آموزش آماده سازی و تمرین MCQ برای ISC2 CC Real Exam 2023

Preparation and Practice MCQs for ISC2 CC Real Exam 2023

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد. این دوره صرفا آزمون یا تمرین می باشد و ویدیو ندارد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: با آزمون جامع ما که شامل 400 سوال شبیه سازی شده از آزمون ISC2 CC است، اعتماد به نفس خود را تقویت کنید! اصول امنیتی را به خوبی درک کنید مفاهیم پاسخ به حادثه، تداوم کسب و کار و بازیابی بلایا را به راحتی متمایز کنید دسته ها و انواع کنترل های دسترسی مفاهیم واضح مفاهیم و راه حل های امنیت شبکه درک عملیات امنیتی، ابزارها و فناوری. برای تست با آزمون واقعی کامل دانش آموزانی که به دنبال عضویت در جامعه ISC هستند پیش نیازها: شما در حال آماده شدن برای آزمون ISC2 CC هستید و می خواهید از کوپن رایگان خود بیشترین بهره را ببرید! جلوترش رو نگاه نکن

امتحان آزمایشی ISC2 Certified in Cybersecurity (CC) ما طراحی شده است تا با ارائه یک تجربه یادگیری جامع و شخصی به شما کمک کند برای موفقیت آماده شوید. با 100 سؤال تأیید شده (اینها با یک ستاره (★) مشخص شده اند) از آزمون واقعی ISC2 CC، می توانید دانش خود را آزمایش کنید و به توانایی های خود اعتماد کنید، زیرا می دانید که با سؤالات واقع بینانه تمرین می کنید.

علاوه بر این، امتحان ما شامل سؤالات مبتنی بر ماژول است که به شما امکان می دهد دقیقاً مشخص کنید که روی کدام ماژول ها باید بیشتر تمرکز کنید. با ارائه بازخورد هدفمند، می توانید نقاط ضعف را شناسایی کنید و تلاش های مطالعه خود را بر اساس آن تنظیم کنید. امتحانات عملی ما که توسط متخصصان دارای گواهینامه ISC2 تهیه شده است، ابزاری عالی برای هر کسی است که می خواهد امتیاز خود را در آزمون ISC2 CC واقعی به حداکثر برساند و حرفه امنیت سایبری خود را به سطح بعدی برساند.

کسب مدرک (ISC)² دارای گواهینامه امنیت سایبری به عنوان پایه ای قوی برای یک حرفه موفق در امنیت سایبری عمل می کند. این گواهینامه سطح مقدماتی دانش، مهارت‌ها و توانایی‌های ضروری امنیت سایبری شما را تأیید می‌کند و آمادگی شما را برای نقش‌های سطح پایین یا پایه نشان می‌دهد. این نشان دهنده تعهد شما به یادگیری مستمر و رشد حرفه ای است و شما را به یک دارایی ارزشمند برای هر سازمانی تبدیل می کند.

آزمون ISC2 Certified in Cyber ​​Security، دانش بنیادی داوطلب را در زمینه‌های مختلف امنیت سایبری آزمایش می‌کند. گواهینامه ISC2 CC در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است. این گواهینامه می تواند به عنوان سنگ بنای حرفه امنیت سایبری شما عمل کند!

برای کاندیداها

(ISC)² تعهد یک میلیون رایگان (ISC)² در دوره ها و آزمون Cybersecurity™. (ISC)² در حال حاضر کوپن های رایگان برای Certified in Cybersecurity (CC)، آزمون گواهینامه سطح ورودی خود را ارائه می دهد. تنها چیزی که برای نامزدها جلب می شود این است که این کوپن های رایگان شانسی یکباره هستند و این تنها تلاش رایگان شماست. اگر داوطلب موفق به قبولی در آزمون نشد، باید هزینه آزمون واقعی را برای تلاش بعدی خود بپردازد.

این فرصت را از دست ندهید تا امتحان ISC2 CC خود را در اولین تلاش با شرکت در آزمون تمرینی ما که شامل سؤالات امتحان واقعی است، پاک کنید.


ویژگی های دوره

· سوالات ماژول محور

· توجیه تفصیلی برای پاسخ های صحیح

· 100 سوال امتحان واقعی گنجانده شده است

· تهیه شده توسط متخصص امنیت سایبری

· بررسی همتا توسط متخصصان امنیت سایبری


جزئیات امتحان

برای فصل‌های تست تمرینی، باید 50 دقیقه وقت بگذارید

برای آزمون آزمایشی نهایی، باید 120 دقیقه وقت بگذارید


نحوه ثبت نام خود برای آزمون گواهینامه (ISC)2

1. ایجاد یک حساب کاربری در (ISC)²: به isc2 org بروید و با حساب (ISC)² خود وارد شوید

2. کاندید (ISC)² شوید: فرم isc2 Candidate-Application-Form

را پر کنید

3. برای آموزش آنلاین ثبت نام کنید:

4. کد تبلیغاتی را کپی کنید: در این صفحه Candidate-Benefits/1MCC-exam-instructions

5. برای امتحان خود با Pearson Vue ثبت نام کنید: به pearsonvue بروید و امتحان را با استفاده از کد کوپن مرحله 4 خریداری کنید، که 100٪ تخفیف به شما می دهد.




مناسب برای:

  • دانشجویان امنیت سایبری که مشتاق شروع کار خود در امنیت سایبری هستند

  • متخصصان فناوری اطلاعات به دنبال آشنایی با امنیت سایبری\



تمرین ها و آزمونها

تست های تمرینی Practice Tests

  • تست تمرینی برای اصول امنیتی Practice Test for Security Principles

  • تست تمرین برای واکنش به حادثه، تداوم کسب و کار و بازیابی بلایا Practice Test for Incident Response, Business Continuity and Disaster Recovery

  • تست تمرین برای مفاهیم کنترل دسترسی Practice Test for Access Control Concepts

  • تست تمرین برای امنیت شبکه Practice Test for Network Security

  • تست تمرین برای عملیات امنیتی Practice Test for Security Operations

  • تمام دامنه شامل آزمون عملی است Full Length All domain included Practice Exam

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش آماده سازی و تمرین MCQ برای ISC2 CC Real Exam 2023
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
آزمون یا تمرین
400
Udemy (یودمی) udemy-small
01 فروردین 1402 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
1,541
4.2 از 5
ندارد
ندارد
ندارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Easy Learning Academy Easy Learning Academy

خانواده ای از یادگیری

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.