آموزش تکنیک های مهندسی صدای زنده: در تور با راش

Live Sound Engineering Techniques: On Tour with Rush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در ادامه با برنت کارپنتر در تور با راش همراه باشید ، زیرا او نشان می دهد که یک مهندس صدای زنده برای یک نمایش بزرگ راک است. ما هنگام آماده شدن برای نمایش Denver ، کلرادو ، برنت و گروه صدا راش را در تور Clockwork Angels آماده می کنند ، جایی که گروه برای 12000 طرفدار اجرا می کند. بعد از اینکه دنده در محل قرار گرفت ، برنت توضیح می دهد که چگونه او و خدمه دستگاه های تقلب ، آمپ ریز و آرایه های بلندگو را تنظیم می کنند تا مطمئن شوند صدای استریو متعادل به هر صندلی در صحنه می رسد. او همچنین نشان می دهد که چگونه کنسول خود را برای مخلوط کردن صدای صحنه Geddy Lee ، Alex Lifeson و Neil Peart تنظیم کرده و سیستم مانیتور گوش و تعادل میکروفن مخاطب را برای هر یک از اعضای گروه پیکربندی می کند. سپس ما می خواهیم در پشت صحنه با برنت بنشینیم و ببینیم که او چه کار می کند در طول بررسی خط ، بررسی صدا و نمایش واقعی بعد از اینکه طرفداران پرونده را بیرون آوردند ، ببینید که چگونه همه تجهیزات پایین آمده و بسته بندی می شوند تا چرخه در شهر بعدی دوباره شروع شود.
موضوعات شامل:
  • انتخاب PA برای محل برگزاری
  • تنظیم نقاط ، موتورها و کابل ها و خرپاها
  • استفاده بهتر از هر دو مسیر سیگنال آنالوگ و دیجیتال
  • چگونه راش صدای زنده گدی ، الکس و نیل را بدست می آورد
  • راه اندازی کنسول مخلوط مانیتور دیجیتال
  • انجام بررسی خط و بررسی صدا
  • استفاده از میکروفن مخاطب برای اتصال گروه به طرفدارانشان
  • پوشش یکنواخت در یک صحنه بزرگ
  • کار با کنسول مانیتور و قدرت عکس های فوری
  • بارگیری از محل برگزاری

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. تنظیم سیستم صوتی 1. Setting Up the Sound System

  • شروع روز با عکس بزرگ Starting the day with the big picture

  • انتخاب PA مناسب برای محل برگزاری Choosing the right PA for the venue

  • بارگیری کامیون ها و بارگیری داخل Unloading the trucks and load-in

  • تقلب صوتی: امتیاز Audio rigging: Points

  • تقلب صوتی: موتورها و کابل ها Audio rigging: Motors and cables

  • تقلب صوتی: خرپا Audio rigging: Trusses

  • قفسه های تقویت کننده Amplifier racks

  • بهترین ترکیب مسیرهای سیگنال آنالوگ و دیجیتال The best combination of analog and digital signal paths

  • تقلب صوتی: فیدر و قدرت Audio rigging: Feeder and power

  • پرواز آرایه های بلندگو PA Flying the PA speaker arrays

  • بحث در مورد مزایای ساب ووفرها و بلندگوهای جلویی Discussing the advantages of subwoofers and front-fill speakers

  • بهترین مکان برای نشستن در محل کجاست؟ Where's the best place to sit at the venue?

2. میکس مانیتور Onstage 2. The Onstage Monitor Mix

  • جهان مانیتور: تنظیم در موقعیت مهندس مانیتور Monitor world: Setting up at the monitor engineer's position

  • آماده سازی مانیتورهای بی سیم در گوش برای باند Preparing the wireless in-ear monitors for the band

  • فرکانس اسکن و پیکربندی آنتن RF برای مانیتورهای بی سیم در گوش Scanning frequencies and configuring the RF antenna for wireless in-ear monitors

  • به عنوان مثال در دنیای واقعی: گرفتن یک ترکیب مانیتور اساسی برای اعضای گروه های مختلف Real-world example: Getting a basic monitor mix for different band members

  • بررسی اجمالی خط: اطمینان از اینکه هر خط آنطور که انتظار می رود به نظر می رسد Line check overview: Making sure every line sounds as expected

  • بررسی صدا از موقعیت مانیتور Sound check from the monitor position

  • عکس های ترکیبی از ترکیب را برای اجرای زنده مانیتور کنید Monitor mix snapshots for the live performance

  • در طول نمایش با گدی ، الکس و نیل ارتباط برقرار کرد Communicating with Geddy, Alex, and Neil during the show

3. تور صحنه های ساعت ساز Angels 3. The Clockwork Angels Stage Tour

  • دنیای گیتار: گرفتن صدای گیتار Alex Lifeson Guitar world: Getting the Alex Lifeson guitar sound

