آموزش فیلمنامه نویسی با پایتون در هودینی

Scripting with Python in Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: از طریق این آموزش هودینی ، شما با ساختار اصلی و مکانیک مدل شیoud هودینی ، ادغام هودینی در پایتون آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini V10.0 یا بالاتر ، Python 2.6 یا Python 2.7 (غیر ویندوز.) گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 2 متر 1 ثانیه فیلمنامه نویسی با پایتون در هودینی 2 ساعت و 33 دقیقه 17 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

فیلمنامه نویسی با پایتون در هودینی Scripting with Python in Houdini

  • پوشش دسترسی اصلی به خانه از طریق پوسته Covering Basic HOM Access Through the Shell

  • ایجاد یک ابزار سفارشی Python Shelf Creating a Custom Python Shelf Tool

  • دسترسی به ماژول های خارجی پایتون Accessing External Python Modules

  • پیکربندی محیط پایتون Configuring a Python Environment

  • استفاده از پایتون در عبارات Using Python in Expressions

  • معرفی اطلاعات عمومی hou.Node Introducing hou.Node Basic Information

  • دسترسی به پارامترها ، ورودی ها و خروجی های nou Accessing hou.Node's Parameters, Inputs and Outputs

  • کنترل پارامترها با hou.Parm Controlling Parameters with hou.Parm

  • پوشش hou.ObjNode Covering hou.ObjNode

  • معرفی hou.Goometry Points ، Vertices و Primitives Introducing hou.Geometry Points, Vertices and Primitives

  • دستیابی به ویژگی ها و نوشتن هندسه Accessing Attributes and Authoring Geometry

  • پیاده سازی انیمیشن Keyframe Implementing Keyframe Animation

  • استفاده از Kwargs برای دسترسی به داده های دارایی دیجیتال Houdini Using Kwargs to Access Houdini Digital Asset Data

  • نوشتن ماژول های پایتون در دارایی های دیجیتال هودینی Authoring Python Modules in Houdini Digital Assets

  • ایجاد سفارشی های پایتون سفارشی Creating Custom Python Sops

  • حل مسائل تولید با عبارات فانتزی پایتون Solving Production Issues with Fancy Python Expressions

  • با استفاده از سفارشی پایتون Using Custom Python Sops

  • معرفی ماژول hou.Session Introducing the hou.Session Module

نمایش نظرات

آموزش فیلمنامه نویسی با پایتون در هودینی
جزییات دوره
2h 35m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Roda
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Roda Chris Roda

کریس رودا یک داستان نویس تعاملی با سابقه طولانی به عنوان یک هنرمند دیجیتال با تجربه در فیلم ، جاذبه های مبتنی بر مکان ، بازی ها و آموزش است. در ابتدا ، او مهارت های خود را در ایجاد جلوه های بصری برای فیلم هایی مانند دروغ واقعی ، تایتانیک ، عنصر پنجم و مرد عنکبوتی اصلاح کرد. وی پس از مدتی به عنوان تهیه کننده مستقل فیلم ، هنگام کار بر روی جاذبه های متعدد مبتنی بر مکان ، توانایی قصه گویی تعاملی را کشف کرد. او که متوجه شد نیاز به تکمیل درک خود از قصه گویی تعاملی با توسعه نرم افزار دارد ، به عنوان ناظر CG برای الکترونیک هنر فعالیت کرد. او چهار دوره با تحویل "NCAA Football" و دو چرخه با "Madden" سپری کرد. وی در حال حاضر در حال تدوین برنامه درسی هنرمند فنی برای آکادمی سرگرمی تعاملی فلوریدا است. کریس که با بیشتر بسته های مدرن ایجاد محتوای دیجیتال آشنا است ، علاقه خاصی به هودینی دارد. وی از زمانی که این نرم افزار Prism نامیده می شود با آن کار کرده است. او به طور فعال بدنبال تجسم بعدی موتور داستان سرایی تعاملی است.