
-
خلاصه
Summary
نمایش نظرات