آموزش چگونه ایده خود را تأیید کنید و در تجارت موفق شوید

How To Validate Your Idea And Succeed In Business

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: راهنمای گام به گام تأیید اعتبار محصول یا ایده تجاری خود با تبلیغات فیس بوک دستورالعمل های گام به گام برای تأیید اعتبار ایده خود با تبلیغات فیس بوک به قیمت 20 دلار در دو مرحله ساده روشی زیرکانه برای ایجاد یک لیست ایمیل قبل از اینکه محصول، خدمات یا کسب و کار خود را راه اندازی کنید راه سریع و آسان برای تخمین تقاضای بازار با یک ابزار 100% رایگان به نام Facebook Audience Insights چگونه یک آواتار مشتری برای هدایت ترافیک هدفمند FB ایجاد کنیم. به صفحه فرود شما در کمتر از 20 دقیقه سیستم اثبات شده و آزمایش شده برای اعتبار سنجی ایده شما با نظرسنجی از مشتریان بالقوه یک اسکریپت ویدئویی که سرنخ های سرد را به خریداران بالقوه تبدیل می کند. اولین کمپین فیس بوک خود را اسکریپت های ویدئویی، ضربه زدن به ایمیل و قالب های نظرسنجی ... و خیلی بیشتر! پیش نیازها: یک کامپیوتر با اتصال به اینترنت طبق دستورالعمل های گام به گام این آموزش بودجه تبلیغاتی 20 دلاری

آیا می‌خواهید روی یک محصول، خدمات یا کسب‌وکار جدید کار کنید، اما مطمئن نیستید که ایده‌ای که می‌خواهید دنبال کنید چیزی است که دیگران به آن علاقه دارند یا خیر؟

اگر پاسخ به این سوال مثبت است، تقریباً مانند هر کسب‌وکار یا صاحب محصولی احساس می‌کنید.

برای اینکه مطمئن باشید 100% زمان و پولی که سرمایه گذاری می کنید نتیجه خواهد داد، دریافت بازخورد دقیق از مشتریان بالقوه کاملاً ضروری است - و اینجاست که این آموزش وارد عمل می شود.

نحوه گرفتن بهترین صندلی در خانه را بیاموزید ترفندهای اثبات شده برای اعتبار بخشیدن به ایده خود با تبلیغات FB را بیاموزید

  • محصول یا ایده تجاری خود را با تبلیغات FB تأیید کنید
  • اندازه بازار را تخمین بزنید
  • تبلیغات FB هدفمند را برای دریافت بازخورد بازار دقیق تنظیم کنید


نمای کلی محتوا

این دوره شما را با نحوه اعتبارسنجی ایده خود با تبلیغات فیس بوک با کمتر از 20 دلار آشنا می کند.

ابتدا، سیستم آزمایش شده خود را به شما معرفی می کنیم و چرا اعتبار ندادن ایده شما بزرگترین اشتباهی است که تا به حال مرتکب می شوید.

سپس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه اندازه بازار خود را تخمین بزنید. با استفاده از یک ابزار 100٪ رایگان به نام FB Audience Insights. شگفت زده خواهید شد که واقعا چقدر آسان است! ما همچنین یک آواتار مشتری ایجاد می‌کنیم و اولین گام‌ها را قبل از راه‌اندازی اولین کمپین تبلیغاتی FB شما برای دریافت بازخورد بازار برداریم.

در مرحله بعد، خواهید فهمید که چگونه ایده خود را مانند یک حرفه ای تأیید کنید. من شما را از طریق فرآیند ساخت یک صفحه فرود تبدیل، یک سری ایمیل پاسخگوی خودکار و یک نظرسنجی برای به دست آوردن داده های بازار جامد راهنمایی می کنم. علاوه بر این، ما حتی سه الگو را اضافه کرده‌ایم که می‌توانید برای شروع سریع فرآیند، کپی-پیست کنید!

هنگامی که سیستم در جای خود قرار گرفت، به شما نشان خواهم داد که چگونه یک کمپین تبلیغاتی فیس‌بوک با هدف لیزری ایجاد کنید تا بازدیدکنندگان مرتبط را جذب کنید. به صفحه فشرده خود، بنابراین می توانید قبل از اینکه محصول را بسازید یا کسب و کار خود را راه اندازی کنید، فهرستی از خریداران بالقوه ایجاد کنید!

