آموزش مبانی UX: طراحی چند دستگاهی

UX Foundations: Multidevice Design

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: درک نحوه طراحی برای چندین دستگاه اکنون یک مهارت لازم برای طراحان UX است. کاربران مدرن می خواهند به وب سایت یا برنامه شما در انواع پلتفرم های مختلف دسترسی داشته باشند. در نتیجه، وظیفه شما این است که اطمینان حاصل کنید که برنامه شما از دستگاهی به دستگاه دیگر عملکردی زیبا و پیوسته دارد: از تلفن و تبلت گرفته تا فناوری پوشیدنی. در این دوره، به مدرس دایان کرون ویت بپیوندید تا نحوه ایجاد رابط هایی را توضیح دهد که بر روی هر پلتفرمی بی عیب و نقص کار کنند. دایان نحوه برنامه ریزی تلاش های خود را حتی قبل از شروع پروژه چند دستگاهی خود به اشتراک می گذارد تا اطمینان حاصل شود که برای موفقیت آماده هستید. او نحوه نزدیک شدن به طراحی UX برای ساعت‌ها، تلویزیون‌ها و رابط‌های صوتی را پوشش می‌دهد. به علاوه، او نحوه طراحی یک تجربه تلفن همراه در Figma، استفاده از چارچوب‌ها و دستورالعمل‌های مختلف برای پروژه‌های طراحی چنددستگاهی UX و موارد دیگر را به اشتراک می‌گذارد.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • طراحی برای دستگاه های دیجیتال امروزی Designing for today's digital devices

1. مروری بر استراتژی های چند دستگاهی 1. Overview of Multidevice Strategies

  • اصول طراحی چند دستگاهی Principles for multidevice design

  • طراحی واکنشگرا چیست؟ What is responsive design?

  • با در نظر گرفتن زمینه استفاده از دستگاه Considering the context of device usage

  • برنامه های هیبریدی چیست؟ What are hybrid apps?

  • برنامه های بومی چیست؟ What are native apps?

2. ملاحظات طراحی چند دستگاه 2. Multidevice Design Considerations

  • طراحی تجربیات برای ساعت Designing experiences for watches

  • بهترین روش ها برای رابط های لمسی Best practices for touch interfaces

  • استفاده از چندین دستگاه، با هم Using multiple devices, together

  • طراحی تجربیات برای صدا Designing experiences for voice

  • طراحی تجربیات برای تلویزیون Designing experiences for TVs

3. برنامه ریزی یک تجربه چند دستگاهی 3. Planning a Multidevice Experience

  • تعریف یک مدل تعامل مقیاس پذیر Defining a scalable interaction model

  • برنامه ریزی یک جریان کاربر در سراسر دستگاه ها Planning a user flow across devices

4. طراحی تجربه موبایل خود در Figma 4. Designing Your Mobile Experience in Figma

  • طراحی صفحه پخش کننده موسیقی Designing the Music Player screen

  • طراحی صفحه نمایش لیست پخش Designing a Playlist screen

  • طراحی صفحه نمایش مکمل Designing supplemental screens

  • طراحی صفحه اصلی Designing a Home screen

5. طراحی برای دستگاه های اضافی در Figma 5. Designing for Additional Devices in Figma

  • سازگاری برای ساعت Adapting for a watch

  • طراحی طرح بندی برای صدا Designing layouts for voice

  • طراحی چیدمان برای تلویزیون Designing layouts for TV

  • طراحی چیدمان برای ساعت Designing layouts for watches

  • نمونه سازی با ProtoPie Prototyping with ProtoPie

6. چارچوب ها و دستورالعمل ها 6. Frameworks and Guidelines

  • کار با سیستم های CMS و وردپرس Working with CMS systems and WordPress

  • با استفاده از دستورالعمل های رابط انسانی iOS Using the iOS human interface guidelines

  • با استفاده از دستورالعمل های طراحی متریال Using the material design guidelines

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مبانی UX: طراحی چند دستگاهی
جزییات دوره
1h 4m
26
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
5,566
- از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar