آموزش Angry Birds، Crossy Road و موارد دیگر: توسعه بازی در Swift 4

Angry Birds, Crossy Road & more: Game Development in Swift 4

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: آموزش ساخت بازی های موبایلی مانند Angry Birds، Crossy Road، Color Switch و موارد دیگر برای iOS11 در Swift 4 نحوه توسعه اپلیکیشن Angry Birds نحوه توسعه اپلیکیشن Crossy Road نحوه توسعه اپلیکیشن Color Switch نحوه توسعه اپلیکیشن Simon Says نحوه توسعه بازی های دو بعدی برای iOS11 با SpriteKit نحوه توسعه بازی های سه بعدی برای iOS11 با SceneKit نحوه بهینه سازی فروشگاه App نحوه ایجاد مدل های سه بعدی برای بازی های موبایل در MagicaVoxel پیش نیازها: مک یا مک بوک Xcode 9 یا بالاتر دانش پایه زبان برنامه نویسی سویفت

با ساخت برخی از معروف‌ترین بازی‌های iOS مانند Angry Birds، Crossy Road، Color Switch و موارد دیگر، یک توسعه‌دهنده بازی موبایل شوید.

توسعه بازی‌های موبایلی موضوعی فوق‌العاده گسترده و هیجان‌انگیز است، به همین دلیل است که ما این دوره آموزشی کامل را ایجاد کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد بخشی از دنیای شگفت‌انگیز توسعه بازی‌های موبایل شوید.

در هر فصل از این دوره، همه چیزهایی را که در مورد چارچوب خاصی باید بدانیم، یاد خواهیم گرفت. ما نگاهی عمیق به عملکرد آن و تئوری پشت آن خواهیم داشت. سپس می‌خواهیم از آنچه آموخته‌ایم استفاده کنیم و با ایجاد چندین بازی از ابتدا آن را به کار ببریم.

ما با بازی‌های ساده شروع می‌کنیم و با چارچوب UIKit آشنا می‌شویم، وقتی راحت‌تر شدیم به توسعه بازی‌های دو بعدی متعدد با SpriteKitFramework که اساس اکثر بازی‌های دو بعدی iOS است، می‌پردازیم. ما این فصل را با توسعه نسخه خودمان از برنامه محبوب  Color Switch شروع خواهیم کرد که در حال حاضر چیزهای زیادی در مورد این چارچوب به ما می‌آموزد.

سپس یک بازی باورنکردنی پرندگان خشمگین را از ابتدا توسعه خواهیم داد، که در آن نحوه طراحی سطوح، کار با فیزیک و موارد دیگر را یاد خواهیم گرفت.

سپس به چارچوب SceneKit می‌رویم که اساس اکثر بازی‌های سه بعدی iOS است. برای درک واقعی مفاهیم، ​​همزمان با توسعه نسخه خودمان از برنامه معروف Crossy Road، با آنها کار خواهیم کرد.

در حین توسعه این برنامه شگفت‌انگیز، ما همچنین به شما یاد می‌دهیم که چگونه مدل‌های سه بعدی خود را در MagicaVoxel بسازید که می‌توانید در بازی‌های خود استفاده کنید یا حتی بفروشید.

ما نمی‌خواهیم در این دوره فقط به شما یاد دهیم که چگونه بازی‌ها را توسعه دهید. ما می خواهیم واقعاً به شما کمک کنیم تا بازی خود را توسعه دهید و آن را در فروشگاه برنامه منتشر کنید. به همین دلیل است که ما یک فصل کامل به بهینه‌سازی فروشگاه App اختصاص داده‌ایم که به شما می‌آموزد چگونه ورودی فروشگاه برنامه خود را بهینه کنید تا بتوانید بیشترین تعداد دانلود را برای بازی خود داشته باشید. ما بررسی خواهیم کرد که چگونه می‌توانید از کلمات کلیدی، ویدیوها، تصاویر صفحه، رتبه‌بندی‌ها و نظرات به نفع خود استفاده کنید و تعداد دانلودهای خود را افزایش دهید.

این دوره برای ایجاد تعادل کامل بین تئوری، کار بر روی پروژه‌های زندگی واقعی و تمرین‌ها طراحی شده است تا واقعاً هر کسی بتواند بازی‌های iOS خود را ایجاد کند.

