آموزش تعامل طرح غیر واقعی موتور برای پروژه های ArchViz

Unreal Engine Blueprint Interaction for ArchViz Projects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: رندرهای تجسم معماری به طراحان این امکان را می دهد تا مدل های ساختاری مجازی بسیار شگفت انگیزی را ایجاد کنند و تعامل طراح و مشتری را بسیار آسان تر از روزهای طراحی دستی می کنند. همانطور که فناوری به تخیل می رسد ، اکنون می توان تجسم های معماری بسیار مفصلی را ایجاد کرد و تجربه ای جذاب تر از تماشای یک فیلم یا جستجوی تصاویر ثابت را ایجاد کرد. در این دوره ، جوئل بردلی شما را از طریق ایجاد چهار نوع اصلی از تعاملات راهنمایی می کند که به هنرمندان طیف گسترده ای از گزینه های بعدی آنها کمک می کند. از طریق ایجاد موارد تعاملی مانند مانیتورهای رایانه ، چرخش درها و سوئیچ های روشن عملکرد ، جوئل نشان می دهد که چگونه با اضافه کردن رفتارهای تعاملی می توان به مشتری احساس غوطه وری را داد که به پروژه کمک می کند تا در مرحله طراحی حرکت کند.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • چرا تعامل مهم است Why interaction is important

1. ضبط صدا با صدا و ذرات 1. Radio Toggle with Sound and Particles

  • ایجاد کنترل های کنش متقابل Creating the interaction controls

  • مونتاژ بازیگر طرح Assembling the Blueprint Actor

  • آزمایش آنچه کاربر از طریق ردیابی خط در حال مشاهده است Testing what the user is looking at via line tracing

  • محاسبه موقعیت دوربین کاربر Calculating the user's camera position

  • روشن و خاموش کردن صدا و تصویر تلویزیون Toggling the TV's sound and picture on and off

  • راه اندازی اثر Triggering the effect

2. ایجاد سوئیچ نور سفارشی 2. Creating Custom Light Switches

  • تنظیم بازیگر سوئیچ نور Setting up the light switch actor

  • ایجاد بازیگر لامپ ثابت Creating the light fixture actor

  • ساختن طرح اولیه سوئیچ Building the switch blueprint

  • افزودن پاسخ های طرح اولیه Adding the light blueprint responses

3. درب های تاب دار جهت دار 3. Directional Swinging Doors

  • مونتاژ بازیگر در Assembling the door actor

  • افزودن تعامل Adding the interaction

  • تعیین جهت چرخش ، قسمت 1 Determining swing direction, part 1

  • تعیین جهت چرخش ، قسمت 2 Determining swing direction, part 2

  • متحرک کردن عمل نوسان Animating the swing action

4. Object Interact Outline 4. Object Interact Outline

  • ایجاد تعامل رئوس مطالب Building the outline interaction

  • تنظیم مواد Setting up the material

  • اضافه کردن طرح کلی مواد Adding the material outline blueprint

  • در حال آزمایش سطح Testing the level

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش تعامل طرح غیر واقعی موتور برای پروژه های ArchViz
جزییات دوره
1h 40m
21
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
55
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.