آموزش Masterclass برنامه نویسی جاوا به جاوا 17 به روز شد

Java Programming Masterclass updated to Java 17

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: در این دوره جاوا را یاد بگیرید و یک برنامه نویس کامپیوتر شوید. به دست آوردن مهارت های ارزشمند جاوا و گواهی جاوا مهارت های اصلی جاوا را که برای درخواست موقعیت های توسعه دهنده جاوا لازم است را فقط در 14 ساعت بیاموزید. در صورت تمایل بتوانید در آزمون Oracle Java Certificate شرکت کنید و قبول شوید. بتوانید درک خود از جاوا را به کارفرمایان آینده نشان دهید. "بهترین شیوه" صنعت در توسعه نرم افزار جاوا را از یک توسعه دهنده حرفه ای جاوا که 18 سال در این زبان کار کرده است بیاموزید. اصول اساسی جاوا را برای انتقال به Spring Framework، Java EE، توسعه اندروید و موارد دیگر به دست آورید. به جاوا 8 و جاوا 11 مهارت داشته باشید. اخلاق کاری قوی، تمایل به یادگیری، و هیجان فراوان در مورد برنامه های جدید و عالی که می خواهید بسازید. هیچ چیز دیگر! این فقط شما، کامپیوتر و گرسنگی شما هستید که امروز شروع کنید.

به‌روزرسانی 24 دسامبر 2022 - بخش دوم از به‌روزرسانی عظیم جدید برای JAVA 17 امروز پخش می‌شود. زیر را بخوانید تا دریابید که چرا می خواهید جاوا 17 را یاد بگیرید نه نسخه دیگری.

این دوره از زمان انتشار اولیه آن در سال 2016 به طور مداوم به روز شده است. همه به روز رسانی ها رایگان هستند. دوره را یک بار بخرید و همه به‌روزرسانی‌های آینده را رایگان دریافت کنید.

شما به‌تازگی با کامل‌ترین و عمیق‌ترین دوره آنلاین برنامه‌نویسی جاوا مواجه شدید. با بیش از 742000 دانش آموز ثبت نام شده و بیش از صد و هفتاد و چهار هزار بررسی (با ده ها هزار مورد از این 5 ستاره ها) تا به امروز، این آموزش های جامع جاوا هر چیزی را که تا به حال به آن نیاز دارید پوشش می دهد.

اگر بخواهید:

- مهارت هایی را که برای به دست آوردن اولین شغل برنامه نویسی جاوا خود نیاز دارید ایجاد کنید

- به سمت توسعه دهنده نرم افزار ارشدتر بروید

- امتحان گواهینامه oracle java را قبول کنید

- یا فقط جاوا را یاد بگیرید تا بتوانید به سرعت برنامه های جاوا خود را (رومیزی یا مبتنی بر وب) ایجاد کنید.

...این Masterclass کامل جاوا دوره ای است که برای انجام همه اینها و موارد دیگر نیاز دارید.

چرا یادگیری جاوا را انتخاب می کنید؟

واقعیت این است که زبان های کامپیوتری زیادی وجود دارد. این در صدها است. چرا زبان جاوا را انتخاب می کنید؟

دلیل شماره یک محبوبیت آن است. طبق بسیاری از وب‌سایت‌های رسمی که محبوبیت زبان‌ها را دنبال می‌کنند، جاوا در 3 زبان محبوب جهان در سال 2022 است. محبوبیت به این معنی است که شرکت‌ها و کارکنان بیشتری از آن استفاده می‌کنند، بنابراین اگر در این زمینه مهارت داشته باشید، فرصت‌های شغلی بیشتری برای شما وجود دارد. زبان.

آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که زبانی را انتخاب کنید که در جریان اصلی استفاده نیست. جاوا در دهه 1990 منتشر شد و هنوز هم امروزه بسیار محبوب است و بیش از 30 سال بعد به طور مداوم توسط مالکان اوراکل به روز می شود.


آیا قصد دارید اولین شغل برنامه نویسی جاوا خود را به دست آورید اما در تلاش هستید که بدانید کارفرمایان چه مهارت هایی می خواهند و کدام دوره به شما این مهارت ها را می دهد؟

این دوره برای ارائه مهارت های جاوای مورد نیاز شما طراحی شده است. به عنوان یک توسعه دهنده جاوا شغل پیدا کنید. در پایان دوره، جاوا را به خوبی درک خواهید کرد و می‌توانید برنامه‌های جاوای خود را بسازید و به عنوان یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار سازنده باشید.

بسیاری از دانش‌آموزان در اولین شغل یا ارتقای خود پس از آن موفق بوده‌اند. گذراندن دوره.

در اینجا فقط یک نمونه از دانش آموزی است که شغل خود را از دست داده و علیرغم اینکه قبلاً هرگز در زندگی خود کدنویسی نکرده است، تنها چند ماه پس از شروع این دوره، یک موقعیت توسعه دهنده نرم افزار تمام وقت به دست آورد. . او حتی دوره را تمام نکرد!


"سه ماه پیش کارم را از دست دادم، به نقطه عطفی در زندگی ام رسیدم و در نهایت تصمیم جدی گرفتم که مسیر را کاملاً تغییر دهم. تصمیم گرفتم مسیر شغلی را تغییر دهم و به سمت برنامه نویسی بروم. شوهرم پیدا کرد و مسترکلاس کامل جاوا خود را در Udemy به من هدیه داد و من از صمیم قلب آن را به عنوان یک راه نجات به من داد. ، فداکار و با انگیزه. دیروز، سه ماه پس از شروع دوره، و صادقانه در کمال تعجب، من یک پیشنهاد کاری به عنوان یک توسعه دهنده تمام وقت دریافت کردم (و پذیرفتم). انجام این کار، به خاطر این که معلمی فداکار هستید، و همه این دانش را به گونه ای قابل دسترس در دسترس قرار داده اید. این به معنای واقعی کلمه، زندگی را تغییر داده است. با سپاس، لورا"


این دوره 100 ساعت طولانی است. شاید به اندازه دوره نگاه کرده باشید و از فرصت یافتن برای تکمیل آن کمی غرق شده باشید. شاید از خود بپرسید که آیا باید همه آن را طی کنید؟

اول، داستان لورا در بالا نشان می‌دهد که شما مجبور نیستید کل دوره را تکمیل کنید - او هنوز دوره را تکمیل نکرده بود که پیشنهاد شغل توسعه‌دهنده‌اش را پذیرفت.

ثانیاً، این دوره به عنوان یک فروشگاه یک مرحله ای برای جاوا طراحی شده است.

مواد اصلی جاوا که برای یادگیری توسعه جاوا به آن نیاز دارید در هفت بخش اول پوشش داده شده است (در مجموع حدود 14 ساعت). مبانی جاوا در آن بخش ها پوشش داده شده است. بقیه دوره شامل مطالب متوسط، پیشرفته و اختیاری است که شما از نظر فنی نیازی به گذراندن آن ندارید.

به عنوان مثال بخش 13 به تنهایی 10 ساعت بسیار زیاد است و برای دانش آموزانی که می خواهند بسازند در نظر گرفته شده است. برنامه های دسکتاپ با رابط کاربری گرافیکی. JavaFX (که فناوری مورد استفاده در این بخش است) چیزی است که اکثر توسعه دهندگان جاوا به ندرت یا هرگز نیاز به کار روی آن ندارند. بنابراین می توانید آن بخش را به طور کامل نادیده بگیرید. اما اگر شما یکی از معدود افرادی هستید که نیاز به ایجاد رابط کاربری دارید، پس محتوا برای شما آماده است. و بخش‌های دیگری وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید کاملاً از آنها اجتناب کنید.

اگر می خواهید کاملاً همه چیز را در مورد جاوا بدانید، در صورت تمایل می توانید کل دوره را طی کنید، اما اگر فقط به دنبال یادگیری اطلاعات ضروری برای به دست آوردن موقعیت توسعه دهنده جاوا هستید، انجام این کار ضروری نیست.

چه نسخه ای از جاوا را باید یاد بگیرید؟

به طور کلی، شما می خواهید آخرین نسخه یک زبان برنامه نویسی رایانه را یاد بگیرید، اما در جاوا اینطور نیست.

Oracle، صاحب جاوا، بسیاری از نسخه‌های جاوا را منتشر کرد. برخی از آنها منتشر می شوند و ظرف شش ماه منقضی می شوند، بدون به روز رسانی یا پشتیبانی در آینده. نسخه‌های دیگر پشتیبانی طولانی‌مدت، برای چندین سال دارند.

شما می توانید ببینید که چرا یادگیری نسخه ای از جاوا که منقضی شده است بی معنی است و احتمالاً وقت تلف کردن است.

