در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک نمونه کاغذی از یک برنامه تلفن همراه برای آزمایش قابلیت استفاده در مراحل اولیه بسازید. آزمایش نمونههای اولیه کاغذ میتواند با رفع مشکلات زودهنگام، قبل از ایجاد مجدد طرح به صورت دیجیتالی در برنامههایی مانند Sketch یا Figma، در زمان در فرآیند طراحی صرفهجویی کند. به این موارد خواهیم پرداخت:
برخی از دانش عمومی UX و فرآیند طراحی مفید است، اما برای این کلاس ضروری نیست. من اطلاعات پس زمینه ای را که تا مرحله نمونه سازی کاغذ به آن نیاز دارید ارائه خواهم کرد.
پروژه کلاس: ساخت نمونه اولیه کاغذی
برای این پروژه کلاسی، یک نمونه کاغذی از یک برنامه تلفن همراه خواهید ساخت. مراحل پروژه عبارتند از:
1. یک الگوی دستگاه آماده کنید.
2. صفحه ها را بکشید.
3. کمی رنگ اضافه کنید!
4. چند تکه کوچکتر بسازید تا روی آن قرار دهید.
5. جریان خاموش کردن صفحه نمایش را تمرین کنید
من شما را از طریق این فرآیند برای برنامهای راهنمایی میکنم که به کاربران اجازه میدهد برای نمایشهای تلویزیونی و فیلمها در پلتفرمهای پخش مختلف نظرات بخوانند و بنویسند. من برنامه را برای این کلاس ساختم، اما اگر احساس خلاقیت بیشتری دارید، می توانید ایده خود را دنبال کنید!
محصول نهایی یک نمونه اولیه کاغذی خواهد بود که میتوانید در مراحل اولیه فرآیند طراحی با کاربران آزمایش کنید. می توانید نمونه اولیه من را در منابع ارائه شده مشاهده کنید. من نمی توانم منتظر بمانم تا پروژه های شما را در گالری ببینم!
طراح UX | سیاتل، WA
سلام، من مدی هستم. من یک طراح UX مستقر در سیاتل هستم و علاقه زیادی به طراحی متفکرانه و کاربر محور دارم.
در 15 سال کلاسیک خود. آموزش باله، خواندن و گفتن داستان را از طریق زبان بدن و حرکت یاد گرفتم. این روزها بیشتر از کلمات استفاده میکنم، اما دوست دارم در مورد روشهای مختلف برای انتقال معنا و زمینه از طریق ابزارهای غیرکلامی خلاقانه فکر کنم. باریستا، مربی، مدیر و صندوقدار، که همگی نیاز به همدلی و درک زیادی دارند. در این نقشها، تجربهای را که مشتری ارائه میدادم بر اساس بازخورد درک شده طراحی و تکرار کردم.
اشتیاق همیشگی من به مردم، هنر، طراحی، علم و فناوری باعث شد UX، و من برای ادامه یادگیری و رشد در طول حرفه ام هیجان زده هستم.
نمایش نظرات