آموزش راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن بلندر سه بعدی

The Ultimate Guide to Blender 3D Rigging and Animation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

راهنمای نهایی Blender 3D Rigging و توضیحات کلاس انیمیشن

  آیا تا به حال خواسته اید به دارایی های سه بعدی که ایجاد می کنید جان بدهید، اندام آنها را حرکت دهید، به آنها اجازه دهید به سمت باد حرکت کنند یا آنها را به اشکال مختلف تبدیل کنید؟

 

  «راهنمای نهایی ساخت و ساز و انیمیشن بلندر سه بعدی» با هر کلاس بلندر دیگری که وجود دارد بسیار متفاوت است! بیشتر کلاس های Blender نکات و ترفندهای مدل سازی سه بعدی، بافت دهی و رندر را به شما نشان می دهند. «راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن سه بعدی بلندر» بر ایجاد انواع انیمیشن‌ها از ابتدایی، متوسط ​​تا پیشرفته، که همه کاملاً در Blender ساخته شده‌اند، تمرکز دارد - یکی از بهترین نرم‌افزارهای مدل‌سازی سه‌بعدی منبع باز و رایگان.

ما از هیچ نرم افزار دیگری برای متحرک سازی تمام آنچه در تصویر کوچک می بینید استفاده نخواهیم کرد، به جز Blender. شما همچنین در مورد چندین آرماتور، چرخه راه رفتن و میزهای گردان یاد خواهید گرفت، و به عنوان یک مزیت اضافی، با نحوه متحرک سازی صحنه کامل یادآور فیلم های ماجراجویی با تله های مرگبار مختلف آشنا خواهید شد.

این عالی است زیرا به این معنی است که می‌توانید ببینید چگونه ما اشیاء ارگانیک و بی‌جان را از ابتدا برای بازی‌های ویدیویی متحرک می‌کنیم. من مطمئن هستم که «راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن سه بعدی بلندر» کلاسی است که می‌خواهید هر زمان که نیاز به متحرک کردن یک دارایی داشته باشید، آن را در اختیار داشته باشید.

 

«راهنمای نهایی ما برای ساخت و سازهای سه بعدی بلندر و انیمیشن»   6 برتر:

 

  1. در ادامه معرفی کامل انیمیشن سازی در Blender با انیمیشن های پایه.
  2. آموزش نحوه متحرک سازی مسیرهای تانک به گونه ای که به هر نوع زمینی بچسبند.
  3. ایجاد دستگیره‌ها و درایورها برای اینکه مسیرهای مخزن شما به طور واقعی حرکت کنند.
  4. تسلط بر هنر تقلب شخصیت و انیمیشن چرخه های پیاده روی.
  5. پیدا کردن نحوه حرکت پروانه ها در اطراف منبع نور با استفاده از سیستم ذرات بلندر.
  6. به حداکثر رساندن مزایای بافت های متحرک برای ایجاد شعله ها و جریان های آتش.

اکنون، کلاس‌هایی وجود دارد که می‌توانند به شما نشان دهند که چگونه می‌توانید دارایی‌های خاص را از ابتدا تا انتها متحرک کنید، اما هیچ چیزی وجود ندارد که کل فرآیند را از چمن تا چرخ، درخت، ماهی، تا مسیر تانک، تا آتش پوشش دهد. ، به نور و ابرها و حتی تله های بازی ماجراجویی مرگبار. "راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن سه بعدی بلندر" به عنوان راهنمای کامل برای انیمیشن سازی در بلندر در نظر گرفته شده است.

 

مرحله 1: انیمیشن پایه

این قسمت از «راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن بلندر سه بعدی» اصول اولیه انیمیشن را پوشش می دهد. بدون استخوان یا دکل، فقط قاب کلید. ما همچنین به بررسی حالت های درون یابی و نحوه استفاده از آنها برای صاف کردن انیمیشن ها خواهیم پرداخت.