  • دنیای گیتار: گیتارهای الکس لیفسون Guitar world: Alex Lifeson's guitars

  • نمونه های خارج از صحنه را با پدال های MIDI شروع کنید Triggering offstage samples with MIDI pedals

  • موقعیت صحنه الکس لیفسون Alex Lifeson's stage position

  • قرار دادن میکروفن ها بر روی درام های نیل پرت و بلندر چرخان Placing microphones on Neil Peart's drums and the rotating riser

  • موقعیت صحنه گدی لی: آوازها ، باس و صفحه کلید Geddy Lee's stage position: Vocals, bass, and keyboards

  • دنیای باس: گرفتن صدای باس گدی لی Bass world: Getting Geddy Lee's bass sound

  • با استفاده از میکروفون مخاطب برای اتصال باند به طرفداران خود Using audience microphones to connect the band to their fans

  • گرفتن صدای جدا شده ای عالی از بخش رشته Getting a great isolated sound from the string section

4. صدای جلوی خانه 4. Front-of-House Sound

  • برای اولین بار PA را روشن کنید Turning on the PA for the first time

  • مخلوط کردن صدای زنده برای جلوی خانه Mixing live sound for front of house

  • دستیابی به پوشش صوتی حتی در یک عرصه بزرگ و تنظیم جیب های ساخت فرکانس Achieving even sound coverage in a large arena and adjusting for pockets of frequency buildup

  • سطح فشار صوت (SPL) ، بلندی صدا و خستگی گوش Sound pressure level (SPL), loudness, and ear fatigue

5. هنگامی که گروه به صحنه می رود 5. When the Band Hits the Stage

  • مهندس مانیتور در طول نمایش چه کاری انجام می دهد؟ What does the monitor engineer do during the show?

6. بارگیری 6. Load-out

  • در حال بارگیری از محل برگزاری است Loading out of the venue

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های مهندسی صدای زنده: در تور با راش
جزییات دوره
1h 18m
37
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
285,175
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brent Carpenter Brent Carpenter

مشتریان مهندس صدا Brent Carpenter شامل راش ، KISS ، Kesha و بیلی جوئل بودند. در پاییز سال 1982 ، یک برنت کارپنتر جوان به دیدن گروه راک افسانه ای ون هالن در شهر جانسون ، تنسی رفت. این روزی است که روند زندگی او را تغییر داده است. او می دانست که باید درگیر سنگ شود. در سال 1990 ، درجه تحصیلات دانشگاهی را به دست آورد ، او برای شروع کار جدید خود به نشویل نقل مکان کرد. در سال 1991 در آمفی تئاتر استارود استخدام شد. او به سرعت در رده های مرحله بازیگران بلند شد. خراب کردن خرپاها ، راه اندازی آسانسور و اجرای کابل های ویدیویی همه بخشی از وظایف روزانه بود. اما صدا اولین عشق او بود. پس از گذشت یک سال در آمفی تئاتر ، برنت به "خانه صدا صدا" معرفی شد. این وظایف حفظ سیستم چمن زنی ، واسطه با هر مهندس تور که وارد ساختمان می شود ، و اطمینان از اینکه چراغ های روشنایی در وضعیت کار مناسب قرار داشتند. در طی یک سال او به عنوان یک کارگر سخت در سراسر جامعه تولید نشویل شهرت پیدا کرده بود. در آن سال برای 10 هنرمند ، 12 سالن و حداقل 10 شرکت صدا و سیما کار کرد. در مارس 1995 ، او شروع به کار برای شرکت صدا و سیما Clair Brothers کرد و از آن زمان تاکنون با آنها بوده است. وی به عنوان یک مهندس مانیتور در گوش در سطح جهانی ، یک عیب یابی متخصص و مهندس سیستم شهرت خاصی یافته است. او علاوه بر اینکه یک مهندس جلوی خانه مستقر است ، خود را مجهز به دانستن وسایل و تجهیزات بیرونی از تقلب ، برق و سیم کشی مرحله می داند. وی همچنین در بسیاری از تولیدکنندگان کنسول تولید در مقیاس بزرگ و برای دو شرکت مانیتور داخلی گوش آزمایشگر بتا ، مشاور و کاربر نهایی بوده است. لیست مشتری او شامل Rush ، پایدارترین مشتری وی و همچنین Audioslave ، KISS ، Linkin Park ، All-American Rejects ، Ke $ ha ، بیلی جوئل و موارد دیگر است. برنت در حال حاضر به همراه همسرش لیبی در کیپ چارلز ، ویرجینیا زندگی می کند. وقتی آنها روی خانه خود کار نمی کنند ، از باغبانی ، پیاده روی به ساحل برای غروب آفتاب لذت می برند و روزانه با موتور سیکلت خود سوار می شوند.