آموزش الگوهای C ++ و STL

C++ Templates and the STL

در حال بارگزاری نمونه ویدیو، لطفا صبر کنید...
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
      نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
      نمونه ویدیوها:
      • در حال بارگزاری، لطفا صبر کنید...
      توضیحات دوره: الگوهای C ++ از برنامه نویسی عمومی ، کدی که مستقل از نوع کار می کند پشتیبانی می کنند. کتابخانه استاندارد الگو ++ C (STL) یکی از کاملترین و قدرتمندترین کتابخانه های کانتینر موجود است. داشتن تسلط کافی بر الگوهای C ++ و STL برای برنامه نویسان که به دنبال دستیابی به شایستگی در C ++ هستند ضروری است. در این دوره ، دومین مجموعه از موارد ضروری ++ C ، مربی بیل وینمن به هر دو این مبانی اساسی می پردازد. برای شروع ، او الگوها را مورد بحث قرار می دهد ، در مورد نحو الگو ، توابع الگو و کلاس ها و استدلال استدلال بحث می کند. سپس وی با استفاده از این دانش در مورد ظروف STL ، تکرارکننده ها ، تحولات ، توابع و الگوریتم ها بحث می کند.
      موضوعات شامل:
      • مبانی الگو
      • ظروف STL
      • دسترسی به تکرارکنندگان
      • تکرار کننده های خروجی ، رو به جلو و دو طرفه
      • تابع تبدیل
      • در حال تغییر رشته ها و انواع
      • توابع حسابی ، رابطه ای و منطقی
      • الگوریتم های STL

      سرفصل ها و درس ها

      مقدمه Introduction

      • شیرجه رفتن به قالب های C ++ و STL Dive into C++ templates and the STL

      • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

      1. قالب 1. Templates

      • یک الگوی چیست؟ What is a template?

      • نحو الگو Template syntax

      • تخصص قالب Template specialization

      • متغیرهای الگو Template variables

      • تأثیر روی پرونده های هدر Impact on header files

      • استنباط را تایپ کنید Type inference

      • کسر استدلال Argument deduction

      2. ظروف STL 2. STL Containers

      • وکتور Vector

      • لیست List

      • جفت و تاپل Pair and tuple

      • آرایه Array

      • دیک Deque

      • صف Queue

      • پشته Stack

      • تنظیم Set

      • نقشه ها Maps

      3. STL Iterators 3. STL Iterators

      • دسترسی به برنامه های تکراری Accessing iterators

      • تکرارکننده های ورودی Input iterators

      • تکرارکننده های خروجی Output iterators

      • تکرارکننده های جلو Forward iterators

      • تکرارهای دو طرفه Bidirectional iterators

      • تکرار دسترسی تصادفی Random access iterators

      4- تحولات 4. Transformations

      • تابع تبدیل The transform function

      • تحولات لامبدا Lambda transformations

      • رشته ها را تغییر می دهد Transforming strings

      • تحولات دودویی Binary transformations

      • انواع تبدیل Transforming types

      5. توابع STL 5. STL Functions

      • درباره سرگرمی About functors

      • تابلوهای حسابی Arithmetic functors

      • دکورهای ارتباطی Relational functors

      • سرگرمی های منطقی Logical functors

      6. الگوریتم STL 6. STL Algorithm

      • درباره الگوریتم های STL About STL algorithms

      • شرایط آزمایش Testing conditions

      • جستجو و شمارش Searching and counting

      • جایگزینی و حذف کردن Replacing and removing

      • الگوریتم های اصلاح شده Modifying algorithms

      • پارتیشن ها Partitions

      • مرتب سازی Sorting

      • ادغام توالی Merging sequences

      • جستجوهای باینری Binary searches

      نتیجه Conclusion

      • خداحافظ Goodbye

      نمایش نظرات

      آموزش الگوهای C ++ و STL
      جزییات دوره
      2h 13m
      43
      Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
      (آخرین آپدیت)
      35,074
      - از 5
      ندارد
      دارد
      دارد
      Bill Weinman
      جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

      Google Chrome Browser

      Internet Download Manager

      Pot Player

      Winrar

      Bill Weinman Bill Weinman

      مدافع فن ، کارآفرین ، کارشناس برنامه نویسی بیل وینمن یک طرفدار فن آوری ، کارآفرین و متخصص در زبان های برنامه نویسی مانند C ++ و Python است.

      بیل وینمن نویسنده چندین کتاب و دوره آنلاین در زمینه های فنی شبکه جهانی وب است. وی به دلیل توانایی خود در توضیح موضوعات پیچیده با اصطلاحات روشن و مختصر به شهرت رسیده است. آقای وینمن اولین رایانه خود را در سال 1973 ساخت و از آن زمان با تکنولوژی درگیر شد. او یک مشاوره موفق را تجربه کرده است ، یک تولید کننده رایانه بوده است و اخیراً ریاست یک شرکت میزبان را بر عهده داشته است. بیل ، یک گیتاریست تبحر ، هنگامی که در مورد کامپیوتر نمی نویسد ، موسیقی را اجرا و ضبط می کند. درباره بیل ، پروژه ها و موسیقی وی می توانید در http://bw.org/ اطلاعات کسب کنید.