شرکتی که از فناوری جاوا (بزرگ یا کوچک) استفاده می‌کند، از نسخه‌ای از جاوا که به‌روزرسانی یا پشتیبانی ندارد، استفاده نمی‌کند. آنها به نسخه‌های پایدار و با پشتیبانی خوب جاوا که به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کنند، پایبند هستند.

در حال حاضر، در دسامبر 2022، نسخه ای از جاوا که این پشتیبانی طولانی مدت (LTS) را ارائه می دهد، جاوا 17 است - حداقل تا سال 2029 به طور کامل پشتیبانی می شود و احتمالاً از آنجا تمدید خواهد شد.

به این ترتیب، شما می خواهید نسخه جاوا را که کارفرمای آینده شما از آن استفاده خواهد کرد، یاد بگیرید و آن جاوا 17 است.

این دوره همچنین در آینده به‌روزرسانی خواهد شد، زیرا نسخه‌های جدید LTS توسط Oracle اعلام می‌شود.

خط پایین: شما در این دوره، نسخه مناسب جاوا را خواهید آموخت! Right به معنای نسخه مناسب برای به حداکثر رساندن پتانسیل جاوای آینده شما با مشتریان یا کارفرمایان است.


آیا این دوره به من مهارت های اصلی جاوا را می دهد؟

بله، خواهد شد. Core Java بخش اساسی Java JDK (کیت توسعه جاوا) است که برنامه نویسان باید آن را بیاموزند تا به سمت سایر فناوری های پیشرفته تر حرکت کنند.

چرا باید این دوره را بگذرانید؟

از زمان انتشارش در Udemy پرفروش ترین بوده است، شما به بیش از 742000 دانش آموزی که قبلاً در این دوره ثبت نام کرده اند ملحق می شوید.

بیش از 174000 نظر از دانش آموزان باقی مانده است. این دوره به عنوان بهترین دوره برای یادگیری جاوا برای مبتدیان رتبه بندی شده است.

چه چیزی این دوره را پرفروش می کند؟

مثل شما، هزاران نفر دیگر از آموزش‌های پراکنده یوتیوب یا دوره‌های ناقص یا قدیمی که فرض می‌کنند قبلاً یک سری چیزها را می‌دانید، و همچنین کتاب‌های درسی غلیظ و دانشگاهی که قادر به ارسال حتی کافئین‌ترین کافئین‌ها هستند، ناامید و خسته شده بودند. کدگذار به خواب سوخت.

آنها نیز مانند شما از درس های با کیفیت پایین، موضوعات بد توضیح داده شده و اطلاعات گیج کننده که به روش اشتباه ارائه شده اند خسته شده اند. به همین دلیل است که بسیاری در این دوره کامل برنامه‌نویس جاوا موفق می‌شوند. این برنامه با سادگی و پیشرفت یکپارچه از طریق محتوای آن طراحی شده است.

این دوره بدون تجربه قبلی برنامه نویسی را در نظر می گیرد و شما را از مفاهیم اصلی مبتدی مطلق، مانند نشان دادن ابزارهای رایگانی که برای دانلود و نصب نیاز دارید، تا نوشتن راهنمایی می کند. اولین برنامه جاوا شما شما مهارت های اصلی جاوا را که برای استخدام شدن نیاز دارید را در حدود 14 ساعت یاد خواهید گرفت و در صورت تمایل می توانید از تمام محتوای اضافی دوره استفاده کنید. این یک فروشگاه یک مرحله ای برای یادگیری جاوا است. اگر می‌خواهید فراتر از محتوای اصلی بروید، می‌توانید در هر زمانی این کار را انجام دهید.

در اینجا فقط برخی از چیزهایی است که یاد خواهید گرفت

(اگر هنوز همه اینها را متوجه نشده اید اشکالی ندارد، در دوره خواهید فهمید)

  • همه کلیدواژه‌ها، عملگرها، عبارات و عبارات ضروری جاوا مورد نیاز است تا به طور کامل بفهمید دقیقاً چه چیزی را کدنویسی می‌کنید و چرا برنامه‌نویسی را آسان می‌کند و کمتر خسته‌کننده می‌کند

  • پاسخ به سؤالاتی مانند کلاس جاوا چیست، چندشکلی و وراثت چیست و استفاده از آنها در برنامه های جاوا خود را خواهید آموخت.

  • نحوه دانلود و نصب ایمن همه ابزارهای برنامه نویسی لازم با زمان کمتر و بدون نصب و راه اندازی خسته کننده

  • فصل‌های برنامه‌نویسی شی‌گرا و بسیاری از جنبه‌های Java API (پروتکل‌ها و ابزارهای ساخت برنامه‌ها) را کامل کنید تا بتوانید برای همه پلتفرم‌ها کدنویسی کنید و پایگاه کاربر برنامه خود (و فروش احتمالی) را محدود کنید

  • چگونه با استفاده از یکی از قدرتمندترین محیط‌های توسعه یکپارچه موجود در بازار، IntelliJ IDEA، برنامه‌های کاربردی قدرتمند جاوا را توسعه دهیم! - به این معنی که می توانید برنامه های کاربردی را راحت تر کدنویسی کنید. IntelliJ هم نسخه رایگان و هم نسخه پولی دارد و می توانید در این دوره از هر کدام استفاده کنید.

(اگر به استفاده از Eclipse، NetBeans یا IDE دیگر عادت دارید، نگران نباشید. می توانید از هر IDE استفاده کنید و همچنان از این دوره بیشترین بهره را ببرید)

  • جاوا را تا حد کافی یاد بگیرید تا در انتقال به فناوری های اصلی جاوا مانند توسعه Android، فریم ورک Spring، Java EE (نسخه Enterprise) به طور کلی و همچنین فناوری های دیگر باشید. برای پیشرفت به این فناوری‌ها، ابتدا باید جاوای اصلی - بلوک‌های ساختمانی اساسی را یاد بگیرید. این چیزی است که این دوره به شما کمک می کند تا به آن برسید.

"AP-چی؟"

اگر هیچ کدام از اینها منطقی نبود، نگران نباشید. من به جزئیات کامل می‌روم و هر مفهوم اصلی، اصطلاح برنامه‌نویسی، و کلمات کلیدی مورد نیاز برای ایجاد برنامه‌های جاوای خود را توضیح می‌دهم.

این واقعاً جاوا برای مبتدیان کامل است.

در پایان این دوره جامع، فارغ از اینکه در حال حاضر در چه سطحی از تجربه هستید، بر برنامه نویسی جاوا مسلط خواهید شد. شما متوجه خواهید شد که چه کاری انجام می دهید، و چرا آن را انجام می دهید. این یک کتاب دستور پخت نیست، شما از خلاقیت خود برای ساختن برنامه های منحصر به فرد و بصری استفاده خواهید کرد.

این ویدیوهای HD نه تنها با جزئیات زیاد به شما نشان می‌دهند که چگونه یک برنامه‌نویس شوید، بلکه این دوره شامل یک ویژگی چالشی منحصربه‌فرد است. هر بار که یک مفهوم اصلی آموزش داده می‌شود، یک ویدیو چالشی را برای شما به نمایش می‌گذارد تا به شما کمک کند آنچه را که به تازگی در یک سناریوی واقعی یاد گرفته‌اید درک کنید.

شما می‌روید و چالش را به تنهایی تکمیل می‌کنید، سپس برمی‌گردید و پاسخ‌ها را مشاهده می‌کنید که سپس در یک ویدیو به تفصیل توضیح می‌دهم، به شما این امکان را می‌دهد که نتایج خود را بررسی کنید و هر زمینه‌ای را که نیاز دارید به عقب برگردید و روی آن کار کنید شناسایی کنید. .

این یک روش اثبات شده برای کمک به درک سریعتر جاوا و اطمینان از رسیدن به هدف خود برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس جاوا در زمان بی سابقه است. یادتان هست که در دبیرستان یا کالج آن برگه های امتحانی گذشته را انجام می دادید؟ این همان مفهوم است و کار می کند.

من به عنوان مربی شما، نزدیک به 40 سال تجربه به عنوان یک توسعه دهنده و معلم نرم افزار دارم و از سال 2000 از جاوا استفاده می کنم. بله، بیش از 22 سال است (من به دانش آموزان جوان تر از آن آموزش داده ام). یعنی نه تنها می‌توانم این محتوا را با سادگی زیاد آموزش دهم، بلکه می‌توانم آن را سرگرم‌کننده هم کنم!

جای تعجب نیست که دانش آموزان قبلی من نتایج شگفت انگیزی داشته اند...