  • حرکت - چرخش - مقیاس
  • حالت های درون یابی
  • شبیه سازی های اساسی

مرحله 2: انیمیشن Swing

با استفاده از مهارت‌هایی که از مرحله 1 یاد می‌گیریم، با ایجاد اولین ریگ و استخوان‌های تکی خود، این را ارتقا می‌دهیم. این اساس اکثر انیمیشن ها است. این بخش از «راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن سه بعدی بلندر» به شما می‌آموزد که چرا استخوان ریشه مهم است.

  • انیمیشن چرخش
  • دکل ساده
  • استخوان ریشه

مرحله 3: چرخش چرخ

هنگام کار با هر چیزی که می‌تواند بچرخد، مهم است که بدانید فریم‌ها و کلیدها چگونه کار می‌کنند. در این مرحله نحوه ایجاد چرخ ریسندگی را توضیح خواهیم داد. هدف ما این است که حرکت آن واقع بینانه به نظر برسد. بهترین چیز در مورد انیمیشن های چرخ این است که می توان در کوتاه ترین زمان به آن دست یافت.

  • قاب های کلیدی
  • قاب های خالی
  • درون یابی خطی

مرحله 4: وزن گیری پایه

 

در این بخش از «راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن بلندر سه بعدی»، به نحوه عملکرد وزن‌دهی می‌پردازیم و شما یاد خواهید گرفت که چگونه به استخوان‌ها وزن اضافه کنید. این برای ایجاد سطح معینی از واقع گرایی مهم است. همچنین زمان و نحوه استفاده از استخوان‌های خمیده را بررسی خواهیم کرد.

  • استخوان بندی
  • تکان دادن درخت
  • نمودار وزن

مرحله 5: کلیدهای شکل

کلیدهای شکل یک ابزار انیمیشن بسیار قدرتمند است که در اختیار ماست. ما نه تنها می‌توانیم شکل اجسام را طوری تغییر دهیم که ریگ‌ها به سادگی قادر به انجام آن نیستند، بلکه می‌توانیم چندین کلید شکل را با هم ترکیب کنیم.

  • کلیدهای شکل
  • بافت متحرک
  • انیمیشن رشد

مرحله 6: چند استخوان

به‌عنوان یک هنرمند سه‌بعدی، در برخی مواقع، مدل‌هایی خواهید داشت که به چیزی بیش از یک استخوان تک نیاز دارند. در این بخش از کلاس، یاد می‌گیریم که چگونه می‌توانیم انیمیشن‌هایی ایجاد کنیم که چندین استخوان به طور مستقل کار می‌کنند.

  • چند استخوان
  • ترکیب فریم های کلیدی
  • جدول زمانی

مرحله 7: ماهی متحرک

متحرک سازی واقع بینانه حیات وحش می تواند دشوار باشد. خوشبختانه، ما مقدار مناسبی از Blender داریم که می تواند گردش کار شما را سرعت بخشد و واقع گرایی یک انیمیشن را افزایش دهد. در ویرایشگر نمودار، به اصلاح‌کننده‌ها و نحوه ترکیب آنها با جابه‌جایی نگاه می‌کنیم.

  • اصلاح کننده نویز
  • مسیرهای متحرک
  • جابجایی

مرحله 8: شکل‌گیری

 

مورفینگ فرآیند گرفتن یک شی و تبدیل آن به شیء دیگر از طریق تعدادی فریم کلیدی است. اکنون، این کار به سادگی کلیک کردن روی یک دکمه نیست. در این بخش از «راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن سه بعدی بلندر»، نحوه تنظیم این فرآیند و نحوه تغییر بافت ها به همراه شی را بررسی خواهیم کرد.

  • بسته بندی کوچک
  • شکل‌گیری
  • تنظیم بافت

مرحله 9: مسیرهای تانک

به نظر من، آهنگ‌های تانک اولین انیمیشن درخواستی هستند که بعد از ریگ شخصیت‌ها در رتبه دوم قرار می‌گیرند. به همین دلیل در کلاس گنجانده شده است. ما نحوه چسباندن مسیرهای خود را به هر زمینی بررسی خواهیم کرد. شما این قسمت را با مهارت ایجاد دستگیره ها و درایورها به پایان خواهید رساند تا مسیرهای تانک شما به طور واقعی حرکت کنند.

