آموزش توسعه نرم افزار از A تا Z - OOP، UML، Agile، Python

Software Development From A to Z - OOP, UML, Agile, Python

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با توسعه نرم افزار، OOP، UML، Agile، SCRUM، Python آشنا شوید. در مورد صنعت توسعه نرم افزار اطلاعاتی کسب کنید. درک آنچه برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده نرم افزار لازم است کشف کنید که چگونه محصولات نرم افزاری حرفه ای توسعه می یابند. کار خود را با استفاده از Agile، Scrum و Kanban سازماندهی و بهینه کنید. با پایتون شروع کنید و اولین برنامه خود را بنویسید. فعالیت های یک توسعه دهنده نرم افزار حرفه ای از UML برای برقراری ارتباط موثر با توسعه دهندگان دیگر استفاده کنید درباره مسیرهای شغلی مختلف در توسعه نرم افزار بیاموزید کتاب الکترونیکی همراه را به صورت رایگان دریافت کنید! (به قیمت 28.80 دلار در آمازون به فروش می رسد) پیش نیازها: بدون پیش نیاز (ما هر آنچه را که باید بدانید به شما آموزش خواهیم داد) تمایل به یادگیری مفاهیم جدید

آیا شما علاقه مند به یادگیری در مورد توسعه نرم افزار هستید؟
توسعه نرم افزار از A تا Z یک دوره آموزشی است که بینش هایی را در مورد صنعت توسعه نرم افزار ارائه می دهد. موضوعاتی مانند برنامه نویسی شی گرا، UML، Agile، SCRUM و Python را پوشش می دهد. همه این موارد را از یک توسعه دهنده با چندین دهه تجربه در این زمینه خواهید آموخت.

چه تازه کار خود را شروع کرده‌اید یا بخواهید درباره آنچه در پشت صحنه شرکت‌هایی مانند گوگل و اپل می‌گذرد بیشتر بدانید، این دوره قطعا ارزش بررسی را دارد!

به ما بپیوندید تا در مورد همه چیز مربوط به توسعه نرم افزار بحث کنیم! شما با دانشی که به شما امکان می دهد عمیق تر در توسعه نرم افزار غوطه ور شوید، آنجا را ترک خواهید کرد. هیچ تجربه برنامه نویسی قبلی لازم نیست.


مفاهیم اصلی توسعه نرم افزار را با استفاده از اصطلاحات ساده و قابل درک کاوش کنید. کتاب الکترونیکی همراه گنجانده شده است.
این یک راهنمای ساده برای اصول نحوه ایجاد و نگهداری برنامه های کاربردی نرم افزاری است. شما به هیچ دانش قبلی یا تجربه توسعه نرم افزار نیاز ندارید.

یادگیری همه مطالب در این دوره به تنهایی ماهها طول می کشد، اما من آن را در یک آموزش مختصر و آموزنده 5.5 ساعته خلاصه کرده ام. شما بینش هایی در مورد زندگی کدنویسان حرفه ای دریافت خواهید کرد و مهارت های فنی را به دست خواهید آورد. علاوه بر این، با برنامه نویسی در پایتون به سرعت به سرعت خواهید رسید.

من تمام تلاشم را کرده‌ام تا همه چیز را به زبان ساده توضیح دهم، و بینش‌های شخصی و داستان‌های واقعی از زندگی حرفه‌ای خودم را به اشتراک خواهم گذاشت.


چه چیزی من را واجد شرایط می کند که به شما آموزش دهم؟
من بیش از 25 سال تخصص در توسعه نرم افزار دارم. من برای شرکت‌هایی مانند اپل، زیمنس و SAP کار کرده‌ام.
به‌عنوان یک معمار نرم‌افزار، چندین سیستم و چارچوب سازمانی، از جمله اجزای اصلی سیستم پردازش تصویر syngo Siemens Healthcare را طراحی و ساخته‌ام. من یکی از معماران ارشد نرم افزار پشت SAP Cloud Platform SDK برای iOS هستم، چارچوبی که توسط اپل و SAP ساخته شده است. من در حال حاضر دارای دوازده حق ثبت اختراع مربوط به اختراعات در زمینه محاسبات تلفن همراه هستم.