ببینید دوستان دانش‌آموز شما چه می‌گویند:

"این دوره از اولین قدم راهنما در مسیر "توسعه‌دهنده شدن" من بود. این دوره به من کمک کرد در مقایسه با دوستم که کدنویسی را از طریق آزمون/خطا یاد گرفته بود، توسعه‌دهنده تحصیل‌کرده‌تری باشم. من. هر از چند گاهی به این دوره برمی گردم تا چیز جدیدی یاد بگیرم یا آنچه را که در جای دیگری آموخته ام بهبود بخشم. یک تشکر بزرگ از "تیم بوچالکا" استادم." - Sina Jz

"من یک مبتدی مطلق بودم که این دوره را شروع کردم و اکنون می توانم چند کد تمیز و پیشرفته کوچک خوب بنویسم. یک کد نوشتم و آن را به یک برنامه نویس نشان دادم و او شوکه شد. به من گفت که برای شروع یک حرفه برنامه نویسی آمادگی دارم." - امیررضا معینی

"من این کلاس را همراه با کلاس کالج جاوا 101 می گذرانم. در یک بعدازظهر از ویدیوهای این کلاس بیشتر از 4 هفته کلاس کالج یاد گرفتم. تیم در واقع توضیح می دهد. چیزها چیست و چرا آن‌ها کاری را که انجام می‌دهند، برخلاف مدرس کالج من که عمدتاً می‌گفت «برو برنامه‌ای بساز که *هر کاری* انجام می‌دهد» و سپس من مجبور شدم برنامه‌ای را پیدا کنم که آن شرایط را برآورده کند، اما در واقع یاد نگرفتم چرا کار کرد." - استیسی هریس

به جرات می توان گفت که دانش آموزان من از این دوره و مهمتر از آن، نتایج آنها هیجان زده شده اند و شما نیز می توانید ...

این دوره کامل جاوا هر آنچه را که برای کدنویسی پروژه های سودآور و عالی نیاز دارید به شما آموزش می دهد،

آیا دوره به روز شده است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، بله.

بر کسی پوشیده نیست که چگونه فناوری با سرعتی سریع در حال پیشرفت است. سخت‌افزار و نرم‌افزار جدید و قدرتمندتر هر روز منتشر می‌شوند، به این معنی که حفظ آخرین دانش بسیار مهم است.

بسیاری از دوره‌های دیگر در Udemy یک بار منتشر می‌شوند و هرگز به‌روزرسانی نمی‌شوند. یادگیری یک نسخه قدیمی جاوا می تواند معکوس باشد - شما می توانید به جای استفاده از فناوری فعلی، "روش قدیمی" انجام کارها را یاد بگیرید.

حتما آخرین تاریخ به روز رسانی را در صفحه هر دوره ای که می خواهید بررسی کنید. برنامه ریزی برای خرید - از اینکه ببینید برخی از آنها برای سال ها به روز نشده اند، شوکه خواهید شد.

به همین دلیل است که من همیشه محتوای جدید و به‌روز را بدون هزینه اضافی به این دوره اضافه می‌کنم. این دوره را یکبار بخرید، تا مادام العمر به آن و هرگونه به روز رسانی آینده (که در راه است) دسترسی خواهید داشت.

و وقتی می گویم به روز شده، منظورم ارتقا یافته نیز هست. با به‌روزرسانی اخیر جاوا 17، بسیاری از محتواها تغییر کرده‌اند و در واقع ویژگی‌های گنجانده شده در جاوا 17 را شامل می‌شوند. این فقط یک به‌روزرسانی "rebadged" نیست - محتوا با ویژگی‌های جدید جاوا به‌روزرسانی می‌شود. ویدئوها در واقع دوباره ضبط می شوند و غیره.

با این کلاس کامل جاوا، شما همیشه محتوای به روز و مرتبط خواهید داشت.

اگر سوالی داشته باشم چه می شود؟

اگر این دوره به اندازه کافی کامل نبود، من پشتیبانی کامل را ارائه می‌دهم، به هر سؤالی که دارید ۷ روز در هفته پاسخ می‌دهم (در حالی که بسیاری از مربیان فقط یک بار در هفته پاسخ می‌دهند یا اصلاً جواب نمی‌دهند).

این بدان معناست که هرگز نمی‌بینید که روزها در یک درس گیر کرده باشید. با راهنمایی من، شما بدون هیچ مانع بزرگی در این دوره به آرامی پیشرفت خواهید کرد.

نقل قول دانشجو: "این دوره مکانی عالی برای پرسیدن سوالات در صورت داشتن آنها یا یافتن کمک در صورت گیر افتادن در مناطقی است. ” - بلیک اس.

خطری هم وجود ندارد!

این دوره با 30 روز ضمانت بازگشت وجه کامل ارائه می‌شود. به این معنی که اگر کاملاً از دوره یا پیشرفت خود راضی نیستید، به سادگی به من اطلاع دهید و من 100% به شما بازپرداخت می کنم، تا آخرین پنی هیچ سوالی پرسیده نشود.

شما یا در نهایت مهارت‌های جاوا دارید، به توسعه برنامه‌های عالی ادامه می‌دهید و به طور بالقوه شغلی عالی برای خود ایجاد می‌کنید، یا دوره را امتحان می‌کنید و اگر آن را دوست ندارید، به سادگی تمام پول خود را پس می‌گیرید…

شما به معنای واقعی کلمه نمی توانید ببازید.

برای شروع آماده هستید، توسعه دهنده؟

اکنون با استفاده از دکمه "افزودن به سبد خرید" در سمت راست ثبت نام کنید و راه خود را به سمت درخشش خلاقانه و پیشرفته جاوا آغاز کنید. یا، با استفاده از ویژگی پیش‌نمایش، این دوره را برای یک چرخش رایگان شرکت کنید، تا بدانید که 100% مطمئن هستید که این دوره برای شما مناسب است.

شما را از داخل می بینیم (عجله کنید، کلاس جاوا منتظر است!)


سرفصل ها و درس ها

شروع شدن Getting Started

  • مقدمه ای بر دوره Introduction To The Course

  • ریمستر در حال انجام است Remaster in Progress

  • کیفیت ویدیو Video Quality

  • زیرنویس Subtitles

  • نحوه دریافت کمک How to Get Help

  • نکته مهم - کد منبع Important Tip - Source Code

  • بزرگترین نکته برای موفقیت به عنوان یک برنامه نویس جاوا Biggest Tip to Succeed as a Java Programmer

  • معرفی ابزارهای نرم افزاری Software Tools Introduction

  • کدام نسخه جاوا؟ Which Version of Java?

راه اندازی ابزارهای برنامه نویسی Programming Tools Setup

  • JDK 17 را برای ویندوز نصب کنید Install JDK 17 for Windows

  • JDK 11 را برای مک نصب کنید Install JDK 11 for Mac

  • JDK 11 را برای لینوکس نصب کنید Install JDK 11 for Linux

  • تأیید نصب و معرفی JShell Confirming installation and intro to JShell

مراحل اول First Steps

  • سلام دنیا Hello World

  • متغیرها Variables

  • شروع کار با Expressions Starting out with Expressions

  • انواع اولیه Primitive Types

  • بایت، کوتاه، بلند و عرض byte, short, long and width

  • ریخته گری در جاوا Casting in Java

  • چالش انواع اولیه Primitive Types Challenge

  • Float و Double Primitives Float and Double Primitives

  • دقت نقطه شناور و یک چالش Floating Point Precision and a Challenge

  • انواع داده های اولیه کاراکتر و بولی The char and boolean Primitive Data Types

  • Recap انواع اولیه و نوع داده رشته ای Primitive Types Recap and the String Data Type

  • عملگرها، عملوندها و عبارات Operators, Operands and Expressions

  • مخفف Operators Abbreviating Operators

مبانی IntelliJ IntelliJ Basics

  • از JShell به یک IDE From JShell to an IDE

  • نصب IntelliJ IDEA برای ویندوز Installing IntelliJ IDEA for Windows

  • نصب IntelliJ IDEA برای مک Installing IntelliJ IDEA for Mac

  • نصب IntelliJ IDEA برای لینوکس Installing IntelliJ IDEA for Linux

  • پیکربندی IntelliJ IDEA - WINDOWS، MAC و LINUX Configuring IntelliJ IDEA - WINDOWS, MAC and LINUX

  • سلام جهان در IntelliJ Hello World in IntelliJ

  • سلام جهان در IntelliJ Hello World in IntelliJ

  • if-then بیانیه if-then Statement

  • منطقی و اپراتور Logical AND Operator

  • عملگر OR منطقی Logical OR Operator

  • اپراتور انتساب در مقابل اپراتور برابر است Assignment Operator VS Equals to Operator