  • درایورها
  • دستگیره
  • اصلاح کننده منحنی

مرحله 10: سوسو زدن نور آتش

همیشه مدل‌های زیادی وجود خواهد داشت که به شعله‌های آتش در شکل یا شکلی نیاز دارند. این بدان معنی است که دانستن نحوه متحرک کردن شعله‌ها جزء کلیدی «راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن سه بعدی بلندر» است. شما نه تنها نحوه ایجاد شعله های آتش را از ابتدا یاد خواهید گرفت، بلکه یاد خواهید گرفت که چگونه آنها را متحرک کنید. تخلیه و جابجایی کلید ایجاد شعله های آتش واقعی بدون نیاز به شبیه سازی های پیچیده خواهد بود.

  • مختصات بافت
  • نورپردازی متحرک
  • شعله های متحرک

مرحله 11: نور پروانه

 

این چیزهای کوچک هستند که می توانند صحنه ای را زنده کنند. در این قسمت از کلاس، ردیابی شی را پوشش خواهیم داد. از ردیابی اشیاء می توان برای ایجاد پروانه هایی که در اطراف منبع نور پرواز می کنند استفاده کرد. هر کجا که نور می رود، پروانه ها دنبال خواهند شد، همه اینها به لطف boid brain که یک ویژگی شگفت انگیز Blender است که با تنظیم ذرات ارائه می شود.

  • نحوه استفاده از empties
  • ردیابی شی
  • سیستم ذرات ذرات

مرحله 12: ابرها

 

تمرکز اصلی "راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن بلندر سه بعدی" ایجاد انیمیشن بدون نیاز به شبیه سازی است. این بدان معنی است که ما باید راه های دیگری برای ایجاد چیزهایی مانند دود پیدا کنیم. در این قسمت از کلاس، با استفاده از سیستم ذرات Blender، یک افکت دود استایل شده ایجاد می کنیم. این همچنین به این معنی است که دیدن نتایج در زمان واقعی بسیار آسان است.

  • توپ های متا
  • سرعت
  • جدول زمانی معکوس

مرحله 13: زنجیره های پیچیده

این بخش از "راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن سه بعدی بلندر" شامل آوردن بسیاری از چیزهایی است که تاکنون آموخته‌ایم و همه آنها را با هم به کار می‌بریم. این شامل ایجاد یک دکل پیچیده می شود و همچنین شما را با سینماتیک معکوس یا به اختصار IK ها آشنا می کند. ما همچنین به ردیابی استخوان نگاه خواهیم کرد و سطح یادگیری انیمیشن را یک درجه بالا خواهیم برد.

  • سینماتیک معکوس
  • تقسیمات استخوان
  • آرماتورهای پیچیده

مرحله 14: چرخه پیاده روی

خب، ما بهترین قسمت "راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن بلندر 3 بعدی" را نزدیک پایان گذاشتیم. در اینجا، ما بر روی ریگ شخصیت ها و انیمیشن تمرکز خواهیم کرد. این کار در بسیاری از درس‌ها انجام می‌شود، زیرا یادگیری زیادی وجود دارد. نه تنها یک شخصیت را تقلب می‌کنید، بلکه خواهید آموخت که ساخت یک چرخه پیاده‌روی چقدر آسان است. اگر می‌خواهید بازی‌ها و شخصیت‌های خود را بسازید، این امر ضروری است.

  • تقلب شخصیت
  • چرخه های پیاده روی
  • استخوان های قطب

مرحله 15: میز گردان دوربین

این قسمت پایانی «راهنمای نهایی ساخت و ساز و انیمیشن بلندر سه بعدی» است قبل از اینکه یک صحنه عظیم را متحرک کنیم. صادقانه بگویم، هر کسی که به فکر ورود به مدلینگ است باید اصول اولیه انیمیشن دوربین را بیاموزد. مهمتر از آن، برای نشان دادن کار خود، به یک راه اندازی ساده اما موثر دوربین مداربسته نیاز دارید. این چیزی است که در بخش 15 یاد خواهیم گرفت.