فرقی نمی‌کند که قبلاً در این موضوع تجربه داشته باشید یا نه. این دوره کامل تمام آنچه را که باید بدانید تا ایده های بازی خود را به واقعیت تبدیل کنید - بدون توجه به چارچوبی که می خواهید استفاده کنید، به شما آموزش می دهد. شما تمام منابعی مانند فایل‌های پروژه، گرافیک و موارد دیگر را دریافت می‌کنید و می‌توانید هر کاری که دوست دارید با آنها انجام دهید.

ما همچنین نکات ارزشمندی را به شما ارائه خواهیم داد که بسیار فراتر از توسعه بازی‌ها است و اگر در حین گذراندن این دوره با مشکل یا سؤالی مواجه شدید، همیشه می‌توانید برای کمک به شما روی ما حساب کنید. بنابراین اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه بازی های خود را برای iOS بسازید و به یک توسعه دهنده واقعی بازی تبدیل شوید، باید واقعاً به این دوره بپیوندید. من مشتاقانه منتظر دیدار شما در دوره هستم.

این دوره با استفاده از Swift 4.0 و Xcode 9 تولید شده است. این دوره در حال حاضر در حال تعمیر و نگهداری برای به روز رسانی تمام پروژه ها به Xcode 10 است و دانلودها به زودی در دسترس خواهند بود.


سرفصل ها و درس ها

مقدمه و برنامه درسی Introduction & Curriculum

  • به دوره خوش آمدید Welcome to the Course

  • به دوره خوش آمدید Welcome to the Course

  • منابع Resources

  • اطلاعیه مهم Important Notice

مقدمه و برنامه درسی Introduction & Curriculum

  • منابع Resources

  • اطلاعیه مهم Important Notice

بازی های UIKit UIKit Games

  • معرفی چارچوب UIKit UIKit Framework Introduction

  • معرفی چارچوب UIKit UIKit Framework Introduction

  • سایمون می گوید مقدمه Simon Says Introduction

  • Simon Says 1 - راه اندازی و طرح بندی پروژه Simon Says 1 - Project Setup and Layout

  • Simon Says 1 - راه اندازی و طرح بندی پروژه Simon Says 1 - Project Setup and Layout

  • سیمون می گوید 2 - دکمه های دایره ای Simon Says 2 - Circular Buttons

  • سیمون می گوید 2 - دکمه های دایره ای Simon Says 2 - Circular Buttons

  • Simon Says 3 - پخش توالی رنگ Simon Says 3 - Playing Color Sequences

  • Simon Says 4 - تکرار توالی رنگ Simon Says 4 - Repeating Color Sequences

  • Simon Says 4 - تکرار توالی رنگ Simon Says 4 - Repeating Color Sequences

  • Simon Says 5 - Multiplayer Simon Says 5 - Multiplayer

بازی های UIKit UIKit Games

  • سایمون می گوید مقدمه Simon Says Introduction

  • Simon Says 3 - پخش توالی رنگ Simon Says 3 - Playing Color Sequences

  • Simon Says 5 - Multiplayer Simon Says 5 - Multiplayer

SpriteKit Crashcourse SpriteKit Crashcourse

  • SpriteKit مقدمه SpriteKit Introduction

  • SpriteKit مقدمه SpriteKit Introduction

  • مقدمه ای بر چارچوب SpriteKit Introduction to the SpriteKit Framework

  • نحوه ایجاد یک پروژه SpriteKit در Xcode How to create a SpriteKit Project in Xcode