  • اپراتور سه تایی Ternary Operator

  • اولویت اپراتور و چالش اپراتور Operator Precedence and Operator Challenge

عبارات، اظهارات و موارد دیگر Expressions, Statements & More

  • معرفی Introduction

  • کلمات کلیدی و عبارات Keywords and Expressions

  • بیانیه ها، فضای خالی و تورفتگی (سازمان کد) Statements, Whitespace and Indentation (Code Organization)

  • بلوک های کد و بیانیه کنترل If then Else Code Blocks And The If Then Else Control Statement

  • اگر پس دیگر چالش if then else Challenge

  • متدها در جاوا Methods in Java

  • بیشتر در مورد روش ها More on Methods

  • خلاصه روشها Methods Recap

  • چالش روش Method Challenge

  • مقایسه کد در IntelliJ Code Comparison in IntelliJ

  • تمرین های کدنویسی Coding Exercises

  • مثبت، منفی یا صفر Positive, Negative or Zero

  • مبدل سرعت Speed Converter

  • مبدل مگابایت MegaBytes Converter

  • پارس سگ Barking Dog

  • ماشین حساب سال کبیسه Leap Year Calculator

  • مقایسه دهنده اعشاری DecimalComparator

  • جستجوگر جمع مساوی Equal Sum Checker

  • جستجوگر شماره نوجوان Teen Number Checker

  • روش اضافه بار Method Overloading

  • چالش اضافه بار روش Method Overloading Challenge

  • چالش ثانیه ها و دقیقه ها Seconds And Minutes Challenge

  • راه حل چالش پاداش Bonus Challenge Solution

  • ماشین حساب مساحت Area Calculator

  • ماشین حساب دقیقه تا سال و روز Minutes To Years and Days Calculator

  • چاپگر برابری Equality Printer

  • بازی گربه Playing Cat

کنترل جریان Control Flow

  • معرفی Introduction

  • عبارت switch The switch statement

  • عبارت switch بیشتر More switch statement

  • چالش سنتی سوئیچ Traditional Switch Challenge

  • چالش بیان سوئیچ A Switch Expression Challenge

  • شماره در ورد Number In Word

  • تعداد روزهای در ماه Number Of Days In Month

  • بیانیه برای The for Statement

  • تمرین چالش بیانیه The for Statement Challenge Exercise

  • مجموع 3 و 5 چالش و استفاده از دیباگر IntelliJ Sum 3 and 5 Challenge And Using IntelliJ's Debugger

  • برای Loop Recap For Loop Recap

  • مجموع فرد Sum Odd

  • عبارات while و do while The while and do while statements

  • تمرین چالش حلقه while The while Loop Challenge Exercise

  • چالش جمع رقمی Digit Sum Challenge

  • while Loop و Do while Recap While Loop and Do While Recap

  • متغیرهای محلی و دامنه Local Variables and Scope

  • فیلدها و متدهای کلاس، شیء، استاتیک و نمونه The class, the object, static & instance fields and methods

  • شماره پالیندروم Number Palindrome

  • مجموع رقم اول و آخر First And Last Digit Sum

  • حتی مجموع رقمی Even Digit Sum

  • رقم مشترک Shared Digit

  • آخرین رقم جستجوگر Last Digit Checker

  • همه عوامل All Factors

  • بزرگترین مقسوم علیه مشترک Greatest Common Divisor

  • عدد کامل Perfect Number

  • عدد به کلمات Number To Words

  • تجزیه مقادیر و خواندن ورودی با استفاده از System.console() Parsing Values and Reading Input using System.console()

  • مدیریت استثنا و مقدمه ای بر اسکنر Exception Handling, and Introduction to Scanner

  • مشکل بسته آرد Flour Pack Problem

  • بزرگترین پرایم Largest Prime

  • ستاره مورب Diagonal Star

  • خواندن ورودی با اسکنر Reading Input with Scanner

  • خواندن چالش ورودی کاربر Reading User Input Challenge

  • چالش حداقل و حداکثر Min and Max Challenge

  • ماشین حساب ورودی Input Calculator

  • کار نقاشی Paint Job

OOP قسمت 1 - ارث OOP Part 1 - Inheritance

  • معرفی Introduction

  • مقدمه ای بر کلاس ها و اشیاء Introduction to Classes and Objects

  • مقدمه ای بر کلاس ها با استفاده از متدهای گتر Introduction to Classes, Using Getter Methods

  • کلاس ها، استفاده از تنظیم کننده ها، و ایجاد اشیا Classes, Using Setters, and Creating Objects

  • تمرین چالشی کلاس ها Classes Challenge Exercise

  • ماشین حساب جمع Sum Calculator

  • شخص Person

  • سازندگان قسمت 1 Constructors Part 1

  • سازندگان قسمت 2 Constructors Part 2

  • تمرین چالش سازنده Constructor Challenge Exercise

  • مرجع در مقابل شی در مقابل نمونه در مقابل کلاس Reference vs Object vs Instance vs Class

  • متغیرهای استاتیک در مقابل متغیرهای نمونه Static vs Instance Variables

  • روش های استاتیک در مقابل نمونه Static vs Instance Methods

  • POJO The POJO

  • نوع ضمنی POJO جاوا، رکورد Java's Implicit POJO Type, The Record

  • منطقه دیوار Wall Area

  • نقطه Point

  • ماشین حساب هزینه فرش Carpet Cost Calculator

  • عملیات پیچیده Complex Operations

  • ارث - قسمت 1 Inheritance - Part 1

  • ارث - قسمت 2 Inheritance - Part 2

  • ارث - قسمت 3 Inheritance - Part 3

  • java.lang.Object چیست؟ What is java.lang.Object?

  • چالش وراثت - قسمت 1 Inheritance Challenge - Part 1

  • چالش وراثت قسمت 2 Inheritance Challenge Part 2

  • این در مقابل فوق العاده this vs super

  • روش Overloading در مقابل Overriding Recap Method Overloading vs Overriding Recap

  • بلوک متن و سایر گزینه های قالب بندی The Text Block and other Formatting Options

  • نگاهی دیگر به رشته Another Look at the String

  • روش های دستکاری رشته ها String Manipulation Methods

  • کلاس StringBuilder The StringBuilder class

  • سیلندر Cylinder

  • محوطه استخر Pool Area

OOP قسمت 2 - چند شکلی OOP Part 2 - Polymorphism

  • معرفی Introduction

  • ترکیب بندی قسمت 1 Composition Part 1

  • ترکیب قسمت 2 Composition Part 2

  • چالش ترکیب بندی Composition Challenge

  • ترکیب بندی Composition

  • کپسولاسیون، قسمت 1 Encapsulation, Part 1

  • کپسولاسیون، قسمت 2 Encapsulation, Part 2

  • چالش کپسوله سازی Encapsulation Challenge

  • کپسوله سازی Encapsulation

  • چند شکلی، قسمت 1 Polymorphism, Part 1

  • چند شکلی، قسمت 2 Polymorphism, Part 2

  • ارسال با کلاس ها و استفاده از ارجاعات Object و var Casting with classes, and using Object and var references

  • تست نوع زمان اجرا با استفاده از عملگر instanceof Testing the runtime type using the instanceof operator

  • تمرین چالش پلی مورفیسم Polymorphism Challenge Exercise

  • پلی مورفیسم Polymorphism

  • تمرین چالش چند شکلی، قسمت دوم Polymorphism Challenge Exercise, Part 2

  • OOP Master Challenge Exercise، قسمت 1 OOP Master Challenge Exercise, Part 1

  • OOP Master Challenge Exercise، قسمت 2 OOP Master Challenge Exercise, Part 2

  • OOP Master Challenge Exercise، پاداش OOP Master Challenge Exercise, The Bonus

  • بیلز برگر Bill's Burgers

  • سازماندهی کلاس های جاوا، بسته ها و بیانیه های واردات Organizing Java Classes, Packages and Import Statements

آرایه ها Arrays

  • معرفی Introduction

  • آرایه ها قسمت 1 Arrays Part 1

  • آرایه ها قسمت 2 Arrays Part 2

  • استفاده از java.util.Arrays (مرتب کردن، پر کردن، کپی کردن) Using java.util.Arrays (sort, fill, copyOf )

  • یافتن یک تطابق، استفاده از جستجوی باینری و آزمایش برابری آرایه ها Finding a Match, Using a Binary Search and testing equality of arrays

  • تمرین چالش آرایه ها Arrays Challenge Exercise

  • خلاصه آرایه ها Arrays Recap

  • انواع منابع در مقابل انواع ارزش References Types vs Value Types

  • آرگومان های متغیر (واررگس) Variable Arguments (Varargs)

  • چالش حداقل عنصر Minimum Element Challenge

  • چالش آرایه معکوس Reverse Array Challenge

  • آرایه های دو بعدی Two-Dimensional Arrays

  • آرایه های چند بعدی Multi-dimensional Arrays

لیست، ArrayList، LinkedList، Iterator، Autoboxing List, ArrayList, LinkedList, Iterator, Autoboxing

