لطفا جهت پرداخت (ورود به درگاه بانک) فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش برنامه نویسی شی گرا در جاوا SE 17
Object-oriented Programming in Java SE 17
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
شما با اصول اولیه جاوا، مانند متغیرها، متدها و حلقه ها آشنا هستید. اکنون زمان آن است که بازی جاوا خود را ارتقا دهید. این دوره به شما می آموزد که با اشیاء و کلاس ها کار کنید، از مفاهیم مهمی مانند کپسولاسیون، وراثت و چندشکلی استفاده کنید. جاوا یک زبان شی گرا است. اگر با این مفهوم تازه کار هستید، ممکن است تعجب کنید که این مفهوم چیست. از سوی دیگر، اگر از قبل با برنامه نویسی شی گرا آشنا هستید، ممکن است تعجب کنید که چگونه آن مفاهیم را در جاوا اعمال کنید. این آموزش جواب دارد. در این دوره، برنامه نویسی شی گرا در جاوا SE 17، کار با مهم ترین موجودات در جاوا را یاد خواهید گرفت: اشیا و کلاس ها. ابتدا، یاد خواهید گرفت که چگونه با ارجاعات شی کار کنید و از اشتباهات رایج تازه کار اجتناب کنید. در مرحله بعد، نحوه تعریف کلاس های خود را خواهید دید و رابط آنها را با کپسوله سازی تنظیم می کنید. در نهایت، شما با دو ابزار قدرت آشنا خواهید شد: وراثت و چند شکلی. در طول مسیر، با ویژگیهای ضروری جاوا مانند رابطها آشنا میشوید، و حتی چند نکته طراحی را دریافت خواهید کرد. در پایان این دوره، به اندازه کافی برنامه نویسی شی گرا برای مقابله با پروژه های جاوای واقعی خواهید دانست. وقت آن است که بازی جاوا خود را ارتقا دهید!
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
رویکرد برنامه نویسی شی گرا
Approaching Object-oriented Programming
به OOP خوش آمدید
Welcome to OOP
OOP در 6 دقیقه
OOP in 6 Minutes
بحث شی گرا
The Object-oriented Debate
مکانیک و طراحی
Mechanics and Design
داخل این آموزش
Inside This Training
کار با اشیا
Working with Objects
استفاده از اشیاء
Using Objects
اشیاء زیر کاپوت
Objects Under the Hood
اطلاعات بیشتر درباره مراجع
More About References
مرجع پوچ ترسناک
The Dreaded Null Reference
نام مستعار اشیاء
Aliasing Objects
عبور اجسام
Passing Objects
هویت و برابری
Identity and Equality
بررسی هویت و برابری
Reviewing Identity and Equality
معنی ثابت ها
The Meaning of Constants
اتوباکسینگ
Autoboxing
خلاصه کردن این ماژول
Recapping This Module
تعریف کلاس های خود
Defining Your Own Classes
تعریف کلاس
Defining a Class
اعلام یک فیلد
Declaring a Field
تعریف یک روش
Defining a Method
یک داستان توسعه
A Development Story
افزودن امکانات به کلاس
Adding Features to the Class
Null Strikes Again
Null Strikes Again
مقداردهی اولیه فیلدها
Initializing Fields
سازندگان
Constructors
فیلدهای نهایی
Final Fields
اطلاعات بیشتر درباره سازندگان
More About Constructors
در مورد Destructors چطور؟
What About Destructors?
رکن اول
The First Pillar
خلاصه کردن این ماژول
Recapping This Module
پنهان کردن اطلاعات
Hiding Information
دسترسی به اصلاح کننده ها
Access Modifiers
نگاهی به کد ما
A Look Back at Our Code
به تعویق انداختن زنگ هشدار
Snoozing the Alarm
اجرای Snoozing
Implementing Snoozing
تست Snoozing
Testing the Snoozing
کد ما آن را قطع نمی کند
Our Code Doesn't Cut It
دلیلی برای کنترل دسترسی
A Reason to Control Access
رابط و پیاده سازی
Interface and Implementation
فیلدها در مقابل خواص
Fields vs. Properties
رکن دوم
The Second Pillar
خلاصه کردن این ماژول
Recapping This Module
طراحی با Abstraction و Encapsulation
Designing with Abstraction and Encapsulation
طراحی در مورد چیست
What Design Is About
گذر از مشکل به کد
Getting from Problem to Code
چند دستورالعمل
A Few Guidelines
ارث بردن از یک طبقه دیگر
Inheriting from Another Class
نوع دیگری از زنگ هشدار
Another Kind of Alarm
زیر طبقه بندی زنگ هشدار
Subclassing the Alarm
سوپرکلاس ها و سازندگان
Superclasses and Constructors
روشهای لغو
Overriding Methods
کپسولاسیون با وراثت ملاقات می کند
Encapsulation Meets Inheritance
تست زیر کلاس
Testing the Subclass
پاکسازی زیر کلاس
Cleaning Up the Subclass
سلسله مراتب ریشه دار
The Singly Rooted Hierarchy
"نهایی" ضربه می زند
"final" Strikes Back
کلاس های مهر و موم شده
Sealed Classes
به پایان رساندن ارث
Wrapping up Inheritance
آشنایی با چند شکلی
Understanding Polymorphism
رابطه "Is-a".
The "Is-a" Relationship
قرار دادن "Is-a" در آزمون
Putting "Is-a" to the Test
به روز رسانی
Upcasting
چند شکلی را وارد کنید
Enter Polymorphism
نوشتن کد قابل توسعه
Writing Extensible Code
چند شکلی همه جا است
Polymorphism Is Everywhere
پایین انداختن
Downcasting
بسته بندی چند شکلی
Wrapping up Polymorphism
صحبت با رابط ها
Talking to Interfaces
بینشی در مورد هشدارها
An Insight Into Alarms
چکیده رفتن
Going Abstract
سردرد سلسله مراتبی
Hierarchy Headache
ایفای نقش های متعدد
Playing Multiple Roles
رابط ها محدود هستند
Interfaces Are Constrained
جمع بندی این ماژول
Wrapping Up this Module
طراحی با وراثت و چند شکلی
Designing with Inheritance and Polymorphism
بحث طراحی بیشتر
More Design Talk
ارث در مورد Upcasting است
Inheritance Is About Upcasting
انواع را بررسی نکنید
Don't Check for Types
بسته بندی آن
Wrapping It Up
با استفاده از کلمه کلیدی ثابت
Using the static Keyword
اعضای ثابت
Static Members
اختلاط استاتیک و غیر استاتیک
Mixing Static and Non-static
متغیرهای جهانی و ثابت های جهانی
Global Variables and Global Constants
روش های بیشتر برای استفاده از "استاتیک"
More Ways to Use "static"
مراقب اعضای ثابت باشید
Beware Static Members
پایان دادن به این آموزش
Wrapping up This Training
چند چیز که ما نادیده گرفتیم
A Few Things We Skipped
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
پائولو پروروتا نویسنده "یادگیری ماشین برنامه نویسی" و "یاقوت متا برنامه ریزی" است. او صدها مقاله ، سخنرانی کنفرانس و سخنرانی های آموزشی زیر کمرش دارد. وی نرم افزاری را در حوزه هایی از خودرو تا مراقبت های بهداشتی ، وب سایت های مقیاس بزرگ و بازی های رایانه ای توسعه داد.
نمایش نظرات