UX: فرآیند طراحی بصری [ویدئو]

UX: Visual Design Process [Video]

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره راهنمای جامعی برای تسلط بر فرآیند طراحی بصری در UX ارائه می دهد. شما با عناصر و اصول اساسی طراحی، مانند خط، شکل، رنگ و تعادل شروع می‌کنید و پایه‌ای قوی برای ایجاد تجربه‌های کاربری مؤثر ایجاد می‌کنید. همانطور که پیشرفت می کنید، این دوره به شما می آموزد که چگونه بازخوردهای سازنده و غیر سازنده را مدیریت کنید و به شما امکان می دهد طرح های خود را با اطمینان اصلاح کنید. بر مهارت‌های عملی از جمله قاب‌بندی، طراحی و جمع‌آوری الهام از طراحی تاکید می‌شود. ابزارهای محبوبی مانند Balsamiq و Adobe XD را بررسی می‌کنید، مزایا و معایب آنها را به همراه تکنیک‌های ضروری برای اشتراک‌گذاری و دریافت بازخورد یاد می‌گیرید. این دوره همچنین تایپوگرافی را پوشش می دهد، شما را در انتخاب تایپ فیس، اعمال سلسله مراتب تایپوگرافی و اطمینان از طراحی واکنشگرا در دستگاه های مختلف راهنمایی می کند. در نهایت، شما به موضوعات پیشرفته ای مانند ماکت ها، نمونه سازی اولیه با Adobe XD و Figma و همکاری با توسعه دهندگان خواهید پرداخت. این دوره با استراتژی هایی برای ارائه موثر ایده های طراحی به پایان می رسد و اطمینان حاصل می کند که می توانید دیدگاه خود را به وضوح با سهامداران ارتباط برقرار کنید. در پایان، شما به خوبی برای ارتقای پروژه های طراحی UX خود مجهز خواهید شد. تسلط بر عناصر اساسی و اصول طراحی بصری بازخورد طراحی سازنده را به طور موثر مدیریت و اجرا کنید وایرفریم های حرفه ای با استفاده از ابزارهای استاندارد صنعتی ایجاد کنید تایپوگرافی تاثیرگذار و متمرکز بر کاربر را در طراحی UX توسعه دهید طرح های اولیه با Adobe XD و Figma برای پروژه های دنیای واقعی ایده‌های طراحی را با اطمینان به ذینفعان ارائه و انتقال دهید این دوره برای طراحان مشتاق UX که به دنبال افزایش مهارت‌های خود در قاب سیمی، تایپوگرافی، طراحی طرح‌بندی، نمونه‌سازی اولیه و ارائه هستند، ایده‌آل است. چه مبتدی باشید و چه تجربه ای در طراحی UX داشته باشید، این مسیر ابزارها و دانش لازم را برای برتری در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد. روش‌های مختلف تکرار بر روی یک ایده طراحی را بیاموزید * در Wireframing، ایجاد مدل‌سازی، و نمونه‌های اولیه تعاملی غوطه‌ور شوید * تفکر طراحی، تایپوگرافی، طرح‌بندی و نمونه‌سازی را با Adobe XD و Figma درک کنید.

سرفصل ها و درس ها

مبانی طراحی بصری Visual Design Foundations

  • عناصر و اصول هنر و طراحی The Elements and Principles of Art and Design

  • خط، شکل و فرم Line, Shape, and Form

  • فضا و بافت Space and Texture

  • ارزش و رنگ Value and Color

  • تعادل و هارمونی Balance and Harmony

  • تاکید، تنوع و تناسب Emphasis, Variety, and Proportion

  • حرکت و ریتم Movement and Rhythm

مدیریت بازخورد به عنوان یک طراح UX Handling Feedback as a UX Designer

  • اهمیت مدیریت بازخورد خوب The Importance of Handling Feedback Well

  • چالش های مدیریت بازخورد The Challenges of Handling Feedback

  • انواع بازخورد Types of Feedback

  • درخواست بازخورد Requesting Feedback

  • ورود به ذهنیت درست Getting into the Right Mindset

  • دریافت بازخورد Receiving Feedback

  • اقدام بر اساس بازخورد Acting on Feedback

دریافت بازخورد UX توسط مثال Receiving UX Feedback by Example

  • دریافت بازخورد سازنده Receiving Constructive Feedback

  • دریافت بازخورد غیر سازنده Receiving Non-Constructive Feedback

  • دریافت بازخورد تجویزی Receiving Prescriptive Feedback

جمع آوری الهامات طراحی Collecting Design Inspiration

  • سایت ها و ابزارهای جمع آوری الهام Sites and Tools for Collecting Inspiration

مقدمه ای بر وایرفریمینگ Introduction to Wireframing

  • وایرفریم ها چیست؟ What Are Wireframes?

