آموزش برنامه نویسی شی گرا با کوتلین

Object Oriented Programming with Kotlin

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: طراحان کوتلین تجربه جاوا را به کار گرفتند و از آن برای ساختن کوتلین به یک زبان OO بهتر استفاده کردند. به عنوان مثال ، کلاس ها به طور پیش فرض "عمومی" و "نهایی" هستند. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از چنین ویژگی های کوتلین برای ایجاد کد جهت دار بهتر استفاده کنید. کوتلین نسخه مدرن تری از جاوا است. با توجه به جاوا بودن ، کوتلین دارای بنیادی شی گرا است و بر پایه آن بنا شده و ویژگی هایی را ارائه می دهد که در جاوا یافت نمی شوند. در این دوره ، Object Oriented Programming with Kotlin ، شما خواهید آموخت که چگونه از این ویژگی ها برای ساخت برنامه های شی گرا بهره برداری کنید. در ابتدا ، شما می توانید اصول اولیه مانند تعریف کلاس ها در کوتلین ، کلاس های پایه انتزاعی و رابط ها را پوشش دهید. شما به اشتقاق کلاس و این واقعیت که کلاسهای کوتلین به طور پیش فرض "بسته" هستند نگاه خواهید کرد. در مرحله بعد ، شما سازوکار ساخت Kotlin و این واقعیت را که در Kotlin ، کلاس ها دارای یک سازنده اصلی هستند ، می توانند سازنده های "ثانویه" نیز داشته باشند ، اگرچه خواهید دید که چرا اغلب لازم نیستند. همچنین در مورد اینکه اگر کلاس به ساخت و ساز پیچیده تری نیاز دارد می توانید انجام دهید. سرانجام ، خواهید فهمید که چگونه کوتلین از کلاسهای "Nested" و "Inner" و همچنین کلاسهای داخلی ناشناس پشتیبانی می کند و خواهید دید که چرا این کلاسها مهم هستند و در چه مواردی می توانند استفاده شوند. Kotlin همچنین "کلاسهای داده" را که به عنوان "DTO" استفاده می شوند ، ارائه می دهد ، آنها پشتیبانی خودکار از روش های "hashCode" و "برابر" را فراهم می کنند ، بنابراین استفاده از آنها را در ظروف مانند مجموعه ها آسان می کند. کوتلین مفهوم روشهای "ساکن" را ندارد ، اما در عوض دارای اشیای "همراه" است ، اینها Singletons هستند و خواهید دید که کجا و چگونه از آنها در کد خود استفاده کنید. کلاس های کوتلین همچنین می توانند عمومی باشند. شما با ایده انواع عمومی آشنا خواهید شد و نحوه استفاده از آنها در کد شما نشان داده می شود. در پایان این دوره ، شما قادر خواهید بود که تکه های کوچکی از کد کد را برای نشان دادن موضوعات تحت پوشش بنویسید ، و همچنین دانش لازم برای نوشتن یک برنامه کامل را دارید ، و این مواد را گرد هم می آورد تا نحوه استفاده از روش های شی گرا را در عمل نشان دهد. .

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

کلاسهای ساختمان در کوتلین Building Classes in Kotlin

  • مقدمه Introduction

  • تعریف کلاسها Defining Classes

  • با استفاده از اصلاح کننده ها Using Modifiers

  • متغیرهای عضو Member Variables

  • با استفاده از Properties Using Properties

  • مرور Review

استفاده از سازنده ها برای شروع Using Constructors for Initialization

  • مقدمه Introduction

  • با استفاده از سازنده اولیه Using a Primary Contstructor

  • با استفاده از سازنده ثانویه Using a Secondary Constructor

  • با استفاده از روش "init" Using the "init" Method

  • مرور Review

درک اشتقاق Understanding Derivation

  • مقدمه Introduction

  • برگرفته از یک کلاس Deriving from a Class

  • روشهای برتر Overriding Methods

  • با استفاده از کلاسهای تحویل داده شده Using Delivered Classes

  • ویژگی های برتر Overriding Properties

  • مرور Review

ارائه انتزاع با کلاسها و رابط های انتزاعی Providing Abstraction with Abstract Classes and Interfaces

  • مقدمه Introduction

  • کلاسهای چکیده Abstract Classes

  • معرفی رابط ها Introducing Interfaces

  • با استفاده از رابط Using Interfaces

  • ایجاد روشهای پیش فرض Creating Default Methods

  • مرور Review

همه را با هم بیاورید Bringing It All Together

  • مقدمه Introduction

  • لیست ارائه دهندگان امنیت Listing Security Providers

  • ارائه دهندگان فیلتر Filtering Providers

  • با استفاده از الگوی استراتژی Using the Strategy Pattern

  • نمایش راهنما در داخل برنامه Displaying Help within the Application

  • هش کردن داده ها Hashing Data

  • اطلاعات ورود به سیستم Logging Information

  • امضای داده Signing Data

  • مرور Review

Generics را بشناسید: پشتیبانی عمومی بهبود یافته کوتلین Understand Generics: Kotlin's Improved Generic Support