در زمان تکمیل دوره، ایده خود را با کمتر از 20 دلار تأیید کرده اید و دقیقاً می دانید که آیا ایده ای که روی آن کار کرده اید چیزی است که باید دنبال کنید یا خیر!


سرفصل ها و درس ها

مبانی اعتبار سنجی ایده Idea Validation Fundamentals

  • ملاقات و احوال پرسی Meet & Greet

  • تأیید نکردن ایده شما بزرگترین اشتباهی است که شما مرتکب شده اید Not Validating Your Idea Is The Biggest Mistake You’ll Ever Make

  • نحوه عملکرد این سیستم How This System Works

نحوه تخمین اندازه بازار با داده های جامد How To Estimate Market Size With Solid Data

  • مقدمه - اندازه بازار Introduction - Market Size

  • تحقیقات اندازه بازار - قسمت اول Market Size Research - Part I

  • تحقیقات اندازه بازار - قسمت دوم Market Size Research - Part II

  • نحوه ایجاد آواتار مشتری - قسمت اول How To Create A Customer Avatar - Part I

  • نحوه ایجاد آواتار مشتری - قسمت دوم How To Create A Customer Avatar - Part II

چگونه ایده خود را مانند یک حرفه ای معتبر ارزیابی کنید How To Validate Your Idea Like A Pro

  • مقدمه - تأیید ایده شما Introduction - Validating Your Idea

  • سیستم اعتبار سنجی ایده Idea Validation System

  • چگونه صفحه فرود خود را بسازیم How To Build Your Landing Page

  • اسکریپت ویدیویی که تبدیل می کند A Video Script That Converts

  • بارگیری - متن فیلم DOWNLOAD - Video Script

  • ابزار صفحه مورد علاقه من My Favorite Landing Page Tools

  • چگونه می توان مشترکین لیست خود را بررسی کرد How To Survey Your List Subscribers

  • بارگیری - سveyالات نظرسنجی DOWNLOAD - Survey Questions

  • شماره 1 ابزار نظرسنجی The #1 Survey Tool

  • چگونه می توان دنباله پاسخ خودکار ایمیل را ساخت How To Craft A Converting Email Autoresponder Sequence

  • بارگیری - الگوی پاسخ خودکار DOWNLOAD - Autoresponder Template

  • چگونه می توان ترافیک پرداخت شده FB را به صفحه فرود خود رساند - قسمت اول How To Drive Paid FB Traffic To Your Landing Page - Part I

  • چگونه می توان ترافیک پرداخت شده FB را به صفحه فرود خود رساند - قسمت دوم How To Drive Paid FB Traffic To Your Landing Page - Part II

  • تبریک می گویم! Congratulations!

  • سخنرانی جایزه: هرکدام از دوره های Sandor را با حداکثر 95٪ تخفیف دریافت کنید! Bonus Lecture: Get Any of Sandor's Course for Up to 95% OFF!

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش چگونه ایده خود را تأیید کنید و در تجارت موفق شوید
جزییات دوره
1.5 hours
23
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
23,928
3.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Sandor Kiss
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sandor Kiss Sandor Kiss

آموزش 500000+ دانش آموز ، بازاریاب عملکرد ، سلام ، من ساندور هستم! من کارآفرین و بازاریاب عملکردی پرشور هستم و ده هزار دانش آموز خوشحال دارم. بگذارید داستانم را برای شما تعریف کنم ... در سن 16 سالگی اولین تجارت آنلاین خود را تأسیس کردم. پس از بیش از 5 سال بازاریابی تمام وقت در CPA ، تصمیم گرفتم دنده عوض کنم و از مهارت های خود برای ساخت شرکت ها استفاده کنم. از آن زمان به بعد من به اندازه کافی خوش شانس بودم که آنچه را که بیشتر دوست دارم انجام می دهم: کارآفرینی ، سفر به دنیا ، تحت فشار قرار دادن منطقه آسایش و کشف چیزهایی که نمی توانم در کلاس یاد بگیرم. یک سال پیش ، تصمیم گرفتم گام بعدی را بردارم و دانش خود را با کسانی که آماده شروع کار خود هستند ، به اشتراک بگذارم. این تصمیم من را به Udemy رساند ، جایی که من قادر به ترکیب بزرگترین استعدادهایم هستم: کارآفرینی ، بازاریابی و تدریس.