آموزش Unity 5: ایجاد نقشه تصادفی 2D

Unity 5: 2D Random Map Generation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه با بازی Unity 5 به صورت تصادفی نقشه های 2 بعدی برای بازی های نقش آفرینی و استراتژی واقعی ایجاد کنید. جسی فریمن با آموزش نحوه ایجاد زمین های جزیره ای ، بر اصول تولید نقشه های تصادفی تمرکز می کند و بیشتر به کار می رود تکنیک های پیشرفته مانند تغییر اندازه نقشه ، تزئین آن و سرانجام ایجاد نقشه هایی در مقیاس بزرگ با قاره های خاص. او درختان ، کوه ها ، سیاه چال ها و قلعه ها را اضافه می کند تا نقشه برای کاوش کردن سرگرم کننده تر شود. او همچنین به شما یاد می دهد که چگونه یک اسکریپت دوربینی ایجاد کنید که با ماوس به اطراف نقشه پیمایش کند ، و تنظیم اتوماتیک برای ایجاد جلوه ای ارگانیک تر در سواحل نقشه را تنظیم کند. در پایان ، جسی به شما نشان می دهد که چگونه یک ابزار تولید نقشه به سبک 8 بیتی معتبر بسازید - مناسب بازی بعدی 2 بعدی RPG.
موضوعات شامل:
  • راه اندازی پروژه
  • ایجاد کلاسهای کاشی ، نقشه و تستر نقشه
  • تجسم نقشه
  • ایجاد دوربین متحرک
  • خودکارگذاری و تغییر بیت
  • تزئین نقشه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. ساخت نقشه کاشی 1. Building a Tile Map

  • پروژه را تنظیم کنید Set up the project

  • کلاس کاشی ایجاد کنید Create the tile class

  • کلاس نقشه را ایجاد کنید Create the map class

  • کلاس تستر نقشه را ایجاد کنید Create the map tester class

  • تستگر نقشه را به کلاس نقشه وصل کنید Connect the map tester to the map class

2. تجسم نقشه 2. Visualizing the Map

  • نقشه را تجسم کنید Visualize the map

  • sprites را به نقشه اضافه کنید Add sprites to the map

  • یک دوربین کاملاً پیکسل ایجاد کنید Create a pixel-perfect camera

  • دوربین را با ماوس حرکت دهید Move the camera with the mouse

3. خودکار 3. Autotiling

  • آشنایی با اتومبیل سازی Introduction to autotiling

  • کاشی های همسایه را وصل کنید Connect neighbor tiles

  • مقادیر کاشی خودکار را محاسبه کنید Calculate auto tile values

  • کاشی های همسایه را بردارید Remove neighbor tiles

4- نقشه را تزئین کنید 4. Decorate the Map

  • جزیره را تزئین کنید Decorate the island

  • ساحل را ایجاد کنید Create the coast

  • خط ساحلی را تصادفی کنید Randomize the coastline

  • دکوراسیون بیشتری اضافه کنید Add more decoration

  • تمیز کردن جزیره Cleaning up the island

  • دوربین را به کاشی منتقل کنید Move the camera to a tile

  • بهینه سازی Optimizations

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unity 5: ایجاد نقشه تصادفی 2D
جزییات دوره
1h 34m
23
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
28,267
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jesse Freeman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jesse Freeman Jesse Freeman

رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون

جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.

جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.