آموزش تفکر طراحی: اجرای فرایند

Design Thinking: Implementing the Process

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: شما یا شخصی در زنجیره مدیریت خود فکر می کنید که تفکر طراحی پاسخی برای همه مشکلات شماست. این شما هستید که باید آن را در شرکت خود کار کنید.

در این دوره ، یاد بگیرید که در راه اندازی یک تمرین تفکر طراحی برای شروع یک پروژه یا زیر پروژه جدید ، چه مشکلی وجود دارد. نکاتی را برای جمع آوری تیم خود ، از جمله نحوه تعیین اینکه چه کسی باید از سراسر سازمان شما درگیر شود ، دریافت کنید. کشف کنید که برای تعریف فضای مسئله ، چه فعالیت هایی را باید انجام دهید ، اهداف را تعیین کنید ، از راه حل ایده بگیرید ، آن راه حل را با نمونه اولیه آزمایش کنید و سپس اجرای خود را برنامه ریزی کنید. بعلاوه ، در مورد برخی از مسائل رایج که می تواند مانع برگزاری یک جلسه موفقیت آمیز در طراحی شود ، و همچنین تله هایی که مردم هنگام انجام این کار برای اولین بار در آن سقوط می کنند ، بیاموزید.

همراه با یک پروژه مثال که فرآیند تفکر طراحی را طی می کند. در طول مسیر ، تیم توسعه را ببینید که از تفکر طراحی استفاده می کند تا ایده های جدید را به یک مفهوم قابل آزمایش و یک محصول کامل تبدیل کند.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • استفاده از تفکر طراحی Applying design thinking

  • تمرکز بر حل مشکلات کاربر The focus of solving user problems

1. جمع آوری یک تیم 1. Assembling a Team

  • چه کسی باید درگیر شود؟ Who should be involved?

  • برای حضور و شرکت در آن تعهد بگیرید Get commitment to attend and participate

  • مکانی پیدا کنید و وسایل را جمع کنید Find a location and gather supplies

2. یافتن مسئله مناسب برای حل 2. Finding the Right Problem to Solve

  • نقاط درد را مشخص کنید: کاربران واقعی را تماشا کنید Identify the pain points: Watch real users

  • نقشه برداری را تجربه کنید: سفر مشتری را نشان دهید Experience mapping: Show the customer journey

  • استخراج نقاط درد Extracting the pain points

  • درد به اهداف اشاره می کند Pain points to goals

3. ارائه ایده های خوب 3. Coming Up with Good Ideas

  • شخصیت ها: ایده ای که همه می توانند پشت سر بگذارند Personas: An idea everyone can get behind

  • ایده اول خود را نسازید: ایده بگیرید Don't build your first idea: Ideate

  • سناریوها: ایده شما چگونه استفاده می شود Scenarios: How will your idea be used

4- ایده های خود را با مشتریان واقعی آزمایش کنید 4. Testing Your Ideas with Real Customers

  • نمونه های اولیه کاغذ: سریعترین راه برای آزمایش ایده های خود Paper prototypes: The fastest way to test your ideas

  • تست قابلیت استفاده: نمونه های اولیه خود را به مشتریان نشان دهید Usability testing: Show your prototypes to customers

  • تکرار: بر اساس آنچه یاد می گیرید تغییراتی ایجاد کنید Iterate: Make changes based on what you learn

5. برنامه ریزی کار توسعه خود را 5. Planning Your Development Work

  • برنامه ریزی حلقه مفقوده است Planning is the missing link

  • ایجاد نقشه داستانی Creating a story map

  • حداقل محصول قابل استفاده Minimum usable product

6. آنچه تفکر طراحی به شما می دهد 6. What Design Thinking Gives You

  • تفکر طراحی یک روند جادویی نیست Design thinking isn't a magic process

  • تفکر طراحی فقط برای آژانس های طراحی نیست Design thinking isn't just for design agencies

  • تفکر طراحی به شما اعتماد به نفس می دهد Design thinking gives you confidence

نتیجه Conclusion

  • منابع اضافی برای پشتیبانی از روند تفکر طراحی شما Additional resources to support your design thinking process

نمایش نظرات

آموزش تفکر طراحی: اجرای فرایند
جزییات دوره
46m 23s
22
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
582
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Chris Nodder
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Nodder Chris Nodder

پژوهشگر کاربر ، متخصص طراحی تعامل ، نویسنده Chris Nodder یک محقق کاربری ، شیطان UX ، متخصص طراحی تعامل و نویسنده کتاب Evil by Design است.

Chris یک کاربر کاربری و یک متخصص طراحی تعامل است. وی بنیانگذار Chris Nodder Consulting LLC است ، یک شرکت تجربه کاربری چابک که به سازمانهای بزرگ و شرکتهای نوپا کمک می کند تا محصولی را تولید کنند که کاربران عشق. وی پیش از این مدیر گروه Nielsen Norman و یک محقق ارشد کاربر در مایکروسافت بود. او دارای یک م.س. در تعامل رایانه ای انسان و یک B.S در روانشناسی.

کریس از گسترش کلمه طراحی کاربر محور لذت می برد. جدا از کار مربیگری مشتری های Fortune 500 ، او در کنفرانس های سراسر جهان موضوعات مربوط به تجربه کاربر را ارائه داده است. او درمورد QuestionableMethods.com در مورد روشهای تحقیق و تجربه کاربر چابک می نویسد و نویسنده Evil By Design ، کتابی که توصیف کننده روشهای اقناعی شرکتها برای جلب ماست. در وب سایت همراه آن ، evilbydesign.info شرکت کنید.