این دوره برای طراحان داخلی ایجاد شده است، به ویژه برای کسانی که شروع کرده اند و به دنبال روش کار و چگونگی به دست آوردن فوتورئالیسم برای رندرهای خود هستند، مانند تمرین گام به گام بازسازی بخشی از یک پروژه داخلی واقعی، زندگی مدرن، با استفاده از 3ds Max و Vray.
این دوره به منظور شبیهسازی فرآیند کار یک طراح داخلی، از یک ترتیب پروژه واقعی پیروی میکند، سؤالات اصلی که معمولاً زمانی که طراحان داخلی قصد دارند واقعیگرایی در رندرهای خود را به دست آورند، ظاهر میشوند، تا حد امکان به جزئیات نزدیک میشوند تا اینکه چگونه ممکن است. آنها در رندرها در مقایسه با واقعیت، نحوه اعمال و چیدمان مواد نهایی واقعی در زندگی واقعی و نحوه شبیه سازی ما در تصاویرمان یکی از عوامل اصلی است که بر ظاهر رئالیسم تأثیر می گذارد که سعی می کنیم به دست آوریم، به همین دلیل است. عمدتاً بر روی افزایش جزئیات برای به دست آوردن فوتورئالیسم مورد نظر تمرکز خواهد کرد.
ابتدا، ما با مواد تکمیلی اصلی که تقریباً در هر پروژه داخلی وجود دارد، مانند کاشی ها، شروع می کنیم، ما تجزیه و تحلیل می کنیم که چگونه می توانیم تنظیمات آنها را تنظیم کنیم تا بتوانیم ظاهر کاشی های واقعی را بدست آوریم.
در مرحله بعد، پوشش کف مانند چوب و روش به دست آوردن ساختار چوب واقعی و برآمدگی و براقیت تصادفی را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد. از چوب نه تنها در کف ما استفاده می شود، بلکه از پانل های چوبی تزئینی و عناصر مرتبط با سبک مدرن نیز استفاده خواهیم کرد، برای مبلمان خود به آن تخته فیبر با چگالی متوسط یا آنچه ما تخته ام دی اف می نامیم نیاز داریم. ابتدا از طرح های خود برای مدل سازی با ابعاد دقیق آنها با استفاده از لبه های پخ استفاده می کنیم و این امر واقع گرایی آنها را افزایش می دهد و همچنین یاد می گیریم که چگونه تنظیمات مبلمان را تنظیم کنیم اگرچه استفاده از تنظیمات استاندارد بسیار آسان تر است، اما از تنظیمات پیشرفته برای شبیه سازی بیشتر استفاده خواهیم کرد. ظاهر واقعی آن ماده.
بعد از پایان کار با سطوح سختی که بیشتر در بخش ساخت و ساز پروژه داخلی رایج است، به روکش های نرم مانند پارچه ها می پردازیم، البته با پرده ها شروع می کنیم، آنها در هر فضای داخلی و به عنوان شخصی وجود دارند. گفت: "پرده ها اتاق را می پوشانند"، کل فضای داخلی را با لمس گرمی از راحتی خانه و همچنین پارچه های دیگری که در پروژه ما وجود دارد پر می کنند و تمرکز اصلی باید بر روی افزایش ظاهر واقعی آنها باشد تا بتوانیم به صورت بصری در رندرهای خود نشان دهیم که جلوه خانه گرم وجود دارد. معمولاً وقتی افراد مبتدی واقعگرایی خود را افزایش نمیدهند، تصاویر سرد و خام به نظر میرسند، نه اصلاحشده، اما هدف یک طراح داخلی این است که جلوه راحتی گرم خانه را ایجاد کند، مکانی که ما میخواهیم خود را در آن پیدا کنیم.
این کار را برای هر ماده ای، نه فقط برای پارچه، با آزمایش های ساده شروع می کنیم، جایی که ظاهر مواد را ارتقا می دهیم تا بتوانیم اصل اصلی را درک کنیم که چگونه تنظیم می کنیم و به آن ظاهر پیشرفته می رسیم ( تمام بافتها، مدلهای سهبعدی و موادی که در این صحنه استفاده میکنیم، پیوست خواهند شد).
برای مثال برای پارچهها، من یک کتابخانه پارچههای بدون درز حرفهای را که برای پروژههای داخلی خود استفاده میکنم وصل میکنم و شما میتوانید بسته به رنگهایی که برای آینده خاصی استفاده میکنید، هر بافتی را با همان ظاهر واقعی تغییر دهید و تنظیم کنید. پروژه.
البته ما نمی توانیم مبل خود را فراموش کنیم، ما از مواد مخملی استفاده می کنیم، ابتدا یک آزمایش برای ایجاد آن متریال پیشرفته ایجاد می کنیم، درک می کنیم که چگونه می توانیم جلوه ظاهر مخمل را کنترل کنیم، سپس آن را روی مدل خود اعمال می کنیم. پروژه ما و ما آن را به عنوان آخرین لمس برای به دست آوردن عمق مورد نظر برای اثر خود تنظیم می کنیم.
علاوه بر این، اگرچه بخشی از ساخت و ساز است و در فرآیند بازسازی واقعی در مراحل اول انجام می شود، ما سقف خود را مدل سازی می کنیم، در پایان مدل سازی می کنیم تا بتوانیم به راحتی در صحنه خود حرکت کنیم، از نقشه های آماده استفاده خواهیم کرد و ابعاد دقیق و ما برای این پروژه از مسیرهای نور مغناطیسی استفاده خواهیم کرد. به هر حال، نور، نیمی از رئالیسم در تصاویر ما است.
ما باید نورهای خود را تا حد امکان به واقعیت و استانداردهای داخلی تنظیم کنیم، بنابراین میتوانیم شبیهسازی بسیار نزدیکی از ظاهر چراغهای مشابه داشته باشیم، به عبارت دیگر مانند آنچه در فضای داخلی واقعی ما به نظر میرسد.
>ما از ابزارهای رندر خود برای تنظیم و در نهایت برای بررسی هر نور از هم استفاده خواهیم کرد، اتفاقاً این یک مشکل بزرگ برای مبتدیان است، آنها معمولاً تمام شدت ها را مطابق سلسله مراتب خود در موقعیت نور کلی کنترل نمی کنند، بنابراین مسائل نوری به دلیل کنتراست غیرطبیعی که به دست میآوریم مطرح میشوند و به این ترتیب میتوانیم اثر واقعی خود را از دست بدهیم، مهم نیست که مواد ما درست تنظیم شوند. نور و مواد باید در تعادل باشند.
در نهایت، تنظیمات رندر خود را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و تولید را در فتوشاپ پست میکنیم. برای به دست آوردن یک سطح حرفه ای در طراحی داخلی، باید حداقل یک بار یک پروژه داخلی واقعی را تکمیل کنیم تا از ابتدا تا انتها را تجربه کنیم.
طراح داخلی
سلام، من اورلیان هستم.
طراح داخلی
- فارغ التحصیل کارشناسی ارشد هنر در طراحی داخلی
- ابتدا برای چند شرکت طراحی از جمله: زمینه ساخت و ساز، زمینه مبلمان، پروژه های سه بعدی زمینه طراحی داخلی
کار کرد.- به مدت 7 سال در نرم افزارهای سه بعدی (عمدتاً شامل 3ds max، اتوکد، ویری) به عنوان معلم کار کرد - در عین حال به طور موازی در پروژه های طراحی داخلی کار می کرد.
- اکنون به عنوان طراح داخلی
کار می کند
نمایش نظرات