آموزش ایجاد فلز نقاشی شده در طراح مواد

Creating Painted Metal in Substance Designer

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: از طریق ایجاد یک ماده کاملاً رویه ای "فلز رنگ شده" در Substance Designer عبور کنید. مواد تکمیل شده را می توان به صورت مجموعه ای از بیت مپ های تمام شده یا بسته ای با کاربرد آسان و با قابلیت تنظیم بسیار زیاد ، که می تواند در موتورهای رندر آفلاین مانند ray mental و V-Ray یا موتورهای زمان واقعی مانند Unreal استفاده شود. موتور و وحدت. Joel Bradley این مجموعه از آموزشها را طراحی کرده است تا شما را از ابتدا تا انتها ، از ایجاد جزئیات و رنگ آمیزی پراکنده ، عمق و بافت ساختمان با نقشه های نرمال و زبری ، تا اضافه کردن نکات نهایی که به شما اجازه می دهد مواد به طور کامل توسط شما سفارشی شود ، ببرید هنرمندان بافت آینده.
موضوعات شامل:
  • ایجاد جزئیات حفره دار و دندانه دار
  • افزودن و ترکیب خراش ها
  • شکستن سطح با نقشه های معمولی
  • ایجاد یک نقشه ناهمواری
  • افزودن اثر انسداد محیط
  • قرار دادن پارامترها برای ایجاد تنوع و شخصی سازی مطالب

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • نمای کلی از تنظیم صحنه Overview of scene setup

1. ایجاد جزئیات و رنگ آمیزی پراکنده 1. Creating Detail and Diffuse Coloration

  • ایجاد جزئیات گودال Creating pitted detail

  • چرخاندن جزئیات سوراخ شده Warping the pitted detail

  • کاشی دندانپزشکی ما را ایجاد می کنیم Creating our dent tile

  • چادرهای ما را توزیع می کنیم Distributing our dents

  • ساخت برخی از خراش ها Building in some scratches

  • مخلوط کردن و برعکس کردن خراش ها Blending and inverting the scratches

  • اضافه کردن رنگ به مخلوط Adding color to the mix

  • ساختن مقداری خاک Building some dirt

  • تکمیل و استفاده از ماسک خاکی ما Finishing and applying our dirt mask

2. شکسته شدن سطح با اطلاعات عادی و ناهمواری 2. Breaking Up the Surface with Normal and Roughness Information

  • ایجاد نقشه های عادی Creating the normal maps

  • ترکیب نقشه های عادی Blending the normal maps

  • ایجاد نقشه زبری ، قسمت 1 Creating the roughness map, part 1

  • ایجاد نقشه زبری ، قسمت 2 Creating the roughness map, part 2

  • اضافه کردن انسداد محیط و نقشه های فلزی Adding the ambient occlusion and metallic maps

3. اضافه کردن لمس های نهایی 3. Adding the Final Touches

  • در معرض پارامترهای ، قسمت 1 Exposing parameters, part 1

  • در معرض پارامترها ، قسمت 2 Exposing parameters, part 2

نتیجه Conclusion

  • بعدش چی؟ What next?

نمایش نظرات

آموزش ایجاد فلز نقاشی شده در طراح مواد
جزییات دوره
1h 5m
21
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
17,893
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.