  • معرفی Introduction

  • List and ArrayList قسمت 1 List and ArrayList Part 1

  • ArrayList قسمت 2 ArrayList Part 2

  • ArrayList قسمت 3 ArrayList Part 3

  • آرایه ها در مقابل ArrayLists Arrays vs. ArrayLists

  • چالش ArrayList قسمت 1 ArrayList Challenge Part 1

  • آرایه‌ها، ArrayList و LinkedList - (حافظه و علامت‌گذاری Big O) Arrays, ArrayList & LinkedList - (Memory and Big O Notation)

  • LinkedList قسمت 1 LinkedList Part 1

  • LinkedList قسمت 2 LinkedList Part 2

  • تکرار کننده ها Iterators

  • چالش LinkedList LinkedList Challenge

  • چالش LinkedList، ادامه دارد LinkedList Challenge, Continued

  • مقدمه ای بر اتوباکسینگ و جعبه گشایی Introduction to Autoboxing and Unboxing

  • Autoboxing و Unboxing مربوط به Arrays & Lists Autoboxing and Unboxing related to Arrays & Lists

  • چالش اتوباکسینگ و جعبه گشایی Autoboxing & Unboxing Challenge

  • چالش اتوباکسینگ و جعبه گشایی Autoboxing & Unboxing Challenge

  • مقدمه ای بر نوع enum Introduction to the enum type

  • نوع enum با دستور switch ادامه یافت The enum type continued, with the switch statement

انتزاع در جاوا Abstraction in Java

  • معرفی Introduction

  • انتزاع و تعمیم (با مروری بر چکیده و سایر اصلاح‌کننده‌ها) Abstraction & Generalization (with overview of abstract and other modifiers)

  • کلاس های چکیده قسمت 1 Abstract Classes Part 1

  • کلاس های چکیده قسمت 2 Abstract Classes Part 2

  • کلاس های چکیده قسمت 3 Abstract Classes Part 3

  • چکیده چالش کلاس قسمت 1 Abstract Class Challenge Part 1

  • چکیده چالش کلاس قسمت 2 Abstract Class Challenge Part 2

  • رابط ها قسمت 1 Interfaces Part 1

  • رابط ها قسمت 2 Interfaces Part 2

  • رابط ها قسمت 3 Interfaces Part 3

  • رابط‌ها، چیزهای جدید از JDK 8 (روش‌های پیش‌فرض و روش‌های استاتیک عمومی) Interfaces, what's new since JDK 8 (default methods & public static methods)

  • رابط‌ها، جدید از JDK8 (روش‌های استاتیک عمومی و خصوصی) Interfaces, new since JDK8 (public static & private methods)

  • رابط در مقابل کلاس انتزاعی Interface vs Abstract Class

  • چالش رابط قسمت 1 Interface Challenge Part 1

  • چالش رابط قسمت 2 Interface Challenge Part 2

ژنریک ها Generics

  • مقدمه ای بر ژنریک Introduction to Generics

  • ژنریک قسمت 1 Generics Part 1

  • ژنریک قسمت 2 Generics Part 2

  • ژنریک قسمت 3 Generics Part 3

  • چالش کلاس عمومی Generic Class Challenge

  • چالش کلاس عمومی، قسمت 2 Generic Class Challenge, Part 2

  • بررسی مجدد Comparable Revisiting Comparable

  • قابل مقایسه در مقابل مقایسه کننده Comparable vs. Comparator

  • کلاس های عمومی به عنوان انواع مرجع Generic classes as reference types

  • روش‌های ژنریک، حروف عام، و پاک کردن نوع Generics methods, wildcards, and type erasure

  • روش‌های استاتیک و کران‌های بالایی چندگانه Static methods & multiple upper bounds

  • با کنار هم گذاشتن همه، چالش بخش آخر Putting it all together, Final Section Challenge

کلاس ها و انواع تو در تو Nested Classes and Types

  • معرفی Introduction

  • کلاس های تودرتو ایستا Static Nested Classes

  • کلاس های داخلی Inner Classes

  • کلاس های داخلی، برای چالش Bills Burger Inner Classes, for Bills Burger Challenge

  • چالش کلاس های داخلی Inner Classes Challenge

  • کلاس های محلی Local Classes

  • کلاس های ناشناس Anonymous Classes

  • چالش کلاس محلی و ناشناس Local and Anonymous Class Challenge

کنوانسیون ها و بسته های نامگذاری کلمات کلیدی ثابت و نهایی Naming Conventions and Packages. static and final keywords

  • کنوانسیون های نامگذاری Naming Conventions

  • بسته ها Packages

  • بسته ها قسمت 2 Packages Part 2

  • بسته ها قسمت 3 Packages Part 3

  • بسته ها (تمرین چالشی) Packages (Challenge Exercise)

  • محدوده Scope

  • محدوده قسمت 2 و دید Scope Part 2 and Visibility

  • محدوده + (تمرین چالشی) Scope +(Challenge Exercise)

  • دسترسی به اصلاح کننده ها Access Modifiers

  • بیانیه ایستا The static statement

  • بیانیه پایانی The final statement

  • قسمت نهایی 2 و استاتیک Initializers Final Part 2 and Static Initializers

مجموعه های جاوا Java Collections

  • نمای کلی مجموعه ها Collections Overview

  • جستجوی باینری Binary Search

  • روش‌های فهرست مجموعه‌ها Collections List Methods

  • قابل مقایسه و مقایسه کننده Comparable and Comparator

  • نقشه ها Maps

  • نقشه ادامه و بازی ماجراجویی Map Continued and Adventure Game

  • اضافه کردن Exits به بازی ماجراجویی Adding Exits to the Adventure game

  • چالش بازی ماجراجویی Adventure Game challenge

  • بازی ماجراجویی Adventure Game

  • کلاس های تغییرناپذیر Immutable Classes

  • چالش کلاس تغییرناپذیر Immutable Class Challenge

  • کلاس تغییرناپذیر Immutable Class

  • مجموعه ها و هش ست Sets & HashSet

  • HashSet - برابر است() و hashCode() HashSet - equals() and hashCode()

  • Finish off برابر () و hashcode() Finish off equals() and hashcode()

  • مشکل احتمالی در برابر () و کلاس فرعی Potential issue with equals() and sub-classing

  • مجموعه - متقارن و نامتقارن Sets - Symmetric & Asymmetric

  • پایان دادن به مجموعه Finishing Off Sets

  • مجموعه چالش قسمت 1 Sets Challenge Part 1

  • مجموعه چالش قسمت 2 Sets Challenge Part 2

  • مجموعه چالش قسمت 3 Sets Challenge Part 3

  • مجموعه ها Sets

  • مجموعه های مرتب شده Sorted Collections

  • کلاس StockList با نقشه ها StockList Class With Maps

  • یک سبد اضافه کنید Add a Basket

  • نقشه درختی و نقشه های غیر قابل تغییر TreeMap and Unmodifiable Maps

  • چالش قسمت 1 Challenge Part 1

  • چالش قسمت 2 Challenge Part 2

  • چالش قسمت 3 Challenge Part 3

  • چالش قسمت 4 (نهایی) Challenge Part 4 (Final)

JavaFX JavaFX

  • پیکربندی کتابخانه جهانی JDK11 JDK11 Global Library Configuration

  • اولین پروژه JavaFX خود را ایجاد کنید Create Your First JavaFX Project

  • مرور کلی JavaFX JavaFX Overview

  • برنامه JavaFX Hello World JavaFX Hello World Program

  • طرح بندی GridPane GridPane Layout

  • طرح HBox HBox Layout

  • طرح بندی BorderPane BorderPane Layout

  • طرح بندی های دیگر Other Layouts

  • کنترل ها Controls

  • RadioButton و CheckBox RadioButton and CheckBox

  • ComboBox و ChoiceBox ComboBox and ChoiceBox

  • کنترل‌های اسلایدر، اسپینر، ColorPicker و DatePicker Slider, Spinner, ColorPicker & DatePicker Controls

  • TitledPane TitledPane

  • رویدادها و رویدادها Events and Event Handlers

  • رویدادها ادامه دارد Events Continued

  • موضوع رابط کاربری UI Thread

  • Threads و Runnable Threads and Runnable

  • راه اندازی نمونه برنامه فهرست کارها Setup Sample Todo List Application

  • رابط پایه Base Interface

  • اضافه کردن شنونده تغییر Add Change Listener

  • قالب بندی تاریخ ها Formatting Dates

  • تک تن ها Singletons

  • موارد ToDo را از/روی دیسک بارگیری و ذخیره کنید Load and Save ToDo Items from/to Disk

