آموزش 3ds Max: نکات ، ترفندها و تکنیک ها

3ds Max: Tips, Tricks and Techniques

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: 3ds Max یک برنامه قدرتمند ، عمیق و چند وجهی است ، بنابراین همیشه چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد. این مجموعه هفتگی قصد دارد شما را در جریان جدیدترین ابزارها و تکنیک ها قرار دهد و دیدگاه های تازه ای در مورد روش های سنتی برای تجسم معماری و محصول ، انیمیشن ، جلوه های بصری ، بازی ها و دنیای مجازی و موشن گرافیک معرفی می کند. مربی Aaron F. Ross هر هفته یک موضوع جدید ارائه می دهد ، که شامل طیف گسترده ای از کارهای گرافیکی 3D است ، از جمله مدل سازی ، تقلب و انیمیشن ، سایه و روشنایی ، عملکرد دوربین و رندر. او توجه ویژه ای به ساده سازی گردش کارها ، مانند اتوماسیون کارهای وقت گیر دارد ، بنابراین تولیدات شما روانتر و کارآمدتر انجام می شود. برای گسترش دانش و مهارت 3ds Max خود ، هر چهارشنبه برای یک آموزش جدید بازگردید.

توجه: از آنجا که این یک مجموعه در حال انجام است ، بینندگان گواهی پایان کار دریافت نمی کنند.

سرفصل ها و درس ها

جدید این هفته New This Week

  • با استفاده از محدودیت MCG Ray سطوح را بصورت پویا می گیرید Snapping surfaces dynamically with MCG Ray Constraint

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • چه باید دانست What to know

  • پرونده های ورزشی Exercise files

3ds Max: نکات و ترفندها 3ds Max: Tips and Tricks

  • مدلسازی یک نقشه طبقه از یک سند پیش نویس 2 بعدی Modeling a floor plan from a 2D drafting document

  • مدل سازی زمین با تغییر مکان تار فضا Modeling terrain with Displace space warp

  • اشعه ماورا بنفش با اصلاحگر فضای جهانی در Camera Map Projecting UVs with the Camera Map world-space modifier

  • گرفتن سایه ها با نقشه آرنولد سایه مات Capturing shadows with Arnold Shadow Matte map

  • رندر آهنگ سازی با Arnold AOV عبور می کند Rendering compositing passes with Arnold AOVs

  • تقلب مکانیکی با IK و کنترل کننده LookAt Mechanical rigging with IK and the LookAt controller

  • تعدیل انیمیشن با Multiply و Ease Curves Modulating animation with Multiply and Ease Curves

  • کار با صدا و کنترل کننده AudioFloat Working with audio and the AudioFloat controller

  • خودکار با کنترل کننده های بیان Automating with Expression controllers

  • انیمیشن در زمان واقعی با ابزار Motion Capture Real-time animation with the Motion Capture utility

  • ارائه سبک شده با Scanline Ink 'n Paint Stylized rendering with Scanline Ink 'n Paint

  • شروع کار با نمودار Max Creation Getting started with the Max Creation Graph

  • اصلاح ابزار Max Creation Graph Modifying a Max Creation Graph tool

  • مجسمه سازی یک زمین با Texture Object Mask Sculpting a terrain with Texture Object Mask

  • ساختن جاده با تار فضایی Conform Building a road with Conform space warp

  • سایه اندازی یک چشم انداز با انحنای آرنولد Shading a landscape with Arnold Curvature

  • ایجاد ویژگی های سفارشی با Parameter Editor Creating custom attributes with the Parameter Editor

  • رانندگی منحنی های انیمیشن با کنترلر Reaction Driving animation curves with the Reaction controller

  • تقلب در یک نقاشی مات رو به دوربین Rigging a camera-facing matte painting

  • همسویی دوربین با پس زمینه با Perspective Match Aligning a camera to a background with Perspective Match

  • در حال تهیه عکس برای هندسه پروکسی با Camera Map Projecting a photo to proxy geometry with Camera Map

  • اتوماسیون با پارامترهای سیم و دستکاری Automation with wire parameters and manipulators

  • تبدیل صحنه ها برای رندرهای مختلف Converting scenes for different renderers

  • ارائه گروه های سبک با Arnold AOVs Rendering light groups with Arnold AOVs

  • نمودار کردن شرایط صحنه با State Sets Compositor Graphing scene conditions with State Sets Compositor

  • آشنایی با مایعات 3ds Max Introduction to 3ds Max Fluids

  • مدل سازی با Motion Field Space Warp Modeling with the Motion Field Space Warp

  • تنظیم مدل غیر مخرب با Linked Xform Non-destructive model adjustment with Linked Xform

  • متحرک سازی اشیا sub فرعی با Linked Xform Animating sub-objects with Linked Xform

