آموزش هنر مفهومی دیجیتال: طراحی موجودات | با Wacom یاد بگیرید

Digital Concept Art: Designing Creatures | Learn with Wacom

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

مهارت های تصویرسازی خود را به دنیای کاملاً جدیدی ببرید - و مخلوق خود را طراحی کنید! در این کلاس گام به گام، هنرمند مفهومی جاستین فیلدز نشان می‌دهد که چگونه با «گل دیجیتال» طراحی کنید، جزئیات واقعی را اضافه کنید و شخصیتی را که در نمونه کارها یا حتی صفحه‌نمایش نقره‌ای ظاهر می‌شود، رنگ کنید.

روند مجسمه‌سازی جاستین را برای مجسمه‌سازی موجودات در ZBrush با استفاده از تکنیک‌هایی که او برای Iron Man 3، Maleficent، Dawn of the Planet of the Apes، The Wolverine، Halo 5 و League of Legends به کار برده است، دنبال کنید.

درس های کلیدی عبارتند از:

  • یافتن تصاویر مرجع
  • مجسمه سازی سر و صورت موجود خود
  • افزودن بافت و جزئیات ظریف
  • رنگ آمیزی برای یک پاپ واقع گرایانه

اگر قبلاً ZBrush را باز نکرده‌اید نگران نباشید - جاستین ابزارها و ویژگی‌های اساسی را برای طراحان مبتدی و متوسط ​​به طور یکسان بررسی می‌کند.

تبلت خود را بردارید و بیایید هیولا بسازیم!

______________

در سرتاسر کلاس، جاستین از Wacom استفاده می‌کند — طراحی شده برای حرفه‌ای‌های خلاقی که می‌خواهند آزادی را برای انجام بزرگترین پروژه‌ها، در هر کجا، داشته باشند. نرم افزاری که او در آن طراحی می کند ZBrush توسط Pixologic است.

یک موجود را طراحی کنید!

با استفاده از ZBrush یا ابزار انتخابی خود (حتی می تواند مداد و کاغذ باشد)، به تخیل خود اجازه دهید و یک موجود سه بعدی را طراحی کنید که برای یک فیلم، بازی ویدیویی، نمایش تلویزیونی یا دنیای خارق العاده دیگر تصور می کنید.

>

به خاطر داشته باشید، هیچ راه درست یا غلطی برای انجام این کار وجود ندارد، زیرا شخصیت تخیلی است. مرجع خوبی در طبیعت بیابید، وقتی نوبت به «انسانی کردن» آن می‌رسد، آناتومی خود را دنبال کنید و شروع به مجسمه‌سازی از خاک رس دیجیتال خود کنید!

فوراً شروع کنید:

  1. 2-3 تصویر مرجع از حیوانات واقعی که می‌توانید با هم مخلوط کنید جمع کنید 
  2. این تصاویر را در 
  3. خود به اشتراک بگذارید
  4. پروژه خود را با اسکرین شات های فرآیندی در طول مسیر به روز کنید

منتظر دیدن مخلوقات شما هستم!

   

منابع

پیوندهای الهام بخش

  •  (از کلاس)

ابزارها

کتاب‌ها

کلاس های توصیه شده

  •  (پاتریک براون)
  •  (جاناتان بال)
  •  (استفان جی. بوچر)

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مجسمه سازی شکل کلی را شروع کنید Start Sculpting the General Shape

  • کارهای پایانی در فتوشاپ Finishing Touches in Photoshop

  • جمع آوری مراجع Gathering References

  • کلاس های خلاق بیشتر در Skillshare More Creative Classes on Skillshare

  • ابزار و رابط اصلی ZBrush Basic ZBrush Tools & Interface

  • فک پایین و بافت Mandibles and Texture

  • افزودن چشم ها و جزئیات فوق العاده ظریف Adding Eyes & Super Fine Details

  • مقدمه Introduction

  • تراشیدن سر، گردن و عضلات Scultiping the Head, Neck & Muscles

  • ژست گرفتن Posing

  • ویزگی های چهره Facial Features

  • رنگ آمیزی Coloring

نمایش نظرات

آموزش هنر مفهومی دیجیتال: طراحی موجودات | با Wacom یاد بگیرید
جزییات دوره
1h 19m
12
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
4,990
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Goby Fields Justin Goby Fields

هنرمند و مالک مفهوم، استودیو آیرونکلاد

جاستین فیلدز یک هنرمند مفهومی از مدرسه جلوه‌های بصری Gnomon است و در حال حاضر در صنعت فیلم و بازی به عنوان مالک . او در استودیوهایی مانند Amalgamated Dynamics، Inc.، Aaron Sims Company، Imaginary Forces و چندین ویژگی دیگر کار کرده است.

وقتی روی 20 پروژه کار نمی کند، از فیلم، بازی با 3 سگ خود و 10000 ساعت کار لذت می برد. او اصالتا اهل اسپرینگفیلد، ایلینوی است و از سال 2005 در زمینه طراحی گرافیک کار کرده است.

برخی از آثار او عبارتند از: Direct TV، Jupiter Ascending، Maleficent، Noah، Dawn of the Planet of the Apes، Firelight، Blink، Falling Skies، The Wolverine، Scrapyard، Eternals، Frog King، Ragnarock، Tethered Islands.