آموزش نقشه های بافت پخت در طراح مواد

Baking Texture Maps in Substance Designer

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Substance Designer یک مجموعه ابزار قدرتمند برای پخت دارد - این دوره نحوه استفاده از آن را به شما آموزش می دهد. شما در مورد انواع نانوایی ها، ایجاد نقشه های بافت، و حتی نحوه ساخت انواع نقشه های تخصصی تر یاد خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Substance Designer 5.3.2. چه در حال پختن نقشه ها به عنوان بخشی از خط لوله خود برای استفاده در برنامه های دیگر باشید و چه اگر آنها را برای استفاده در داخل ماده ای که روی آن کار می کنید پخته می کنید، Substance Designer ابزاری قوی و سریع ارائه می دهد- مجموعه ای برای پخت این دوره، Baking Substance Texture Maps در Substance Designer، به هر یک از نانوایان موجود می پردازد و به شما یاد می دهد که چگونه از آنها برای بدست آوردن نقشه های بافت خوب و تمیز برای پروژه های خود استفاده کنید. شما شروع به یادگیری نحوه پخت دو نوع بسیار رایج نقشه بافت، Ambient Occlusion و Normal Maps خواهید کرد. از آنجا، به کار در نانوایی‌ها ادامه می‌دهید و نگاهی به یک نانوایی بسیار مفید بیندازید که می‌تواند اطلاعات رنگی را از رنگ مواد یا رنگ ZBrush تا طرح‌بندی UV با وضوح پایین بپزد. در نهایت، ادامه می‌دهید و نحوه پختن نقشه‌های انحنا، نقشه‌های ارتفاع و تعدادی دیگر از انواع نقشه‌های تخصصی را یاد می‌گیرید. پس از اتمام این دوره، می‌توانید از Substance Designer برای تمام نیازهای خود برای پخت استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Substance Designer 5.3.2.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

نقشه های بافت پخت در طراح مواد Baking Texture Maps in Substance Designer

  • استفاده از نانوایی های انسداد محیطی Using the Ambient Occlusion Bakers

  • استفاده از نانوایان معمولی Using the Normal Bakers

  • با استفاده از نقشه رنگی Mesh Baker Using the Color Map from Mesh Baker

  • با استفاده از تبدیل UV به SVG Baker Using the Convert UV to SVG Baker

  • با استفاده از Curvature Baker Using the Curvature Baker

  • با استفاده از نقشه ارتفاع از Mesh Baker Using the Height Map from Mesh Baker

  • استفاده از Opacity Mask از Mesh Baker Using the Opacity Mask from Mesh Baker

  • با استفاده از Position Baker Using the Position Baker

  • با استفاده از نقشه ضخامت از Mesh Baker Using the Thickness Map from Mesh Baker

  • استفاده از بافت انتقال یافته از Mesh Baker Using the Transferred Texture from Mesh Baker

  • استفاده از نانوایان فضایی جهان Using the World Space Bakers

نمایش نظرات

آموزش نقشه های بافت پخت در طراح مواد
جزییات دوره
1h 24m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.