آموزش SharePoint 2010 Administrator Ramp-Up - قسمت 5

SharePoint 2010 Administrator Ramp-Up - Part 5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: برنامه های سرویس - جستجو و مدیریت متادیتا - نحوه پیکربندی سرویس جستجو و سرویس ابرداده مدیریت شده در شیرپوینت 2010 را بیاموزید. این دوره به شما می آموزد که چگونه سرویس جستجو و سرویس ابرداده مدیریت شده را در شیرپوینت 2010 پیکربندی کنید. با معماری آن آشنا خواهید شد. سرویس جستجوی شیرپوینت و مقایسه آن با جستجوی سریع شیرپوینت. همچنین سایر موضوعات مرتبط با جستجو مانند نحوه پیکربندی منابع محتوا، محدوده جستجو و صفحات بخش وب با استفاده از بخش های وب جستجوی استاندارد را خواهید آموخت. این دوره همچنین به شما نحوه پیکربندی و استفاده از ویژگی های ارائه شده توسط سرویس ابرداده مدیریت شده مانند مجموعه اصطلاحات و همگام سازی نوع محتوا را می آموزد.

سرفصل ها و درس ها

پیکربندی جستجو در شیرپوینت سرور 2010 Configuring Search in SharePoint Server 2010

  • معرفی Introduction

  • معماری جستجوی شیرپوینت SharePoint Search Architecture

  • پیکربندی منبع محتوا Configuring a Content Source

  • جستجوی تجربه کاربری Search User Experience

  • تجربه جستجو Search Experience

  • پیکربندی برنامه سرویس جستجو Search Service Application Configuration

  • مدیریت جستجو Search Administration

  • سرور جستجوی سریع FAST Search Server

پیکربندی سرویس ابرداده مدیریت شده Configuring the Managed Metadata Service

  • معرفی Introduction

  • مدیریت محتوای سازمانی Enterprise Content Management

  • کار با ابرداده مدیریت شده Working with Managed Metadata

  • طبقه بندی های ابرداده مدیریت شده Managed Metadata & Taxonomies

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش SharePoint 2010 Administrator Ramp-Up - قسمت 5
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 29m
12
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
23 شهریور 1391 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
37
از 5
دارد
دارد
دارد
Ted Pattison

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ted Pattison Ted Pattison

تد پتیسون نویسنده، مدرس و یکی از بنیانگذاران Critical Path Training (http:www.criticalpathtraining.comInstructorsPagesTedPattison.aspx)، شرکتی است که به آموزش فناوری های شیرپوینت اختصاص دارد. در پنج سال گذشته تد با گروه توسعه دهندگان پلتفرم Evangelism مایکروسافت در تحقیق و نوشتن مطالب آموزشی شیرپوینت برای کاربران اولیه کار کرده است. تد کار با شیرپوینت 2010 را در آگوست 2008 آغاز کرد و از آن زمان تا کنون یک سری کلاس های آموزشی 5 روزه را رهبری کرده است که در آن به صدها توسعه دهنده حرفه ای آموزش داده است که چگونه با استفاده از پلتفرم شیرپوینت 2010 راه حل های تجاری سفارشی را شروع کنند.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.