داستانهای موفقیت - ببینید دیگران به چه چیزهایی دست یافته اند

"من قبلاً به این دوره 5 ستاره داده بودم، اما با معرفی پایتون، باید نظر خود را ویرایش کنم زیرا این دوره اکنون ارزش بیشتری دارد. ارزش باورنکردنی برای پول، بسیار خوشحال کننده و به شدت توصیه می شود." - دیوید میسون

"بسیار آموزنده و مفید. من چیزی در مورد کدنویسی نمی دانستم و اکنون در حال انجام دستورات و دستورات منطقی هستم ... هر ثانیه آن را دوست دارم!" - یوهانس اکهارد نل

"دوره عالی، یک مربی فوق العاده. یک دوره جامع برای کسانی که در حال شروع توسعه نرم افزار هستند. من آن را توصیه می کنم!" - Guillermo A. Robiglio

"موارد انتزاعی تقطیر شده به اطلاعات مرتبط با اندازه بیت." - برایان مک فرسون

"برای تازه کردن مهارت های برنامه نویسی و یادگیری نحوه استفاده حرفه ای از آنها خوب است." - دیتر فانکهاوزر


موضوعات عبارتند از:

- توسعه نرم افزار: افسانه ها در مقابل واقعیت
- باورهای غلط در مورد توسعه نرم افزار

- روش‌های توسعه نرم‌افزار
- متدولوژی توسعه نرم‌افزار چیست؟
- تفاوت بین Agile و Waterfall چیست؟
- کار در Scrum چگونه سازمان‌دهی می‌شود؟
- Just-in-Time و کانبان. تویوتا چه ارتباطی با توسعه نرم افزار دارد؟

- مبانی برنامه‌نویسی
- آموزش کدنویسی از طریق مثال‌های پایتون
- نحو پایه
- جریان کنترل
- توابع
- حلقه‌ها
- کانتینرها
- مدیریت خطا
- ورودی و خروجی فایل
​​- مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا
- مقدمه ای بر الگوریتم ها

- زبان مدلسازی یکپارچه (UML)
- انواع نمودار UML
- نمودار کلاس
- روابط UML
- نمودار توالی
- نمودار وضعیت

- مشاغل در برنامه نویسی: توسعه وب
- وب سایت ها چگونه کار می کنند؟
- HTML چیست؟
- استفاده از CSS برای استایل دادن به صفحات وب
- اصول جاوا اسکریپت
- پیاده سازی انتخاب کننده تم رنگ در جاوا اسکریپت
- توابع جاوا اسکریپت و کنترل کننده رویداد

«توسعه نرم‌افزار از A تا Z» دوره عالی برای شماست اگر قصد دارید شغل خود را تغییر دهید یا فقط می‌خواهید درباره توسعه نرم‌افزار اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بیشتر از یک دوره آنلاین. با این کلاس، شما همچنین دریافت می کنید:

  • پشتیبانی شخصی
    به عنوان دانشجوی این دوره، به انجمن خصوصی دوره دسترسی خواهید داشت، جایی که من به سوالات پاسخ می دهم و در صورت لزوم پشتیبانی ارائه می کنم.

  • کتاب الکترونیکی همراه

  • منابع قابل دانلود
    شما برگه های تقلب UML قابل دانلودی دریافت می کنید که می توانید از آنها به عنوان راهنمای مرجع سریع استفاده کنید.

  • به‌روزرسانی‌های مداوم
    من این دوره را برای ارائه محتوای جدید و به‌روز تقویت می‌کنم.


ضمانت بازگشت 30 روزه ما

اگر از خرید خود راضی نیستید، پولتان را به شما بازپرداخت می کنیم. ما می خواهیم مطمئن شویم که شما کاملاً از دوره راضی هستید. به همین دلیل ما خوشحالیم که این ضمانت بازگشت وجه را به شما ارائه دهیم.

بروید و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. شما را در اولین درس می بینیم!


سرفصل ها و درس ها

معرفی INTRODUCTION

  • معرفی Introduction

  • به گروه رسمی دانشجویی بپیوندید Join the Official Student Group

بخش 1: توسعه نرم افزار: افسانه ها در مقابل. واقعیت PART 1: SOFTWARE DEVELOPMENT: MYTHS VS. REALITY

  • بزرگترین تصورات غلط در مورد توسعه دهنده شدن The Biggest Misconceptions About Becoming a Developer

  • افسانه های رایج در مورد توسعه نرم افزار Common Myths About Software Development

  • فعالیت های مربوط به توسعه نرم افزار Activities Involved in Software Development

  • بخش آزمون ها Section Quizzes

بخش 2: روش های توسعه نرم افزار PART 2: SOFTWARE DEVELOPMENT METHODOLOGIES

  • روش های توسعه نرم افزار Software Development Methodologies

  • مدل آبشار The Waterfall Model

  • مدل آبشار - مزایا و معایب The Waterfall Model - Pros and Cons

  • توسعه نرم افزار چابک Agile Software Development

  • مزایا و معایب مدل چابک Agile Model Pros and Cons

  • چرا آبشار مرده نیست و چابک تنها پاسخ نیست؟ Why Waterfall isn't Dead and Agile isn't the only Answer?