  • میزهای گردان
  • حرکت صاف
  • کنترل های دوربین

مرحله 16: صحنه بزرگ ایندیانا جونز

 

بالاخره به قسمت آخر کلاس رسیدیم، و اکنون باید مهارت‌های متحرک کردن صحنه بزرگ خود را داشته باشید. این شامل تخته های نورد، سقف های تکان دهنده و موارد دیگر می شود. این صحنه ماجراجویی با تله‌های مرگبار در هر گوشه، راهی عالی برای عملی کردن همه چیزهایی است که آموخته‌اید.

  • صحنه بزرگ
  • آرماتورهای چندگانه
  • آزمون مهارت

آیا در مورد تمام مهارت‌های مختلفی که می‌توانید در این کلاس متحرک بی‌نظیر انیمیشن بیاموزید هیجان‌زده هستید؟

بنابراین، در این کلاس شگفت‌انگیز به من بپیوندید و دیگر وقتی نوبت به زنده کردن صحنه‌تان می‌رسد، دیگر گیر نخواهید کرد!

پروژه شما متحرک سازی 16 صحنه مختلف خواهد بود که تعداد مساوی از مراحل سطح مهارت را پشت سر می گذارد. در کلاس، می‌توانید برای خود چالشی ایجاد کنید و جنبه‌ها یا جزئیات انیمیشن‌ها را متنوع کنید، مانند استفاده از دارایی‌هایی که قبلاً در پروژه‌های دیگر خود دارید. می‌توانید با افزایش مهارت‌هایتان، طول یا پیچیدگی انیمیشن‌ها را تغییر دهید تا محیط‌های خود را زنده‌تر کنید.

تصور می‌کنم از این انیمیشن‌ها در کلاس‌های دیگر 3D Tudor استفاده می‌کنید!

 

برای تقویت شما، تصور کنید که این استاد کلاس 16 مرحله‌ای «راهنمای نهایی برای ساخت و ساز سه بعدی بلندر و انیمیشن» چقدر با سایر پروژه‌های تودور 3 بعدی شما مطابقت دارد.

خلاق باشید! انیمیشن‌هایی را که در پروژه دیگری مانند «Blender 3: Stylized Scene the Ultimate Guide» ایجاد کرده‌اید، نمایش دهید. درختان نخل خود را ببینید که به سمت بال می چرخند و اثرات جزر و مد بالا یا پایین در دریا را ایجاد می کنند. همچنین، به استفاده از آنها در محیط های دیگر فکر کنید و انواع پروژه ها مانند:

را تکمیل کنید

  • متحرک سازی اشیاء بی جان مختلف در سیاهچال «Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash» از طریق «Blender to Unreal Engine Become a Dungeon Prop Artist»؛
  • دگرگونی منظره «مدل سه بعدی مخلوط کن یک صحنه سبک هنری گیبلی»؛
  • پر کردن و زیباتر کردن مزرعه "Blender 3 The Ultimate Scene Class" خود را حتی زیباتر کنید؛
  • حرکت و ایجاد یک ویدیوی صحنه متحرک برای واگن شما در کلاس Masterclass Substance Painter to Unreal Engine 5.

 

  

این کلاس به شما امکان می دهد به بیش از 8 ساعت هنر سه بعدی در حدود 46 درس جامع دسترسی داشته باشید.

 

  منابع کلاس رایگان

بسته منبع «راهنمای نهایی برای ساخت و ساز سه بعدی بلندر و انیمیشن» شامل 15 تنظیم صحنه جداگانه همانطور که در مراحل کلاس دیده می شود، و صحنه جداگانه دیگری که صحنه ماجراجویی عظیمی با تله های مرگبار الهام گرفته شده از فیلم دارد.

