لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش V-Ray 3.0 برای بلندر
Learning V-Ray 3.0 for Blender
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
V-Ray for Blender انعطاف پذیری و سرعت بی سابقه V-Ray را با یکی از معروف ترین برنامه های 3D منبع باز جهان ترکیب می کند. در این دوره از V-Ray 3.0 ، جدیدترین نسخه از این افزونه قدرتمند نورپردازی و رندر ، ضمن ارائه ابزارهای جدید برای گسترش امکانات خلاقیت ، مهارت های رندر خود را بسازید. برایان بردلی ابزارهای نورپردازی V-Ray را برای نور روز با نور طبیعی و نور مصنوعی ، سیستم Global Illumination و دوربین فیزیکی معرفی می کند که پارامترهای دنیای واقعی برای کنترل دوربین (مانند f-stop و فاصله کانونی) را در اختیار شما قرار می دهد. سپس بیاموزید که چگونه از ابزارهای بافت V-Ray برای ساختن سطوح واقع بینانه ، از جمله سطوح پراکنده ، بازتابنده و شکست پذیر استفاده کنید. آخرین و نه مهمترین موارد ، کنترلهای نمونه برداری V-Ray را برای تنظیم کیفیت رندرهای نهایی خود جستجو کنید.
موضوعات شامل:
راحت شدن با رابط V-Ray
کاوش انواع نور V-Ray: خورشید ، آسمان ، نقطه و موارد دیگر li>
استفاده از نقشه برداری تابش و روشنایی جهانی li>
کار با دوربین فیزیکی li>
استفاده از مواد V-Ray
کنترل کیفیت با نمونه برداری از تصویر و موتورهای مختلف li>
سرفصل ها و درس ها
معرفی و اطلاعات مهم
Introduction and Important Information
خوش آمدی
Welcome
نسخه های نرم افزاری استفاده شده است
Software versions used
آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
What you should know before watching this course
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
کنترل گاما و مدیریت رنگ
Gamma handling and color management
با استفاده از Intel Embree
Using Intel Embree
یک کلمه در مورد HDRIs
A word about HDRIs
1. معرفی V-Ray در مخلوط کن
1. Introduction to V-Ray in Blender
از کار انداختن V-ray استفاده کنید
Getting V-Ray up and running
یافتن ابزارها و ویژگی های V-Ray در UI
Locating V-Ray tools and features in the UI
با استفاده از ویژگی تنظیمات سریع
Using the Quick Settings feature
نمای کلی از کنترل های بافر فریم V-Ray
Overview of V-Ray frame buffer controls
تاریخچه VFB را کنترل می کند
VFB history controls
درک خردهفروشی ها
Understanding subdivs
بررسی اجمالی
Overview of color mapping
حالت های نقشه برداری رنگ چه کاری انجام می دهند
What the color mapping modes do
2. ابزارهای اصلی روشنایی
2. Key Lighting Tools
کاوش در انواع نور V-ray: خورشید
Exploring V-Ray light types: Sun
کاوش در انواع نور V-ray: Sky
Exploring V-Ray light types: Sky
کاوش در انواع نور V-ray: Spot
Exploring V-Ray light types: Spot
کاوش در انواع نور V-ray: IES
Exploring V-Ray light types: IES
کاوش در انواع نور V-ray: همی
Exploring V-Ray light types: Hemi
کاوش در انواع نور V-ray: مساحت
Exploring V-Ray light types: Area
کاوش در انواع نور V-ray: IBL
Exploring V-Ray light types: IBL
3. روشنایی جهانی: پرتاب نور ما در اطراف
3. Global Illumination: Bouncing Our Light Around
استفاده از نقشه برداری تابش: قسمت 1
Using irradiance mapping: Part 1
استفاده از نقشه برداری تابشی: قسمت 2
Using irradiance mapping: Part 2
کار با حافظه نهان نور
Working with the light cache
با استفاده از GI force brute
Applying brute force GI
4- کار با دوربین فیزیکی V-Ray
4. Working with the V-Ray Physical Camera
بررسی اجمالی دوربین فیزیکی V-Ray
Overview of the V-Ray Physical Camera
درک کنترلهای مواجهه
Understanding the exposure controls
رسیدگی به تصحیح دیدگاه
Handling perspective correction
تنظیم عمق اثر میدانی
Setting up a depth of field effect
کار با تاری حرکت
Working with motion blur
5. مواد و نقشه های V-Ray
5. V-Ray Materials and Maps
آشنایی با مواد V-Ray در مخلوط کن
Introduction to V-Ray materials in Blender
ایجاد رنگ پراکنده
Creating diffuse color
بازتابی به ماده
Adding reflectivity to a material
ساخت مواد شیشه ای شفاف
Making a clear glass material
ایجاد شیشه های رنگی و یخ زده
Creating colored and frosted glass
با استفاده از قالب VRmat
Using the VRmat format
6. کنترل کیفیت با استفاده از نمونه برداری تصویر
6. Quality Control Using Image Sampling
نمونه پیشرو
The Progressive sampler
کار با موتور Adaptive Subdivision
Working with the Adaptive Subdivision engine
نحوه استفاده از موتور Adaptive DMC
How to use the Adaptive DMC engine
با استفاده از موتور ثابت نرخ
Using the Fixed Rate engine
با استفاده از رویکرد تنظیمات "جهانی"
Using the "universal" settings approach
روشهای ترجیح Vlado برای نمونه گیری
Vlado's preferred methods for sampling
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل
برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.
برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.
برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.
نمایش نظرات