آموزش ساخت یک بازی سه بعدی در SceneKit

Building a 3D Game in SceneKit

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آیا ایده خوبی برای یک بازی سه بعدی دارید ، اما برخی از جنبه های فنی ایجاد بازی سه بعدی را کمی دلهره آور می دانید؟ SceneKit - یک API گرافیکی سه بعدی که در برنامه نویسی iOS مورد استفاده قرار می گیرد - می تواند به ساده سازی این روند کمک کند و زندگی شما را آسان تر کند. در این دوره ، یاد بگیرید چگونه از SceneKit برای ساخت یک بازی سه بعدی ساده برای iOS استفاده کنید. Mike Wong به شما کمک می کند تا با اصول این چارچوب سطح بالا آشنا شوید ، نحوه ساخت اولین پروژه بازی SceneKit و کار با صحنه ها ، گره ها ، فیزیک و ذرات را پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • تنظیم SceneKit
  • سیستم مختصات SceneKit
  • استفاده از ویژگی های نمای داخلی
  • فیزیک در SceneKit
  • تخم ریزی چندین مورد و تایمر
  • بهینه سازی عملکرد
  • ایجاد اولین سیستم ذرات
  • پیکربندی و پیاده سازی سیستم ذرات
  • فعال کردن لمس

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه شما باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • چیزی که ما می خواهیم بسازیم What we're going to build

1. صحنه های SceneKit 1. SceneKit Scenes

  • درک صحنه ها و نمودار صحنه Understanding scenes and the scene graph

  • اولین پروژه بازی SceneKit خود را بسازید Build your first SceneKit game project

  • راه اندازی SceneKit Setting up SceneKit

2. همه چیز در مورد گره ها 2. All about Nodes

  • درک گره ها Understanding nodes

  • کاتالوگ دارایی Asset catalogs

  • سیستم مختصات SceneKit The SceneKit coordinate system

  • درک دوربین ها Understanding cameras

  • اشیا Ge هندسه Geometry objects

  • با استفاده از ویژگی های نمایش داخلی Using built-in view features

  • افزودن اشیا additional اضافی Adding additional objects

3. فیزیک در SceneKit 3. Physics in SceneKit

  • انواع بدن فیزیک Physics body types

  • نیروها Forces

  • مسیر و رنگ تصادفی را اضافه کنید Add random path and color

4. SceneKit و Render Loop 4. SceneKit and the Render Loop

  • تخم ریزی چندین شی Spawning multiple objects

  • تایمر تخم ریزی Spawn timers

  • عملکرد را بهینه کنید Optimize performance

5. سیستم های ذرات 5. Particle Systems

  • درک سیستم های ذرات Understanding particle systems

  • اولین سیستم ذرات خود را ایجاد کنید Create your first particle system

  • پیکربندی سیستم ذرات Configuring a particle system

  • سیستم ذرات را پیاده سازی کنید Implement a particle system

6. فعال کردن Touch 6. Enabling Touch

  • نحوه کار لمس توسط SceneKit How SceneKit handles touch

  • اضافه کردن هندلینگ لمسی Adding touch handling

مراحل بعدی Next Steps

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش ساخت یک بازی سه بعدی در SceneKit
جزییات دوره
1h 28m
27
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
13,720
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Mike Wong
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mike Wong Mike Wong

مایک وونگ بیش از یک دهه یک طراح نرم افزار بوده و بیش از ده ها محصول را روانه بازار کرده است. او اولین نسخه از Photoshop خود را در سال 1995 بدست آورد و هرگز از یادگیری آنچه می تواند انجام دهد متوقف نشده است. مایک در Macworld و در Mac Design Magazine (اکنون لایه ها) ظاهر شده است و او یک سخنران برجسته در سمینارهای سایدولد و DIMA بوده است. مایک هنگام مسافرت ، خانه خود را در پورتلند ، اورگان ، به همراه همسرش کریس و دو فرزندشان تهیه می کند.