لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ابزارهای جعل CAT در 3ds Max
Learning CAT Rigging Tools in 3ds Max
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با Character Animation Toolkit (CAT) برای 3ds Max ، گزینه ای برای دکل های شخصیت از پیش تعیین شده و همچنین ابزارهای سفارشی برای ایجاد یک دکل از ابتدا ، جایگزینی برای گردش کار سنتی کاراکتر پیدا کنید. نویسنده جوئل بردلی لایه های انیمیشن را به نمایش می گذارد. عضلات CAT ، که می توانید با استفاده از آنها پوستی ایجاد کنید که هنگام حرکت شخصیت شما واقعاً تغییر شکل داده و کشیده شود. و گردش کار حرکت شناسی جلو / معکوس. فصل آخر همه این ویژگی ها را به حرکت در می آورد ، زیرا ابزارها را روی یک دکل شخصیت کامل با استخوان های ثانویه اعمال می کنید و یک انیمیشن تست استرس را اجرا می کنید.
موضوعات شامل:
CAT چیست؟ li>
استفاده و ویرایش سکوهای از پیش تعیین شده li>
جابجایی محورهای استخوان li>
استفاده از ابزار کنترل CAT
کار با خارها li>
افزودن اندام به یک شخصیت li>
کار با لایه های تنظیم و حرکت li>
متحرک سازی با سیستم محوری پا li>
ساخت یک دکل شروع تا پایان با CAT
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
کار با پرونده های تمرینی
Working with the exercise files
آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
What you should know before watching this course
تنظیم ساختار پروژه 3ds Max
Setting up the 3ds Max project structure
1. معرفی جعبه ابزار انیمیشن شخصیت (CAT)
1. Introducing the Character Animation Toolkit (CAT)
CAT چیست؟
What is CAT?
یافتن ویژگی های CAT در رابط کاربری 3ds Max
Locating CAT features in the 3ds Max user interface
2. ابزارهای Quick Rigging
2. The Fast Rigging Tools
با استفاده از دکل های از پیش تعیین شده
Using the preset rigs
سازماندهی دکل با استفاده از نام ها و رنگ های سفارشی
Organizing a rig using custom names and colors
ویرایش سکوهای از پیش تعیین شده
Editing the preset rigs
کاوش در لیست اصلاح 3ds Max
Exploring the 3ds Max Modifier List
بازگرداندن محورهای استخوانی
Repositioning bone pivots
با استفاده از gizmos کنترل
Using control gizmos
3. ابزار Rigging Custom
3. The Custom Rigging Tools
درک مراکز
Understanding hubs
اضافه کردن پاها به دکل
Adding legs to a rig
کار با ستون فقرات
Working with spines
اضافه کردن اندام
Adding limbs
اضافه کردن استخوان های اضافی به سر
Adding extra bones to the head
اضافه کردن انگشتان پا و دم
Adding toes and tails
4- کار با سیستم های عضلانی
4. Working with the Muscle Systems
رشته ماهیچه چیست؟
What is a muscle strand?
با استفاده از رشته ماهیچه بر روی دکل
Using a muscle strand on a rig
عضله CAT چیست؟
What is a CAT muscle?
قرار دادن عضله CAT برای کار کردن
Putting a CAT muscle to work
5. لایه های انیمیشن توضیح داده شده است
5. Animation Layers Explained
درک حالت های تنظیم و انیمیشن
Understanding the Setup and Animation modes
کاوش در لایه مطلق
Exploring the Absolute layer
توضیح لایه های تنظیم
Explaining adjustment layers
کاوش در لایه CATMotion
Exploring the CATMotion layer
6. گردش کار انیمیشن
6. The Animation Workflow
کار با توپی دست و پا
Working with the hand and foot hubs
کاوش در سیستم محوری پا
Exploring the foot pivot system
کاوش در صفحه نمایش CAT در نمای مسیر
Exploring the CAT display inside track view
با استفاده از سیستم IK / FK
Using the IK/FK system
7. کار با حرکت
7. Working with Motion
کاوشگر ویرایشگر CATMotion
Exploring the CATMotion Editor
حرکت سفارشی
Customizing motion
حرکت کارگردانی
Directing motion
حرکت زمینی
Grounding motion
8. قرار دادن همه با هم
8. Putting It All Together
ساخت دکل: بدنه تحتانی
Building a rig: The lower body
ساخت دکل: بدنه فوقانی
Building a rig: The upper body
استفاده مناسب از استخوان های ثانویه
Making good use of secondary bones
ایجاد یک پاس پوست خشن
Creating a rough skin pass
ایجاد انیمیشن تست استرس
Creating a stress-test animation
جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.
جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.
در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.
نمایش نظرات