  • مقدمه ای بر SKNode و SKScene Introduction to SKNode & SKScene

  • مثال SKNode و SKScene SKNode & SKScene Example

  • مقدمه ای بر SKSpriteNode Introduction to SKSpriteNode

  • مقدمه ای بر SKSpriteNode Introduction to SKSpriteNode

  • مثال SKSpriteNode SKSpriteNode Example

  • مقدمه ای بر SKActions Introduction to SKActions

  • مقدمه ای بر SKActions Introduction to SKActions

  • مثال SKActions SKActions Example

  • مقدمه ای بر SKPhysics Introduction to SKPhysics

  • مقدمه ای بر SKPhysics Introduction to SKPhysics

  • مثال SKPhysics SKPhysics Example

  • مقدمه ای بر کاتالوگ دارایی Introduction to the Asset Catalogue

  • مقدمه ای بر کاتالوگ دارایی Introduction to the Asset Catalogue

  • کاتالوگ دارایی و مثال انیمیشن Asset Catalogue and Animation Example

  • کاتالوگ دارایی و مثال انیمیشن Asset Catalogue and Animation Example

  • مقدمه ای بر Update Loop Introduction to the Update Loop

  • مقدمه ای بر SKTileMapNode Introduction to SKTileMapNode

  • SKTileMapNode مثال قسمت 1 SKTileMapNode Example Part 1

  • SKTileMapNode مثال قسمت 2 SKTileMapNode Example Part 2

  • SKTileMapNode مثال قسمت 2 SKTileMapNode Example Part 2

  • سایر کلاس های گره Other Node Classes

  • سایر کلاس های گره Other Node Classes

  • کلاس دکمه SpriteKit The SpriteKit Button Class

SpriteKit Crashcourse SpriteKit Crashcourse

  • مقدمه ای بر چارچوب SpriteKit Introduction to the SpriteKit Framework

  • نحوه ایجاد یک پروژه SpriteKit در Xcode How to create a SpriteKit Project in Xcode

  • مقدمه ای بر SKNode و SKScene Introduction to SKNode & SKScene

  • مثال SKNode و SKScene SKNode & SKScene Example

  • مثال SKSpriteNode SKSpriteNode Example

  • مثال SKActions SKActions Example

  • مثال SKPhysics SKPhysics Example

  • مقدمه ای بر Update Loop Introduction to the Update Loop

  • مقدمه ای بر SKTileMapNode Introduction to SKTileMapNode

  • SKTileMapNode مثال قسمت 1 SKTileMapNode Example Part 1

  • کلاس دکمه SpriteKit The SpriteKit Button Class

بازی های دو بعدی با چارچوب SpriteKit 2D Games with the SpriteKit Framework

  • سوئیچ رنگ 1 - راه اندازی پروژه Color Switch 1 - Project Setup

  • سوئیچ رنگ 1 - راه اندازی پروژه Color Switch 1 - Project Setup

  • رنگ سوئیچ 2 - صحنه بازی Color Switch 2 - Game Scene

  • سوئیچ رنگ 3 - فیزیک Color Switch 3 - Physics

  • سوئیچ رنگ 3 - فیزیک Color Switch 3 - Physics

  • سوئیچ رنگ 4 - نماینده فیزیک Color Switch 4 - Physics Delegate

  • سوئیچ رنگ 4 - نماینده فیزیک Color Switch 4 - Physics Delegate

  • رنگ سوئیچ 5 - منطق بازی Color Switch 5 - Game Logic

  • سوئیچ رنگ 6 - امتیاز Color Switch 6 - Points

  • سوئیچ رنگ 7 - اضافه کردن یک منو Color Switch 7 - Adding a Menu

  • سوئیچ رنگ 7 - اضافه کردن یک منو Color Switch 7 - Adding a Menu

  • رنگ سوئیچ 8 - داده های ماندگار با UserDefaults Color Switch 8 - Persisting Data with UserDefaults

  • سوئیچ رنگ 9 - کارهای پایانی Color Switch 9 - Finishing Touches

بازی های دو بعدی با چارچوب SpriteKit 2D Games with the SpriteKit Framework

  • رنگ سوئیچ 2 - صحنه بازی Color Switch 2 - Game Scene

  • رنگ سوئیچ 5 - منطق بازی Color Switch 5 - Game Logic

  • سوئیچ رنگ 6 - امتیاز Color Switch 6 - Points

  • رنگ سوئیچ 8 - داده های ماندگار با UserDefaults Color Switch 8 - Persisting Data with UserDefaults