  • انیمیشن Path Contraint را سفارشی و دوچرخه سواری کنید Customize and cycle Path Constraint animation

  • حرکت کنترل پیچیده را با Waveform Controller ایجاد کنید Generate complex motion with Waveform Controllers

  • صحنه ای را با نور آرنولد مش روشن کنید Illuminate a scene with an Arnold Mesh Light

  • سایه با نقشه های مایا در 3ds Max Shading with Maya maps in 3ds Max

  • متفاوت بودن خصوصیات سایه زن توسط شی با Arnold Color Jitter Varying shader properties by object with Arnold Color Jitter

  • یک شی مشبک را با Arnold Standard Volume ارائه دهید Render a mesh object with Arnold Standard Volume

  • یک آبجکت Point Cloud را رندر کنید Render a Point Cloud object

  • تنظیم مرزهای مقدار مسیر با یک کنترل کننده حد Setting track value boundaries with a limit controller

  • رسم منحنی ها با Freehand Spline Drawing curves with Freehand Spline

  • اصلاح تقاطع ها با همپوشانی Spline Correcting intersections with Spline Overlap

  • کاهش جزئیات منحنی با Optimize Spline Reducing curve detail with Optimize Spline

  • منحنی سازی مجدد با نرمال Spline Resampling curves with Normalize Spline

  • منحنی های نرم انتخاب با Spline Influence Soft-selecting curves with Spline Influence

  • مخلوط کردن منحنی ها با Spline Morph Blending curves with Spline Morph

  • ترکیب خطوط با Booleans شکل Combining splines with shape Booleans

  • تقریب روشنایی جهانی در آرنولد Approximating global illumination in Arnold

  • ارائه پروکسی ها با رویه های آرنولد Rendering proxies with Arnold procedurals

  • مقدمه ای بر نقشه Open Shading Language Introduction to the Open Shading Language map

  • نحو اساسی Open Shading Language Basic syntax of Open Shading Language

  • اعلام پارامترهای ورودی و خروجی OSL Declaring OSL input and output parameters

  • تولید الگوی نویز فراکتال در OSL Generating a fractal noise pattern in OSL

  • تکرار حلقه for در OSL Iterating a for loop in OSL

  • استفاده از دستور شرطی if… else در OSL Using the if… else conditional statement in OSL

  • مدیریت دارایی ها و مسیرهای پرونده OSL Managing OSL file assets and paths

  • رندر آرنولد را با نمونه برداری تطبیقی تسریع کنید Accelerate Arnold rendering with adaptive sampling

  • بافت با نقشه رویه Advanced Wood Texturing with the Advanced Wood procedural map

  • هنر کارگردانی نقشه بافت پیشرفته چوب Art directing the Advanced Wood texture map

  • تنظیم حالت اولیه سیال Setting a fluid initial state

  • ترکیب در دوربین با اصلاح نقشه دوربین In-camera compositing with Camera Map modifier

  • ایجاد لایه های انیمیشن Creating animation layers

  • با دیدگاه های مشترک به صورت آنلاین همکاری کنید Collaborate online with shared views

  • ارائه رنگین کمانی با Arnold Thin Film Rendering iridescence with Arnold Thin Film

  • بارگیری و صرفه جویی در ایستگاه از پیش تنظیم مایع Loading and saving fluid presets

  • مقدمه ای بر 3ds Max Interactive Introduction to 3ds Max Interactive

  • ساخت یک دکل گرافیکی متحرک با Data Channel Building a motion graphics rig with Data Channel

  • ایجاد ساختارهای پوشه پروژه سفارشی Creating custom project folder structures

  • نکات و ترفندهای ویرایشگر کد Shading Language را باز کنید Open Shading Language code editor tips and tricks

  • تخم ریزی از یک نقشه سه بعدی Spawning particles from a 3D map

  • ارائه یک میدان ستاره ای Rendering a starfield

  • جعل GI با فیلتر انسداد محیط آرنولد Faking GI with an Arnold ambient occlusion filter

  • مدل سازی با ابزار انیمیشن Snapshot Modeling with the animation Snapshot tool

  • رندر ذرات با استاندارد آرنولد Rendering particles with Arnold Standard Volume

  • حجم آرنولد را با مقادیر فیزیکی رندر کنید Render Arnold volume with physical values

  • حجم روشنایی جهانی غیرمستقیم در آرنولد Volume indirect global illumination in Arnold

  • حذف جزئیات چند ضلعی با Freeform Optimize Removing polygon detail with Freeform Optimize

  • با Fluid Loader یک حافظه نهان را تغییر شکل و دوباره استفاده کنید Transform and retime a cache with Fluid Loader

  • ارائه تاری حرکت در آرنولد Rendering motion blur in Arnold

  • رسم خطوط بر روی یک پلی قابل ویرایش Drawing splines on an editable poly

  • طراحی توپولوژی شکل آزاد از روی مش چند ضلعی Sketching freeform topology over a polygon mesh