به این کلاس بپیوندید و بیایید بخشی از یک سفر مسترکلاس انیمیشن با بیش از 8 ساعت یادگیری باشید که شما را می‌بیند که همه شاخ و برگ‌هایی را که ممکن است بخواهید فقط در 46 درس ایجاد کنید.

خوشحالم که رندرها و صفحات گردان خود را از نحوه استفاده از انیمیشن جدید خود در محیط های مختلف برای نمونه کارها با من به اشتراک بگذارید. فراتر از مطالب آموزش داده شده بروید و الگوهای انیمیشن جدیدی برای دارایی ها و وسایلی که در کلاس دیده نمی شوند بسازید.

مقدمه رایگان را بررسی کنید و مطمئن هستم که نمی توانید این کلاس را کنار بگذارید!

تا دفعه بعد، مدلینگ همگی مبارک!

نیل

شرح پروژه دوره

«راهنمای نهایی برای ساخت و سازهای سه بعدی بلندر و انیمیشن» به شما امکان می دهد یک پروژه را به عنوان بخشی از فرآیند یادگیری خود آپلود کنید.

پروژه شما متحرک سازی 16 صحنه مختلف است که تعداد مساوی از مراحل سطح مهارت را پشت سر می گذارد. البته، می‌توانید برای خود چالشی ایجاد کنید و جنبه‌ها یا جزئیات انیمیشن‌ها را متنوع کنید، مانند استفاده از دارایی‌هایی که قبلاً در پروژه‌های دیگر خود دارید. می‌توانید با افزایش مهارت‌هایتان، طول یا پیچیدگی انیمیشن‌ها را تغییر دهید تا محیط‌های خود را زنده‌تر کنید.

بسته منبع «راهنمای نهایی برای ساخت و ساز سه بعدی بلندر و انیمیشن» شامل 15 صحنه جداگانه است که در مراحل دوره دیده می‌شود، و صحنه جداگانه دیگری که صحنه‌ای ماجراجویی عظیم با تله‌های مرگبار الهام گرفته از فیلم را نشان می‌دهد.

لطفاً طراحی اصلی هر یک از 16 صحنه مختلف انیمیشن را در پروژه های خود ایجاد کنید.

خلاق باشید! انیمیشن‌هایی را که در پروژه دیگری مانند «Blender 3: Stylized Scene the Ultimate Guide» ایجاد کرده‌اید، نمایش دهید. ببینید درختان نخلتان به سمت بال می‌چرخند و جلوه‌های جزر و مد بالا یا پایین را در دریا ایجاد می‌کنند.
من خوشحالم که رندرها و صفحه‌های گردان خود را از نحوه استفاده از انیمیشن جدیدتان در محیط‌های مختلف برای نمونه کارها به اشتراک بگذارید. من فراتر از مطالب آموزش داده شده بروید و الگوهای انیمیشن جدیدی برای دارایی ها و وسایلی که در دوره دیده نمی شوند بسازید.
لطفاً از این پروژه دوره برای ارتقای انیمیشن سه بعدی خود در پروژه های متنوع دیگر استفاده کنید.

مدل شدن همه مبارک!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • متحرک سازی مسیر تانک در زمین سه بعدی Animating Tank Track on 3D Terrain

  • شکل گیری بدن حیوانات پر شده Stuffed Animal Body Morphing

  • شکستن صحنه بزرگ ما Breaking Down Our Large Scene

  • تقلب شخصیت Character Rigging

  • افزودن جزئیات به انیمیشن پیاده روی سه بعدی Adding Detail to 3D Walk Animation

  • تقلب زنجیره استخوانی Bone Chain Rigging

  • انیمیشن سه بعدی تبدیل اولیه Basic Transform 3D Animation

  • رشد پوشش گیاهی با استفاده از کلید شکل Vegetation Growth Using Shape Key

  • حرکت نورد بشکه ای سه بعدی 3D Barrel Rolling Motion

  • انیمیشن چرخشی سه بعدی آب چرخ Water Wheel 3D Rolling Animation

  • ساخت انیمیشن The Spikes Creating The Spikes Animation

  • ساخت انیمیشن تله سنگ پله Creating Stepping Stone Trap Animation

  • نام گذاری استخوان ها برای دکل سه بعدی Naming Bones for 3D Rig

  • اصلاح چرخه پیاده روی ما Refining Our Walk Cycle

  • مقدمه مواد و گره ها Materials and Nodes Introduction

  • انیمیشن درخت تلطیف شده Stylized Tree Animation

  • کار با Graph Shader برای Stylized Fire ما Working with Graph Shaders for our Stylized Fire

