آموزش 3ds Max: ماده ای برای V-Ray

3ds Max: Substance to V-Ray

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: نحوه استفاده از مجموعه ابزارهای مبتنی بر مواد را از Allegorithmic با V-Ray در 3ds Max کشف کنید. در این دوره ، نیازها و گزینه های مختلف گردش کار را که هنگام استفاده از برنامه های Substance Designer ، Substance Painter و Bitmap2Material با 3ds Max و V-Ray در دسترس هستند ، کشف کنید. برایان بردلی توضیح می دهد که ابزارهای مبتنی بر مواد چیست و نحوه استفاده از آنها با برنامه 3ds Max. وی همچنین نحوه ایجاد مواد از دارایی های عکاسی ، نحوه کار با مواد و نقشه های Substance Designer و نحوه صادرات نقشه ها از Substance Painter را نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • مواد چیستند و چرا باید از آنها استفاده کنیم؟
  • انتخاب حالت گردش کار ماده
  • استفاده از Bitmap2Material در داخل 3ds Max
  • بارگیری گره Bitmap2Material در 3ds Max
  • ساختن مطالب خود
  • کار با مواد سازنده طراح مواد
  • کار با نقشه های Substance Designer
  • صادر کردن انواع نقشه
  • صادرات نقشه ها از Substance Painter

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • کار با یک پوشه پروژه 3ds Max Working with a 3ds Max project folder

  • یادداشت در مورد تنظیمات گاما A note on gamma settings

  • محیط های HDRI HDRI environments

  • تنظیم صحنه Scene setup

1. مرور اجمالی ابزارهای مبتنی بر مواد 1. Overview of Substance Based Tools

  • مواد چیست و چرا باید از آنها استفاده کنیم؟ What are substances and why should we use them?

  • ابزار ابزار The substance toolset

  • حالت کار مواد خود را انتخاب کنید Choosing your substance workflow mode

  • استفاده از پرونده های ماده در 3ds Max 2014 تا 2018 Using substance files in 3ds Max 2014 to 2018

2. استفاده از Bitmap2Material در 3ds Max 2. Using Bitmap2Material inside 3ds Max

  • گره Bitmap2Material را در 3ds Max بارگذاری کنید Loading the Bitmap2Material node into 3ds Max

  • ساختن مواد خود Building your material

  • مبادله ورودی bitmap Swapping out the bitmap input

  • ایجاد فایلهای خروجی bitmap Creating bitmap output files

3. کار با مواد از طراح مواد 3. Working with Substances from Substance Designer

  • مروری بر مطالب شما Overview of your material

  • تبدیل براق مشخصات فلز خشن به V-ray Metal rough to V-Ray spec gloss conversion

  • صادرات یک ماده از طراح Exporting a substance from Designer

  • استفاده از این ماده با 3ds Max و V-Ray Using the substance with 3ds Max and V-Ray

  • بهبود نتایج ماده شما Improving your substance results

  • افزودن ماده ای با استفاده از گره های Max Augmenting a substance using Max nodes

  • یک ترفند نهایی One final tweak

  • یک تعجب خوب کمی A nice little surprise

4. کار با نقشه ها از طراح مواد 4. Working with Maps from Substance Designer

  • انواع نقشه را صادر می کنید Exporting the map types

  • استفاده از نقشه های خاص / براق 16 بیتی در V-Ray Using the 16-bit spec/gloss maps in V-Ray

  • استفاده از نقشه های 8 بیتی فلزی / خشن در V-Ray Using the 8-bit metal/rough maps in V-Ray

  • تنظیم یک خروجی سفارشی Setting up a custom output

5. صادرات نقشه ها از Substance Painter 5. Exporting Maps from Substance Painter

  • مروری بر مطالب شما Overview of your material

  • انواع نقشه های خود را صادر می کنید Exporting your map types

  • صادرات پرونده های PSD Exporting PSD files

  • استفاده از JPEG در V-Ray Using the JPEGs in V-Ray

  • استفاده از PSD مسطح در V-Ray Using the flattened PSD in V-Ray

  • ایجاد چمن با VRayFur Creating the grass with VRayFur

  • تنظیمات ارائه نهایی Final render settings

نتیجه Conclusion

  • بعد چی؟ What's next?

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max: ماده ای برای V-Ray
جزییات دوره
1h 56m
35
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
13,391
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.