آموزش بافت یک انسان واقعی واقعی با استفاده از ZBrush

Texturing a Photorealistic Human Using ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush، یاد خواهیم گرفت که چگونه می توان از ZBrush برای بافت بدون زحمت یک شخصیت انسانی با استفاده از مراجع عکاسی استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر. در این آموزش ZBrush، ما یاد می گیریم که چگونه ZBrush می تواند برای بافت بدون دردسر یک شخصیت انسانی با استفاده از مراجع عکاسی استفاده شود. در طی این آموزش، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از ZBrush به راحتی بافت های بدون درز و بدون اعوجاج برای شخصیت های پیچیده ایجاد کنیم. به طور سنتی، استفاده از مجموعه ای از مراجع عکاسی برای ایجاد بافت های یکپارچه برای شخصیت های سه بعدی ما، فرآیندی دشوار و وقت گیر بوده است. با این حال، ZBrush دارای چندین ویژگی است که به ما امکان می دهد بافت های پیچیده و مبتنی بر UV را تنها با چند کلیک ماوس ایجاد کنیم. ما از ZBrush Projection Master استفاده می کنیم تا تصاویر مرجع عکاسی خود را به سرعت تاب دهیم تا کاملاً با شخصیت سه بعدی ما مطابقت داشته باشد و تصاویر مرجع را روی شبکه نمایش دهیم. پس از ایجاد بافت‌های ما، هر گونه درز بافت را اصلاح می‌کنیم و در نتیجه یک بافت واحد از چندین تصویر مرجع عکاسی ایجاد می‌شود. از طریق آموزش، خواهیم دید که چگونه ZBrush می تواند برای کارهای بسیار بیشتر از مجسمه سازی سه بعدی استفاده شود. با استفاده از ZBrush به عنوان یک برنامه بافت، ما قادر خواهیم بود بافت های پیچیده و مبتنی بر UV را با تلاش بسیار کمی ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

بافت یک انسان واقعی واقعی با استفاده از ZBrush Texturing a Photorealistic Human Using ZBrush

  • آماده سازی صحنه ZBrush برای پروجکشن تصویر Preparing ZBrush Scene for Image Projection

  • استفاده از Projection Master برای ایجاد بافت جلوی صورت Using Projection Master to Create Front Facial Texture

  • طرح ریزی بافت برای نمای جانبی شخصیت Projecting Textures for the Character's Side View

  • استفاده از فتوشاپ برای ترکیب چندین بافت پیش بینی شده Using Photoshop to Blend Multiple Projected Textures

نمایش نظرات

آموزش بافت یک انسان واقعی واقعی با استفاده از ZBrush
جزییات دوره
0h 35m
5
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.