  • جلوه های متحرک با Decay Channel Channel Animating effects with Data Channel Decay

  • متحرک سازی کنترل کننده ها در Material Editor Animating controllers in the Material Editor

  • نقاشی ماسک رنگی راس با VertexPaint Painting a vertex color mask with VertexPaint

  • رسم نوارهای شکل چند ضلعی Drawing polygon freeform strips

  • اکسترود کردن شاخه های شکل چند ضلعی Extruding polygon freeform branches

  • ActiveShade تعاملی در یک viewport Interactive ActiveShade in a viewport

  • کانالهای داده مایع Fluid data channels

  • نمایش کانال های داده مایع Displaying fluid data channels

  • اختصاص مختصات UVW در یک شبکه OSL Assigning UVW coordinates in an OSL network

  • استفاده از فضاهای مختصات نامگذاری شده در Open Shading Language (OSL) Using named coordinate spaces in Open Shading Language (OSL)

  • محرومیت گروه سایه با خواص آرنولد Shadow group exclusion with Arnold properties

  • پاک کردن مواد با MAXScript یا UVW Remove Erasing materials with MAXScript or UVW Remove

  • درک کانالهای Fluid Churn و Vorticity Understanding Fluid Churn and Vorticity channels

  • ارائه کانال های سیال با داده های کاربر آرنولد Rendering Fluid channels with Arnold User Data

  • کمی سازی فریم کلیدی و ویرایش فریم فریم با کلیدهای ضربه محکم و ناگهانی Keyframe quantization and sub-frame editing with Snap Keys

  • وارد کردن مدل جامد CAD به عنوان Body Object Importing a CAD solid model as a Body Object

  • تفریق و تقاطع مدل جامد با Body Cutter Solid model subtraction and intersection with Body Cutter

  • اتحادیه مدل جامد با Join Bodies Solid model union with Join Bodies

  • Denoising رندر آرنولد Denoising an Arnold rendering

  • به روز رسانی تعاملی در انیمیشن Curve Editor Interactive Update in the animation Curve Editor

  • فهرست نمایش ویرایشگر منحنی: نکات و نکات کلیدی Curve Editor view menu: Tips and tricks

  • ویرایش منحنی های انیمیشن با ابزار Region Keys Editing animation curves with the Region Keys tool

  • ترکیب کانالهای داده سیالات Combining data channels of Fluids

  • سایه اندازی برای هر شی با OSL Random by Index Shading per object with OSL Random by Index

  • مواد لایه بندی مایعات Layering materials of Fluids

  • ذرات را به صورت بدوی آرنولد ارائه دهید Render particles as Arnold primitives

  • ذرات PFlow را با شکل آرنولد رندر کنید Render PFlow particles with Arnold Shape

  • رنگ آمیزی با Arnold Ramp RGB Remapping colors with Arnold Ramp RGB

  • ارائه خطوط با آرنولد تون Rendering contours with Arnold Toon

  • نقشه برداری از رنگ پایه آرنولد تون Mapping Arnold Toon base color

  • کنترل کیفیت پیش نمایش Controlling preview quality

  • اضافه کردن پوشش اطلاعاتی به پیش نمایش با MAXScript Adding information overlays to a preview with MAXScript

  • مدل سازی با اصلاح کننده به روز Chamfer Modeling with the updated Chamfer modifier

  • استفاده از پخ با استفاده از وزن و عمق لبه Applying a chamfer using edge weight and depth

  • پخت نقشه به مش با Assign Vertex Color Baking a map to a mesh with Assign Vertex Color

  • ایجاد نقشه های حفره و انسداد با Render Surface Map Generating cavity and occlusion maps with Render Surface Map

  • پخت چندین کانال رنگی راس با VertexPaint Baking multiple vertex color channels with VertexPaint

  • ترکیب رنگ راس در یک شبکه سایه زنی Compositing vertex color in a shading network

  • بهینه سازی هندسه با اصلاح کننده MultiRes Optimizing geometry with the MultiRes modifier

  • بهبود عملکرد Viewport با اصلاح Substitute Improving viewport performance with the Substitute modifier

  • ساخت یک مجموعه روشنایی Constructing a lighting assembly

  • پارامترهای سیم کشی در یک مجموعه روشنایی Wiring parameters in a lighting assembly

  • اندازه گیری با ابزار کمکی ، ابزار Measure Distance و ابزار Measure Measuring with tape helper, the Measure Distance tool, and the Measure utility

  • نکات و ترفندهای صفحه را نمایش دهید Display panel tips and tricks

  • با جعبه ابزار Transform به سرعت تنظیمات تبدیل و نقطه محوری را تنظیم کنید Quickly adjusting transforms and pivot point with the Transform Toolbox