  • مزایای Wireframing Benefits of Wireframing

  • انواع وایرفریم Types of Wireframes

  • نحوه استفاده از وایرفریم How Wireframes Are Used

  • وایرفریم های دستی Hand-Drawn Wireframes

  • نمایش وایرفریم روی کاغذ Demonstration of Wireframing on Paper

  • نکات و ابزار Tips and Tools

  • به اشتراک گذاری و دریافت بازخورد Sharing and Getting Feedback

  • مزایا و معایب وایرفریم روی کاغذ The Pros and Cons of Wireframing on Paper

  • وایرفریم در Balsamiq Wireframing in Balsamiq

  • نمایش وایرفریم در Balsamiq Demonstrating Wireframes in Balsamiq

  • اشتراک گذاری و دریافت بازخورد در Balsamiq Sharing and Getting Feedback in Balsamiq

  • مزایا و معایب Wireframing در Balsamiq Pros and Cons of Wireframing in Balsamiq

  • ساخت وایرفریم در Adobe XD Making Wireframes in Adobe XD

  • نمایش Wireframes در Adobe XD Demonstrating Wireframes in Adobe XD

  • اشتراک گذاری و دریافت بازخورد در Adobe XD Sharing and Getting Feedback in Adobe XD

  • مزایا و معایب Wireframing در Adobe XD The Pros and Cons of Wireframing in Adobe XD

اسکیس را تمرین کنید Practice Sketching

  • مشکل Problem

  • راه حل Solution

Wireframing را تمرین کنید Practice Wireframing

  • مشکل Problem

  • راه حل Solution

تایپوگرافی برای طراحان Typography for Designers

  • تایپوگرافی چیست؟ What Is Typography?

  • چگونه تایپوگرافی بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد How Typography Affects the User Experience

  • اصطلاحات تایپوگرافی Typography Terminology

  • انواع مختلف نوع Different Types of Type

  • چاپ در مقابل دیجیتال Print vs. Digital

  • چاپ در مقابل دیجیتال Print vs. Digital

  • مورد استفاده را در نظر بگیرید Consider the Use Case

  • نحوه انتخاب یک تایپ متن برای وب How to Choose a Text Typeface for the Web

  • نحوه انتخاب نوع صفحه نمایش How to Choose a Display Typeface

  • وزن، سبک و اندازه قلم Font Weights, Styles, and Sizes

  • فضای افقی، اندازه گیری، و حاشیه Horizontal Space, Measure, and Margins

  • فضای عمودی، ارتفاع خط، و ریتم عمودی Vertical Space, Line Height, and Vertical Rhythm

  • معرفی سلسله مراتب تایپوگرافی Introducing Typographic Hierarchy

  • سلسله مراتب تایپوگرافی: سبک، وزن، اندازه و موقعیت Typographic Hierarchy: Style, Weight, Size, and Position