  • DialogPane را اضافه کنید Add DialogPane

  • نمایش دیالوگ و افزودن کد کنترلر Show Dialog and Add Controller Code

  • رفع اشکال و به روز رسانی نمای لیست Bug Fix and Update List View

  • داده های الزام آور و قابل مشاهده Data Binding and Observable

  • کارخانه های سلولی Cell Factories

  • منوی زمینه Context Menu

  • رویدادهای کلیدی و نوار ابزار KeyEvents and Toolbars

  • SortedList SortedList

  • Filtered List FilteredList

  • CSS با JavaFX CSS With JavaFX

  • تبدیل گره ها و انتخابگرها Transforming Nodes and Choosers

  • اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب کنندگان و صفحات وب More on Choosers and Web Pages

  • صحنه ساز SceneBuilder

  • نصب SceneBuilder برای ویندوز Installing SceneBuilder for Windows

  • نصب SceneBuilder برای مک Installing SceneBuilder for Mac

  • نمای کلی SceneBuilder Overview of SceneBuilder

  • ساخت UI با SceneBuilder Building a UI with SceneBuilder

  • بیشتر در SceneBuilder More on SceneBuilder

  • چالش JavaFX JavaFX Challenge

  • چالش JavaFX قسمت 2 JavaFX Challenge Part 2

  • چالش JavaFX قسمت 3 JavaFX Challenge Part 3

  • چالش JavaFX قسمت 4 JavaFX Challenge Part 4

  • جمع بندی چالش JavaFX JavaFX Challenge Wrap up

ورودی و خروجی اصلی از جمله java.util Basic Input & Output including java.util

  • استثناها Exceptions

  • Stack Trace و Call Stack Stack Trace and Call Stack

  • گرفتن و پرتاب استثنائات Catching and throwing Exceptions

  • چند مورد استثنا Multi Catch Exceptions

  • مقدمه ای بر I/O Introduction to I/O

  • نوشتن محتوا - کلاس FileWriter و در نهایت بلوک Writing content - FileWriter class and Finally block

  • با منابع امتحان کنید Try with Resources

  • FileReader و Closeable FileReader and Closeable

  • BufferedReader BufferedReader

  • مکان بزرگ را بارگیری کرده و از فایل ها خارج می شود Load Big Location and Exits Files

  • چالش Challenge

  • نویسنده بافر و چالش Buffered Writer and Challenge

  • بایت استریم Byte Streams

  • خواندن داده های باینری و استثناهای پایان فایل Reading Binary Data and End of File Exceptions

  • خروجی ورودی شی از جمله سریال سازی Object Input Output including Serialization

  • کلاس I/O Object و RandomAccessFile را تمام کنید Finish Object I/O and RandomAccessFile class

  • ایجاد فایل دسترسی تصادفی Create Random Access File

  • بلوک آغازگر استاتیک را با دسترسی تصادفی به فایل به روز کنید Update Static Initializer Block With Random File Access

  • برای خواندن فایل دسترسی تصادفی، بازی ماجراجویی را به روز کنید Update Adventure Game to Read Random Access File

  • جاوا NIO Java NIO

  • نوشتن اشیا با جاوا NIO Writing Objects With Java NIO

  • خواندن و نوشتن با جاوا NIO Reading and Writing with Java NIO

  • نوشتن فایل های باینری با جاوا NIO Writing Binary Files with Java NIO

  • خواندن فایل ها با NIO Reading Files with NIO

  • مطلق و نسبی می خواند Absolute and Relative Reads

  • روش های قرار دادن زنجیره ای Chained Put Methods

  • نوشتن متوالی Writing Sequentially

  • FileChannel برای کپی کردن فایل ها و لوله ها با موضوعات FileChannel to Copy Files and Pipes with Threads

  • سیستم فایل Filesystem

  • بیشتر در مورد مسیرها More on Paths

  • موجود است و CopyFile Exists and CopyFile

  • انتقال، تغییر نام و حذف Move, Rename and Delete

  • ویژگی های فایل File Attributes

  • مطالب دایرکتوری موجود را بخوانید Read Existing Directory Contents

  • جداکننده های Temp Files و File Stores Separators Temp Files and File Stores

  • Walk File Tree Walk File Tree

  • کل درخت را کپی کنید Copy Entire Tree

  • نقشه برداری روش های IO و NIO Mapping IO and NIO Methods

همزمانی در جاوا Concurrency in Java

  • مقدمه همزمانی و موضوعات Concurrency and Threads Introduction

  • موضوعات Threads

  • Runnable و Thread Runnable and Thread

  • قطع کنید و بپیوندید Interrupt and Join

  • موضوعات متعدد Multiple Threads

  • متغیرهای موضوع Thread Variables

  • هماهنگ سازی Synchronisation

  • تولید کننده و مصرف کننده Producer and Consumer

  • بن بست، صبر کنید، به همه روش ها اطلاع دهید و اطلاع دهید Deadlocks, wait, notify and notifyAll methods

  • بسته جاوا Util Concurrent The Java Util Concurrent package

  • تداخل نخ Thread Interference

  • قفل و باز کردن مجدد ورود مجدد Reentrant Lock and Unlock

  • استفاده از Try End With Threads Using Try Finally With Threads

  • استخرهای موضوع Thread Pools

  • کلاس ArrayBlockingQueue ArrayBlockingQueue Class

  • بن بست ها Deadlocks

  • بیشتر در مورد بن بست More on Deadlocks

  • گرسنگی نخ Thread Starvation

  • قفل های منصفانه و قفل های زنده Fair Locks and Live Locks

  • مثال قفل زنده و شرایط لغزش Live Lock Example and Slipped Conditions

  • سایر مسائل تاپیک Other Thread Issues

  • وظایف پس زمینه JavaFX JavaFX Background Tasks

  • اتصال داده ها Data Binding

  • سرویس Service

  • چالش 1 و 2 Challenge 1 and 2

  • چالش 3،4 و 5 Challenge 3,4 and 5

  • چالش 6 و 7 Challenge 6 and 7

  • چالش 8 Challenge 8

  • چالش 9 Challenge 9

عبارات لامبدا Lambda Expressions

  • معرفی عبارات لامبدا Lambda Expressions Introduction

  • عبارات لامبدا ادامه دارد Lambda Expressions Continued

  • بلوک های تودرتو عبارات لامبدا Lambda Expressions Nested Blocks

  • محدوده و برنامه ریزی کاربردی Scope and Functional Programming

  • رابط ها و محمولات عملکردی Functional Interfaces & Predicates

  • اطلاعات بیشتر در مورد Predicates & Suppliers More on Predicates & Suppliers

  • کارکرد Functions

  • زنجیر کردن توابع java.util.function Chaining java.util.function Functions

  • جریان ها Streams

  • جریان - عملیات میانی و پایانه Streams - Intermediate and Terminal Operations

  • Streams - Flatmap & Lambda Best Practices Streams - Flatmap & Lambda Best Practices

  • چالش لامبدا قسمت 1 Lambda Challenge Part 1

  • چالش لامبدا قسمت 2 Lambda Challenge Part 2

عبارات با قاعده Regular Expressions

  • مقدمه عبارات منظم Regular Expressions Introduction

  • کلاس های شخصیت و تطبیق مرزها Character classes and Boundary Matchers

  • کمیت کننده ها و کلاس های Pattern و Matcher Quantifiers and the Pattern and Matcher classes

  • یافتن تطابق و روش های گروه Matcher find and Group Methods

  • و، یا و نه And, Or & Not

  • چالش عبارات منظم قسمت 1 Regular Expressions Challenge Part 1

  • چالش عبارات منظم قسمت 2 Regular Expressions Challenge Part 2

  • چالش عبارات منظم قسمت 3 Regular Expressions Challenge Part 3

اشکال زدایی و تست واحد Debugging and Unit Testing

  • مقدمه ای بر اشکال زدایی Introduction to Debugging

  • بیشتر در مورد اشکال زدایی More on Debugging

  • نقاط نظارت میدانی Field Watch Points

  • اشکال زدایی پیشرفته Advanced Debugging

  • مقدمه ای بر تست واحد با JUnit Introduction to Unit Testing with JUnit

  • در جونیت ادعا می کند Asserts in Junit

  • ادعاهای بیشتر و رسیدگی به استثنا More Asserts and Exception Handling

  • تست پارامتری Parameterized Testing

  • چالش JUnit #1 و #2 JUnit Challenge #1 and #2

  • چالش های JUnit شماره 3 تا 7 JUnit Challenges #3 to #7

  • چالش های جونیت شماره 8 تا 10 Junit Challenges #8 to #10

پایگاه های داده Databases

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • اصطلاحات پایگاه داده Database Terminology

