لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Unity 5: ایجاد نقشه تصادفی 2D
Unity 5: 2D Random Map Generation
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
بیاموزید که چگونه با بازی Unity 5 به صورت تصادفی نقشه های 2 بعدی برای بازی های نقش آفرینی و استراتژی واقعی ایجاد کنید. جسی فریمن با آموزش نحوه ایجاد زمین های جزیره ای ، بر اصول تولید نقشه های تصادفی تمرکز می کند و بیشتر به کار می رود تکنیک های پیشرفته مانند تغییر اندازه نقشه ، تزئین آن و سرانجام ایجاد نقشه هایی در مقیاس بزرگ با قاره های خاص. او درختان ، کوه ها ، سیاه چال ها و قلعه ها را اضافه می کند تا نقشه برای کاوش کردن سرگرم کننده تر شود. او همچنین به شما یاد می دهد که چگونه یک اسکریپت دوربینی ایجاد کنید که با ماوس به اطراف نقشه پیمایش کند ، و تنظیم اتوماتیک برای ایجاد جلوه ای ارگانیک تر در سواحل نقشه را تنظیم کند. در پایان ، جسی به شما نشان می دهد که چگونه یک ابزار تولید نقشه به سبک 8 بیتی معتبر بسازید - مناسب بازی بعدی 2 بعدی RPG.
موضوعات شامل:
راه اندازی پروژه li>
ایجاد کلاسهای کاشی ، نقشه و تستر نقشه li>
تجسم نقشه li>
ایجاد دوربین متحرک li>
خودکارگذاری و تغییر بیت li>
تزئین نقشه li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
فایل های تمرینی
Exercise files
1. ساخت نقشه کاشی
1. Building a Tile Map
پروژه را تنظیم کنید
Set up the project
کلاس کاشی ایجاد کنید
Create the tile class
کلاس نقشه را ایجاد کنید
Create the map class
کلاس تستر نقشه را ایجاد کنید
Create the map tester class
تستگر نقشه را به کلاس نقشه وصل کنید
Connect the map tester to the map class
2. تجسم نقشه
2. Visualizing the Map
نقشه را تجسم کنید
Visualize the map
sprites را به نقشه اضافه کنید
Add sprites to the map
یک دوربین کاملاً پیکسل ایجاد کنید
Create a pixel-perfect camera
دوربین را با ماوس حرکت دهید
Move the camera with the mouse
3. خودکار
3. Autotiling
آشنایی با اتومبیل سازی
Introduction to autotiling
کاشی های همسایه را وصل کنید
Connect neighbor tiles
مقادیر کاشی خودکار را محاسبه کنید
Calculate auto tile values
کاشی های همسایه را بردارید
Remove neighbor tiles
4- نقشه را تزئین کنید
4. Decorate the Map
جزیره را تزئین کنید
Decorate the island
ساحل را ایجاد کنید
Create the coast
خط ساحلی را تصادفی کنید
Randomize the coastline
دکوراسیون بیشتری اضافه کنید
Add more decoration
تمیز کردن جزیره
Cleaning up the island
دوربین را به کاشی منتقل کنید
Move the camera to a tile
جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.
جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.
نمایش نظرات