  • قرار دادن اشیا با استفاده از Select and Place Stacking objects with Select and Place

  • مدیریت اشیا and و اشیا sub فرعی با مجموعه های انتخابی Managing objects and sub-objects with selection sets

  • صحنه های ارجاع با ظروف Referencing scenes with containers

  • تغییر محتوای ظرف ارثی با ویرایش در محل Changing inherited container content with Edit in Place

  • قفل کردن و باز کردن قفل پارامترهای کانتینر Locking and unlocking container parameters

  • ویرایش پارامترهای قفل قفل شده Editing unlocked container parameters

  • طرح ریزی با ShapeMerge روی سطوح خط می خورد Projecting splines onto surfaces with ShapeMerge

  • تجزیه و تحلیل و اصلاح هندسه مش با xView Analyzing and correcting mesh geometry with xView

  • قاب بندی فرعی اشیاf فرعی با کنترلر Master Point Keyframing sub-objects with the Master Point controller

  • مدیریت مواد صحنه با Material Explorer Managing scene materials with Material Explorer

  • تعریف یک مرکز تبدیل موقت با محور کار Defining a temporary transform center with working pivot

  • سفارشی سازی میانبرهای صفحه کلید با ویرایشگر کلید میانبر Customizing keyboard shortcuts with Hotkey editor

  • رندر سبک شده با نقشه نقاط نیم تنه OSL Stylized rendering with OSL Halftone Dots map

  • ترکیب نور صحنه در یک شبکه سایه انداز Incorporating scene lighting in a shading network

  • گنجاندن رزولوشن رندر در شبکه سایه انداز Incorporating render resolution in a shading network

  • موقعیت هندسه در یک محیط OSL HDRI Situating geometry within an OSL HDRI environment

  • نور استودیو با نقشه چراغ های HDRI Studio lighting with HDRI lights map

  • تعادل و نوردهی سفید با استفاده از نقشه فیلتر دوربین آرنولد White balance and exposure with an Arnold camera filtermap

  • سرعت بخشیدن به نقشه ها با پخت به بافت Rasterizing maps with bake to texture

  • پخت پیشرفته با پخت تا بافت Advanced baking with bake to texture

  • پخت به مواد رندر دهنده (PBR) برای صادرات Baking to physically based renderer (PBR) materials for export

  • ارائه تولید با سخت افزار Quicksilver Production rendering with Quicksilver hardware

  • متنوع کردن بافت ها با OSM Randomized Bitmaps Varying textures with OSL Randomized Bitmaps

  • تغییر شکل یک سیستم ذره با جسم مرکب مشر Deforming a particle system with the Mesher compound object

  • گذرگاه های ارائه دهنده آرنولد را با مدیر AOV تنظیم کنید Set up Arnold render passes with AOV Manager

  • متحرک سازی چندین آهنگ با Parameter Collector Animating multiple tracks with Parameter Collector

  • بهبود صاف کردن لبه با اصلاح نرمال وزن دار Improving edge smoothing with Weighted Normals modifier

  • ارائه برش با مواد Arnold Clip Geo Rendering a cutaway with the Arnold Clip Geo material

  • نویز رویه پیشرفته با نقشه Uber Noise Advanced procedural noise with Uber Noise map

  • ارائه لبه های چند ضلعی با نقشه OSL Wireframe Rendering polygon edges with OSL Wireframe map

  • هنر کارگردانی نقشه OSL Wireframe Art directing the OSL Wireframe map

  • مقدمه ای بر پویایی MassFX Rigid Body Introduction to MassFX Rigid Body dynamics

  • تنظیم یک شبیه سازی MassFX Rigid Body Setting up a MassFX Rigid Body simulation

  • کنترل شبیه سازی MassFX Rigid Body Controlling a MassFX Rigid Body simulation

  • تنظیم دقیق شبیه سازی MassFX Rigid Body Fine-tuning a MassFX Rigid Body simulation

  • خودکار سازی انیمیشن ثانویه با اصلاح کننده Flex Automating secondary animation with the Flex modifier

  • دستورالعمل های Keyframing با حالت Edit Poly Animate Keyframing modeling commands with the Edit Poly Animate mode

  • تولید UV با نقشه های طرح ریزی OSL Generating UVs with OSL projection maps

  • اجرای مجدد تمام فریم های کلیدی در یک صحنه با آهنگ جهانی Retiming all keyframes in a scene with the world track

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max: نکات ، ترفندها و تکنیک ها
جزییات دوره
20h 1m
166
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
11,573
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aaron F. Ross
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aaron F. Ross Aaron F. Ross

کارشناس 3 بعدی، تهیه کننده ویدئو، و معلم

آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.

آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنواره‌ها و مکان‌های معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.