آموزش بستنی 101: غذاهای یخ زده غنی و دلپذیر در خانه درست کنید

Ice Cream 101: Make Rich, Indulgent Frozen Treats at Home

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

اصول اولیه نحوه درست کردن بستنی غنی و ضعیف خود را در خانه بیاموزید. در این کلاس با دو روش کلاسیک برای تهیه بستنی همراه با نکات و تکنیک‌هایی برای سفارشی کردن طعم‌های منحصر به فرد خودتان آشنا خواهید شد. بستنی خانگی بهترین خوراکی برای هرکسی است که می‌خواهد روی غذایی که می‌خورد کنترل کند. این کلاس برای آشپزهای جدی و علاقمندان به طور یکسان طراحی شده است. بدون نیاز به تجربه قبلی.

بیایید کمی بستنی درست کنیم!

تکلیف:

وارد آشپزخانه شوید و اولین بسته بستنی خود را شروع کنید!

برای این پروژه، یک دسته بستنی با هر طعمی که انتخاب می‌کنید بسازید. در حالی که من شما را تشویق می‌کنم هر دو نوع بستنی را که در این کلاس ارائه می‌دهیم درست کنید، می‌توانید هر کدام را برای پروژه خود تهیه کنید. هنگام انتخاب طعم، خلاق باشید! خارج از چارچوب فکر کنید و چیزی بسازید که یادآور دوران کودکی شما باشد، یا چیزی کاملا منحصر به فرد بسازید. چند عکس از خلقت خود بگیرید، آنها را در اینجا در بخش پروژه آپلود کنید و همه چیز را به ما بگویید.

موارد قابل تحویل:

1. پروژه کلاسی خود را با گفتن اینکه چه طعمی را انتخاب کرده اید و چرا شروع کنید!

2. بستنی خوشمزه درست کنید و عکس‌های نتایج خود را در پروژه کلاس

خود به اشتراک بگذارید


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مقدمه Introduction

  • طعم دهنده Flavoring

  • بسته شدن Closing

  • بستنی سازها Ice Cream Makers

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • شخصی سازی Customize

  • اصول اولیه The Basics

  • سبک فیلادلفیا Philadelphia Style

  • سبک کاستارد Custard Style

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش بستنی 101: غذاهای یخ زده غنی و دلپذیر در خانه درست کنید
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
23m
9
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
28 دی 1394 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
1,769
4 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nicole Gaffney Nicole Gaffney

آشپز، برنامه نویس دستور غذا، بلاگر @ ColeyCooks.com

نیکول گافنی یک سرآشپز، نویسنده و شخصیت رسانه ای است که بیشتر به دلیل کسب مقام دوم در دهمین فصل مسابقه آشپزی واقعیت، "Food Network Star" شناخته می شود. در این نمایش، نیکول توجه خود را به "آشپزی ساحلی" خود جلب کرد، غذایی که نشان دهنده سبک زندگی آرام زندگی در ساحل است. او عاشق آشپزی با مواد تازه و محلی و استفاده از آماده‌سازی‌های ساده برای درخشندگی آنهاست.

نیکول با راه‌اندازی The Dinner Belle، یک سرویس آشپز شخصی که راه‌حل‌های غذایی، پذیرایی از رویدادهای کوچک و آموزش‌های آشپزی خصوصی ارائه می‌دهد، به‌عنوان یک سرآشپز در جنوب جرسی شروع کرد. نیکول در حالی که برخی آموزش های رسمی را در آکادمی هنرهای آشپزی دریافت کرد، بخش عمده ای از تحصیلات خود در آشپزی را مدیون تربیت ایتالیایی خود، تحصیل در کالج در لوئیزیانا (LSU)، خواندن کتاب های آشپزی، تماشای برنامه های آشپزی و همه سرآشپزهایی می داند که در اختیار داشت. افتخار کار کردن برای.

نیکول قبل از اینکه سرآشپز شود، روزنامه‌نگاری پخش را مطالعه کرد و به عنوان مدل و سخنگوی شرکت‌های مختلف کار کرد. هنگامی که میزبان دو برنامه فیلادلفیا، "آشپزخانه سرآشپز" و "بهترین از بهترین ها" بود، او توانست علاقه خود به غذا را با پیشینه خود در ارتباطات ترکیب کند. نیکول هنوز مجری فعال هر دو برنامه است و از آن زمان به عنوان مهمان در برنامه های «The Rachael Ray Show»، «House Hunters»، «My Family Recipe Rocks with Joey Fatone» حضور داشته است و به عنوان یک آشپز خانگی در تبلیغاتی برای Dorot بازی کرده است. گیاهان.

نیکول همچنین به سراسر کشور سفر می‌کند و برای جشنواره‌های مختلف، نمایشگاه‌های تجاری، سازمان‌ها، رویدادها و کازینوها نمایش آشپزی ارائه می‌دهد. او در نشریات خبری مختلف از جمله Food Network Magazine، Serendipity Magazine و 225 Magazine حضور داشته است و با برندهای مختلف غذا و سبک زندگی برای تهیه دستور غذاها، ضبط ویدئو و تبلیغ محصولات آنها کار می کند. نیکول در سال 2013 به عنوان یکی از 40 نفر برتر زیر 40 سال آتلانتیک سیتی و در سال 2015 به عنوان برنده افتخار آکادمی هنر آشپزی رستوران گالا انتخاب شد.

بیش از هر چیز، نیکول دوست دارد به دیگران آموزش دهد و الهام بخشد که وارد آشپزخانه و آشپزی شوند. او یک وبلاگ هفتگی غذا می نویسد و یک سریال آشپزی تحت وب به نام کولی کوکس () تولید می کند، که اشاره ای به نام مستعاری است که دوستان و خانواده به او داده اند. Coley Cooks برای آموزش تکنیک‌ها و دستور العمل‌های ساده به مردم در قالبی آرام طراحی شده است که هدف آن الهام بخشیدن و افزایش اعتماد به نفس در آشپزهای خانگی است. نیکول قاطعانه به کمک به جامعه اعتقاد دارد و در باشگاه دختران و پسران آتلانتیک سیتی، آشپزخانه های پردیس، بانک غذای جامعه نیوجرسی و انجمن ALS داوطلب می شود.

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.