Nœuds de géométrie Blender pour debutants - Scatter de feuillage
Bienvenue dans Blender Geometry Nodes برای مبتدیان - Foliage Scatter , un cours Skillshare créé pour vous aidder à créer des paysages luxuriants et dynamiques dans blender en utilisant des nœuds de géométrie. Que vous soyez novice en Blender ou que vous cherchiez à perfectioner vos compétences, ce cours vous guidera tout au long du processus de scattering grass, de fleurs et de feuillage sur n'importe quelle surface pour créer des environnements réal.>
Dans ce cours، vous apprendrez à exploiter la puissance des nœuds de géométrie procédurale de Blender pour ajouter sans work des éléments naturels à vos sènes 3D. Avec des manuals étape par étape, vous explorerez des technology telles que la distribution des points, la randomisation et le placement précis du feuillage, tout en maîtrisant parfaitement l’emplacement و la façon dont la vegétation apparaît dans vos projets. À la fin, vous aurez l’assurance de créer des paysages époustouflants et Réalistes avec un حداقل تلاش.
این مورد را میدانید:
Tout au long du cours, vous explorerez :
مقدمه aux nœuds de géométrie : un aperçu pour debutants de ce que sont les nœuds de géométrie et de la façon dont ils peuvent transformer votre flux de travail de modélisation 3D.
Pourquoi vous devriez suivre ce cours :
Ce cours est parfait pour tous ceux qui souhaitent ajouter de la profondeur et du réalisme à leurs projets 3D. Que vous travailliez sur des environnements de jeu, des animations ou des pièces de portfolio, ces technologys rationaliseront votre flux de travail et vous aderont à créer des paysages professionnels de high qualité.
آلا fin de ce cours، vous aurez non seulement une meilleure compréhension des nœuds de géométrie، mais vous aurez également les compétences nécessaires pour designer et scatter le feuillage de manière vivision à donantésré. Le cours comprend des éléments prédéfinis, teles que des fleurs et des feuilles, pour vous aider à démarrer rapidement et Eficacement.
À qui s'adresse ce cours :
Ce cours s’adresse aux débutants et aux utilisateurs intermédiaires de Blender qui souhaitent apprendre les bases des nœuds géométriques et les utiliser pour créer des environnements réalistes. Aucune Expérience prealable des nœuds de géométrie n'est requise، juste une compréhension de base de Blender.
توضیحات du projet :
Pur votre projet de cours, vous créerez une magnifiquement renue remplie de grass, de fleurs et de feuillage. تکنیکهای کاربردی با استفاده از تکنیکهای دانهای لچون، ووس اکسپلورر برای پوشش گیاهی در زمینهای انتخابی، قرار دادن پسر آفینهر و جایگزینی برای بافت بافتی که دارای کیفیت حرفهای هستند. N’hésitez pas à faire preuve de créativité et à ajouter votre votre touch à la sène !
آیا میخواهید 3 بعدی را انتخاب کنید؟ Commençons !
Jusqu'à la prochaine fois, n'hésitez pas à utiliser ces géo-nœuds !
ولاد
اسکیلشر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیونها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارتهای جدید را فراهم میکند. این پلتفرم با ارائه دورههای متنوع در زمینههایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را میدهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.
یکی از ویژگیهای منحصر به فرد سکیلشر، ارائه دورههای تدریس شده توسط صاحبان مهارتها و افراد موفق در زمینههای مختلف است. این امر باعث میشود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزههای مورد نظرشان موفق عمل کردهاند، بهرهمند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارتهای خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیلشر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق میکند و به آنها کمک میکند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.
مدرس سه بعدی
به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دورههایی با دستورالعملهای واضح و کامل افتخار میکنم که شما را به سطح بعدی مدلسازی سه بعدی و انیمیشن میبرد.
هدف من این است که دورههای بدون سر و صدایی را در مورد مدلسازی سهبعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک میکند مجموعه مهارتها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:
Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیطها
من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.
در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.
دورههای من برای مدلسازان سهبعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شدهاند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعملهای دقیق و راهنماییهای واضح در طول هر درس، مرا متمایز میکند.
من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درسهایم استفاده میکنم و به زبانآموزان کمک میکنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میانبرهای قبلی، آنها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.
من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.
من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.
مدلهای من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته میشوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.
من میتوانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.
من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.
نمایش نظرات