  • ایجاد شفافیت شعله سبک Creating Stylized Flame Transparency

  • Swing انیمیشن ریگینگ Swing Animation Rigging

  • متحرک کردن سوسو نور Animating Light Flicker

  • لرزش سقف با اصلاح کننده نویز Shaking Ceilings With Noise Modifier

  • پایان انیمیشن پیکان Finishing The Arrow Animation

  • وزن نقاشی شاخه Weight Painting The Branch

  • خلاصه درس پایانی Final Lesson Summary

  • تنظیم انحنای مسیر مخزن سه بعدی 3D Tank Track Curvature Setup

  • آینه کنترل های سه بعدی کاراکتر Mirror 3D Rigged Character Controls

  • وزن سنگ های در حال سقوط ما Weighting Our Falling Rocks

  • مقدمه ای بر راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن بلندر سه بعدی Introduction to the Ultimate Guide to Blender 3D Rigging & Animation

  • وزن کردن سنگ های پله Weighting The Stepping Stones

  • انیمیشن های نامرئی Invisible Animations

  • حرکت شنای ماهی Fish Swim Motion

  • ایجاد صفحه گردان دوربین Creating A Camera Turntable

  • نحوه رفع لغزش انیمیشن How To Fix Animation Sliding

  • ایجاد کنترل‌های سینماتیک معکوس برای کاراکتر Creating Inverse Kinematics Controls for Character

  • شبیه سازی بدنه نرم توپ دیجیتال Digital Ball Soft Body Simulation

  • ایجاد انیمیشن شب پره با استفاده از ذرات Creating Moth Animation Using Particles

  • راه اندازی و مکان توپ نورد Rolling Ball Setup & Location

  • انیمیشن راک سقوط Falling Rock Animation

  • ایجاد کنترل های IK برای کاراکترهای سه بعدی Creating IK Controls for 3D Character

  • وزن کاراکتر 3D Weighting 3D Character

  • انیمیشن The Monkey Idol The Monkey Idol Animation

  • انیمیشن Metaball برای ابرهای سبک Metaball Animation for Stylized Clouds

  • حلقه انیمیشن سه بعدی گلوب Globe 3D Animation Loop

  • نمای کلی از طرح بندی صحنه بلندر Overview of the Blender Scene Layout

  • انیمیشن چند استخوانی برای 3D Globe Multiple Bone Animation for 3D Globe

  • ایجاد چرخه پیاده روی شخصیت Creating Character Walking Cycle

درس ها Lessons

  • مقدمه ای بر راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن بلندر سه بعدی Introduction to the Ultimate Guide to Blender 3D Rigging & Animation