  • SQLite را برای ویندوز نصب و راه اندازی کنید Install and Setup SQLite for Windows

  • SQLite را برای مک نصب و راه اندازی کنید Install and Setup SQLite for Mac

  • SQLite را برای لینوکس نصب و راه اندازی کنید Install and Setup SQLite for Linux

  • مقدمه ای بر SQLite Introduction to SQLite

  • بیشتر با SQLite More with SQLite

  • پرس و جو داده ها با SQL Querying Data With SQL

  • SQL سفارش دهید و بپیوندید SQL Order by and Joins

  • پیوندهای پیچیده تر More Complex Joins

  • حروف عام در Queries و Views Wildcards in Queries and Views

  • خانه داری و چالش نهایی SQL Housekeeping and Final SQL Challenge

  • مرورگر JDBC و SQLite GUI JDBC and SQLite GUI Browser

  • ایجاد پایگاه داده با JDBC در جاوا Creating Databases With JDBC in Java

  • JDBC درج، به روز رسانی، حذف JDBC Insert, Update, Delete

  • executeQuery() و با استفاده از Constants .executeQuery() and using Constants

  • پایگاه داده Music SQLite The Music SQLite Database

  • پرس و جوی جاوا را برای هنرمندان بنویسید Write Java Query for Artists

  • اجرای SQL در مرورگر DB Executing SQL in DB Browser

  • پرس و جو آلبوم ها با روش هنرمند Query Albums by Artist Method

  • روش جستجوی هنرمندان برای آهنگ Query Artists for Song method

  • مجموعه نتایج متا داده ها Result Set Meta Data

  • توابع و نماها Functions and Views

  • روش را در Query View بنویسید Write the Method to Query View

  • حملات تزریق SQL و بیانیه های آماده SQL Injection Attacks and Prepared Statements

  • معاملات Transactions

  • درج رکوردها با JDBC Inserting Records With JDBC

  • آلبوم‌ها، هنرمندان و آهنگ‌ها را درج کنید Insert Albums, Artists, and Songs

  • کد JDBC را درج کنید Test Insert JDBC Code

  • JDBC با برنامه رابط کاربری گرافیکی JDBC with a GUI Program

  • هنرمندان را اضافه کنید Add Artists

  • تصحیح رکوردهای هنرمند و پیش بارگذاری Fix Artist and Preload Records

  • اجرای پرس و جو هنرمند Implement Artist Query

  • نوار پیشرفت را اضافه کنید Add ProgressBar

  • مدیریت به روز رسانی ها Handling Updates

برنامه نویسی شبکه جاوا Java Networking Programming

  • مروری بر شبکه Networking Overview

  • اولین برنامه های مشتری و سرور First Client and Server Apps

  • سرور چند رشته ای Multi Threaded Server

  • Multi-threading و Timeouts Multi-Threading and Timeouts

  • سرور و سرویس گیرنده UDP UDP Server and Client

  • APIS سطح بالا High Level APIS

  • اتصالات URL و جریان خوان ورودی URL Connections and Input Stream Reader

  • اتصال HTTPUrl HTTPUrlConnection

  • جایگزین های HTTPUrlConnection Alternatives to HTTPUrlConnection

سیستم ماژول جاوا 9 Java 9 Module System

  • مقدمه ای بر ماژول ها Introduction to Modules

  • اعلامیه ها و بیانیه های ماژول Module Declarations and Statements

  • انواع ماژول Module Types

انتقال پروژه های جاوا به جاوا 9 Migrating Java Projects to Java 9

  • راه اندازی و تست پروژه Project Setup and Test

  • ساختار پروژه جدید Structuring the new project

  • ایجاد اولین ماژول (مشترک) Creating the first module (Common)

  • ایجاد فایل توصیفگر ماژول Creating the Module Descriptor file

  • ایجاد ماژول دوم (پایگاه داده) Creating the 2nd module (Database)

  • چالش - ایجاد ماژول نهایی (UI) Challenge - Create the final module (UI)

  • وابستگی های گذرا Transitive Dependencies

معرفی دوره - مطالب قدیمی برای جاوا 11 Course Introduction - Old content for Java 11

  • مقدمه ای بر دوره Introduction To The Course

  • ریمستر در حال انجام است Remaster in Progress

  • کیفیت ویدیو Video Quality

  • زیرنویس Subtitles

  • نحوه دریافت کمک How to Get Help

  • نکته مهم - کد منبع Important Tip - Source Code

راه اندازی ابزارهای نرم افزار - محتوای قدیمی برای جاوا 11 Software Tools Setup - Old content for Java 11

  • بزرگترین نکته برای موفقیت به عنوان یک برنامه نویس جاوا Biggest Tip to Succeed as a Java Programmer

  • چهار مرحله برنامه نویس شدن The Four Stages of Becoming a Programmer

  • معرفی ابزارهای نرم افزاری Software Tools Introduction

  • مرور کلی نصب کیت توسعه جاوا Java Development Kit Installation Overview

  • JDK 11 را برای ویندوز نصب کنید Install JDK 11 for Windows

  • نصب Intellij IDEA برای ویندوز Installing Intellij IDEA for Windows

  • ** مهم ** - پیکربندی IntelliJ IDEA ** IMPORTANT ** - Configuring IntelliJ IDEA

  • JDK 11 را برای مک نصب کنید Install JDK 11 for Mac

  • نصب Intellij IDEA برای مک Installing Intellij IDEA for Mac

  • JDK 11 را برای لینوکس نصب کنید Install JDK 11 for Linux

  • نصب Intellij IDEA برای لینوکس Installing Intellij IDEA for Linux

  • پیکربندی IntelliJ IDEA - WINDOWS، MAC و LINUX Configuring IntelliJ IDEA - WINDOWS, MAC and LINUX

مراحل اول - محتوای قدیمی برای جاوا 11 First Steps - Old content for Java 11

  • معرفی Introduction

  • پروژه جهانی سلام Hello World Project

  • تعریف روش اصلی Defining the Main Method

  • سلام چالش جهانی و خطاهای رایج Hello World Challenge and Common Errors

  • متغیرها Variables

  • شروع کار با Expressions Starting out with Expressions

  • انواع اولیه Primitive Types

  • بایت، کوتاه، بلند و عرض byte, short, long and width

  • ریخته گری در جاوا Casting in Java

  • چالش انواع اولیه Primitive Types Challenge

  • float و double Primitive Types float and double Primitive Types

  • دقت نقطه شناور و یک چالش Floating Point Precision and a Challenge

  • انواع داده های اولیه کاراکتر و بولی The char and boolean Primitive Data Types

  • Recap انواع اولیه و نوع داده رشته ای Primitive Types Recap and the String Data Type

  • عملگرها، عملوندها و عبارات Operators, Operands and Expressions

  • مخفف Operators Abbreviating Operators

  • if-then بیانیه if-then Statement

  • منطقی و اپراتور Logical and Operator

  • عملگر OR منطقی Logical OR Operator

  • اپراتور انتساب در مقابل اپراتور برابر است Assignment Operator VS Equals to Operator

  • اپراتور سه تایی Ternary Operator

  • اولویت اپراتور و چالش اپراتور Operator Precedence and Operator Challenge

  • خلاصه مراحل اول First Steps Summary

  • پایان ریمستر End of Remaster

آموزش جاوا: عبارات، بیانیه ها و موارد دیگر - محتوای قدیمی برای جاوا 11 Java Tutorial: Expressions, Statements, and More - Old content for Java 11

  • معرفی Introduction

  • کلمات کلیدی و عبارات Keywords And Expressions

  • بیانیه ها، فضای خالی و تورفتگی (سازمان کد) Statements, Whitespace and Indentation (Code Organization)

  • بلوک های کد و بیانیه های کنترل If then Else Code Blocks And The If Then Else Control Statements

  • اگر پس دیگر Recap if then else Recap

  • روش ها در جاوا Methods In Java

  • بیشتر در مورد روش ها و یک چالش More On Methods And A Challenge

  • چالش روش - تغییرات کد نهایی Method Challenge - Final Code Changes

  • معرفی ابزار DiffMerge DiffMerge Tool Introduction

  • DiffMerge را نصب کنید Install DiffMerge

  • با استفاده از DiffMerge Using DiffMerge

  • تمرین های کدنویسی Coding Exercises

  • مثال تمرین کدنویسی قسمت 1 Coding Exercises Example Part 1

  • مثال تمرین کدنویسی قسمت 2 Coding Exercises Example Part 2

  • مثال تمرین کدنویسی قسمت 3 Coding Exercises Example Part 3

  • روش اضافه بار Method Overloading

  • روش سربارگذاری مجدد Method Overloading Recap

  • چالش ثانیه ها و دقیقه ها Seconds and Minutes Challenge

  • راه حل چالش پاداش Bonus Challenge Solution

بیانیه های جریان کنترل - محتوای قدیمی برای جاوا 11 Control Flow Statements - Old content for Java 11

