آموزش نوع جنبشی در افترافکت #001

Kinetic Type in After Effects #001

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

به "تسلط بر انیمیشن نوع جنبشی در افترافکت" خوش آمدید!

آیا آماده هستید تا به دنیای هیجان انگیز موشن گرافیک شیرجه بزنید و مهارت های طراحی خود را به سطح بعدی ببرید؟ به من بپیوندید، مارکوس، طراح ارشد موشن گرافیک با بیش از یک دهه تجربه، زیرا من شما را در فرآیند ایجاد انیمیشن های پویا از نوع جنبشی که مجذوب و درگیر هستند راهنمایی می کنم.

در این کلاس جامع، یاد خواهید گرفت:

  • تنظیم سند و انتخاب تایپ‌فیس: با آماده‌سازی آرت‌بورد خود در Adobe Illustrator، شروع کنید، و کلمه و فونت مناسب را برای طراحی نوع جنبشی خود انتخاب کنید.
  • طراحی و آماده سازی برای انیمیشن: یک شبکه ساختار یافته ایجاد کنید، عناصر طراحی خود را کاملاً تراز کنید و فایل Illustrator خود را برای انیمیشن بدون درز در افتر افکت آماده کنید.
  • متحرک سازی در افتر افکت: فایل Illustrator خود را به افتر افکت وارد کنید، ترکیب خود را تنظیم کنید و با استفاده از اشیاء پوچ و عبارات قدرتمند، حرکت پویا ایجاد کنید. اگر در عبارات تازه کار هستید نگران نباشید. من شما را در هر مرحله راهنمایی می کنم.
  • افزودن نکات تکمیلی: جلوه های اضافی مانند Echo را برای مسیرهای شیک و CC Reptile برای کاشی کاری خلاقانه آزمایش کنید. بیاموزید که چگونه انیمیشن نهایی خود را در قالب های مختلف صادر کنید، از جمله MP4 و GIF.

در سرتاسر کلاس، تکنیک‌ها و اسکریپت‌های گردش کار مورد علاقه‌ام را به اشتراک می‌گذارم تا به شما کمک کنم سریع‌تر و کارآمدتر کار کنید. همچنین منابع مفیدی از جمله یک اسکریپت سازنده راهنما برای ساده‌سازی فرآیند طراحی خود دریافت خواهید کرد.

در پایان این کلاس، مهارت ایجاد انیمیشن‌های جنبشی خیره‌کننده و اعتماد به نفس برای کشف فرصت‌های خلاقانه جدید در گرافیک متحرک را خواهید داشت. چه مبتدی باشید و چه به دنبال افزایش مهارت های خود باشید، این کلاس برای ارائه بینش های ارزشمند و تجربه عملی طراحی شده است.

در این سفر خلاقانه به من بپیوندید و بیایید انیمیشن های نوع جنبشی شما را زنده کنیم. من نمی توانم صبر کنم تا شما را در اولین درس ببینم!


//بیان مورد استفاده در تمرین

var targetLayer = thisComp.layer("lookAtMe");

var targetPosition;

if(targetLayer){targetPosition = targetLayer.transform.position;}

else {targetPosition = [0,0];}

var myPosition = thisLayer.transform.position;

var deltaX = targetPosition[0] - myPosition[0]؛

var deltaY = targetPosition[1] - myPosition[1];

var angleRadians = Math.atan2(deltaY,deltaX)؛

var angleDegrees = radiansToDegrees(angleRadians)؛

angleDegrees;





سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • درس 05 - انیمیشن و فریم کلیدی Lesson 05 - Animation & Keyframing

  • درس 01 - تنظیم سند Lesson 01 - Document Setup

  • درس 06 - آزمایش های حرکتی و صادرات نهایی Lesson 06 - Motion Experiments and Final Export

  • درس 04 - بیان برای سیستم حرکت Lesson 04 - Expression for Motion System

  • نوع جنبشی - تریلر کلاس Kinetic Type - Class Trailer

  • درس 02 - طراحی و آماده سازی فایل برای حرکت Lesson 02 - Design & File Prep for Motion

  • درس 03 - شروع تنظیم حرکت و ترکیب Lesson 03 - Starting Motion & Composition Setup

  • درس 07 - نتیجه گیری کلاس Lesson 07 - Class Conclusion

نمایش نظرات

آموزش نوع جنبشی در افترافکت #001
جزییات دوره
25m
8
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
6
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Marcos Silva
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Marcos Silva Marcos Silva

طراح و انیماتور

سلام! من مارکوس هستم و یک طراح/انیماتور مستقر در لندن، بریتانیا هستم.