  • نام گذاری استخوان ها برای دکل سه بعدی Naming Bones for 3D Rig

  • پایان انیمیشن پیکان Finishing The Arrow Animation

  • ایجاد شفافیت شعله سبک Creating Stylized Flame Transparency

  • متحرک سازی مسیر تانک در زمین سه بعدی Animating Tank Track on 3D Terrain

  • راه اندازی و مکان توپ نورد Rolling Ball Setup & Location

  • انیمیشن The Monkey Idol The Monkey Idol Animation

  • انیمیشن های نامرئی Invisible Animations

  • مقدمه مواد و گره ها Materials and Nodes Introduction

  • وزن کاراکتر 3D Weighting 3D Character

  • نحوه رفع لغزش انیمیشن How To Fix Animation Sliding

  • افزودن جزئیات به انیمیشن پیاده روی سه بعدی Adding Detail to 3D Walk Animation

  • انیمیشن درخت تلطیف شده Stylized Tree Animation

  • اصلاح چرخه پیاده روی ما Refining Our Walk Cycle

  • وزن سنگ های در حال سقوط ما Weighting Our Falling Rocks

  • ایجاد چرخه پیاده روی شخصیت Creating Character Walking Cycle

  • انیمیشن سه بعدی تبدیل اولیه Basic Transform 3D Animation

  • تقلب زنجیره استخوان Bone Chain Rigging

  • انیمیشن راک سقوط Falling Rock Animation

  • ساخت انیمیشن تله سنگ پله Creating Stepping Stone Trap Animation

  • تقلب شخصیت Character Rigging

  • خلاصه درس پایانی Final Lesson Summary

  • ایجاد صفحه گردان دوربین Creating A Camera Turntable

  • شبیه سازی بدنه نرم توپ دیجیتال Digital Ball Soft Body Simulation

  • حلقه انیمیشن سه بعدی گلوب Globe 3D Animation Loop

  • Swing انیمیشن ریگینگ Swing Animation Rigging

  • وزن کردن سنگ های پله Weighting The Stepping Stones

  • کار با Graph Shader برای Stylized Fire ما Working with Graph Shaders for our Stylized Fire

  • ایجاد کنترل‌های سینماتیک معکوس برای کاراکتر Creating Inverse Kinematics Controls for Character

  • ایجاد انیمیشن شب پره با استفاده از ذرات Creating Moth Animation Using Particles

  • حرکت شنای ماهی Fish Swim Motion

  • شکل گیری بدن حیوانات پر شده Stuffed Animal Body Morphing

  • نمای کلی از طرح بندی صحنه بلندر Overview of the Blender Scene Layout

  • لرزش سقف با اصلاح کننده نویز Shaking Ceilings With Noise Modifier

  • شکستن صحنه بزرگ ما Breaking Down Our Large Scene

  • انیمیشن Metaball برای ابرهای سبک Metaball Animation for Stylized Clouds

  • ایجاد کنترل های IK برای کاراکترهای سه بعدی Creating IK Controls for 3D Character

  • حرکت نورد بشکه ای سه بعدی 3D Barrel Rolling Motion

  • ساخت انیمیشن The Spikes Creating The Spikes Animation

  • وزن نقاشی شاخه Weight Painting The Branch

  • متحرک کردن سوسو نور Animating Light Flicker

  • انیمیشن چرخشی سه بعدی آب چرخ Water Wheel 3D Rolling Animation

  • آینه کنترل های سه بعدی کاراکتر Mirror 3D Rigged Character Controls

  • تنظیم انحنای مسیر مخزن سه بعدی 3D Tank Track Curvature Setup

  • انیمیشن چند استخوانی برای 3D Globe Multiple Bone Animation for 3D Globe

  • رشد پوشش گیاهی با استفاده از کلید شکل Vegetation Growth Using Shape Key

نمایش نظرات

آموزش راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن بلندر سه بعدی
جزییات دوره
7h 52m
46
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
121
از 5
ندارد
دارد
دارد
3D Tudor
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

3D Tudor 3D Tudor

مدرس سه بعدی

به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دوره‌هایی با دستورالعمل‌های واضح و کامل افتخار می‌کنم که شما را به سطح بعدی مدل‌سازی سه بعدی و انیمیشن می‌برد.

هدف من این است که دوره‌های بدون سر و صدایی را در مورد مدل‌سازی سه‌بعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک می‌کند مجموعه مهارت‌ها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:

Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیط‌ها

من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.

در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.

دوره‌های من برای مدل‌سازان سه‌بعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شده‌اند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعمل‌های دقیق و راهنمایی‌های واضح در طول هر درس، مرا متمایز می‌کند.

من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درس‌هایم استفاده می‌کنم و به زبان‌آموزان کمک می‌کنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میان‌برهای قبلی، آن‌ها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.

من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.

من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.

مدل‌های من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته می‌شوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.

من می‌توانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.

من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.