  • مقدمه Introduction

  • با استفاده از لیست های عمومی Using Generic Lists

  • مقدمه ای بر الگوی مخزن Introduction to the Repository Pattern

  • تعریف رابط های مخزن Defining Repository Interfaces

  • اجرای مخزن Implementing the Repository

  • جدا کردن مخزن از Serializer Separating the Repository from the Serializer

  • محدود کردن انواع عمومی Restricting Generic Types

  • مرور Review

کمبود استاتیک و چگونه کوتلین با اشیاan همدم بر این مسئله غلبه می کند The Lack of Statics and How Kotlin Overcomes That with Companion Objects

  • مقدمه Introduction

  • با استفاده از کلمه کلیدی 'شی' Using the 'object' Keyword

استفاده از کلاسهای داده برای DTO Using Data Classes for DTOs

  • مقدمه Introduction

  • با استفاده از کلاس های داده Using Data Classes

نمایش نظرات

آموزش برنامه نویسی شی گرا با کوتلین
جزییات دوره
2h 58m
45
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
18
3.4 از 5
دارد
دارد
دارد
Kevin Jones
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kevin Jones Kevin Jones

مدت ها پیش در دانشگاهی بسیار دور ، کوین عاشق برنامه نویسی شد. در ابتدا با کامپیوتر DEC20 دانشگاه BASIC و Pascal و کمی از Fortran را انجام می دهید. اولین کار او این بود که او به نوشتن دسته PL/1 در یک سیستم اصلی IBM پرداخت و در آنجا نیز لذت های عجیب و غریب JCL را کشف کرد. او پس از کشف لذت های dBase IV در رایانه های شخصی IBM به زودی دریافت که سیستم های چند کاربره برای او مناسب نیستند. از آنجا که او به C و API ویندوز معتاد شد از این رو به پایین بود. او که فقط کد نویسی ویندوز 1 را از دست داده بود ، برای 16 نسخه بیتی دیگر از ویندوز ، 2 و 3 ، از جمله نسخه های مختلف آماده شبکه ، کد را انجام داد. او هنوز به سختی ناشی از مجبور شدن به همراه داشتن IBM Token Ring MAU را با خود به یاد آورده است. پس از تلاش برای وانمود کردن اینکه ویندوز و C واقعاً شی گرا هستند ، تصمیم گرفت که بهتر است C ++ را یاد بگیرد. در حدود همین مرحله بود که او دریافت که علاوه بر نوشتن کد برای امرار معاش ، می توان بابت گفتن نحوه نوشتن کد برای امرار معاش به او پول پرداخت کرد. وی قبل از اینکه روحیه او در پشت پشتیبانی OLE در MFC شکسته شود ، ویندوز ، MFC و C ++ را برای یک شرکت آموزشی در انگلیس تدریس می کرد ، وقتی که سرانجام از کابوس کد مدیریت نشده به نیروانای زمان اجرا مدیریت شده به نام جاوا دور شد. در این زمان بود که او در چندین کنفرانس JavaOne که معمولاً با موضوع Servlets ، JavaServer Pages و برچسب های کتابخانه ای صحبت می کرد. پس از خرید کارمندان Sun ، مقادیر زیادی از Apple Martini کوین برای مشخصات Servlet و JSP به گروه های متخصص دعوت شد. اوه ، چطور وقتی دات نت خندید ، خندید و همان استدلال ها در مورد تخریب غیر قطعی و جمع آوری زباله ها که اکنون در دنیای جاوا کلاه بسیار قدیمی بودند ، ایجاد شد. او سرانجام حدود هشت سال پیش دستهای خود را در C # و .Net کثیف کرد ، دوباره در لایه وب کار می کرد و از هر دقیقه استفاده از هیولایی که ASP.Net Web Forms بود و متنفر بود ، متنفر بود. تا اینکه MVC سرانجام احساس کرد که به خانه مایکروسافت آمده است. البته البته MVC سال گذشته است و کوین بیشتر و بیشتر بر روی مشتریان ثروتمند تمرکز می کند و از JavaScript و ابزارهایی مانند Knockout و AngularJS استفاده می کنند. او معتقد است که جاوا اسکریپت بهترین چیز از آنجا که ، جاوا اسکریپت است. او هنوز علاقه خود را برای توسعه و تدریس حفظ کرده است. صرف حدود یک چهارم سال با انجام مورد دوم و بیشتر اوقات با انجام کار قبلی. وقتی جلوی کامپیوتر گیر نکرده اید ، می توانید او را پیدا کنید: با بینی خود در کتاب ، یک کتاب ترجیحاً خوب است ، اما تقریباً هر کتابی این کار را می کند. تماشای فیلم؛ پیاده روی؛ دویدن یا با دیدن ورزش در تلویزیون همسرش را اذیت کند.