  • سوئیچ رنگ 9 - کارهای پایانی Color Switch 9 - Finishing Touches

پرندگان خشمگین Angry Birds

  • Angry Birds 1 - قالب برنامه Angry Birds 1 - App Template

  • Angry Birds 1 - قالب برنامه Angry Birds 1 - App Template

  • Angry Birds 2 - TileMap Angry Birds 2 - TileMap

  • Angry Birds 2 - TileMap Angry Birds 2 - TileMap

  • انگری بردز 3 - گره دوربین Angry Birds 3 - Camera Node

  • انگری بردز 3 - گره دوربین Angry Birds 3 - Camera Node

  • پرندگان خشمگین 4 - پاننگ Angry Birds 4 - Panning

  • پرندگان خشمگین 4 - پاننگ Angry Birds 4 - Panning

  • پرندگان خشمگین 5 - محدودیت های دوربین Angry Birds 5 - Camera Constraints

  • پرندگان خشمگین 6 - برای زوم کردن Angry Birds 6 - Pinch to Zoom

  • پرندگان خشمگین 6 - برای زوم کردن Angry Birds 6 - Pinch to Zoom

  • پرندگان خشمگین 7 - کلاس پرندگان Angry Birds 7 - Bird Class

  • پرندگان خشمگین 7 - کلاس پرندگان Angry Birds 7 - Bird Class

  • Angry Birds 8 - Moving the Bird Angry Birds 8 - Moving the Bird

  • Angry Birds 8 - Moving the Bird Angry Birds 8 - Moving the Bird

  • پرندگان خشمگین 9 - محدودیت های پرنده Angry Birds 9 - Bird Constraints

  • پرندگان خشمگین 9 - محدودیت های پرنده Angry Birds 9 - Bird Constraints

  • Angry Birds 10 - به روز رسانی دوربین Angry Birds 10 - Camera Updates

  • پرندگان خشمگین 11 - ایالات گرد Angry Birds 11 - Round States

  • پرندگان خشمگین 11 - ایالات گرد Angry Birds 11 - Round States

  • Angry Birds 12 - کلاس بلوک Angry Birds 12 - Block Class

  • Angry Birds 12 - کلاس بلوک Angry Birds 12 - Block Class

  • Angry Birds 13 - تماس با نماینده Angry Birds 13 - Contact Delegate

  • پرندگان خشمگین 14 - راه حل چالش Angry Birds 14 - Challenge Solution

  • پرندگان خشمگین 14 - راه حل چالش Angry Birds 14 - Challenge Solution

  • Angry Birds 15 - بلوک گرافیک Angry Birds 15 - Block Graphics

  • پرندگان خشمگین 16 - گرافیک پرنده Angry Birds 16 - Bird Graphics

  • پرندگان خشمگین 16 - گرافیک پرنده Angry Birds 16 - Bird Graphics

  • Angry Birds 17 - پروتکل نماینده مدیر صحنه Angry Birds 17 - Scene Manager Delegate Protocol

  • پرندگان خشمگین 18 - صحنه منو Angry Birds 18 - Menu Scene

  • پرندگان خشمگین 18 - صحنه منو Angry Birds 18 - Menu Scene

  • پرندگان خشمگین 19 - صحنه سطح Angry Birds 19 - Level Scene

  • پرندگان خشمگین 19 - صحنه سطح Angry Birds 19 - Level Scene

  • انگری بردز 20 - سطوح جدید Angry Birds 20 - New Levels

  • انگری بردز 20 - سطوح جدید Angry Birds 20 - New Levels

  • انگری بردز 21 - انیمیشن Angry Birds 21 - Animation

  • انگری بردز 21 - انیمیشن Angry Birds 21 - Animation

  • Angry Birds 22 - Level Data Angry Birds 22 - Level Data

  • Angry Birds 22 - Level Data Angry Birds 22 - Level Data

  • انگری بردز 23 - پس زمینه منو Angry Birds 23 - Menu Backgrounds

  • انگری بردز 23 - پس زمینه منو Angry Birds 23 - Menu Backgrounds

  • پرندگان خشمگین 24 - اضافه کردن تیرکمان بچه گانه Angry Birds 24 - Adding the Slingshot

  • پرندگان خشمگین 24 - اضافه کردن تیرکمان بچه گانه Angry Birds 24 - Adding the Slingshot

  • Angry Birds 25 - Enemies قسمت 1 Angry Birds 25 - Enemies Part 1

  • Angry Birds 26 - Enemies قسمت 2 Angry Birds 26 - Enemies Part 2

  • Angry Birds 27 - کلاس PopupNode Angry Birds 27 - PopupNode Class

  • Angry Birds 27 - کلاس PopupNode Angry Birds 27 - PopupNode Class

  • Angry Birds 28 - In Game Popups Angry Birds 28 - In Game Popups

  • SpriteKit Recap SpriteKit Recap

پرندگان خشمگین Angry Birds

  • پرندگان خشمگین 5 - محدودیت های دوربین Angry Birds 5 - Camera Constraints

  • Angry Birds 10 - به روز رسانی دوربین Angry Birds 10 - Camera Updates

  • Angry Birds 13 - تماس با نماینده Angry Birds 13 - Contact Delegate

  • Angry Birds 15 - بلوک گرافیک Angry Birds 15 - Block Graphics

  • Angry Birds 17 - پروتکل نماینده مدیر صحنه Angry Birds 17 - Scene Manager Delegate Protocol

