آموزش استراتژی های مخلوط کن برای مدل سازی و بافت

Blender Strategies for Modeling and Texturing

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

آیا تازه در Blender شروع کرده اید و در کنار هم قرار دادن تمام قطعات برای ایجاد یک صحنه تمام شده مشکل دارید؟ آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک رندر واقع گرایانه از ابتدا تا انتها ایجاد کنید؟ چگونه به یک پروژه پیچیده نزدیک شویم؟ و همچنین برخی از استراتژی ها و نکات را در این راه بیاموزید؟

این دوره شما را در تمام مراحل ایجاد یک صحنه در بلندر، از اولین چند ضلعی تا رندر نهایی، راهنمایی می کند. و همانطور که پیش می رویم، فرآیندهای فکری و گردش کار خود را توضیح خواهم داد تا بتوانید این تکنیک ها را با پروژه های خود بکار بگیرید و تطبیق دهید. شما به تمام فایل‌های پروژه برای دوره، از جمله فایل‌های Blender Scene، تصاویر مرجع، و بافت‌ها دسترسی خواهید داشت. به شما این امکان را می دهد که فایل های Blender را در هر مرحله بررسی کنید و با سرعت خود دنبال کنید.

برای پروژه خود ما یک توستر Dualit ایجاد خواهیم کرد. با استفاده از تصاویر مرجع، ابزارهای مدل سازی Blender و اصلاح کننده های آن. ما در مورد Pivot Points و Normals صحبت خواهیم کرد و مشکلات هندسی را برطرف خواهیم کرد. ما از Blender's Shader Editor برای ایجاد متریال و بافت استفاده می کنیم. با نقشه های جابجایی و نقشه های گرانج آشنا خواهید شد. و در پایان یک تصویر HDR برای نور و انعکاس تنظیم می کنیم، عمق میدان خود را تنظیم می کنیم و تصویر نهایی را ارائه می دهیم.

بنابراین به من بپیوندید تا استراتژی‌های بلندر برای مدل‌سازی و بافت‌سازی را بررسی کنیم.

برای پروژه کلاس می‌توانید هر شیئی را که دوست دارید ایجاد کنید. می توانید از تصاویر مرجع خود برای وارد کردن به بلندر استفاده کنید. اما اگر این اولین تلاش شما برای ایجاد یک شی واقع گرایانه در Blender است، پیشنهاد می کنم تصاویر ارائه شده را دنبال کنید تا پروژه شما شبیه پروژه من باشد. سپس این فرآیند را دوباره با صحنه خود امتحان کنید.

پروژه کلاس خود را در این مراحل آسان تکمیل کنید:

  1. از طریق یک درس ویدیویی تماشا کنید
  2. روند نشان داده شده در ویدیو را تکرار کنید (و کار خود را ذخیره کنید)
  3. به ویدیوی بعدی بروید
  4. وقتی دوره را کامل کردید، صحنه رندر شده خود را در پروژه کلاس خود پست کنید

اگرچه این یک دوره استثنایی طولانی نیست، فرآیند مدل‌سازی و ارائه یک شیء سه‌بعدی مراحل زیادی دارد. اما هرچه بیشتر این کار را انجام دهید، سریعتر و آسان تر می شود.

و با خیال راحت تصاویر و اسکرین شات های پیشرفت خود را در حین حرکت ارسال کنید. دیدن کار شما می تواند برای دیگران الهام بخش باشد.

از آن لذت ببرید! من مشتاقانه منتظر دیدن پروژه تمام شده شما هستم! :)


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • تنظیم عمق میدان Adjusting Depth of Field

  • پشته اصلاح کننده بلندر Blender's Modifier Stack

  • اصلاح کننده بولی The Boolean Modifier

  • رفع مشکلات هندسه Fixing Geometry Issues

  • Subdivision Surface Modifier The Subdivision Surface Modifier

  • با استفاده از نقشه جابجایی Using a Displacement Map

  • اضافه کردن بافت های تصویری Adding Image Textures

  • اتمام مدلسازی Finishing the Modeling

  • اتمام بافت Finishing the Texturing

  • مسدود کردن در اشکال اصلی Blocking in the Basic Shapes

  • مسائل هندسه Geometry Issues

  • نرمال ها و اصلاح کننده آرایه Normals and the Array Modifier

  • مواد بیشتر و نقشه برداری UV More Materials and UV Mapping

  • نقاط محوری و مکان نما سه بعدی Pivot Points and the 3D Cursor

  • افزودن جزئیات داخلی Adding Internal Details

  • مقدمه Introduction

  • نتیجه Conclusion

  • افزودن جزئیات خارجی Adding External Details

  • تنظیم نورپردازی Adjusting the Lighting

  • افزودن مواد Adding Materials

  • تنظیم مقیاس و استفاده از HDRI Setting Scale and Using an HDRI

  • ابزار Bevel and Spin Tools The Bevel and Spin Tools

  • اضافه کردن گرانج و رندر Adding Grunge and Rendering

نمایش نظرات

آموزش استراتژی های مخلوط کن برای مدل سازی و بافت
جزییات دوره
3h 2m
23
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
31
از 5
دارد
دارد
دارد
Darrin Lile
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Darrin Lile Darrin Lile

مدرس معتبر Blender Foundation