  • بخش آزمون ها - روش های توسعه نرم افزار Section Quizzes - Software Development Methodologies

فریم ورک چابک: SCRUM & Kanban Agile Frameworks: SCRUM & Kanban

  • فریم ورک چابک - اسکرام Agile Frameworks - Scrum

  • چرخه Scrum Sprint - بررسی اجمالی The Scrum Sprint Cycle - Overview

  • برنامه ریزی اسپرینت Sprint Planning

  • اسکرام روزانه The Daily Scrum

  • بررسی اسپرینت و نشست گذشته نگر The Sprint Review and the Retrospective Meeting

  • سیستم چابک کانبان The Kanban Agile System

  • تابلوهای کانبان Kanban Boards

  • بخش آزمون ها: چارچوب های چابک Section Quizzes: Agile Frameworks

بخش 3: پایه های برنامه ریزی برای مبتدیان مطلق PART 3: PROGRAMMING FOUNDATIONS FOR ABSOLUTE BEGINNERS

  • مبانی برنامه نویسی - بررسی اجمالی Programming Foundations - Overview

  • کد نویسی چیست؟ What's Coding?

  • زبانهای برنامه نویسی Programming Languages

معرفی پایتون Introducing Python

  • چرا پایتون؟ Why Python?

  • راه اندازی پایتون در رایانه شما Setting Up Python on Your Computer

  • خط فرمان پایتون The Python Command Line

  • نصب و پیکربندی کد ویژوال استودیو Installing and Configuring Visual Studio Code

  • فایل های تمرین Exercise Files

نحو پایه Basic Syntax

  • وو هو! اولین برنامه پایتون شما! Woo-hoo! Your First Python Program!

  • درخواست ورودی کاربر Asking for User Input

  • استفاده از نظرات در کد Using Comments in Code

  • اعلان متغیرها Declaring Variables

  • کار با اعداد Working with Numbers

  • استفاده از عملیات حسابی پایه Using Basic Arithmetic Operations

  • کار با رشته ها Working with Strings

  • نوع داده بولی The Boolean Data Type

  • آیا این کد صحیح است؟ Is This Code Correct?

  • الحاق و نمایش رشته ها Concatenating and Displaying Strings

  • اعلان و استفاده از متغیرها Declaring and Using Variables

  • ماشین حساب مجموع هزینه ماشین Total Car Cost Calculator

کنترل جریان Control Flow

  • معرفی کد مشروط Introducing Conditional Code

  • بلوک های کد Code Blocks

  • اپراتورهای مقایسه Comparison Operators

  • Going Deeper: Else-If Going Deeper: Else-If

  • شرایط تو در تو Nested Conditionals

  • استفاده از عملگرهای منطقی Using Logical Operators

  • قلک شبیه خوک Piggy Bank

  • فرد یا زوج؟ Odd or Even?

  • فاصله از خورشید Distance from Sun

کارکرد Functions

  • چرا به توابع نیاز داریم؟ Why Do We Need Functions?

  • توابع نوشتن Writing Functions

  • فراخوانی یک تابع Calling a Function

  • تعریف پارامتر تابع و نوع بازگشت Defining Function Parameter and Return Type

  • درک محدوده متغیرها Understanding the Scope of Variables

  • نسخه ی نمایشی: پیاده سازی یک ماشین حساب منطقه Demo: Implementing an Area Calculator

  • آزمایش برنامه ما Testing our Application

  • بهبود برنامه ماشین حساب منطقه Enhancing the Area Calculator App

  • چالش بخش: محاسبه مساحت لوزی Section Challenge: Calculate Rhombus Area

  • نکات چالش Challenge Hints

  • راه حل: محاسبه مساحت لوزی Solution: Calculate Rhombus Area

حلقه ها Loops

  • تکرار در برنامه نویسی چیست؟ What's Iteration in Programming?