  • Angry Birds 25 - Enemies قسمت 1 Angry Birds 25 - Enemies Part 1

  • Angry Birds 26 - Enemies قسمت 2 Angry Birds 26 - Enemies Part 2

  • Angry Birds 28 - In Game Popups Angry Birds 28 - In Game Popups

  • SpriteKit Recap SpriteKit Recap

کیت صحنه سه بعدی 3D SceneKit

  • SceneKit مقدمه SceneKit Introduction

  • SceneKit مقدمه SceneKit Introduction

  • مبانی SceneKit 1 - پروژه الگو SceneKit Basics 1 - Template Project

  • مبانی SceneKit 2 - تنظیم صحنه SceneKit Basics 2 - Scene Setup

  • مبانی SceneKit 3 - گره های اول SceneKit Basics 3 - First Nodes

  • مبانی SceneKit 4 - ویژگی های SceneView SceneKit Basics 4 - SceneView Properties

  • SceneKit مبانی 5 - راه حل چالش SceneKit Basics 5 - Challenge Solution

  • مبانی SceneKit 6 - فیزیک و گرانش SceneKit Basics 6 - Physics & Gravity

  • مبانی SceneKit 6 - فیزیک و گرانش SceneKit Basics 6 - Physics & Gravity

  • SceneKit Basics 7 - Physics & Forces Part 1 SceneKit Basics 7 - Physics & Forces Part 1

  • SceneKit Basics 7 - Physics & Forces Part 1 SceneKit Basics 7 - Physics & Forces Part 1

  • SceneKit Basics 8 - Physics & Forces Part 2 SceneKit Basics 8 - Physics & Forces Part 2

  • جاده دیوانه 1 - راه اندازی پروژه Crazy Road 1 - Project Setup

  • Crazy Road 2 - Nodes طبقه و دوربین Crazy Road 2 - Floor & Camera Nodes

  • جاده دیوانه 3 - طبقه چمن Crazy Road 3 - Grass Floor

  • جاده دیوانه 3 - طبقه چمن Crazy Road 3 - Grass Floor

  • Crazy Road 4 - Lanes Crazy Road 4 - Lanes

  • Crazy Road 4 - Lanes Crazy Road 4 - Lanes

  • Crazy Road 5 - Utility Crazy Road 5 - Utility

  • Crazy Road 5 - Utility Crazy Road 5 - Utility

  • Crazy Road 6 - Lights Crazy Road 6 - Lights

  • Crazy Road 6 - Lights Crazy Road 6 - Lights

  • Crazy Road 7 - The Player Node Crazy Road 7 - The Player Node

  • Crazy Road 8 - Jumping Crazy Road 8 - Jumping

  • Crazy Road 9 - به‌روزرسانی‌های دوربین Crazy Road 9 - Camera Updates

  • Crazy Road 9 - به‌روزرسانی‌های دوربین Crazy Road 9 - Camera Updates

  • Crazy Road 10 - به‌روزرسانی‌های Lane Crazy Road 10 - Lane Updates

  • جاده دیوانه 11 - پوشش گیاهی Crazy Road 11 - Vegetation

  • جاده دیوانه 11 - پوشش گیاهی Crazy Road 11 - Vegetation

  • جاده دیوانه 12 - وسایل نقلیه Crazy Road 12 - Vehicles

  • Crazy Road 13 - انیمیشن های رانندگی وسایل نقلیه Crazy Road 13 - Vehicle Driving Animations

  • Crazy Road 14 - اضافه کردن PhysicsBodies Crazy Road 14 - Adding PhysicsBodies

  • Crazy Road 15 - اضافه کردن Collision Crazy Road 15 - Adding Collisions

  • Crazy Road 16 - مسدود کردن مسیرها Crazy Road 16 - Blocking Directions

  • Crazy Road 17 - نمایشگر سر بالا Crazy Road 17 - Head Up Display

  • Crazy Road 17 - نمایشگر سر بالا Crazy Road 17 - Head Up Display

  • جاده دیوانه 18 - کارهای پایانی Crazy Road 18 - Finishing Touches

  • SceneKit Recap SceneKit Recap

کیت صحنه سه بعدی 3D SceneKit

  • مبانی SceneKit 1 - پروژه الگو SceneKit Basics 1 - Template Project

  • مبانی SceneKit 2 - تنظیم صحنه SceneKit Basics 2 - Scene Setup

  • مبانی SceneKit 3 - گره های اول SceneKit Basics 3 - First Nodes

  • مبانی SceneKit 4 - ویژگی های SceneView SceneKit Basics 4 - SceneView Properties