  • سلسله مراتب تایپوگرافی: کلاه و رنگ Typographic Hierarchy: Caps and Color

  • درمان های چیدمان Layout Treatments

  • ترکیب حروف چاپی Combining Typefaces

  • تایپوگرافی پاسخگو Responsive Typography

  • سیستم های شبکه بیشتر More Grid Systems

  • فونت های متغیر Variable Fonts

  • جزئیات خوب The Fine Details

قبل و بعد: تایپوگرافی Before and After: Typography

  • تایپوگرافی قبل Typography Before

  • تایپوگرافی بعد Typography After

طراحی چیدمان ها Designing Layouts

  • املا، گرامر، و حروف عنوان Spelling, Grammar, and Title Casing

  • سرصفحه ها و برچسب ها Headers and Labels

  • تایپوگرافی و سلسله مراتب Typography and Hierarchy

  • استفاده از گرید Using a Grid

  • رنگ ها و کنتراست Colors and Contrast

ایجاد موکاپ Creating Mockups

  • مقدمه ای بر موکاپ ها Introduction to Mockups

  • هدف ماکاپ ها The Purpose of Mockups

  • آماده سازی برای ساخت ماکاپ Preparing to Make Mockups

  • ساخت ماکاپ Making Mockups

  • نکات کارایی Efficiency Tips

  • به اشتراک گذاری موکاپ ها Sharing Mockups

قبل و بعد: رنگ Before and After: Color

  • رنگ قبل Color Before

  • رنگ بعد Color After

قبل و بعد: طرح بندی Before and After: Layout

  • طرح بندی قبل Layout Before

  • طرح بعد Layout After

نمونه سازی با Adobe XD Prototyping with Adobe XD

  • چرا نمونه اولیه در Adobe XD؟ Why Prototype in Adobe XD

  • رابط Adobe XD The Adobe XD Interface

  • پیمایش در فضای کاری Navigating the Workspace

  • رسم اشکال Drawing Shapes

  • افزودن تصاویر Adding Images

  • اضافه کردن متن Adding Text

  • لایه ها و شبکه های تکراری Layers and Repeat Grids

  • اضافه کردن تابلوهای هنری Adding Artboards

  • ایجاد صفحات جدید Creating New Screens

  • افزودن تعامل به نمونه های اولیه Adding Interactivity to Prototypes

  • به اشتراک گذاری طرح ها Sharing Designs

نمونه سازی با Figma Prototyping with Figma

  • چرا نمونه اولیه در Figma Why Prototype in Figma

  • راه اندازی پروژه Project Setup

  • پیمایش بوم Navigating the Canvas

  • چیدمان عناصر طراحی Arranging Design Elements

  • استفاده مجدد از طرح ها با کامپوننت ها Reusing Designs with Components

  • طراحی با اشکال Drawing with Shapes

  • ترسیم خطوط منحنی Drawing Curved Lines

  • اتمام رابط Finishing the Interface

  • افزودن تعامل به نمونه های اولیه Adding Interactivity to Prototypes

  • به اشتراک گذاری طرح ها Sharing Designs

نمونه سازی را تمرین کنید Practice Prototyping

  • مشکل Problem

  • راه حل Solution

همکاری با توسعه دهندگان Collaborating with Developers

  • مقدمه همکاری با توسعه دهندگان Intro to Collaborating with Developers

  • ارتباط برای توسعه Communicating for Development

  • دستیابی به طراحی نهایی Final Design Handoff

ارائه ایده های طراحی Presenting Design Ideas

  • مخاطب خود را بشناسید Know Your Audience

  • انتظارات و اهداف را تعیین کنید Set Expectations and Goals

  • مشکل و اهداف را بیان کنید State the Problem and Goals

  • در مورد مشکل تحقیق کنید Research the Problem

  • حل مشکل Solving the Problem

  • جدول زمانی و مراحل بعدی Timeline and Next Steps

  • بازخورد Feedback

نمایش نظرات

Packtpub یک ناشر دیجیتالی کتاب‌ها و منابع آموزشی در زمینه فناوری اطلاعات و توسعه نرم‌افزار است. این شرکت از سال 2004 فعالیت خود را آغاز کرده و به تولید و انتشار کتاب‌ها، ویدیوها و دوره‌های آموزشی می‌پردازد که به توسعه‌دهندگان و متخصصان فناوری اطلاعات کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را ارتقا دهند. منابع آموزشی Packtpub موضوعات متنوعی از جمله برنامه‌نویسی، توسعه وب، داده‌کاوی، امنیت سایبری و هوش مصنوعی را پوشش می‌دهد. محتوای این منابع به صورت کاربردی و به‌روز ارائه می‌شود تا کاربران بتوانند دانش و توانایی‌های لازم برای موفقیت در پروژه‌های عملی و حرفه‌ای خود را کسب کنند.

UX: فرآیند طراحی بصری [ویدئو]
جزییات دوره
9h 15m
110
Packtpub Packtpub
(آخرین آپدیت)
از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Team Treehouse Team Treehouse

آموزش آنلاین

مأموریت Team Treehouse تنوع بخشیدن به صنعت فناوری از طریق آموزش در دسترس، باز کردن قفل فرصت ها، و توانمندسازی افراد برای رسیدن به رویاهایشان است.


با ارائه دوره‌هایی به دانش‌آموزان، تیم‌های داخلی شرکت، و ارائه‌دهندگان آموزش شخص ثالث، ما به پر کردن شکاف بین مؤسسات آموزشی رسمی و الزامات حین کار کمک می‌کنیم.


Treehouse با هدف دسترسی بیشتر به فناوری از طریق آموزش فناوری آنلاین مقرون به صرفه و جذاب تأسیس شد. در طول دهه بعد، ما به بیش از 1.2 میلیون نفر نحوه کدنویسی و طراحی را آموزش دادیم.

Anwar Montasir Anwar Montasir

انور منتصیر یک مدرس UX Design، Front End Web Development و Full Stack JavaScript است.

Hope Armstrong Hope Armstrong

هوپ یک طراح ارشد محصول است. از سال 2009، او در آموزش، فناوری و غیرانتفاعی کار کرده است. او در اوقات فراغت خود از پایداری حمایت می کند و با گربه هایش می گذرد.

Nick Pettit Nick Pettit

نیک یک معلم و یک بازی‌ساز مستقل است.

Hope Armstrong Hope Armstrong

هوپ یک طراح ارشد محصول است. از سال 2009، او در آموزش، فناوری و غیرانتفاعی کار کرده است. او در اوقات فراغت خود از پایداری حمایت می کند و با گربه هایش می گذرد.

Anwar Montasir Anwar Montasir

انور منتصیر یک مدرس UX Design، Front End Web Development و Full Stack JavaScript است.

Mattox Shuler Mattox Shuler

ماتاکس با همسر و دخترش در آتن، GA زندگی می کند. اشتیاق او برای طراحی از برندسازی و طراحی وب به طراحی تایپ از طریق ریخته گری خود، فورت، تبدیل شد. او تایپ‌فیس‌های خود را از طریق فورت منتشر می‌کند و همچنین به‌عنوان مدیر خلاقانه‌ای که طراحان جدید خانواده‌ها را در آنجا آزاد می‌کنند، عمل می‌کند. استودیوهای مارول، نتفلیکس، انرجایزر، فاکس، تاکو بل، ساموئل آدامز و غیره از خانواده‌های فورت استفاده کرده‌اند.

Megan Amendola Megan Amendola

مگان یک مربی است که در چند زمینه از جمله طراحی UX و Python آگاه است. او دوست دارد در اوقات فراغت خود بازی های ویدیویی انجام دهد.