  • معرفی بیانیه "در حالی که". Introducing the "while" Statement

  • اجتناب از حلقه های بی نهایت Avoiding Infinite Loops

  • نوشتن حلقه های "for-in". Writing "for-in" Loops

  • عمیق تر به بیانیه های کنترل حلقه Deeper into Loop Control Statements

  • بازنویسی برنامه ورود با استفاده از حلقه for Rewriting the Login App Using the for Loop

ظروف Containers

  • ذخیره مقادیر چندگانه Storing Multiple Values

  • ایجاد لیست ها Creating Lists

  • دسترسی به موارد فهرست Accessing List Items

  • اصلاح محتویات یک لیست Modifying the Contents of a List

  • کار با Tuples Working with Tuples

  • ذخیره‌سازی جفت‌های کلید-مقدار: فرهنگ لغت Storing Key-Value Pairs: the Dictionary

  • اصلاح فرهنگ لغت Modifying the Dictionary

  • تکرار از طریق کانتینرها Iterating through Containers

  • تکرار از طریق کانتینرها قسمت 2 Iterating through Containers Part 2

  • نسخه ی نمایشی: موارد تکراری را استخراج کنید Demo: Extract Duplicates

رسیدگی به خطا Error Handling

  • آماده شدن برای خطاها Getting Ready for Errors

  • حل معادله باگی The Buggy Equation Solver

  • رسیدگی به خطاها Handling Errors

  • افزایش استثنائات Raising Exceptions

  • پاکسازی: آخرین کلمه کلیدی Cleaning Up: the finally Keyword

ورودی و خروجی فایل File Input and Output

  • کار با فایل ها Working with Files

  • نوشتن متن در یک فایل Writing Text to a File

  • خواندن متن از یک فایل Reading Text from a File

مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا Introduction to Object-Oriented Programming

  • شی گرایی چیست؟ What's Object Orientation?

  • درک اشیاء Understanding Objects

  • معرفی کلاس Introducing the Class

  • انتزاع - مفهوم - برداشت Abstraction

  • کپسوله سازی و پنهان کردن داده ها Encapsulation and Data Hiding

  • وراثت Inheritance

  • نادیده گرفتن روش Method Overriding

  • پلی مورفیسم Polymorphism

  • بخش آزمونها: مفاهیم اساسی OOP Section Quizzes: Fundamental OOP Concepts

مقدمه ای بر الگوریتم ها Introduction to Algorithms

  • اهمیت الگوریتم ها The Importance of Algorithms

  • مشکل پیاده سازی های ساده لوحانه The Problem with Naive Implementations

  • استفاده از فرمول 2000 ساله Applying a 2000-year-old Formula

بخش 4: زبان مدل سازی یکپارچه (UML) PART 4: THE UNIFIED MODELING LANGUAGE (UML)

  • مقدمه، انواع نمودار UML Introduction, UML Diagram Types

  • نمودارهای کلاس Class Diagrams

  • روابط UML UML Relationships

  • نمودارهای توالی UML UML Sequence Diagrams

  • نمودارهای فعالیت Activity Diagrams

  • نمودارهای استیتچارت Statechart Diagrams

  • زبان مدلسازی یکپارچه The Unified Modeling Language

بخش 5: مشاغل در برنامه نویسی - توسعه وب PART 5: CAREERS IN PROGRAMMING - WEB DEVELOPMENT

  • بررسی اجمالی Overview

  • وب سایت ها چگونه کار می کنند؟ How Do Websites Work?

  • HTML چیست؟ What's HTML?

  • از CSS برای استایل دادن به صفحات وب استفاده کنید Use CSS to Style Webpages

  • مبانی جاوا اسکریپت JavaScript Basics

  • پیاده سازی انتخاب کننده تم رنگ در جاوا اسکریپت Implementing a Color Theme Picker in JavaScript

  • توابع جاوا اسکریپت و مدیریت رویداد - تکمیل انتخاب تم رنگ JavaScript Functions and Event Handlers - Finishing the Color Theme Picker

  • کد منبع پروژه تمام شده (HTML + CSS + جاوا اسکریپت) The Finished Project's Source Code (HTML + CSS + JavaScript)

بخش 6: از KAROLY بپرسید - پرسش و پاسخ دانشجویی PART 6: ASK KAROLY - STUDENT Q&A VIDEOS

  • رفع اشکالات نرم افزاری Fixing Software Bugs

  • نرم افزار رایگان برای مدیریت پروژه چابک Free Software for Agile Project Management

نتیجه CONCLUSION

  • افکار و نکات نهایی Final Thoughts & Hints

  • کتاب الکترونیکی همراه Companion eBook

  • سخنرانی پاداش: از Karoly + پیوندهای مفید بیشتر بیاموزید Bonus Lecture: Learn More from Karoly + Useful Links

نمایش نظرات

آموزش توسعه نرم افزار از A تا Z - OOP، UML، Agile، Python
جزییات دوره
5.5 hours
105
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
11,330
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Karoly Nyisztor • Professional Software Architect Karoly Nyisztor • Professional Software Architect

مهندس ارشد نرم افزار، نویسنده، مخترع