  • معرفی Introduction

  • عبارت switch (+ تمرین چالش) The switch statement (+Challenge Exercise)

  • چالش روز هفته Day of the Week Challenge

  • بیانیه برای (+ تمرین چالشی) The for Statement (+Challenge Exercise)

  • برای Loop Recap For Loop Recap

  • چالش مجموع 3 و 5 Sum 3 and 5 Challenge

  • عبارات while و do while (+تمرین چالشی) The while and do while statements (+Challenge Exercise)

  • while و Do while Recap While and Do While Recap

  • چالش جمع رقمی Digit Sum Challenge

  • تجزیه مقادیر از یک رشته Parsing Values from a String

  • خواندن ورودی کاربر Reading User Input

  • مشکلات و راه حل ها Problems and Solutions

  • خواندن چالش ورودی کاربر Reading User Input Challenge

  • چالش حداقل و حداکثر Min and Max Challenge

OOP قسمت 1 - کلاس ها، سازنده ها و وراثت - محتوای قدیمی برای جاوا 11 OOP Part 1 - Classes, Constructors and Inheritance - Old content for Java 11

  • معرفی Introduction

  • کلاس ها قسمت 1 Classes Part 1

  • کلاس ها قسمت 2 Classes Part 2

  • سازندگان - قسمت 1 (+ تمرین چالشی) Constructors - Part 1 (+Challenge Exercise)

  • سازندگان - قسمت 2 (+ تمرین چالشی) Constructors - Part 2 (+Challenge Exercise)

  • ارث - قسمت 1 Inheritance - Part 1

  • ارث - قسمت 2 Inheritance - Part 2

  • مرجع در مقابل شی در مقابل نمونه در مقابل کلاس Reference vs Object vs Instance vs Class

  • این در مقابل فوق العاده this vs super

  • روش Overloading در مقابل Overriding Recap Method Overloading vs Overriding Recap

  • روش های استاتیک در مقابل نمونه Static vs Instance Methods

  • متغیرهای استاتیک در مقابل متغیرهای نمونه Static vs Instance Variables

  • چالش ارثی قسمت 1 (+ تمرین چالشی) Inheritance Challenge Part 1 (+Challenge Exercise)

  • چالش وراثت قسمت 2 Inheritance Challenge Part 2

OOP قسمت 2 - ترکیب، کپسولاسیون و چند شکلی - محتوای قدیمی برای جاوا OOP Part 2 - Composition, Encapsulation, and Polymorphism - Old content for Java

  • معرفی Introduction

  • ترکیب بندی Composition

  • آهنگسازی قسمت 2 (+ تمرین چالشی) Composition Part 2 (+Challenge Exercise)

  • کپسوله سازی Encapsulation

  • کپسولاسیون (+تمرین چالشی) Encapsulation (+Challenge Exercise)

  • پلی مورفیسم Polymorphism

  • چند شکلی (+تمرین چالشی) Polymorphism (+Challenge Exercise)

  • OOP استاد چالش تمرین OOP Master Challenge Exercise

  • چالش OOP - راه حل OOP Challenge - Solution

آرایه‌ها، فهرست‌های داخلی جاوا، جعبه‌بندی خودکار و جعبه‌گشایی - محتوای قدیمی برای جاوا 11 Arrays, Java inbuilt Lists, Autoboxing and Unboxing - Old content for Java 11

  • آرایه ها Arrays

  • آرایه ها (تمرین چالشی) Arrays (Challenge Exercise)

  • آرایه مرتب شده Sorted Array

  • خلاصه آرایه ها Arrays Recap

  • انواع منابع در مقابل انواع ارزش References Types vs Value Types

  • چالش حداقل عنصر Minimum Element Challenge

  • حداقل عنصر Minimum Element

  • چالش آرایه معکوس Reverse Array Challenge

  • آرایه معکوس Reverse Array

  • List and ArrayList قسمت 1 List and ArrayList Part 1

  • ArrayList قسمت 2 ArrayList Part 2

  • ArrayList قسمت 3 ArrayList Part 3

  • چالش ArrayList قسمت 1 ArrayList Challenge Part 1

  • چالش ArrayList قسمت 2 ArrayList Challenge Part 2

  • چالش ArrayList قسمت 3 ArrayList Challenge Part 3

  • رفع اشکال برای چالش ArrayList Bug Fix for ArrayList Challenge

  • تلفن همراه Mobile Phone

  • اتوباکسینگ و جعبه گشایی Autoboxing and Unboxing

  • اتوباکسینگ و جعبه گشایی (تمرین چالشی) - قسمت 1 Autoboxing & Unboxing (Challenge Exercise) - Part 1

  • اتوباکسینگ و جعبه گشایی (تمرین چالشی) - قسمت 2 Autoboxing & Unboxing (Challenge Exercise) - Part 2

  • Autoboxing & Unboxing (تمرین چالشی) - قسمت 3 Autoboxing & Unboxing (Challenge Exercise) - Part 3

  • بانکداری Banking

  • LinkedList قسمت 1 LinkedList Part 1

  • LinkedList قسمت 2 LinkedList Part 2

  • LinkedList قسمت 3 LinkedList Part 3

  • چالش LinkedList قسمت 1 LinkedList Challenge Part 1

  • رفع اشکال برای خطای "Track 1". Bug Fix for "Track 1" Error

  • چالش LinkedList قسمت 2 LinkedList Challenge Part 2

  • چالش LinkedList قسمت 3 (ویدیوی نهایی) LinkedList Challenge Part 3 (Final video)

  • لیست پخش Playlist

کلاس‌ها و رابط‌های داخلی و انتزاعی - محتوای قدیمی برای جاوا 11 Inner and Abstract Classes & Interfaces - Old content for Java 11

  • رابط ها Interfaces

  • رابط ها قسمت 2 Interfaces Part 2

  • چالش رابط ها قسمت 1 Interfaces Challenge Part 1

  • چالش رابط ها قسمت 2 Interfaces Challenge Part 2

  • رابط Interface

  • کلاس های داخلی قسمت 1 Inner classes Part 1

  • کلاس های داخلی قسمت 2 Inner Classes Part 2

  • چالش کلاس های داخلی Inner Classes Challenge

  • لیست پخش - کلاس داخلی Playlist - Inner Class

  • کلاس های چکیده قسمت 1 Abstract Classes Part 1

  • کلاس های چکیده قسمت 2 Abstract Classes Part 2

  • رابط در مقابل کلاس انتزاعی Interface vs Abstract Class

  • چکیده چالش کلاس قسمت 1 Abstract Class Challenge Part 1

  • چکیده چالش کلاس قسمت 2 Abstract Class Challenge Part 2

  • چکیده کلاس چالش قسمت 3 (شامل بازگشت). Abstract Class Challenge Part 3 (includes recursion).

  • کلاس چکیده Abstract Class

Java Generics - محتوای قدیمی برای جاوا 11 Java Generics - Old content for Java 11

  • مقدمه ژنریک Generics Introduction

  • کلاس ژنریک ما Our Generics Class

  • کلاس Generics ما قسمت 2 Our Generics Class Part 2

  • کلاس ژنریک ما قسمت 3 Our Generics Class Part 3

  • چالش ژنریک Generics Challenge

ویدیوهای آرشیو شده Archived Videos

  • ویدیوی معرفی قدیمی JavaFX برای JDK 8 Old JavaFX Introduction Video for JDK 8

  • کد JavaFX قدیمی در مقابل ویدیوی FXml برای JDK 8 Old JavaFX Code Vs FXml Video for JDK 8

اطلاعات اضافی - کد منبع و موارد دیگر Extra Information - Source code, and other stuff

  • کد منبع برای همه برنامه ها Source code for all Programs

  • سخنرانی و اطلاعات پاداش Bonus Lecture and Information

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Masterclass برنامه نویسی جاوا به جاوا 17 به روز شد
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 880,000 تومان (13 روز مهلت دانلود) در صورت خرید اشتراک، این آموزش بدلیل حجم بالا معادل 10 دوره است و 10 دوره از اشتراک شما کم می شود. زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
106.5 hours
564
Udemy (یودمی) udemy-small
23 اسفند 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
762,669
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tim Buchalka Tim Buchalka

Java Python Android و C# Expert Developer - 1.28 میلیون دانشجو

Tim Buchalka's Learn Programming Academy Tim Buchalka's Learn Programming Academy

برنامه نویسان و معلمان حرفه ای - 1.75 میلیون دانش آموز

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.