  • SceneKit مبانی 5 - راه حل چالش SceneKit Basics 5 - Challenge Solution

  • SceneKit Basics 8 - Physics & Forces Part 2 SceneKit Basics 8 - Physics & Forces Part 2

  • جاده دیوانه 1 - راه اندازی پروژه Crazy Road 1 - Project Setup

  • Crazy Road 2 - Nodes طبقه و دوربین Crazy Road 2 - Floor & Camera Nodes

  • Crazy Road 7 - The Player Node Crazy Road 7 - The Player Node

  • Crazy Road 8 - Jumping Crazy Road 8 - Jumping

  • Crazy Road 10 - به‌روزرسانی‌های Lane Crazy Road 10 - Lane Updates

  • جاده دیوانه 12 - وسایل نقلیه Crazy Road 12 - Vehicles

  • Crazy Road 13 - انیمیشن های رانندگی وسایل نقلیه Crazy Road 13 - Vehicle Driving Animations

  • Crazy Road 14 - اضافه کردن PhysicsBodies Crazy Road 14 - Adding PhysicsBodies

  • Crazy Road 15 - اضافه کردن Collision Crazy Road 15 - Adding Collisions

  • Crazy Road 16 - مسدود کردن مسیرها Crazy Road 16 - Blocking Directions

  • جاده دیوانه 18 - کارهای پایانی Crazy Road 18 - Finishing Touches

  • SceneKit Recap SceneKit Recap

بهینه سازی اپ استور App Store Optimization

  • بهینه سازی فروشگاه App - مقدمه App Store Optimization - Introduction

  • بهینه سازی فروشگاه App - نماد برنامه App Store Optimization - App Icon

  • بهینه سازی فروشگاه App - نماد برنامه App Store Optimization - App Icon

  • بهینه سازی فروشگاه App - کلمات کلیدی App Store Optimization - Keywords

  • بهینه سازی فروشگاه App - کلمات کلیدی App Store Optimization - Keywords

  • بهینه سازی فروشگاه App - تصاویر و ویدیوها App Store Optimization - Screenshots & Videos

  • بهینه‌سازی فروشگاه App - رتبه‌بندی، بررسی، به‌روزرسانی، محلی‌سازی App Store Optimization - Ratings, Reviews, Updates, Localization

  • بهینه‌سازی فروشگاه App - رتبه‌بندی، بررسی، به‌روزرسانی، محلی‌سازی App Store Optimization - Ratings, Reviews, Updates, Localization

بهینه سازی اپ استور App Store Optimization

  • بهینه سازی فروشگاه App - مقدمه App Store Optimization - Introduction

  • بهینه سازی فروشگاه App - تصاویر و ویدیوها App Store Optimization - Screenshots & Videos

با MagicaVoxel هنر سه بعدی خود را ایجاد کنید Create your own 3D Art with MagicaVoxel

  • معرفی Magica Voxel Magica Voxel Introduction

  • معرفی Magica Voxel Magica Voxel Introduction

  • آموزش Magica Voxel Magica Voxel Tutorial

با MagicaVoxel هنر سه بعدی خود را ایجاد کنید Create your own 3D Art with MagicaVoxel

  • آموزش Magica Voxel Magica Voxel Tutorial

ارسال App Store App Store Submission

  • مقدمه ارسال App Store App Store Submission Introduction

  • ارسال App Store - پیش نیازها App Store Submission - Prerequisites

  • ارسال App Store - iTunes Connect App Store Submission - iTunes Connect

  • ارسال App Store - iTunes Connect App Store Submission - iTunes Connect

  • ارسال App Store - آپلود App Store Submission - Upload

  • ارسال App Store - آپلود App Store Submission - Upload

ارسال App Store App Store Submission

  • مقدمه ارسال App Store App Store Submission Introduction

  • ارسال App Store - پیش نیازها App Store Submission - Prerequisites

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Angry Birds، Crossy Road و موارد دیگر: توسعه بازی در Swift 4
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
15.5 hours
106
Udemy (یودمی) udemy-small
24 آبان 1397 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
5,227
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Timothy Meixner Timothy Meixner

Meixner & Ruof

Johannes Ruof Johannes Ruof

Meixner & Ruof

Johannes Ruof Johannes Ruof

Meixner & Ruof

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.